Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan velger de ut den som ut? Den folk stemmer mest eller minst på? Skjønner ingenting av det her, jeg. 😂 Og hva skjer med stemmeforvrengingen..hvordan klarer dere kjenne igjen stemmene? Eller er det måten å snakke på dere kjenner igjen? What... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, missmcbeal skrev:

Det et en idrettsutøver altså. Nå er jeg tilbake til Marit Bjørgen. Ikke tatt medalje i Asia... Hmm Nagano eller Pyongchang?

hehe Marit har så ekstremt trente armer - tenker nesten vi hadde sett det bare på det:)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fortsatt sikker på at det er Ingeborg Walther. Faren hennes mener jeg er musiker også, så han har nok stått på en scene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kaisamaia skrev:

Hvordan velger de ut den som ut? Den folk stemmer mest eller minst på? Skjønner ingenting av det her, jeg. 😂 Og hva skjer med stemmeforvrengingen..hvordan klarer dere kjenne igjen stemmene? Eller er det måten å snakke på dere kjenner igjen? What... 

Kjenner igjen stemmen når de synger, ikke når de snakker. Den som må ta av masken er den som har fått minst favoritt stjerner. 

Anonymkode: 17329...049

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, coralgol skrev:

Trollet er Emilie skolen tror jeg. Samme som er elefanten i filmen syng

Det tror jeg også. Skrev det etter forrige lørdag også, for hennes versjon av don’t you worry about a thing er prikk lik den som blir sunget i Syng. 

Anonymkode: cdf29...c33

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren til Ingeborg er også skuespiller. Så kan være henne det snakkes om. Men får ikke stemmen helt til å passe.

Kan Trollet være Lisa Børud?

Anonymkode: ad703...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kan elgen være Eivind Landsverk? Mtp hintet om å utvikle tv-programmer. Og han har karakteristisk stemme. Synes det ligner.

Anonymkode: 3086d...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemorbare skrev:

Opptreden til elgen var rett og slett små sexy. :fnise::svett:

NEI! Ikke min type sexy 😅

Anonymkode: f5bfd...d4f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...