Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Infinity skrev:

Nå sa vel Marion Ravn at de blir bombadert med forslag om hvem det kunne være, så det er sikkert ikke så enkelt å gjette helt fra eget hjerte.

Neida, sikkert ikke lett, men håper de klarer å se forbi og gjøre opp sin egen mening, ikke bare basere seg på andres 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.11.2020 den 12.15, AnonymBruker skrev:

Men det er mer terapi, og ikke trening. Men det er veldig rart at enhjørningen vinket på den kongelige måten. Hvorfor gjorde hun det? Hva har det med Rypdal å gjøre..

Anonymkode: 10397...7d5

Første gang jeg så noen vinke sånn var da jeg så Evita for mange år siden. Inger Lise Rypdal har sunget Don't cry for me Argentina. Men jeg tror ikke hun har spilt Evita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Jeg har sett flere programmer med Nicolai Ramm og han har tydeligvis et enormt konkurranseinstinkt. I denne sammenheng ødelegger det for ham. Det er jo gøy at de gjetter med hjertet, ikke basert på hva de har lest på nett. Jeg liker den ektefølte reaksjonen til Jan Thomas, han blir oppriktig fornøyd med eget forslag. Nicolai kommer med sitt - uten særlig begrunnelse og oppspilthet 😒

Jeg er enig. Det var sååå tydelig at Ramm gjettet det han har lest på nett, for han begrunnet det så dårlig. Jan T var oppriktig gira over forslagene sine og det var bare herlig å se på 😄 

For øvrig et skikkelig artig program, som engasjerte skikkelig her i heimen! Både barna på 9 og 13, ungdommen på 19, vi foreldre, og mormor på 72 synes dette var knall! 😊 Lenge siden vi har vært samlet og så engasjert rundt samme TV-program! 

Anonymkode: 278b1...c29

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ravnen være Suzann Pettersen? Jeg var overbevist i første episode. Det er stemmen hennes og måten å snakke på. Flere av hintene stemmer;

- leker med de store (Donald Trump?)
- fått passene påskrevet (pes for vennskapet med Donald Trump) Pass er også noe man har for å spille golf? Golfpass?
- gren til gren (gren - green)
- ravn - birdie
- gull, glitrer og familietre - familien eier eller har eid Gunerius. Kanskje det rett og slett henviser til penger. Mannen er tidligere alpinist.
- Holmenkollen: Hun giftet seg i Holmenkollen og bor på Holmen rett nedenfor Holmenkollen. Der er det skog, hvor ravnen har slått seg ned.
- i sitt ess - ace er i golf

Men golf var visst ikke med i OL før 2016 og 2020 ble jo ikke noe av, så jeg tror muligens det ikke er henne likevel pga det. Jeg som var SÅÅÅÅ sikker. 😁
Nå så jeg hintene fra episode 1 en gang til og nå får jeg alt til å stemme med Anne Rimmen - som flere sier. 😅 Nå hører jeg også at det er hennes stemme. Jeg som kun har hørt Suzann Pettersen sin. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, bobla20 skrev:

Kan ravnen være Suzann Pettersen? Jeg var overbevist i første episode. Det er stemmen hennes og måten å snakke på. Flere av hintene stemmer;

- fått passene påskrevet (pes for vennskapet med Donald Trump) Pass er også noe man har for å spille golf? Golfpass?
- ravn - birdie
- gull, glitrer og familietre - familien eier eller har eid Gunerius. Kanskje det rett og slett henviser til penger. Mannen er tidligere alpinist.
- Holmenkollen: Hun giftet seg i Holmenkollen og bor på Holmen rett nedenfor Holmenkollen. Der er det skog, hvor ravnen har slått seg ned.

Men golf var visst ikke med i OL før 2016 og 2020 ble jo ikke noe av, så jeg tror muligens det ikke er henne likevel pga det. Jeg som var SÅÅÅÅ sikker. 😁
Nå så jeg hintene fra episode 1 en gang til og nå får jeg alt til å stemme med Anne Rimmen - som flere sier. 😅 Nå hører jeg også at det er hennes stemme. Jeg som kun har hørt Suzann Pettersen sin. 😂

mulig det er jeg som ikke kjenner så godt til Anne Rimmen, men alt dette med ting som glitrer osv får jeg ikke helt til å stemme med henne? 

Anonymkode: d7fda...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

mulig det er jeg som ikke kjenner så godt til Anne Rimmen, men alt dette med ting som glitrer osv får jeg ikke helt til å stemme med henne? 

Heller ikke at hun har holdt på lengre enn de fleste! Det er jo massevis av sportskommentatorer som har holdt på i 30+ år i nrk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mynona skrev:

Heller ikke at hun har holdt på lengre enn de fleste! Det er jo massevis av sportskommentatorer som har holdt på i 30+ år i nrk

ja det også. Skjønner ikke hvorfor så mange tror det er henne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan enhjørningen være Lisa Tønne? Føler Martha blir så opplagt.

Anonymkode: b2041...e51

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Kanskje glitteret er snø som glitrer? Som i vintersport? Nei, aner ikke. Er liksom noen hint som ikke stemmer med hverken Anne Rimmen eller Suzann Pettersen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, føler de fleste hintene kan stemme, men ikke dette. 

Anonymkode: 27170...3f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Anne Rimmen en pen dame? Ser for meg ei som alltid er elegant kledd. Kanskje hun er kjent for glitter og glam i feks se og hør og terningkastene til Jan Thomas...  

Anonymkode: 520e5...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Jeg har sett flere programmer med Nicolai Ramm og han har tydeligvis et enormt konkurranseinstinkt. I denne sammenheng ødelegger det for ham. Det er jo gøy at de gjetter med hjertet, ikke basert på hva de har lest på nett. Jeg liker den ektefølte reaksjonen til Jan Thomas, han blir oppriktig fornøyd med eget forslag. Nicolai kommer med sitt - uten særlig begrunnelse og oppspilthet 😒

Hva spiller det vel egentlig for noen rolle? Hvorfor skulle ikke Ramm klare å resonnere seg frem til svarene han gir på lik linje med andre her inne? Hvorfor henge seg opp i smålige bagateller? Liker man ikke programmet så får man heller slå av enn å kaste ut galle på nett. 

Anonymkode: fef51...a65

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke Anne Rimmen en pen dame? Ser for meg ei som alltid er elegant kledd. Kanskje hun er kjent for glitter og glam i feks se og hør og terningkastene til Jan Thomas...  

Anonymkode: 520e5...47a

Det blir veldig å tilpasse hintene til den man ønsker at det skal være, tror jeg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan enhjørningen være Lisa Tønne? Føler Martha blir så opplagt.

Anonymkode: b2041...e51

Synes du enhjørningens stemme ligner på Märtha eller Tønnes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du enhjørningens stemme ligner på Märtha eller Tønnes?

Det må jo være en som har vært på frimerke? Eller kan det bildehintet være noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.11.2020 den 21.30, AnonymBruker skrev:

Fullstendig uenig med deg. Stemmen passer ikke Rypdal, og Anne Rimmen er jo helt på bærtur. Når det gjelder puddelen, så gjentar du det flere her har sagt allerede.

Stemmen er jo bare såååå Inger Lise Rypdal 😄

Anonymkode: 7a1e4...c5c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva spiller det vel egentlig for noen rolle? Hvorfor skulle ikke Ramm klare å resonnere seg frem til svarene han gir på lik linje med andre her inne? Hvorfor henge seg opp i smålige bagateller? Liker man ikke programmet så får man heller slå av enn å kaste ut galle på nett. 

Hæ? Er dette å kaste ut galle? Hvis du hadde lest tidligere i tråden ville du sett at jeg er en ihuga fan som følger med, men som har denne ene kritikken. Så du får finne noen andre å kjefte ut på!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, bobla20 skrev:

- ravn - birdie

Jeg synes kroppsfasongen til Ravnen passer bedre med Suzann Pettersen. Nå vet jeg ikke hvor høy Anne Rimmen er, men ser for meg henne som litt sped? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være en som har vært på frimerke? Eller kan det bildehintet være noe annet?

men martha har ikke vært på frimerke 

Anonymkode: 7afb8...cae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...