Gå til innhold

Nytt program: Maskorama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sally-Go-Round skrev (På 22.11.2020 den 11.52):

Det var kun et av de hintene som var sant og det kan være at hun har vært med på mange åpningssermonier - det har Anne Rimmen! 

Stemmer, men det utelukker henne enda mer. Hvis «ikke tatt sølv i asia» er løgn, så betyr det at hun har tatt sølv i asia. Det har ikke Rimmen gjort.

Anonymkode: d7fda...afa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Stemmer, men det utelukker henne enda mer. Hvis «ikke tatt sølv i asia» er løgn, så betyr det at hun har tatt sølv i asia. Det har ikke Rimmen gjort.

Anonymkode: d7fda...afa

Hæ? Skjønner ikke logikken 🤔 Det er en av tre påstander som er sann. Det er ikke sånn at det motsatte av løgn er sant..?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (8 minutter siden):

Hæ? Skjønner ikke logikken 🤔 Det er en av tre påstander som er sann. Det er ikke sånn at det motsatte av løgn er sant..?! 

Eh jo? Hvis det er løgn at hun aldri har tatt sølv i asia, så har hun jo tatt sølv i asia?? Det er jo greia med løgn og sannhet? Det er ikke sånn at kun det sanne utsagnet er et hint. De to som er løgn er jo like gode hint. 

Anonymkode: d7fda...afa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Eh jo? Hvis det er løgn at hun aldri har tatt sølv i asia, så har hun jo tatt sølv i asia?? Det er jo greia med løgn og sannhet? Det er ikke sånn at kun det sanne utsagnet er et hint. De to som er løgn er jo like gode hint. 

Anonymkode: d7fda...afa

Eller man kan se det på en annen måte: kun ett av hintene er sanne. Hvis det skulle vært Rimmen så er både utsagnet om åpningsseremonier, og det at hun aldri har tatt sølv i Asia sant. Dermed er det to av utsagnene som er sanne for henne. Det også utelukker henne.

Anonymkode: d7fda...afa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan da ikke snu opp ned på et hint og mene påstanden er rett.

Da går man vekk fra hintet, ikke tilpasser det som man vil. 

Anonymkode: 1d652...719

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo bare skuespill fra hennes side for å forvirre seerne. 

Anonymkode: 7a1e4...c5c

Enkelte vil bare ikke forstå noe annet enn at hun er trollet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Eh jo? Hvis det er løgn at hun aldri har tatt sølv i asia, så har hun jo tatt sølv i asia?? Det er jo greia med løgn og sannhet? Det er ikke sånn at kun det sanne utsagnet er et hint. De to som er løgn er jo like gode hint. 

Anonymkode: d7fda...afa

Nei. En av påstandene er sann. De andre er funnet på. Har du aldri lekt den selskapsleken? 
 

 

Anonymkode: 7f8cd...153

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. En av påstandene er sann. De andre er funnet på. Har du aldri lekt den selskapsleken? 
 

 

Anonymkode: 7f8cd...153

Fortsatt så ville 2 av utsagnene vært sanne hvis det var Rimmen. Hun har aldri tatt sølv i asia, og har vært med på flere ol-seremonier. Kun ett er sant.

Anonymkode: d7fda...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina S. skrev (17 minutter siden):

Akkurat dette er jeg helt enig med deg i (ikke det andre, for jeg synes Mia er ei flott dame på mange måter).

Jeg er sikker på at Ulrikke hadde nailet Euphoria-låta, men her var det plutselig noe som skurret (men bare litt, for det var jo bra denne gangen også). Og det må nesten være en teaterperson pga teaterreferansen teppet går opp. 

Noe som jeg også bet meg merke i, var at Ravnen fører seg veldig pent når hun går og står. Slik som modeller og manekenger gjør, eller folk som jobber med presentasjon. 

Hun har jo spilt i en rekke musicals, går ikke teppet opp der også? Personlig synes jeg hun sang Euphoria utrolig vakkert og at man tydelig kan høre stemmen til Ulrikke. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina S. skrev (35 minutter siden):

Akkurat dette er jeg helt enig med deg i (ikke det andre, for jeg synes Mia er ei flott dame på mange måter).

Jeg er sikker på at Ulrikke hadde nailet Euphoria-låta, men her var det plutselig noe som skurret (men bare litt, for det var jo bra denne gangen også). Og det må nesten være en teaterperson pga teaterreferansen teppet går opp. 

Noe som jeg også bet meg merke i, var at Ravnen fører seg veldig pent når hun går og står. Slik som modeller og manekenger gjør, eller folk som jobber med presentasjon. 

Ja enig ang ravnen, og på introene hennes gjør hun ballettbevegelse. Det må jo være et eller annet slags hint i det og, ikke at hun nødvendigvis er ballettdanser, men noe må det jo henspeile på

Anonymkode: 27170...3f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhjørningen: Inger Lise Rypdal
Vikingen: Herman Dahl
Ravnen: Anne Rimmen
Elgen: Markus Bailey
Trollet: Ulrikke Brandstorp

Jeg har hatt rett på alle så langt. Tviler på at jeg gidder å følge med videre.

Jeg vet hvem alle er i The Masked Singer (amerikanske Maskorama) også, men der er det fremdeles verdt å følge med siden alle er så flinke. Der er det mer enn bare en gjettekonkurranse - det er sangprestasjoner og sceneshow! Skulle ønske Maskorama også var slik.

Anonymkode: fccc3...932

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angelheart2 skrev (9 timer siden):

Lørdagens sending forvirret mer enn den oppklarte for meg. 
Jeg var helt overbevist om at Ravnen var Karen Marie Ellefsen, men kastet den ideen langt vekk etter opptreden hennes nå. det er nok en yngre person, ja, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvem det kan være. Er ikke helt fremmed for at det kan være Rimmen, men syns ikke hintene stemmer så godt. 
Jeg har også blitt enda mer i tvil når det gjelder Trollet. Var helt sikker på at det var Ulrikke, men nå kom det så mange teaterhint at jeg begynte å tvile. dessuten syns jeg ikke hun sang Euphoria så bra som jeg tror Ulrikke ville gjort.
Når det gjelder Vikingen, Elgen og Enhjørningen fikk jeg bare bekreftet de jeg trodde det var, så de er ferdige 🙂

Ble egentlig veldig skuffet over at Puddelen var Mia. Syns det er feil å gjøre om på dialekten sin. Dessuten var jeg overbevist om at Puddelen ikke var en sanger, for jeg syns hun sang så dårlig.... Men Mia har aldri vært noen favoritt hos meg, så jeg har kanskje ikke hørt nok på sangstemmen hennes. 

For det første så har NRK opplagt en interesse av å prøve å forvirre seerne, så nå prøver de desperat å få folk til å tro at det ikke er Anne Rimmen eller Ulrikke likevel. Bare for å prøve å gjenopprette en slags «spenning.» Det er de to, det kan jeg garantere. Alt passer, og ikke minst hører man det på stemmene og ser det på oppførselen.

Anonymkode: ce451...44b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Enhjørningen: Inger Lise Rypdal
Vikingen: Herman Dahl
Ravnen: Anne Rimmen
Elgen: Markus Bailey
Trollet: Ulrikke Brandstorp

Jeg har hatt rett på alle så langt. Tviler på at jeg gidder å følge med videre.

Jeg vet hvem alle er i The Masked Singer (amerikanske Maskorama) også, men der er det fremdeles verdt å følge med siden alle er så flinke. Der er det mer enn bare en gjettekonkurranse - det er sangprestasjoner og sceneshow! Skulle ønske Maskorama også var slik.

Anonymkode: fccc3...932

Du har helt rett. Det er disse 5 som står igjen. Kommer sikkert til å bli mye tull og tøys de neste ukene, blant «panelet», for eksempel, for å prøve å påvirke folk til å tro at det kan være noen andre.

Altfor rause hint.

Mia Gundersen var det eneste som var litt bra, pga. dialekten som gjorde det vanskeligere. Men det var nødvendig, hadde blitt altfor lett og 99,99 % hadde tippet riktig umiddelbart om hun skulle snakket sin vanlige dialekt.

Anonymkode: ce451...44b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Kan vikingen vere Anders Bye? Han har dubba endel....

Anonymkode: 345f7...7c0

Er det NRK som oppfordrer folk til å skrive på diverse SoMe og fora at det kan være noen andre enn den vi vet det er?

Vikingen er en ukjent fyr ved navn Herman Dahl.

Anonymkode: ce451...44b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som kjenner igjen de to pokalene som Ravnen står bak? Siste bilde før sangen starter.. Kan være en høythengende pris. 

Hm...Jeg zoomer mer og mer vekk fra Anne Rimmen.... 🙈:vetikke:

Anonymkode: 1d652...719

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Er det NRK som oppfordrer folk til å skrive på diverse SoMe og fora at det kan være noen andre enn den vi vet det er?

Vikingen er en ukjent fyr ved navn Herman Dahl.

Anonymkode: ce451...44b

 

Jeg har da lov til å gjette på lik linje med dere?

Anonymkode: 345f7...7c0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

For det første så har NRK opplagt en interesse av å prøve å forvirre seerne, så nå prøver de desperat å få folk til å tro at det ikke er Anne Rimmen eller Ulrikke likevel. Bare for å prøve å gjenopprette en slags «spenning.» Det er de to, det kan jeg garantere. Alt passer, og ikke minst hører man det på stemmene og ser det på oppførselen.

Anonymkode: ce451...44b

Men de kan jo ikke komme med hint som er feil likevel. 
er enig i at stemmen og måten å snakke på er veldig Rimmen. Men hintene passer jo dårligere og dårligere.

Anonymkode: 27170...3f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...