Angelheart2 Skrevet 23. november 2020 #1241 Del Skrevet 23. november 2020 Lørdagens sending forvirret mer enn den oppklarte for meg. Jeg var helt overbevist om at Ravnen var Karen Marie Ellefsen, men kastet den ideen langt vekk etter opptreden hennes nå. det er nok en yngre person, ja, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvem det kan være. Er ikke helt fremmed for at det kan være Rimmen, men syns ikke hintene stemmer så godt. Jeg har også blitt enda mer i tvil når det gjelder Trollet. Var helt sikker på at det var Ulrikke, men nå kom det så mange teaterhint at jeg begynte å tvile. dessuten syns jeg ikke hun sang Euphoria så bra som jeg tror Ulrikke ville gjort. Når det gjelder Vikingen, Elgen og Enhjørningen fikk jeg bare bekreftet de jeg trodde det var, så de er ferdige 🙂 Ble egentlig veldig skuffet over at Puddelen var Mia. Syns det er feil å gjøre om på dialekten sin. Dessuten var jeg overbevist om at Puddelen ikke var en sanger, for jeg syns hun sang så dårlig.... Men Mia har aldri vært noen favoritt hos meg, så jeg har kanskje ikke hørt nok på sangstemmen hennes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1242 Del Skrevet 23. november 2020 7 minutter siden, Angelheart2 said: Lørdagens sending forvirret mer enn den oppklarte for meg. Jeg var helt overbevist om at Ravnen var Karen Marie Ellefsen, men kastet den ideen langt vekk etter opptreden hennes nå. det er nok en yngre person, ja, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvem det kan være. Er ikke helt fremmed for at det kan være Rimmen, men syns ikke hintene stemmer så godt. Jeg har også blitt enda mer i tvil når det gjelder Trollet. Var helt sikker på at det var Ulrikke, men nå kom det så mange teaterhint at jeg begynte å tvile. dessuten syns jeg ikke hun sang Euphoria så bra som jeg tror Ulrikke ville gjort. Når det gjelder Vikingen, Elgen og Enhjørningen fikk jeg bare bekreftet de jeg trodde det var, så de er ferdige 🙂 Ble egentlig veldig skuffet over at Puddelen var Mia. Syns det er feil å gjøre om på dialekten sin. Dessuten var jeg overbevist om at Puddelen ikke var en sanger, for jeg syns hun sang så dårlig.... Men Mia har aldri vært noen favoritt hos meg, så jeg har kanskje ikke hørt nok på sangstemmen hennes. Det hadde vært meningsløst å ha henne med ellers, alle som vet hvem hun er hadde gjetta det første kveld med den dialekten. Så fort jeg så noen nevne henne var jeg sikker på at det var henne da både stemme og måten å uttale ord på stemte på en prikk, selv om dialekten var feil. Anonymkode: cfc7e...1a1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1243 Del Skrevet 23. november 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hadde vært meningsløst å ha henne med ellers, alle som vet hvem hun er hadde gjetta det første kveld med den dialekten. Så fort jeg så noen nevne henne var jeg sikker på at det var henne da både stemme og måten å uttale ord på stemte på en prikk, selv om dialekten var feil. Anonymkode: cfc7e...1a1 Ja kanskje, men samtidig så er det jo teit å gjøre om totalt på dialekt, for da har man jo ingen mulighet til å gjette utfra hint i stemmeleie osv Anonymkode: 27170...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1244 Del Skrevet 23. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja enig. En ting er jo å legge ut villedende ting på insta, men hun sa jo allerede første lørdagen i klartekst, jeg er ikke trollet. Anonymkode: 27170...3f0 Hun sa det på God morgen Norge også. Benektet det helt. Men er det skuespill? 😜 Anonymkode: fef51...a65 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Helmer Skrevet 23. november 2020 #1245 Del Skrevet 23. november 2020 Det er gøy at de lyver og gjør om på dialekt for å lure oss, ellers hadde det vært for enkelt. Dette er min liste Enhjørningen: Kari Traa (hun har vært på frimerke, og de snakket om å lande på beina, hun driver også med dyr) Ravnen: Anne Rimmen - alle hintene passer! Vikingen: Andreas H/ TIX (han snakket om kallenavn, noen sånt som at noen har han fått andre har han gitt seg selv. Han ble vel mobbet litt opp gjennom, så det kan passe med at andre har gitt han navn) Elgen: Marcus Bailey (han hadde en helt nydelig scoring i blå drakt som var ett av hintene. Bare søk på youtube) Trollet: Ulrikke B - kan ikke være noen andre med den sangstemmen og de hintene Elsker at JanT er helt på vidda, hvorfor i all verden ville en kongelig stille opp i det greiene her?? Samme med de som tipper Kygo, kan ikke tenke meg at han gidder å bruke tiden sin på det greien her? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1246 Del Skrevet 23. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Om ravnen er Rimmen, unner jeg henne litt avveksling fra en mann som har vært utro så det holder. Anonymkode: 2187f...14a Hva mener du med det? Anonymkode: ec22d...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1247 Del Skrevet 23. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun sa det på God morgen Norge også. Benektet det helt. Men er det skuespill? 😜 Anonymkode: fef51...a65 Syns liksom det er rart at hun går så direkte ut mange ganger og benekter i klartekst, hvis det er henne Anonymkode: 27170...3f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1248 Del Skrevet 23. november 2020 Tviler på at ravnen har ett blått og ett grønt øye. Det er nok bare for å forvirre ytterligere. Hadde hun hatt to grønne hadde folk sett etter kjendiser med grønne. Anonymkode: 3086d...088 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1249 Del Skrevet 23. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja enig. En ting er jo å legge ut villedende ting på insta, men hun sa jo allerede første lørdagen i klartekst, jeg er ikke trollet. Anonymkode: 27170...3f0 Kan jo heller ikke si annet da. Hun ble jo også spurt om hun var trollet da hun var på God morgen Norge, og hva annet kan hun svare enn nei? Anonymkode: 7a1e4...c5c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 23. november 2020 #1250 Del Skrevet 23. november 2020 Sozzenn skrev (På 21.11.2020 den 21.12): Hahaha! Jeg hadde rett 😁 Og dere som sa det ikke kunne være Mia... 🤣🤣 hææ?? men!! Hvor ble det av puppene hennes? 😄 og jeg trodde jo ikke de kunne late som de hadde en annen dialekt! wtf! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 23. november 2020 #1251 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun sa det på God morgen Norge også. Benektet det helt. Men er det skuespill? 😜 Anonymkode: fef51...a65 Hadde vært rimelig kjedelig om de som ble spurt bekreftet at de er med..... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hipparchia Skrevet 23. november 2020 #1252 Del Skrevet 23. november 2020 Marsh skrev (6 minutter siden): Hadde vært rimelig kjedelig om de som ble spurt bekreftet at de er med..... Kan si "ingen kommentar". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. november 2020 #1253 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Syns liksom det er rart at hun går så direkte ut mange ganger og benekter i klartekst, hvis det er henne Anonymkode: 27170...3f0 Hva skulle hun sagt? «Ja det er meg!» Zodiackiller skrev (10 minutter siden): Kan si "ingen kommentar". det er jo det samme som å si ja. De som ikke er med sier jo nei. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hipparchia Skrevet 23. november 2020 #1254 Del Skrevet 23. november 2020 Mynona skrev (7 minutter siden): Hva skulle hun sagt? «Ja det er meg!» det er jo det samme som å si ja. De som ikke er med sier jo nei. Det er en mellomting å se ja og nei. Hun gikk ut på instagram etter første episode og sa det ikke er henne og sist uke sa hun det ikke er henne på nasjonal tv. Tviler på deltakerne får lov til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 23. november 2020 #1255 Del Skrevet 23. november 2020 Jeg forstår ikke helt- altså jeg forstår at den som får færrest favoritt stemmer av folket ryker ut hver lørdag. Men spiller det altså ingen rolle hvem «panelet» tror det er? Så hvis Marion Ravn gjetter riktig på en av dem feks så har det altså ingenting å si? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1256 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan jo heller ikke si annet da. Hun ble jo også spurt om hun var trollet da hun var på God morgen Norge, og hva annet kan hun svare enn nei? Anonymkode: 7a1e4...c5c SåklArt, men hun har jo lagt ut videoer uoppfordret på insta og sagt jeg er ikke trollet Anonymkode: 27170...3f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1257 Del Skrevet 23. november 2020 Zenhouse skrev (16 minutter siden): Jeg forstår ikke helt- altså jeg forstår at den som får færrest favoritt stemmer av folket ryker ut hver lørdag. Men spiller det altså ingen rolle hvem «panelet» tror det er? Så hvis Marion Ravn gjetter riktig på en av dem feks så har det altså ingenting å si? Nei tror ikke det har noe å si. Litt rart kanskje men gjetninger fra dommerne og hjemme har mest underholdningsverdi og ikke en fremdrivende effekt i programmet. Egentlig går konkurransen ut på å bli best likt blant folket hver uke for å ikke ryke ut, så er gjettingen om identitet mer for gøy. Anonymkode: 436a8...560 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 23. november 2020 #1258 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei tror ikke det har noe å si. Litt rart kanskje men gjetninger fra dommerne og hjemme har mest underholdningsverdi og ikke en fremdrivende effekt i programmet. Egentlig går konkurransen ut på å bli best likt blant folket hver uke for å ikke ryke ut, så er gjettingen om identitet mer for gøy. Anonymkode: 436a8...560 Ok-,takk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1259 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): SåklArt, men hun har jo lagt ut videoer uoppfordret på insta og sagt jeg er ikke trollet Anonymkode: 27170...3f0 Det er jo bare skuespill fra hennes side for å forvirre seerne. Anonymkode: 7a1e4...c5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1260 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er jo bare skuespill fra hennes side for å forvirre seerne. Anonymkode: 7a1e4...c5c Ja men poenget er at det er rart å gå ut flere steder å si setningen jeg er ikke trollet. Hvi hun er det. Anonymkode: 27170...3f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå