Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gran00 skrev (1 time siden):

Eller emilie nicolas? 

Ja, absolutt. Hun synger jo nydelig

Anonymkode: 8bc5a...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe av det kjedeligste jeg har sett i mitt liv. Og sitte seriøst og engasjert og lure på hvem som skjuler seg bak maskene? Fy fan. Er det mulig. For opp norsk underholdning. Eller "underholdning"  der er bare flaut.

Gi meg "side om side" og "misjonen" på podcast. Og Linnea Myhre i "fortell meg alle detaljene"   Thats it. 

Resten er dørgende kjedelig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (1 minutt siden):

Det er noe av det kjedeligste jeg har sett i mitt liv. Og sitte seriøst og engasjert og lure på hvem som skjuler seg bak maskene? Fy fan. Er det mulig. For opp norsk underholdning. Eller "underholdning"  der er bare flaut.

Gi meg "side om side" og "misjonen" på podcast. Og Linnea Myhre i "fortell meg alle detaljene"   Thats it. 

Tror kanskje folk trengte noe sånt «meningsløst» å engasjere seg i etter et tøft år med mye å bekymre seg over..

Anonymkode: 27170...3f0

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror kanskje folk trengte noe sånt «meningsløst» å engasjere seg i etter et tøft år med mye å bekymre seg over..

Anonymkode: 27170...3f0

Jo... Men ærlig talt. Det er noe av det kjedeligste jeg  har sett i mitt liv.  Det er ikke bra vet du.  Uff!  Men ok... du har sikkert rett da... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nyter dette ettersom det handler om å reflektere og forstå og utforske. Det er på samme vis som jeg leser krim, eller ser det på tv. Alle i familien er engasjert og med, og det rett og slett elsker jeg. Til og med vår elskede tenåring. Som ellers ikke sitter med oss på kveldene.

Anonymkode: 345f7...7c0

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristina S. skrev (47 minutter siden):

Vi trenger ikke å stå til ansvar for deg om hvorfor vi liker dette programmet, og det er ikke så mye mer viktig det du bedriver tiden med.

Nei selvfølgelig ikke. Men jeg sa bare hva jeg mente uten å kritisere noen.

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina S. skrev (1 minutt siden):

Det var nettopp det du gjorde. Legger meg vanligvis ikke oppi andres smak, men...

Ok.  Jeg kritiserer da. Uhyggelig kjedelig er der ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (1 time siden):

Først lager du en tråd om hvor ille en i dommerpanelet er. For så å klage i denne tråden over hvor grusomt programmet er. Hvis du synes det er så dørgende kjedelig og personen i dommerpanelet er så ille, hvorfor gå inn på en tråd om dette programmet? Det er vel ingen som tvinger deg til å se på? 

Se på noe annet eller skru av tv og hør på  podcasten til Misjonen eller Linnea Myhre.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (1 minutt siden):

Først lager du en tråd om hvor ille en i dommerpanelet er. For så å klage i denne tråden over hvor grusomt programmet er. Hvis du synes det er så dørgende kjedelig og personen i dommerpanelet er så ille, hvorfor gå inn på en tråd om dette programmet? Det er vel ingen som tvinger deg til å se på? 

Se på noe annet eller skru av tv og hør på  podcasten til Misjonen eller Linnea Myhre.

Slapp av litt a. Jez

Må alle være enige her eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (2 minutter siden):

Slapp av litt a. Jez

Må alle være enige her eller? 

Først synes du ikke noe om at alle mener noe annet enn deg om programmet, og nå gnåler du på at du ikke får mene noe annet enn oss? Livet blir enklere hvis du bare ser hvor spennende forskjellige vi alle sammen er - og at det er helt OK.

Anonymkode: 10397...7d5

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er Herman Dahl et kjent navn for folk flest?

Jeg er i 20-årene og hadde aldri hørt om han før. 

Anonymkode: efddb...391

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Først synes du ikke noe om at alle mener noe annet enn deg om programmet, og nå gnåler du på at du ikke får mene noe annet enn oss? Livet blir enklere hvis du bare ser hvor spennende forskjellige vi alle sammen er - og at det er helt OK.

Anonymkode: 10397...7d5

Jeg gnåler ikke 🙂 jeg syns hele konseptet er helt bak mål.  Og jeg fatter ikke at voksne folk kan like det. Finito 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (1 minutt siden):

Jeg gnåler ikke 🙂 jeg syns hele konseptet er helt bak mål.  Og jeg fatter ikke at voksne folk kan like det. Finito 😄

Det må jo være den ene millionen som ser på det hver lørdag som tar feil, og du som har rett da? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 59206...ad9

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Johnny Engdal Silseth har og spilt konsert på heimebane. Han er jovial og litt lik kongen i oppførsel. Altså, elgen som konge. Og han er glad i fotball. Men tenker og at elgen kan være VInni. Han har gått mer til røttene, veldig blå øyne og han kan synge, og elsker fotballø

Anonymkode: 345f7...7c0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det må jo være den ene millionen som ser på det hver lørdag som tar feil, og du som har rett da? 🤷🏼‍♀️

Nei,samme f... mine venner og meg syns det er helt høl i huet på norsk.  What ever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (16 minutter siden):

Slapp av litt a. Jez

Må alle være enige her 

Rolig og avslappet jeg. Men jeg skjønner virkelig ikke greien med å gå inn i denne tråden og klage over hvor dørgende kjedelig du synes programmet er? Det kunne ikke falle meg inn å skrive innlegg i f.eks Skal vi danse tråden og opplyse om at jeg ikke liker det programmet. Det har da null interesse for de brukerne som diskuterer i den tråden. For min del er det veldig enkelt å velge bort programmer som ikke interesser meg, en å irritere meg over de som liker det.

Å nei, alle må ikke være enige i denne tråden. Men det uenigheten består i er gjerne hvem brukerne tror skjuler seg bak maskene, og ikke om programmet er dørgende kjedelig eller ei 😉

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (22 minutter siden):

Nei,samme f... mine venner og meg syns det er helt høl i huet på norsk.  What ever.

Da er det jo bare å bytte kanal? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...