Oida Skrevet 15. november 2020 #761 Del Skrevet 15. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er finnmarking selv, stemmer IKKE at vi sier «dere». Hvor har du det ifra? Sier «dåkker» og det gjør alle rundt meg her også, både i Øst- og Vest-Finnmark. Hvor i Finnmark mener du de sier «dere»? Anonymkode: 7ceb3...996 Jeg har slektninger i Lakselv og Kirkenes som sier "dere". Selv er jeg fra Troms og sier "dåkker". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 15. november 2020 #762 Del Skrevet 15. november 2020 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: At noen kan påstå at Märtha Louise er for åpenbart skjønner jeg bare ikke. Er det noe som IKKE er åpenbart, er det at noen fra kongefamilien skulle stille opp i et slikt program. Det ville vært en sensasjon. Anonymkode: fb550...6e0 Om det er noen fra kongefamilien som kan stille opp, så er det henne. Hun har gjort et par kontroversielle valg i livet sitt, og har vel gitt fra seg prinsessetittelen sin også? Så, det hadde vært kult om det var henne, når jeg sier at det er åpenbart så er det i den forstand at hintene hinter så kraftig mot en kongelig - men det er ikke sikkert det skal tolkes så bokstavelig. Sensjonelt tja - men så er det Märtha da... Edit: Sjekket nå, hun har ikke gitt fra seg tittelen, men bruker det ingen i næringsvirksomheten sin. Sånn var det vel. Endret 15. november 2020 av missmcbeal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #763 Del Skrevet 15. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: At noen kan påstå at Märtha Louise er for åpenbart skjønner jeg bare ikke. Er det noe som IKKE er åpenbart, er det at noen fra kongefamilien skulle stille opp i et slikt program. Det ville vært en sensasjon. Anonymkode: fb550...6e0 Hintene er jo veldig åpenbare,,royalt, bilde av kongeparet, hest, skrue løs, drøm om enhjørninger (fantasifigurer),,,, Anonymkode: 27170...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #764 Del Skrevet 15. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det vinket var veldig rart. Hvem andre vinker sånn? Mette Marit? Dronning Sonja?😂 Anonymkode: d7fda...afa Om det er prinsessa så kanskje hun håpte på å egentlig gå ut tidlig? Derfor så mange tydelig hint? 😜 Vet ikke om folk som stemmer stemmer kun på favoritter eller om de også utelater å stemme på de som de ønsker skal bli avslørt..selv om de egentlig kan være en favoritt. Om det ga noen mening 😂 Anonymkode: a6fe4...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #765 Del Skrevet 15. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det er prinsessa så kanskje hun håpte på å egentlig gå ut tidlig? Derfor så mange tydelig hint? 😜 Vet ikke om folk som stemmer stemmer kun på favoritter eller om de også utelater å stemme på de som de ønsker skal bli avslørt..selv om de egentlig kan være en favoritt. Om det ga noen mening 😂 Anonymkode: a6fe4...55b Vil jo gjerne beholde de man er mest usikker på lenge så det blir gøy å gjette videre Anonymkode: 27170...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #766 Del Skrevet 15. november 2020 Enhjørningen - Inger Lise Rypdahl Trollet - Ulrikke Brandstorp Vikingen - Herman Dahl Anonymkode: 2af4f...8ee 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #767 Del Skrevet 15. november 2020 Hvordan kan Norge være så tregt ute med konseptet når USA allerede er i sesong 4? Har sett litt på konseptet til USA, med grupper som går videre osv. battle performance osv. Mye bedre show der borte også. Noen som vet om man kan få tak i sendeplan osv. herfra, frister mer å se resten av deres versjon sesong 4 enn Norges. Bedre kostymer, artister og villedende hint-historier har de også https://www.youtube.com/watch?v=9tH1Fb8ts8c Anonymkode: 40c7e...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 15. november 2020 #768 Del Skrevet 15. november 2020 En ting som kanskje har vært nevnt før, men som slo meg igår. Når deltakerne følges inn på scenen, så spilles det musikk. I går la jeg merke til at sangene som ble spilt var de samme som i første program. Så det kan virke som hver figur har sin faste «entre-låt». Kan disse låtene være hint? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #769 Del Skrevet 15. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan Norge være så tregt ute med konseptet når USA allerede er i sesong 4? Har sett litt på konseptet til USA, med grupper som går videre osv. battle performance osv. Mye bedre show der borte også. Noen som vet om man kan få tak i sendeplan osv. herfra, frister mer å se resten av deres versjon sesong 4 enn Norges. Bedre kostymer, artister og villedende hint-historier har de også https://www.youtube.com/watch?v=9tH1Fb8ts8c Anonymkode: 40c7e...da3 Kan jo hende at sesong to blir bedre i alle fall om dette slår an Anonymkode: 20aad...979 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. november 2020 #770 Del Skrevet 15. november 2020 Så nettopp reklame på en amerikansk kanal på The Masked Dancer 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #771 Del Skrevet 15. november 2020 1 time siden, Oida skrev: Jeg har slektninger i Lakselv og Kirkenes som sier "dere". Selv er jeg fra Troms og sier "dåkker". Har også slektninger i Kirkenes, ingen sier «dere». 😅 Anonymkode: 7ceb3...996 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #772 Del Skrevet 15. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hintene er jo veldig åpenbare,,royalt, bilde av kongeparet, hest, skrue løs, drøm om enhjørninger (fantasifigurer),,,, Anonymkode: 27170...3f0 Ja, det er veldig Martha. Hun får nå sin egen dokumentarserie på TV2, de skal filme henne nå, så det er slett ikke så usannsynlig at det faktisk er prinsessa bak enhjørningen. Men da synger hun mye bedre enn jeg ville trodd! Det høres ut som en del eldre dame da dog. Anonymkode: 10397...7d5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #773 Del Skrevet 15. november 2020 På 1.11.2020 den 8.37, AnonymBruker skrev: Jaaaaa!! Jeg skal se! Jeg har kikket litt på den amerikanske versjonen på YouTube, og jeg tror dette blir veldig gøy! Ser de har laget fantastiske kostymer til den norske versjonen. Håper de har funnet noen spennende personer og gjort det litt vanskelig. For, til forskjell fra den amerikanske versjonen, så blir det lettere å kjenne igjen norske kjendiser påtalemåte og historier. Dette er folk vi har hørt utallige ganger på tv. Jeg håper også at de har klart å grave frem gamle sangstjerner som har blitt litt glemt, eller idrettskjendiser vi ikke visste kunne synge. Jeg gleder meg! Anonymkode: 66126...274 Hva søkte du på for å finne den amerikanske ? Jeg har prøvd å finne den Anonymkode: 226ad...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hipparchia Skrevet 15. november 2020 #774 Del Skrevet 15. november 2020 Ingerlise Rypdal har spilt Dronning Sonja på Chat Noir for mange år siden. Hun er på frimerker (sendt bilde i alle landets kanter). Hinter til Fru Johnsen med at hun hadde en skrue løs (hun er fra en kristen familie) og hun liker å trene og holde seg form. Broren hennes har hestegård og tror hun selv er fra gård. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 15. november 2020 #775 Del Skrevet 15. november 2020 Det var flaut å se han ene i panelet lot som om han ressonerte seg fram til svarene han har lest på jodel/face/forum. Hintene til enhjørningen er ment å peke på Märtha for å forvirre, det er selvfølgelig ikke henne. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hipparchia Skrevet 15. november 2020 #776 Del Skrevet 15. november 2020 Akkurat nå, minister-mio skrev: Det var flaut å se han ene i panelet lot som om han ressonerte seg fram til svarene han har lest på jodel/face/forum. Hintene til enhjørningen er ment å peke på Märtha for å forvirre, det er selvfølgelig ikke henne. Der var superkleint. Så at Silje reagerte. Er ikke ukjent Nicolay Ramm sitter på jodel. Hvis man søker på mobilsnokeren med Harm så er han med og man ser han har skrevet MANGE jodler om seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #777 Del Skrevet 15. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tipper dette: Elgen - Markus Bailey. Kroppsform og stemme passer, heller baileys i et glass i første intro, er glad i fest og moro. Var programleder i FNs 75-års jubileum, hvor Erna deltok. Hintet henviser også til den «grønne scene». Samt vært programleder for Norway cup, som henviser til hintet om fotball. Ravnen - Anne Rimmen. Men denne er jeg usikker på. Trollet - Står mellom Cess og Ulrikke Brandstorp. Vil si at mange av hintene heller mot Cess, men Ulrikke Brandstorp delte igår en story på Instagram som viser at hun sitter og ser på programmet selv. Det jeg derimot noterte meg var at ravnen har lange vinger, noe som vil si at det var forrige ukes program. Så kanskje den var lagt ut for å lure, da hun sitter å ser på reprise? Viking - Herman Dahl. Bruker Shrek i introene sine på YouTube og bader også i ostepop i en film. Bruker også ofte «Woody» i filmene sine, og sang «You got a friend in me» som er kjent fra Toy Story. Enhjørningen: Inger Lise Rypdal. Mest fordi hun er på frimerket som hadde opplag på 2,5 mill, samt at stemmen passer. Broren har holdt på med hest i mange år. Puddelen - Mia Gundersen. Syntes ikke kroppen passer helt, men stemmen er lik. Heter egentlig Marianne, derav MarianneDrops. Var først i rampelyset som 8-åring (60 hundeår), og det i rollen som ekorngutten (hint om nøtter). Henger to etiopiske flagg i bakgrunn og har to etiopiske gutter. Anonymkode: 6529d...71b Fullstendig uenig med deg. Stemmen passer ikke Rypdal, og Anne Rimmen er jo helt på bærtur. Når det gjelder puddelen, så gjentar du det flere her har sagt allerede. Anonymkode: fef51...a65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #778 Del Skrevet 15. november 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er veldig Martha. Hun får nå sin egen dokumentarserie på TV2, de skal filme henne nå, så det er slett ikke så usannsynlig at det faktisk er prinsessa bak enhjørningen. Men da synger hun mye bedre enn jeg ville trodd! Det høres ut som en del eldre dame da dog. Anonymkode: 10397...7d5 Stemmen der var ikke Märtha sin. Den hadde en dypere tone, litt mer soulpreg over den. Absolutt ikke en stemme jeg forbinder med Märtha i det hele tatt. Anonymkode: fef51...a65 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #779 Del Skrevet 15. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: At noen kan påstå at Märtha Louise er for åpenbart skjønner jeg bare ikke. Er det noe som IKKE er åpenbart, er det at noen fra kongefamilien skulle stille opp i et slikt program. Det ville vært en sensasjon. Anonymkode: fb550...6e0 Er det noen i kongefamilien som kunne stilt opp noe sånt så er det vel nettopp henne. Men jeg tror heller ikke det er hun. Hintene er så åpenbare at det må være noen andre. Anonymkode: d7fda...afa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #780 Del Skrevet 15. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan Norge være så tregt ute med konseptet når USA allerede er i sesong 4? Har sett litt på konseptet til USA, med grupper som går videre osv. battle performance osv. Mye bedre show der borte også. Noen som vet om man kan få tak i sendeplan osv. herfra, frister mer å se resten av deres versjon sesong 4 enn Norges. Bedre kostymer, artister og villedende hint-historier har de også https://www.youtube.com/watch?v=9tH1Fb8ts8c Anonymkode: 40c7e...da3 Ja, den amerikanske versjonen hadde skikkelig show 🤩 Men, jeg er ikke enig i at kostymene er bedre. Og, jeg klarte å gjette han som gikk ut allerede da han begynte å synge. (en av mine favoritter fra tidligere, så kanskje ikke så rart at jeg kjente han igjen) Anonymkode: 947f3...a40 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå