AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1281 Del Skrevet 23. november 2020 Gran00 skrev (1 time siden): Eller emilie nicolas? Ja, absolutt. Hun synger jo nydelig Anonymkode: 8bc5a...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 23. november 2020 #1282 Del Skrevet 23. november 2020 Det er noe av det kjedeligste jeg har sett i mitt liv. Og sitte seriøst og engasjert og lure på hvem som skjuler seg bak maskene? Fy fan. Er det mulig. For opp norsk underholdning. Eller "underholdning" der er bare flaut. Gi meg "side om side" og "misjonen" på podcast. Og Linnea Myhre i "fortell meg alle detaljene" Thats it. Resten er dørgende kjedelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1283 Del Skrevet 23. november 2020 SoWhat? skrev (1 minutt siden): Det er noe av det kjedeligste jeg har sett i mitt liv. Og sitte seriøst og engasjert og lure på hvem som skjuler seg bak maskene? Fy fan. Er det mulig. For opp norsk underholdning. Eller "underholdning" der er bare flaut. Gi meg "side om side" og "misjonen" på podcast. Og Linnea Myhre i "fortell meg alle detaljene" Thats it. Resten er dørgende kjedelig! Tror kanskje folk trengte noe sånt «meningsløst» å engasjere seg i etter et tøft år med mye å bekymre seg over.. Anonymkode: 27170...3f0 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 23. november 2020 #1284 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror kanskje folk trengte noe sånt «meningsløst» å engasjere seg i etter et tøft år med mye å bekymre seg over.. Anonymkode: 27170...3f0 Jo... Men ærlig talt. Det er noe av det kjedeligste jeg har sett i mitt liv. Det er ikke bra vet du. Uff! Men ok... du har sikkert rett da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 23. november 2020 #1285 Del Skrevet 23. november 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1286 Del Skrevet 23. november 2020 Jeg nyter dette ettersom det handler om å reflektere og forstå og utforske. Det er på samme vis som jeg leser krim, eller ser det på tv. Alle i familien er engasjert og med, og det rett og slett elsker jeg. Til og med vår elskede tenåring. Som ellers ikke sitter med oss på kveldene. Anonymkode: 345f7...7c0 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 23. november 2020 #1287 Del Skrevet 23. november 2020 (endret) Kristina S. skrev (47 minutter siden): Vi trenger ikke å stå til ansvar for deg om hvorfor vi liker dette programmet, og det er ikke så mye mer viktig det du bedriver tiden med. Nei selvfølgelig ikke. Men jeg sa bare hva jeg mente uten å kritisere noen. Endret 23. november 2020 av SoWhat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 23. november 2020 #1288 Del Skrevet 23. november 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 23. november 2020 #1289 Del Skrevet 23. november 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 23. november 2020 #1290 Del Skrevet 23. november 2020 Kristina S. skrev (1 minutt siden): Det var nettopp det du gjorde. Legger meg vanligvis ikke oppi andres smak, men... Ok. Jeg kritiserer da. Uhyggelig kjedelig er der ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 23. november 2020 #1291 Del Skrevet 23. november 2020 SoWhat? skrev (1 time siden): Det er noe av det kjedeligste jeg har sett i mitt liv. Og sitte seriøst og engasjert og lure på hvem som skjuler seg bak maskene? Fy fan. Er det mulig. For opp norsk underholdning. Eller "underholdning" der er bare flaut. Gi meg "side om side" og "misjonen" på podcast. Og Linnea Myhre i "fortell meg alle detaljene" Thats it. Resten er dørgende kjedelig! Først lager du en tråd om hvor ille en i dommerpanelet er. For så å klage i denne tråden over hvor grusomt programmet er. Hvis du synes det er så dørgende kjedelig og personen i dommerpanelet er så ille, hvorfor gå inn på en tråd om dette programmet? Det er vel ingen som tvinger deg til å se på? Se på noe annet eller skru av tv og hør på podcasten til Misjonen eller Linnea Myhre. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 23. november 2020 #1292 Del Skrevet 23. november 2020 Oida skrev (1 minutt siden): Først lager du en tråd om hvor ille en i dommerpanelet er. For så å klage i denne tråden over hvor grusomt programmet er. Hvis du synes det er så dørgende kjedelig og personen i dommerpanelet er så ille, hvorfor gå inn på en tråd om dette programmet? Det er vel ingen som tvinger deg til å se på? Se på noe annet eller skru av tv og hør på podcasten til Misjonen eller Linnea Myhre. Slapp av litt a. Jez Må alle være enige her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1293 Del Skrevet 23. november 2020 SoWhat? skrev (2 minutter siden): Slapp av litt a. Jez Må alle være enige her eller? Først synes du ikke noe om at alle mener noe annet enn deg om programmet, og nå gnåler du på at du ikke får mene noe annet enn oss? Livet blir enklere hvis du bare ser hvor spennende forskjellige vi alle sammen er - og at det er helt OK. Anonymkode: 10397...7d5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1294 Del Skrevet 23. november 2020 Er Herman Dahl et kjent navn for folk flest? Jeg er i 20-årene og hadde aldri hørt om han før. Anonymkode: efddb...391 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 23. november 2020 #1295 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Først synes du ikke noe om at alle mener noe annet enn deg om programmet, og nå gnåler du på at du ikke får mene noe annet enn oss? Livet blir enklere hvis du bare ser hvor spennende forskjellige vi alle sammen er - og at det er helt OK. Anonymkode: 10397...7d5 Jeg gnåler ikke 🙂 jeg syns hele konseptet er helt bak mål. Og jeg fatter ikke at voksne folk kan like det. Finito 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1296 Del Skrevet 23. november 2020 SoWhat? skrev (1 minutt siden): Jeg gnåler ikke 🙂 jeg syns hele konseptet er helt bak mål. Og jeg fatter ikke at voksne folk kan like det. Finito 😄 Det må jo være den ene millionen som ser på det hver lørdag som tar feil, og du som har rett da? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 59206...ad9 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1297 Del Skrevet 23. november 2020 Johnny Engdal Silseth har og spilt konsert på heimebane. Han er jovial og litt lik kongen i oppførsel. Altså, elgen som konge. Og han er glad i fotball. Men tenker og at elgen kan være VInni. Han har gått mer til røttene, veldig blå øyne og han kan synge, og elsker fotballø Anonymkode: 345f7...7c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 23. november 2020 #1298 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det må jo være den ene millionen som ser på det hver lørdag som tar feil, og du som har rett da? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 59206...ad9 Nei,samme f... mine venner og meg syns det er helt høl i huet på norsk. What ever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 23. november 2020 #1299 Del Skrevet 23. november 2020 SoWhat? skrev (16 minutter siden): Slapp av litt a. Jez Må alle være enige her Rolig og avslappet jeg. Men jeg skjønner virkelig ikke greien med å gå inn i denne tråden og klage over hvor dørgende kjedelig du synes programmet er? Det kunne ikke falle meg inn å skrive innlegg i f.eks Skal vi danse tråden og opplyse om at jeg ikke liker det programmet. Det har da null interesse for de brukerne som diskuterer i den tråden. For min del er det veldig enkelt å velge bort programmer som ikke interesser meg, en å irritere meg over de som liker det. Å nei, alle må ikke være enige i denne tråden. Men det uenigheten består i er gjerne hvem brukerne tror skjuler seg bak maskene, og ikke om programmet er dørgende kjedelig eller ei 😉 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1300 Del Skrevet 23. november 2020 SoWhat? skrev (22 minutter siden): Nei,samme f... mine venner og meg syns det er helt høl i huet på norsk. What ever. Da er det jo bare å bytte kanal? Anonymkode: 59206...ad9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå