Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, bobla20 skrev:

Elgen har MC Hammer-bukse, ganske lik den Markus Bailey hadde på seg da han danset til U can't touch this i Skal vi danse. Tipper elgen snart synger MC Hammer. 😂 Han er også god i engelsk, og kan helt sikkert rappe sånn.

Ravnen er jeg nå såååå sikker på er Anne Rimmen. Irriterer meg, for jeg VIL det skal være Suzann Pettersen som jeg trodde i første program. 🤣

Trollet har noe østfoldsk innimellom. Måten hun sa meg på i dag og applaus tidligere. Det må jo være Ulrikke. Hun har også sagt at hun elsker Euphoria og har sunget den mange ganger.

Enhjøringen ser ut som en prinsesse/dronning. Skal sikkert være fordi Inger Lise Rypdal har blitt kalt souldronningen. Hun er soleklar. 😊

Vikingen er vel også ganske soleklar. Herman Dahl - som jeg aldri hadde hørt om før jeg leste her. 😆

Det er jo nesten kjedelig å vite hvem alle er, men det er jo nesten helt sikkert at det du lister opp her stemmer.

De har nok vært for rause med hint og undervurdert hvor lett det er når mange går sammen og tolker alt mulig, som i en tråd som dette.

Anonymkode: ce451...44b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Var vel ikke det hun sa. Var det ikke at hun ikke hadde tatt sølv i asia? 

Betyr ikke at hun har tatt gull eller bronse i Asia, heller.

Det er bare forsøk på å villede, man hører på stemmen når hun snakker at det er Anne Rimmen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan elgen være Eivind Landsverk? Mtp hintet om å utvikle tv-programmer. Og han har karakteristisk stemme. Synes det ligner.

Anonymkode: 3086d...088

HAHA! Kutt ut, større sjanse for at det er Kronprins Haakon.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Little Diva skrev:

Her i huset har vi 3/3 riktige så langt. Så håper å vinne maskorama boksen😂 Hva det enn er. Kanskje noen her inne vinner og kan avsløre hva premien er? Nysgjerrig kjenner jeg 😅

Her i huset har vi 10/10. Vet hvem alle er, nesten ikke gøy engang.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her i huset har vi 10/10. Vet hvem alle er, nesten ikke gøy engang.

Vi har jo gjettet de andre også, men må vente på fasiten for å kunne skryte på oss alle riktig 😜

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På hvilken måte mener Marion Ravn at noen født i 1981 er i midten av 30-årene?

Anonymkode: fb550...6e0

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte mener Marion Ravn at noen født i 1981 er i midten av 30-årene?

Anonymkode: fb550...6e0

Jeg tror hun mente at hun selv er i midten av 30-årene (36) og hadde tenkt at Ravnen var på hennes egen alder. Det stemmer jo også hvis Ravnen er født i 1981, for da er hun bare 3 år eldre enn Marion.

Anonymkode: ec22d...134

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, lillepersille8 skrev:

Kan trollet være Caroline Berg Eriksen? 

Ærlig talt, ikke et eneste hint som passer til henne

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, bobla20 skrev:

Ravnen er jeg nå såååå sikker på er Anne Rimmen. Irriterer meg, for jeg VIL det skal være Suzann Pettersen som jeg trodde i første program. 🤣

Og jeg er fortsatt helt sikker på at det er Suzann Pettersen😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ravnen må være Aylar Lie👍

Anonymkode: ac1f0...b59

Fordi?

har hun vært med i OL?

Anonymkode: 27170...3f0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor mange fortsatt står på Anne Rimmen? Kom det ikke ganske mange hint igår som utelukker henne? Når hun snakker om pallplasseringer og at hun ikke har «tatt sølv» i asia, så er det et fryktelig dårlig hint hvis det er en person som ikke «tar» noe som helst av medaljer på den måten rundt i verden. Det MÅ jo være en idrettsutøver for at det skal være et hint. 

Anonymkode: d7fda...afa

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor mange fortsatt står på Anne Rimmen? Kom det ikke ganske mange hint igår som utelukker henne? Når hun snakker om pallplasseringer og at hun ikke har «tatt sølv» i asia, så er det et fryktelig dårlig hint hvis det er en person som ikke «tar» noe som helst av medaljer på den måten rundt i verden. Det MÅ jo være en idrettsutøver for at det skal være et hint. 

Det var kun et av de hintene som var sant og det kan være at hun har vært med på mange åpningssermonier - det har Anne Rimmen! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Det var kun et av de hintene som var sant og det kan være at hun har vært med på mange åpningssermonier - det har Anne Rimmen! 

Det har alle som har deltatt i OL.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det har alle som har deltatt i OL.

Jaja, åpenbart, men jeg tror jo fortsatt på Anne Rimmen da, derfor min tolkning!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Sally-Go-Round skrev:

Jaja, åpenbart, men jeg tror jo fortsatt på Anne Rimmen da, derfor min tolkning!

Kjenner jeg blir skikkelig skuffa hvis det er henne, når det er så mye fokus på OL og gull og glitter, er liksom ikke det hun er kjent for mener jeg😅🙊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg blir skikkelig skuffa hvis det er henne, når det er så mye fokus på OL og gull og glitter, er liksom ikke det hun er kjent for mener jeg😅🙊

Helt enig. 

Anonymkode: 3086d...088

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Men var ikke et av hintene også at hun aldri hadde tatt sølv i Asia? Hvis det er Anne Rimmen må jo dette være sant (hun har vel ingen medaljer). Og åpningsseremoni har hun vel deltatt på som kommentator. Så da må to hint være sanne 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: d7e7c...48a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke ett av hintene som var usant, dvs. to av hintene var sanne?

Endret av missmcbeal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...