Gå til innhold

Nytt program: Maskorama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om ravnen er Rimmen, unner jeg henne litt avveksling fra en mann som har vært utro så det holder. 

Anonymkode: 2187f...14a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollet tror jeg er Jane Formoe. Hintet henspiller sikkert da på at hun og mannen har vært frem og tilbake.

Anonymkode: 345f7...7c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg må bare si noe, jeg finner ikke noen andre som snakker om det her. 
 

Ravnen..

første gang jeg hørte henne synge tenkte jeg med en gang «Åå denne stemmen vet jeg hvem er!!» som jeg ser flere andre her også har tenkt uten å klare å sette et ansikt på stemmen. Følte hjernen min skulle eksplodere gjennom hele første sangen, plutselig sa det PANG og så kom ansiktet frem. Dette er jo stemmen til MARTE STOKSTAD?!

får ikke hintene til å stemme, men likevel... den stemmen er så identisk at jeg kan ikke fatte at det kan være noen andre enn henne?! Seriøst, hør hvordan hun snakker, og hør hvordan ravnen synger, det må jo være henne? Hun er også stesøster til Anne Rimmen som alle tror det er...

altså jeg vet ikke... men er det noen her som kan få hintene til å passe med henne på noen måte??

Anonymkode: 471d5...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikingen. Jeg aaaaner ikke hvem han er, men kan andre verdener henspille på en forfatter? Det med gresshoppene lurer jeg på om kan være fra en bok.... Men klarer ikke tenke meg hvilken. Å skape egne verdener er å skrive, og det har han gjort lenge.

Anonymkode: 345f7...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror enhjørningen er May Britt Andersen. De høye herrer ville i starten ha henne til å snakke mindre tykke l og mindre dialekt.

Anonymkode: 345f7...7c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trollet HØRES ut som Ulrikke Brandstorp, men hintene heller mot en idrettsutøver. 

Anonymkode: eaa0e...78f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pixar blir dratt frem. Det finnes en del stemmeskuespillere. Kan dette ha sammenheng mon tro? Langt fra veldig kjente....Scott Maurstad er jo en gjenganger, men dèt blir nok altfor ukjent. 

Blir litt trassig av disse figurene som føles så bankers 🙈 :Knegg:

Anonymkode: 1d652...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pixar blir dratt frem. Det finnes en del stemmeskuespillere. Kan dette ha sammenheng mon tro? Langt fra veldig kjente....Scott Maurstad er jo en gjenganger, men dèt blir nok altfor ukjent. 

Blir litt trassig av disse figurene som føles så bankers 🙈 :Knegg:

Anonymkode: 1d652...719

Både Markus Bailey og John CArew har dubbet tegnefilmer for Pixar

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei, jeg må bare si noe, jeg finner ikke noen andre som snakker om det her. 
 

Ravnen..

første gang jeg hørte henne synge tenkte jeg med en gang «Åå denne stemmen vet jeg hvem er!!» som jeg ser flere andre her også har tenkt uten å klare å sette et ansikt på stemmen. Følte hjernen min skulle eksplodere gjennom hele første sangen, plutselig sa det PANG og så kom ansiktet frem. Dette er jo stemmen til MARTE STOKSTAD?!

får ikke hintene til å stemme, men likevel... den stemmen er så identisk at jeg kan ikke fatte at det kan være noen andre enn henne?! Seriøst, hør hvordan hun snakker, og hør hvordan ravnen synger, det må jo være henne? Hun er også stesøster til Anne Rimmen som alle tror det er...

altså jeg vet ikke... men er det noen her som kan få hintene til å passe med henne på noen måte??

Anonymkode: 471d5...bc0

Ja jeg vet, det er stemmen til Marte Stokstad!! Men jeg har liksom bare oversett det fordi ut fra hintene Så er det jo absolutt ikke henne.

hun er riktignok glad i glitter (MGP), men ut over det, nei.

hun og Rimmen har jo litt like stemmer og synes jeg da selv om de ikke er ordentlig i slekt 

Anonymkode: 27170...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om ravnen er Rimmen, unner jeg henne litt avveksling fra en mann som har vært utro så det holder. 

Anonymkode: 2187f...14a

Ailo😱😱

Anonymkode: 6fe73...1a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipparchia

Har deltakerne lov å gå ut på norsk tv og avvise blankt at det er dem? Tenker på Ulrikke. Syns det ødelegger veldig hvis det er hun pga dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om ravnen er Rimmen, unner jeg henne litt avveksling fra en mann som har vært utro så det holder. 

Anonymkode: 2187f...14a

Whaaaaaaaaat

Anonymkode: a8bf1...b77

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Zodiackiller skrev:

Har deltakerne lov å gå ut på norsk tv og avvise blankt at det er dem? Tenker på Ulrikke. Syns det ødelegger veldig hvis det er hun pga dette. 

Ja enig. En ting er jo å legge ut villedende ting på insta, men hun sa jo allerede første lørdagen i klartekst, jeg er ikke trollet.  

Anonymkode: 27170...3f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trollet HØRES ut som Ulrikke Brandstorp, men hintene heller mot en idrettsutøver. 

Anonymkode: eaa0e...78f

Syns du det virker som en idrettsutøver? Jeg får mer følelsen av underholdningsartist, men kanskje en allsidig en

Anonymkode: 27170...3f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipparchia
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja enig. En ting er jo å legge ut villedende ting på insta, men hun sa jo allerede første lørdagen i klartekst, jeg er ikke trollet.  

Anonymkode: 27170...3f0

Ikke sant. Det er den største grunnen til jeg ikke vil det skal være henne. Er enig stemmen er lik, men syns ikke hintene passet så bra. Må være noen som jobber med humor/underholdning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Whaaaaaaaaat

Anonymkode: a8bf1...b77

Dette må vi høre mer om, asap

Anonymkode: 212d5...7df

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...