AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1201 Del Skrevet 22. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Riktig hus men feil rom, da er det mest naturlig å anta at vi snakker om en sportsutøver men ikke innen ski. Anonymkode: 3086d...088 Jeg legger ikke så mye i de kommentarene, for jeg ser for meg at de har øvd inn det på forhånd. Men vet ikke da. Anonymkode: 436a8...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1202 Del Skrevet 22. november 2020 Trollet er Lisa Børud !! Anonymkode: 25e84...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1203 Del Skrevet 22. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Trollet er Lisa Børud !! Anonymkode: 25e84...7bf Eller Heidi Ruud Ellingsen.. Anonymkode: 8025c...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1204 Del Skrevet 22. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anna Rasmussen eller Funkygine? Begge de har vel aner fra de traktene..? Anonymkode: be238...292 Du mener en av disse kan være Elgen??? 🤦♀️ Anonymkode: ec22d...134 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1205 Del Skrevet 22. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du mener en av disse kan være Elgen??? 🤦♀️ Anonymkode: ec22d...134 Hvis mammaen til michelle er elgen blir 2020 komplett som det rareste året ever😁😂 Anonymkode: 27170...3f0 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millamortil3 Skrevet 22. november 2020 #1206 Del Skrevet 22. november 2020 11 timer siden, Little Diva skrev: Vi har jo gjettet de andre også, men må vente på fasiten for å kunne skryte på oss alle riktig 😜 Juhuu, så spennende! Kan dere ikke skrive hva dere tror de andre er da også? Spent! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1207 Del Skrevet 22. november 2020 Jeg synes det er noe rart/inkonsekvent med måten Ravnen sier bokstaven L på, både på norsk og engelsk. I første episode byttet hun på å bruke tynn og tjukk L. De uthevede er tjukk: "Er dere hjemme klare?" "..med ravneflokken min." "..flere ravner.." "...flyr høyt ... flyr lavt" "Ting som gLitrer" "Glitter" "Flamme" "FLyr av gårde" Her er det to tilfeller der hun bytter på å bruke tjukk og tynn L i samme (type) ord: flyr og glitter/glitrer. Jeg kan ikke nok om språk og dialekter til å vite om dette er vanlig på denne typen østlandsk , eller om hun prøver å snakke på en måte som ikke er naturlig for henne. Kanskje hun har en annen dialekt, ev. en blanding, og prøver å skjule det? Eller at det er andre årsaker til at hun snakker sånn. På engelsk, spesielt i starten av ord som begynner på L, synes jeg hun uttaler den litt "tjukkere" enn vanlig. Hører det blant annet under første sang da hun sa: "....Looking for something". I andre program, da hun snakket i introen: "Elsker å fLy" "..hvor det glitrer" "..de fleste.." Så da sa hun "glitrer" med tynn L i motsetning til i første program. Eksempel fra sangen der jeg synes hun hadde ekstra tjukk engelsk L: ".. your Love is.." Episode 3: "...fLy som ravnen" "..fLydd mye lenger" "..de fleste..." I sangen der jeg synes de engelske L-ene er spesielt "tjukke": "..cLoser.." "...beLieve it.." Vet ikke om dette trenger å ha noe å si men var noe jeg la merke til. Anonymkode: 4ddcd...666 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1208 Del Skrevet 22. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Elgen har jo en vifte i henda under presentasjonen..tyder det på noe sydlandsk? carew hadde vel blå drakt på heimebane Anonymkode: 7afb8...cae Kan elgen være Vinni? Eller en av gutta fra Carpe Diem? Anonymkode: 212d5...7df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gran00 Skrevet 22. november 2020 #1209 Del Skrevet 22. november 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg legger ikke så mye i de kommentarene, for jeg ser for meg at de har øvd inn det på forhånd. Men vet ikke da. Anonymkode: 436a8...560 Enig at det nok er sportskommentator. Mange hint om at det dreier seg om sport, men ikke nødvendigvis som utøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gran00 Skrevet 22. november 2020 #1210 Del Skrevet 22. november 2020 6 timer siden, Mynona skrev: Jeg føler ravnen er litt maskulin jeg Hun er mye kraftigere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gran00 Skrevet 22. november 2020 #1211 Del Skrevet 22. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tipper JT vet veldig godt at både prinsessen og Carola er feil. Men det er rollen han skal ha, eller har tatt på seg, komme med litt «utrolige» tips, for å skape en kontrast til de andre to. Tipsene hans kan gjerne passe til noen av hintene, men i disse tilfellene skjønner alle at det bare er tull. Prinsessen ville aldri stilt opp, og Carola synger selvsagt mye bedre enn ravnen. Ikke passet hintene heller. Derimot kan man mistenke at en av de andre to i panelet driver og leser enten her eller andre steder hvor folk spekulerer om hvem som skjuler seg bak maskene. Synes det kan virke litt påfallende i blant, nesten som de av og til trekker noe åpenbart feil opp av hatten for at det ikke skal bli for opplagt at de henter info fra nettet. Anonymkode: ce451...44b Helt sikker på at Msrion tok 1981 herfra 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 22. november 2020 #1212 Del Skrevet 22. november 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkiwinkiii Skrevet 22. november 2020 #1213 Del Skrevet 22. november 2020 Før jeg så Maskorama eller hørte navnet Herman Dahl så visste jeg ikke hvem han var.Kanskje pga av min egen alder.Men nå er jeg helt overbevist om at han er vikingen.Har googlet masse og sett en del videoer med han på YouTube .For en morsom fyr forresten!Og så mye talenter han har.Fyren kan jo spille instrumenter,deriblant gitar,han kan synge og han er jo skikkelig artig.Jeg fant og ut etter googling at blandt favorittfilmene hans er alle Shrek-filmene.Under er noen bilder som passer til noen av hintene hintene;ostepop,Shrek og at han kan spille gitar som han har gjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1214 Del Skrevet 22. november 2020 37 minutter siden, Gran00 skrev: Helt sikker på at Msrion tok 1981 herfra Tror du at det er kun folk fra kg som ser detaljer eller små hint? Jeg tror hun klarte å se det på egenhånd, på samme måte rom Ramm greier å tenke seg til ting selv. Anonymkode: a8bf1...b77 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina84 Skrevet 22. november 2020 #1215 Del Skrevet 22. november 2020 51 minutter siden, Tinkiwinkiii skrev: Før jeg så Maskorama eller hørte navnet Herman Dahl så visste jeg ikke hvem han var.Kanskje pga av min egen alder.Men nå er jeg helt overbevist om at han er vikingen.Har googlet masse og sett en del videoer med han på YouTube .For en morsom fyr forresten!Og så mye talenter han har.Fyren kan jo spille instrumenter,deriblant gitar,han kan synge og han er jo skikkelig artig.Jeg fant og ut etter googling at blandt favorittfilmene hans er alle Shrek-filmene.Under er noen bilder som passer til noen av hintene hintene;ostepop,Shrek og at han kan spille gitar som han har gjort. Han er 100% sikker. Kan også legge til at Herman Bieber er hans gamle profil på Instagram, og at det passer bra med at vikingen sang Bieber sang i uke 1. Eneste som kunne gått imot dette er at han har jobbet med skal vi danse, men merkelig nok postet han ikke noe rundt dette forrige uke og uken før. Postet en video i går, men denne var filmet blant de gamle deltagerne, og er ikke helt utenkelig at Agnete hadde noe med det å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 22. november 2020 #1216 Del Skrevet 22. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Trollet er Lisa Børud !! Anonymkode: 25e84...7bf Hun giftet seg i sommer, kan vel ikke si at jakten på kjærlighet har måttet vike... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkiwinkiii Skrevet 22. november 2020 #1217 Del Skrevet 22. november 2020 Hvem tror dere vinner?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1218 Del Skrevet 22. november 2020 43 minutter siden, Marsh said: Hun giftet seg i sommer, kan vel ikke si at jakten på kjærlighet har måttet vike... Hun kan ha ment at selve jakten er over, nå som hun er gift. Anonymkode: 1d652...719 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1219 Del Skrevet 22. november 2020 Trollet kan ikke være Eva Weel Skram? Anonymkode: 8bc5a...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1220 Del Skrevet 22. november 2020 Den vifta som elgen (om jeg husker rett) bruker gir meg litt (musikal)/opera vibber... Anonymkode: 1d652...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå