Gå til innhold

Nytt program: Maskorama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, missmcbeal skrev:

Var det ikke ett av hintene som var usant, dvs. to av hintene var sanne?

Nei, omvendt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter gårsdagens episode ble jeg litt mer usikker på om Elgen er Markus Bailey som jeg har trodd hele tiden. Det som taler for ham er baileysen fra første episode, han har ledet Norway cup, glad i fotball, snakker om sport i i timesvis i Ballbingen, har amerikansk far (atlaset), prøvd seg på mange andre arenaer: programleder, dj, danser.

John Carew passer også til disse beskrivelsene, livsnyter, sosial, dette med heimebane, har jobbet både i Norge og utlandet, ute en mai natt før (på fest før landskamper). Solbriller var også sentralt i første episode, noe som passer ham. Glad i å danse? Han har laget en dansvideo med sønnen sin.

I går var det en plakat i bakgrunnen under presentasjonen av elgen, der Pixar er nevnt. Både Markus Bailey og John Carew har dubbet Pixar filmer. Begge har opptrådt i blått, John Carew som due i Spion i aksjon, Bailey som Balder Lettfot i Fremad. 

Så nå sliter jeg litt med å skille dem.... Bailey er jo den beste sangeren, men Carew har laget en musikkvideo, og selv om man ikke hører så mye av sangstemmen hans der, er den helt ok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Marsh skrev:

Etter gårsdagens episode ble jeg litt mer usikker på om Elgen er Markus Bailey som jeg har trodd hele tiden. Det som taler for ham er baileysen fra første episode, han har ledet Norway cup, glad i fotball, snakker om sport i i timesvis i Ballbingen, har amerikansk far (atlaset), prøvd seg på mange andre arenaer: programleder, dj, danser.

John Carew passer også til disse beskrivelsene, livsnyter, sosial, dette med heimebane, har jobbet både i Norge og utlandet, ute en mai natt før (på fest før landskamper). Solbriller var også sentralt i første episode, noe som passer ham. Glad i å danse? Han har laget en dansvideo med sønnen sin.

I går var det en plakat i bakgrunnen under presentasjonen av elgen, der Pixar er nevnt. Både Markus Bailey og John Carew har dubbet Pixar filmer. Begge har opptrådt i blått, John Carew som due i Spion i aksjon, Bailey som Balder Lettfot i Fremad. 

Så nå sliter jeg litt med å skille dem.... Bailey er jo den beste sangeren, men Carew har laget en musikkvideo, og selv om man ikke hører så mye av sangstemmen hans der, er den helt ok.

Så da må dette barokktemaet ha betydning, vifte, parykk, jakken han har på seg, hva slags sammenheng har det med en av de to?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nesten kjedelig å vite hvem alle er, men det er jo nesten helt sikkert at det du lister opp her stemmer.

De har nok vært for rause med hint og undervurdert hvor lett det er når mange går sammen og tolker alt mulig, som i en tråd som dette.

Anonymkode: ce451...44b

Ja, enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fresia skrev:

Og jeg er fortsatt helt sikker på at det er Suzann Pettersen😂

Haha, jeg håper fortsatt det er det. I så fall ville jeg hatt to rett helt av meg selv i første program. 😂 Men etter at Anne Rimmen ble kastet ut som forslag her, ser jeg nå bare at alt stemmer på henne. OG på Suzann Pettersen. 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, missmcbeal skrev:

Jan Gunnar Solli tror jeg! Opptreden i blått henviser sikkert til Skal vi Danse 

Jeg tenkte også at et annet hint er elgen har veldig blå øyne og det har Jan Gunnar Solli også. 

Anonymkode: 7a1e4...c5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da lærte vi at dialekt, er for å villede.

Anonymkode: 5aeb5...97e

Det er bare om man ikke snakker østlandsk. Altfor lett om Mia hadde snakket egen dialekt.

Anonymkode: ce451...44b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, bobla20 skrev:

Haha, jeg håper fortsatt det er det. I så fall ville jeg hatt to rett helt av meg selv i første program. 😂 Men etter at Anne Rimmen ble kastet ut som forslag her, ser jeg nå bare at alt stemmer på henne. OG på Suzann Pettersen. 🤣

Føler Suzann Pettersen er litt for maskulin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sozzenn skrev:

Føler Suzann Pettersen er litt for maskulin.

Jeg føler ravnen er litt maskulin jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men var ikke et av hintene også at hun aldri hadde tatt sølv i Asia? Hvis det er Anne Rimmen må jo dette være sant (hun har vel ingen medaljer). Og åpningsseremoni har hun vel deltatt på som kommentator. Så da må to hint være sanne 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: d7e7c...48a

Godt poeng.

Anonymkode: 0e3b0...31d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ravnen er Aylar Lie😅

Anonymkode: 07c88...74c

Tar det tilbake, har ombestemt meg😅

Anonymkode: 07c88...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ravnen tror jeg er Gro Hammerseng. 

Anonymkode: 97c52...6c8

Men 1981?

Anonymkode: 10397...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elgen har jo en vifte i henda under presentasjonen..tyder det på noe sydlandsk?

carew hadde vel blå drakt på heimebane 

Anonymkode: 7afb8...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ravnen har vært med på flere åpningssermonier (hvis man velger det som det sanne). Sissel Kykjebø har vært med på åpningssermoni i OL og Melodi Grand Prix. Jeg er opphengt i at Ravnen er Sissel Kyrkjebø som kamuflerer sin gode stemme. 

Mia Gundersen synger jo også normalt mye bedre enn hun gjorde som puddel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Olsen skrev:

Ravnen har vært med på flere åpningssermonier (hvis man velger det som det sanne). Sissel Kykjebø har vært med på åpningssermoni i OL og Melodi Grand Prix. Jeg er opphengt i at Ravnen er Sissel Kyrkjebø som kamuflerer sin gode stemme. 

Mia Gundersen synger jo også normalt mye bedre enn hun gjorde som puddel.

Eh.

Anonymkode: fef51...a65

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte sjekke ut programmet i går, siden jeg var så freidig å kommentere uten å ha peiling. Ha ha. For meg er det kul-umulig å gjette hvem noen av dem er, når stemmen er forvrengt og de snakker med annen dialekt. Om det ikke er en sanger da, og har en særegen stemmen, da kan jeg muligens kjenne den igjen. 

Når elgen snakket, rytmen i hvordan han snakket fikk jeg følelse av at det var Alex Rosen. Men han synger vel ikke så godt? :klo:

Syntes forøvrig JT var veldig søt. "Jeg er språkekspert, visste du ikke det?" :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å lure på om min opprinnelige tanke om at Vikingen er Tix er riktig.... (at det ikke er Herman Dahl likevel) for jeg syns fortsatt det høres ut som han og syns flere av hintene matcher ham.

Hørte ham på podcasten til Else og søsteren i dag, og det første han sa da han kom inn var «oi nam ostepop».....

Endret av *Emma*
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...