AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #861 Del Skrevet 17. november 2020 4 timer siden, Sally-Go-Round skrev: Jeg synes kroppsfasongen til Ravnen passer bedre med Suzann Pettersen. Nå vet jeg ikke hvor høy Anne Rimmen er, men ser for meg henne som litt sped? Anne Rimmen er ikke veldig lav i alle fall. 173 cm tror jeg. Jeg synes stemmen ligner hennes. Men skjønner ikke helt hintene i så fall. Kan de villede også? Hun sier familietreet, men hun er stesøster til Stokstadene, så de er jo strengt tatt ikke i familietreet. Skjønner heller ikke det med å samle glitter fra hele verden. Men flere ting passe også. Trodde også sangen skulle være et hint, fikk ingenting ut av can't get you out of my head 🤔 Anonymkode: f4156...6cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #862 Del Skrevet 18. november 2020 La merke til at i hintfilmen til trollet var det et rådhus og da tenkte jeg med en gang på en person, men jeg tror nok ikke folk utenfor Oslo kjenner til henne så det er nok ikke henne. Eller har folk utenfor Oslo hørt om Kamzy Gunaratnam? Hun er tidenes yngste varaordfører i Oslo. Anonymkode: ec839...2cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #863 Del Skrevet 18. november 2020 Hm..ja, det stemmer at det var et rådhus i vb'n til trollet, men også en brannstasjon . Ulrikke Bran(n)dstorp ligger fremst i min hjerne, men dèt hadde kanskje blitt for lett 🙈 Anonymkode: 1d652...719 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 18. november 2020 #864 Del Skrevet 18. november 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Elgen: "vært ute en mainatt" man sier da ikke det? Tenker at dersom det er M.Bailey så kan det tolkes som at han på Skal Vi Danse dansa med Mai. Anonymkode: 47c7e...226 Noen drar de hintene langt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. november 2020 #865 Del Skrevet 18. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: La merke til at i hintfilmen til trollet var det et rådhus og da tenkte jeg med en gang på en person, men jeg tror nok ikke folk utenfor Oslo kjenner til henne så det er nok ikke henne. Eller har folk utenfor Oslo hørt om Kamzy Gunaratnam? Hun er tidenes yngste varaordfører i Oslo. Anonymkode: ec839...2cd Ikke at jeg er noen fasit på hvor kjent noen er, men jeg kan si jeg har hørt navnet når jeg så det, men hadde aldri klart å si hvem hun var og hva hun driver med. Og jeg håper de har med folk som er mer kjent enn det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #866 Del Skrevet 18. november 2020 Enhjørningen er 99,9.% Inger Lise Rypdal. Hun er født på Toten, vært på frimerke, og et av hintene var at hun ble sett på som et hvitt vesen "men det har ikke alltid vært sånn". Hun har deltatt i mgp med låta "svart fortid" 😉 Og nå var det nettopp reklame for hgvm på tv2 der det var klipp av hun som sang. Er ingen tvil! Anonymkode: 2d32b...a2c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #867 Del Skrevet 18. november 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan ravnen være Kari Traa? Anonymkode: d7e7c...48a Har tenkt det jeg og! Anonymkode: 20aad...979 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 18. november 2020 #868 Del Skrevet 18. november 2020 Kan ravnen være Heidi Løke? Deltatt i OL med andre ravner? Jeg har ikke sjekket, men kan det være at Heidi og Frank deltok i OL samtidig? De har også flere søsken som spiller håndball, men som ikke ble like gode som disse to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #869 Del Skrevet 18. november 2020 17 minutter siden, Korpsnerden skrev: Kan ravnen være Heidi Løke? Deltatt i OL med andre ravner? Jeg har ikke sjekket, men kan det være at Heidi og Frank deltok i OL samtidig? De har også flere søsken som spiller håndball, men som ikke ble like gode som disse to. Men hvis det er en idrettsutøver, hva betyr da hintet om «gren til gren»? Jeg tolker det som at vedkommende forholder seg til mage idretter. Kan jo selvsagt bety noe annet, men hva skulle detvøre? Anonymkode: 27170...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 18. november 2020 #870 Del Skrevet 18. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: La merke til at i hintfilmen til trollet var det et rådhus og da tenkte jeg med en gang på en person, men jeg tror nok ikke folk utenfor Oslo kjenner til henne så det er nok ikke henne. Eller har folk utenfor Oslo hørt om Kamzy Gunaratnam? Hun er tidenes yngste varaordfører i Oslo. Anonymkode: ec839...2cd Aldri hørt om. Jeg vet ikke hvem som er varaordfører i min egen kommune engang 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #871 Del Skrevet 18. november 2020 34 minutter siden, Imsdalen skrev: Aldri hørt om. Jeg vet ikke hvem som er varaordfører i min egen kommune engang 🤣 Hun kamzy something har vel vært koronasmkttet de siste to ukene, så er neppe henne uansett 😂 Anonymkode: 27170...3f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #872 Del Skrevet 18. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun kamzy something har vel vært koronasmkttet de siste to ukene, så er neppe henne uansett 😂 Anonymkode: 27170...3f0 Se det. Det har jeg ikke fått med meg. Jeg trodde ikke egentlig at det var henne, men jeg hadde lyst til å kaste inn et nytt navn i potten. Synes folk bare gjentar og gjentar det samme nå. Anonymkode: ec839...2cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #873 Del Skrevet 18. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Se det. Det har jeg ikke fått med meg. Jeg trodde ikke egentlig at det var henne, men jeg hadde lyst til å kaste inn et nytt navn i potten. Synes folk bare gjentar og gjentar det samme nå. Anonymkode: ec839...2cd Ja. Det kan jo være hvem som helst. Og jeg tenker at man henger seg opp i noen navn og så tilpasse man hintene, men hvis man ser på alle hintene så stemmer de jo ikke. Anonymkode: 27170...3f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #874 Del Skrevet 18. november 2020 På 13.11.2020 den 9.01, Ella Grisella skrev: Puddelen kan vel ikke være Mia Gundersen, den hadde jo nordnorsk dialekt! Er det bare meg som tror at ravnen er Suzann Pettersen? Tror også det! Men kan man kalle golfpremier for glitter? og hva er greia med familietreet? resten av hintene får jeg til å stemme! Anonymkode: 27170...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 18. november 2020 #875 Del Skrevet 18. november 2020 Jeg kjente igjen Anne Rimmen bare ved å se/høre Ravnen, men syns og hintene stemmer Anne Rimmen er fra Moss, men hun er ikke noen vanlig Mossekråke. Hun er nemlig født i Danmark som waaaay back hadde ravnen i flagget , det er også en plass i Danmark som heter Ravnesborg - vet ikke akkurat hvor Anne er fra. Hun er den eneste som har vunnet gull(ruten) men i familietreet er det flere som driver med det samme: Marte Stokstad som elsker MGP-glitter, de har en bror som har jobbet i TV2-sporten. Og mannen Ailo som har drevet med noe motorsport og vunnet en hel del glitter der. Hun har vært med i flere OL - sånn på tv for NRK etc, alltid vært innsvøpt i lys fra tv-innspillingen. Liker å intervjue de beste og flyr fra (idretts)gren til (idretts)gren etter som hvor det glitrer/vinnes mest. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #876 Del Skrevet 18. november 2020 Ravnen viste frem en kortstokk der tallene blir 1981. Anne rimmen er født 11. september 1981 Anonymkode: 520e5...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #877 Del Skrevet 18. november 2020 Dere er flinke til å legge sammen hintene i denne tråden! Angrer litt på at jeg begynte å lese, for nå har jeg sterke teorier på alle sammen. Som jeg ikke har kommet på selv, men ser som sannsynlig etter å ha lest i denne tråden. Anonymkode: 436a8...560 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #878 Del Skrevet 18. november 2020 1 time siden, Agathe skrev: Jeg kjente igjen Anne Rimmen bare ved å se/høre Ravnen, men syns og hintene stemmer Anne Rimmen er fra Moss, men hun er ikke noen vanlig Mossekråke. Hun er nemlig født i Danmark som waaaay back hadde ravnen i flagget , det er også en plass i Danmark som heter Ravnesborg - vet ikke akkurat hvor Anne er fra. Hun er den eneste som har vunnet gull(ruten) men i familietreet er det flere som driver med det samme: Marte Stokstad som elsker MGP-glitter, de har en bror som har jobbet i TV2-sporten. Og mannen Ailo som har drevet med noe motorsport og vunnet en hel del glitter der. Hun har vært med i flere OL - sånn på tv for NRK etc, alltid vært innsvøpt i lys fra tv-innspillingen. Liker å intervjue de beste og flyr fra (idretts)gren til (idretts)gren etter som hvor det glitrer/vinnes mest. Men hun samler ikke glitter og tar med seg hjem til redet, og har ikke bygget reder (bodd) over hele verden? Anonymkode: 27170...3f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #879 Del Skrevet 18. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hun samler ikke glitter og tar med seg hjem til redet, og har ikke bygget reder (bodd) over hele verden? Anonymkode: 27170...3f0 Nettopp. Ser ikke helt hvorfor så mange har bestemt seg for Anne Rimmen, er jo en del av hintene som ikke passer idet hele tatt. Alle hintene til ravnen passer feks til Sissel Kyrkjebø også, som driver med noe helt annet. Sier ikke at det er henne, men viser bare at det finnes flere alternativer. Anonymkode: d7fda...afa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 18. november 2020 #880 Del Skrevet 18. november 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå