Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, missmcbeal skrev:

Det et en idrettsutøver altså. Nå er jeg tilbake til Marit Bjørgen. Ikke tatt medalje i Asia... Hmm Nagano eller Pyongchang?

Var vel ikke det hun sa. Var det ikke at hun ikke hadde tatt sølv i asia? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det burde egentlig vært omvendt i forhold til favorittene. At de med høyest prosent måtte ut (siden de da ikke har greid å skjule det godt nok) . Irriterende at Inger Lise fremdeles er med :Knegg: "Alle" vet det er hun :Nikke:

Anonymkode: 1d652...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner igjen stemmen når de synger, ikke når de snakker. Den som må ta av masken er den som har fått minst favoritt stjerner. 

Anonymkode: 17329...049

Takk. 🙉😂 Men da er dere gode ass. Eneste jeg hører er Inger Lise Rypdal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elgen sa at han hadde opptrådd mer bak i kulissene enn på scenen. Tekstingen gjenga derimot dette som "opptrådt mer som sponsor enn på scenen". Tipper nok det er tull med tekstinga, men likevel..

Anonymkode: 10397...7d5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kaisamaia skrev:

Takk. 🙉😂 Men da er dere gode ass. Eneste jeg hører er Inger Lise Rypdal. 

Har sett og hørt MYE av Mia Gundersen helt fra jeg var liten, men hørte ikke at det var henne før hun sang i dag. Har gjettet henne pga hintene før, men i dag hørte jeg det skikkelig godt.  Jeg sliter mye mer med de andre 😬😅

Anonymkode: 17329...049

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, lillepersille8 said:

Kan trollet være Caroline Berg Eriksen? 

Hadde vært veldig gøy! 🙂

Anonymkode: 70897...bea

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Mynona skrev:

Jeg skjønte ikke hva "i mitt yngste yrke" og "i mitt eldste yrke" skulle bety?

Jeg tror det er Herman Dahl, og at yngste yrke henspeiler på at han var dirigent i Maestro.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært veldig gøy! 🙂

Anonymkode: 70897...bea

Jeg også har henne på lista, stemmen passer veldig bra, og de fleste hintene. Får det ikke helt til å passe med at kjærlighet og venner har måttet vike, om hun ikke sikter til hatere i kommentarfelt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ravnen må være Anne Rimmen, jeg hører hennes stemme, og 1981 passer. Ikke så god til å synge, så er ingen artist.

Anonymkode: ce451...44b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, milletrille2 skrev:

Jeg også har henne på lista, stemmen passer veldig bra, og de fleste hintene. Får det ikke helt til å passe med at kjærlighet og venner har måttet vike, om hun ikke sikter til hatere i kommentarfelt. 

Stemmen passer vel ikke? Synes hun har veldig distinkt stemme, og hun har vel ikke særlig sangstemme heller (tror hvert fall jeg har hørt henne synge før, hun var jo med som statist i musikal, jentegruppe/band som ung, så sikkert i den forbindelse). Det med kjærlighet passer veldig dårlig også. 

Anonymkode: 5838a...9af

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gray skrev:

Kan vikingen være Alexander Rybakk? 🤔

Jeg er helt sikker på det! Ikke så mye i dag, men på forrige program måtte den stemmen være hans! Passer med hintene og lua til vikingen gir meg vibber til Russland, han har vel opphav fra Hviterussland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke, jeg kan ikke noe om kortspill jeg heller. Men blir spennende i dag, får nye hint i hvert fall. 😁

Anonymkode: 4ddcd...666

Kortene viste 1981. Rimmen er født i 1981, overbevist om at det er henne på stemmen! Vunnet Gullruten, delta i OL som kommentator osv 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Yes, 2 av 3 riktige hittil!

Trodde egentlig Inger Lise Rypdal skulle ryke ut i dag siden hun er «bankers».

Elgen er jeg kjempeforvirra over nå. Har jo bra stemme!

Anonymkode: 6fe73...1a2

Marcus Baily eller Kash King?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle de tre dommerne (kan de kalles det?), gjettet jo idrettsutøvere. Ravnen sa rett etter opptreden at de var i riktig hus, men feil rom. Altså, sportskommentator? 

og ja... en ting er sikkert. Elgen er dritheit 

Endret av Alvea
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, nocebo skrev:

Jeg tror enhjørningen er maj-britt Andersen! 

Men heisann, det der var ikke dumt i det hele tatt! Søk henne opp og hør på stemmen da! Identisk vel??

5 timer siden, Mynona skrev:

Ulrikke har postet på mystory at hun pynter til jul med Skal vi danse finalen i bakgrunnen :ler: 

Den der kan vel ikke fakes, kan den? Live, sitter foran TV-skjermen, dagens svd-sending i bakgrunnen. Da er det ikke Ulrikke som er trollet da?

5 timer siden, Mynona skrev:

Det var flagg fra Canada, et stripet hvit og lyseblått. Var det filmet inne fra operaen? 

Det lyseblå flagget var det argentinske. Mia har spilt Evita (don’t cry for me Argentina) 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, milletrille2 skrev:

Synger Fotballfrua så bra? Jeg er sikker på at det er Mgp Ulrikke 

Anonymkode: 96277...fe1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elgen har MC Hammer-bukse, ganske lik den Markus Bailey hadde på seg da han danset til U can't touch this i Skal vi danse. Tipper elgen snart synger MC Hammer. 😂 Han er også god i engelsk, og kan helt sikkert rappe sånn.

Ravnen er jeg nå såååå sikker på er Anne Rimmen. Irriterer meg, for jeg VIL det skal være Suzann Pettersen som jeg trodde i første program. 🤣

Trollet har noe østfoldsk innimellom. Måten hun sa meg på i dag og applaus tidligere. Det må jo være Ulrikke. Hun har også sagt at hun elsker Euphoria og har sunget den mange ganger.

Enhjøringen ser ut som en prinsesse/dronning. Skal sikkert være fordi Inger Lise Rypdal har blitt kalt souldronningen. Hun er soleklar. 😊

Vikingen er vel også ganske soleklar. Herman Dahl - som jeg aldri hadde hørt om før jeg leste her. 😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Heartland skrev:

Men heisann, det der var ikke dumt i det hele tatt! Søk henne opp og hør på stemmen da! Identisk vel??

Nå er jo Maj Britt Andersen søsteren til Inger Lise Rypdal, så det er jo ikke så rart om stemmene ligner. Enhjørningen er Inger Lise Rypdal, det hørte jeg allerede i første program. Ingen vits i å diskutere videre hvem det kan være, for det ER henne.

Anonymkode: ec22d...134

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...