AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #781 Del Skrevet 15. november 2020 38 minutter siden, AnonymBruker said: Hva søkte du på for å finne den amerikanske ? Jeg har prøvd å finne den Anonymkode: 226ad...675 Bare å søke på YouTube: The Masked Singer. Ser nå selv S4 E5: https://www.youtube.com/watch?v=tZHi4-_hvzU et helt annet nivå på show der, ja. Anonymkode: 40c7e...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #782 Del Skrevet 15. november 2020 Tenkte også på om trollet kunne være Hanne Sørvåg. Men hun har konsert i Lofoten 12. desember, og da kunne hun vel fortsatt vært på tv, så det er tvilsomt. Anonymkode: f4156...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 15. november 2020 #783 Del Skrevet 15. november 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #784 Del Skrevet 15. november 2020 29 minutter siden, Kristina S. said: Da er det gjort https://forum.kvinneguiden.no/topic/1425461-maskorama-hint/ Fantastisk! Anonymkode: 70897...bea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #785 Del Skrevet 15. november 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er en autodidakt utøver, har ingen profesjonell utdannelse. Anonymkode: 761bb...eda Whatever. Anonymkode: b0eec...ce4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sozzenn Skrevet 15. november 2020 #786 Del Skrevet 15. november 2020 1 time siden, Kristina S. skrev: Da er det gjort https://forum.kvinneguiden.no/topic/1425461-maskorama-hint/ Elgen satt å drakk baileys. Det kan du legge på hint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #787 Del Skrevet 15. november 2020 Den som foreslo troll Hanne Sørvaag var ikke dum. Jeg la nettopp inn utklippede papirmenn på hint. Tenker på sangen Papirsklip med Kim Larsen. Hanne bor i Kbh. Anonymkode: 70897...bea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #788 Del Skrevet 15. november 2020 Just now, AnonymBruker said: Den som foreslo troll Hanne Sørvaag var ikke dum. Jeg la nettopp inn utklippede papirmenn på hint. Tenker på sangen Papirsklip med Kim Larsen. Hanne bor i Kbh. Anonymkode: 70897...bea Dessuten har hun en ting for Dolly Parton (9 to 5 sangen som Dolly har skrevet spilles i videoen) Anonymkode: 70897...bea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #789 Del Skrevet 15. november 2020 Tror enhjørningen er Cess. Hun er jo besatt av kongefamilien + at hun tidligere har spilt Märtha i en musikal. Anonymkode: 6c9c4...3a8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #790 Del Skrevet 15. november 2020 Hvor ser dere forresten den lekebyen,marihønen etc fra trollet? Noen som har screenshot? Anonymkode: 70897...bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 16. november 2020 #791 Del Skrevet 16. november 2020 Må bli med på gjettingen Her er hva jeg tror, sålangt. Vikingen, hint vi har fått er: streamer (muligens youtube), gått egne veier, har melodier/sang som har blitt streamet mer enn antall folk i Norge. Jeg tror Vikingen kan være Victor Sotberg. Han ble kjent på youtube som kattekryp, senere ansatt i nrk, og han var vokalist på årets Blime låt. Trollet, hint vi har fått er: låser seg ikke til en ting, lever for applaus og latterbrøl. Har slitt mye med kjærligheten, fokusert mye på karriere. Jeg tror Trollet er Cecilie Steinmann Neess altså Cess. Hun var 24 år og singel når hun debuterte i kollektivet, hun er vant til å stå på scenen hvor hun lever av å få folk til å le. Hun har alltid slitt med kjærligheten, frem til hun i 2018 fikk kjæreste. Enhjørningen, hint vi har fått, hun har ikke alltid vært uskyldig, folk har betalt for å få bilder av henne, mange tror hun har en skrue løs, og hun liker å jogge. Jeg har fått en sprø mistanke om at Enhjørningen kan være Cathrin Prana. Hun var tidligere modell, hvor hun også tok nakenbilder. I dag er hun kjent som rosa tiktok’er, og er venner med jesus influenserne (altså hun er uskyldig, men har ikke alltid vært det). På instagram kontoen har Prana et enhjørnings ikon i bio’en sin, og der står det også at hun er opptatt av renhet, helse, diktskriving og å kunne være den man vil. For de som har fulgt henne på tiktok, så kan det virke ut som at hun har en skrue løs fordi hun gjør så mange rare ting. Puddelen sa at hun ble kjent da hun var 60 hundeår, med kalkulator kan man regne 60 hundeår som 12 menneskeår. Så dette er en person som ble kjent i tidlig ungdomsalder. Puddelen har dialekt, men er usikker på om puddelen kun prøver å lure oss her. Puddelen har jeg egentlig ingen anelse om hvem er, men et skudd i blinde, så har jeg tenkt Linnea Myhre. Mest fordi personen ble kjent som veldig ung, og pga kostymet. Jeg fikk veldig rosablogger tendenser av det rosa puddelkostymet, men kan hende jeg er litt for fordommsfull her. Elgen og Ravnen er jeg veldig usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 16. november 2020 #792 Del Skrevet 16. november 2020 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Får ikke det helt til å stemme med Inger Lise. Men hva med Wenche Myhre? Har ikke hun fått kongens fortjenestemedalje eller noe? Og det var jo et «sirkus» rundt henne som barn, ref. manesjen. Anonymkode: d7fda...afa Hva med søstera til Inger Lise? May Britt? Tipper en av dem. Og så tror jeg på John Carew. Så tipper jeg på Kari Bremnes. Og Ulrikke er definitivt med. Ellers er jeg tom for ideer. Endret 16. november 2020 av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #793 Del Skrevet 16. november 2020 Kan puddelen være Mariann Thomassen/Surferosa? Anonymkode: 6c9c4...3a8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #794 Del Skrevet 16. november 2020 Her i huset er vi helt sikre på to av deltakerne: elgen og puddelen. Vi er 100% sikre og det bare blir slemt å legge det ut. Føler oss også rimelig sikre på enhjørningen. Ser at ingen av dem er blitt nevnt på hverken programmet eller her i tråden, merkelig nok. Kan ikke fatte at ingen kjenner igjen stemmene og tonefallet deres selv gjennom stemmeforvrengeren. Vi følte oss også temmelig sikre på Fugleskremslet .og har en følelse av hvem trollet er, men ellers er vi helt blanke. Gaupa hadde vi forøvrig også en følelse på, men vi bomma kraftig 🤣 Anonymkode: ca11e...f3d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #795 Del Skrevet 16. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her i huset er vi helt sikre på to av deltakerne: elgen og puddelen. Vi er 100% sikre og det bare blir slemt å legge det ut. Føler oss også rimelig sikre på enhjørningen. Ser at ingen av dem er blitt nevnt på hverken programmet eller her i tråden, merkelig nok. Kan ikke fatte at ingen kjenner igjen stemmene og tonefallet deres selv gjennom stemmeforvrengeren. Vi følte oss også temmelig sikre på Fugleskremslet .og har en følelse av hvem trollet er, men ellers er vi helt blanke. Gaupa hadde vi forøvrig også en følelse på, men vi bomma kraftig 🤣 Anonymkode: ca11e...f3d Og hvem tror dere det er...? Anonymkode: 44a38...61e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #796 Del Skrevet 16. november 2020 Hvorfor kan ikke noen i produksjonen holde et teppe eller noe mellom den utstemte og dommerne/kamera mens de tar av kostymet og skal til å avsløre seg?? Så knotete og anti-klimaks, vi fikk jo se hvem det var lenge før han var klar til å snu seg, for han sto jo halveis i profil så det var lett å se at det var en skalla Trygve Slagsvold Vedum. Så det jo lenge før dommerpanelet, som på sin side sto å trippet av spenning. Ha et teppe eller noe annet foran, sånn at dommerene og vi som ser på hjemme blir overrasket likt! Anonymkode: 13c72...0bb 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. november 2020 #797 Del Skrevet 16. november 2020 Tror vikingen er Alexander Rybak. Enhjørningen er Inger Lise Rypdal, ravnen er Anette Sagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 16. november 2020 #798 Del Skrevet 16. november 2020 På 15.11.2020 den 9.48, AnonymBruker skrev: Enig i at stemmen høres ut som rypdal. Men hintene? Høye herrer mente hun hadde en skrue løs, alt det der royale greiene? Anonymkode: 27170...3f0 Det er nok helt klart en referanse til Frk.Johnsen. Det var myyyye oppstyr den gangen På 15.11.2020 den 10.34, AnonymBruker skrev: -puddelen, underholdt til lands og til vanns?hva betyr det? Anonymkode: 27170...3f0 Hvis det er Mia, så er det nok en referanse til at hun spilte i TV-serien Offshore. På 15.11.2020 den 10.36, AnonymBruker skrev: Puddelen tror jeg faker dialekta si. Som nordlending la jeg merke til at hun sa «dere» plutselig i en setning. Hvis hun var nordlending hadde hun sagt «dåkker». Hun sa hun ble kjent da hun var 60 hundeår, dvs. ca 8 år. Det står på Wikipedia at Mia Gundersen ble kjent da hun var 8 år. Jeg er sikker på at puddelen er Mia Gundersen. Anonymkode: 7ceb3...996 Men Mia ville vel også sagt «dåkker» med sin naturlige dialekt, ville hun ikke? Da er det ikke naturlig at hun skal snakke «feil» og si «dere» av gammel vane. 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Passer bedre med Hanne Krogh/Sonja i Reisen til julestjernen Anonymkode: 70897...bea Neei synes ikke stemmen er lik Hanne. Enhjørningen er mye mer hes enn Hanne er. Hun har jo en veldig klokkeren stemme. 14 timer siden, minister-mio skrev: Det var flaut å se han ene i panelet lot som om han ressonerte seg fram til svarene han har lest på jodel/face/forum. Veldig flaut ja. Det var så åpenbart at han ikke hadde resonnert seg frem til det selv også, fordi forklaringene hans på hvorfor han trodde det, var helt bak mål. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 16. november 2020 #799 Del Skrevet 16. november 2020 Ble veldig overrasket over at han ene gjettet riktig forrige gang, men nå skjønner jeg det hvis han sitter her inne og leser. Første runde gjettet han mange navn jeg aldri hadde hørt om før, da trodde jeg de hadde fått en liste over potensielle kandidater. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. november 2020 #800 Del Skrevet 16. november 2020 Mia Gundersen har vel spilt på danskebåten også tror jeg. Hun hadde vel en litt dårlig periode i karrieren for 10-15 år siden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå