AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #701 Del Skrevet 15. november 2020 1 time siden, Sally-Go-Round skrev: Ja!! Nå gikk det opp et lys for meg 😀 Hvordan stemmer det med hintene? Anonymkode: 27170...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #702 Del Skrevet 15. november 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trollet sa vel også at hun synger bedre enn det mange tror. Hvorfor skulle Ulrikke, som er profesjonell sanger, si det? Hørte på syngingen fra 2. episode på nytt, det var heller ikke spesielt kontrollert. Ville aldri tenkt det er en profesjonell sanger bak. Anonymkode: 7ceb3...996 Men sa trollet det? eneste jeg har hørt om akkurat det er da Ramm sa at Cess synger bedre enn folk tror, ikke at trollet sa det selv. Har studert hintene til trollet opp og ned mente, begynner å bli usikker på om det er noen av dem i det hele tatt. Trollet startet sin karriere da hun var ganske ung, og hva er greia med omgivelsene? Brannstasjonen og rådhuset? Anonymkode: d7fda...afa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #703 Del Skrevet 15. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men sa trollet det? eneste jeg har hørt om akkurat det er da Ramm sa at Cess synger bedre enn folk tror, ikke at trollet sa det selv. Har studert hintene til trollet opp og ned mente, begynner å bli usikker på om det er noen av dem i det hele tatt. Trollet startet sin karriere da hun var ganske ung, og hva er greia med omgivelsene? Brannstasjonen og rådhuset? Anonymkode: d7fda...afa Hmm kanskje du har rett.. bare husker det ble sagt noe om å synge bedre enn folk tror. ja de omgivelsene er uvisst hva betyr.. datteren til en politiker? Haha Anonymkode: 27170...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #704 Del Skrevet 15. november 2020 Ser mange utelukker Ulrikke, fordi hun er "profesjonell sanger". Det er hun jo ikke, hun har ingen utdannelse som sanger, og hun har heller ikke gått til sangpedagog. Hun er ikke den sterkeste sangeren teknisk, og hun, som alle andre, har dårlige dager, der ikke alt går rette veien. Siden hun ikke er teknisk sterk, men har en god naturstemme, vil det også være vanskeligere for henne å redde seg inn en dårlig dag. Dermed tror jeg lett at det kan være henne, men fordi man ikke ser henne, så får hun ikke hjelp av at folk har en forutbestemmelse om at hun er en ekstremt sterk sanger. Anonymkode: 761bb...eda 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #705 Del Skrevet 15. november 2020 Hva har de roayle hintene og bilde av kongeparet å gjøre med Inger Lise rypdal? Enig i at det virker som henne, men skjønner ikke de hintene Anonymkode: 27170...3f0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 15. november 2020 #706 Del Skrevet 15. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan stemmer det med hintene? Anonymkode: 27170...3f0 Altså, tenkte på at hun har prøvd seg i Hollywood som skuespiller/ sanger og vært med på mye. Så syntes jeg det var noe gjenkjennelig fra da hun sang «La det gå» fra Frost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #707 Del Skrevet 15. november 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Hmm kanskje du har rett.. bare husker det ble sagt noe om å synge bedre enn folk tror. ja de omgivelsene er uvisst hva betyr.. datteren til en politiker? Haha Anonymkode: 27170...3f0 Brannstasjon/Brandstorp Anonymkode: 70897...bea 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #708 Del Skrevet 15. november 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Hva har de roayle hintene og bilde av kongeparet å gjøre med Inger Lise rypdal? Enig i at det virker som henne, men skjønner ikke de hintene Anonymkode: 27170...3f0 Passer bedre med Hanne Krogh/Sonja i Reisen til julestjernen Anonymkode: 70897...bea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #709 Del Skrevet 15. november 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser mange utelukker Ulrikke, fordi hun er "profesjonell sanger". Det er hun jo ikke, hun har ingen utdannelse som sanger, og hun har heller ikke gått til sangpedagog. Anonymkode: 761bb...eda Joda, hun lever av å synge, så da kan hun kalles profesjonell. Fra snl.no: "Profesjon er et yrke som man lever av eller er utdannet til å utøve." Anonymkode: 3af03...be9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #710 Del Skrevet 15. november 2020 Trollet er Ulrikke. Kjæresten til ei venninne har jobbet med henne i over et år på en musikal. Han sier at det ikke er litt tvil om at det er henne, og han har hørt henne synge flere dager i uken i månedsvis. Og det er visst ikke en hemmelighet i det miljøet om at alle som har sett programmet, sier at det er Ulrikke. Jeg sa til han at jeg trodde han tok feil, fordi trollet ikke sang så særlig bra, men han er bombesikker. Hun har visst ikke noe utdanning, har kun drevet med barneteater, og når jeg tenker på det, så sang hun litt falsk da vi så den musikalen. Så da tenker jeg at jeg må ta han på ordet. Anonymkode: be5d7...42b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #711 Del Skrevet 15. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, hun lever av å synge, så da kan hun kalles profesjonell. Fra snl.no: "Profesjon er et yrke som man lever av eller er utdannet til å utøve." Anonymkode: 3af03...be9 Hun er en autodidakt utøver, har ingen profesjonell utdannelse. Anonymkode: 761bb...eda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #712 Del Skrevet 15. november 2020 Jeg tipper dette: Elgen - Markus Bailey. Kroppsform og stemme passer, heller baileys i et glass i første intro, er glad i fest og moro. Var programleder i FNs 75-års jubileum, hvor Erna deltok. Hintet henviser også til den «grønne scene». Samt vært programleder for Norway cup, som henviser til hintet om fotball. Ravnen - Anne Rimmen. Men denne er jeg usikker på. Trollet - Står mellom Cess og Ulrikke Brandstorp. Vil si at mange av hintene heller mot Cess, men Ulrikke Brandstorp delte igår en story på Instagram som viser at hun sitter og ser på programmet selv. Det jeg derimot noterte meg var at ravnen har lange vinger, noe som vil si at det var forrige ukes program. Så kanskje den var lagt ut for å lure, da hun sitter å ser på reprise? Viking - Herman Dahl. Bruker Shrek i introene sine på YouTube og bader også i ostepop i en film. Bruker også ofte «Woody» i filmene sine, og sang «You got a friend in me» som er kjent fra Toy Story. Enhjørningen: Inger Lise Rypdal. Mest fordi hun er på frimerket som hadde opplag på 2,5 mill, samt at stemmen passer. Broren har holdt på med hest i mange år. Puddelen - Mia Gundersen. Syntes ikke kroppen passer helt, men stemmen er lik. Heter egentlig Marianne, derav MarianneDrops. Var først i rampelyset som 8-åring (60 hundeår), og det i rollen som ekorngutten (hint om nøtter). Henger to etiopiske flagg i bakgrunn og har to etiopiske gutter. Anonymkode: 6529d...71b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #713 Del Skrevet 15. november 2020 Jeg tror puddelen er Erlend Elias, ser på intaen hans at han er blitt skikkelig tynn i beina. Har trent masse. Ingenting om karantene da Anonymkode: 70a30...15d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #714 Del Skrevet 15. november 2020 ...men på den annen side.. cess startet med å jobbe i billettluka og garderoben på Latter, en stund før hun fikk stå på scenen (ref. startet fra bunnen av). Trollet har alltid hatt en drøm om å gjøre dette (tolker det som at hun ikke pleier å stå på scenen å synge), det har også cess nevnt tidligere. "dansetroll, konkurransetroll", alle vet at cess hater å tape og å danse gjør hun jo. Hun gjorde et langt intervju for et par år siden hvor hun fortalte om det å finne sin vei og ikke miste seg selv, og at alle var opptatt av å lable henne som det ene eller det andre. Den rosa tyllkjolegreia trollet brukte i går minnet også om antrekket hun har brukt veldig mye på scenen. Men brannstasjon og rådhus skjønner jeg ikke noe av. Men heller fortsatt tilbake til cess. Anonymkode: d7fda...afa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sozzenn Skrevet 15. november 2020 #715 Del Skrevet 15. november 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har jo fått familie og barn nå og sånn sett slått seg til ro (trenger ikke være i skogen i virkeligheten men hun snakker som en ravn som bor i skogen), men det med å ha vært i grenen lenger enn i de fleste stemmer ikke med Anne Rimmen. Anonymkode: 27170...3f0 Ravnen = Anne Rimmen. Grunn: 1) Hun har vært programleder for OL sendingene lengre enn de fleste. Derfor "elsker hun å fly fra gren til gren for å gå oversikt" = Hun intervjuer folk innenfor alle grener i idrett. 2) " Når jeg er omringet av de beste fuglene er jeg i mitt ess" = Hun er i sitt ess når hun intervjuer store idrettsstjerner. 3) Hun er eneste i familien som har vunnet gull = Hun har vunnet GULLrute. Det har ingen andre i familien. 4) "jeg har vært lengst i denne grenen uavhengig av kjønn" = ingen andre har vært programleder for OL sendingene og andre sportsprogram så mye som henne. 5) " Jeg elsker å komme meg tett innpå de større fuglene og jeg leker godt med dem om jeg treffer de i riktig element" = Hun elsker å intervjue de store idrettsstjernene og kommer godt innpå de når hun møter de i rette settingen.. Så jeg er ikke litt i tvil. Ravnen er Anne Rimmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #716 Del Skrevet 15. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det vinket var veldig rart. Hvem andre vinker sånn? Mette Marit? Dronning Sonja?😂 Anonymkode: d7fda...afa Inger Lise ble kalt Norges Souldronning på slutten av 60-tallet. Kan det være derfor det kongelige vinket er gitt som et hint? Anonymkode: a6c51...230 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #717 Del Skrevet 15. november 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trollet er Ulrikke. Kjæresten til ei venninne har jobbet med henne i over et år på en musikal. Han sier at det ikke er litt tvil om at det er henne, og han har hørt henne synge flere dager i uken i månedsvis. Og det er visst ikke en hemmelighet i det miljøet om at alle som har sett programmet, sier at det er Ulrikke. Jeg sa til han at jeg trodde han tok feil, fordi trollet ikke sang så særlig bra, men han er bombesikker. Hun har visst ikke noe utdanning, har kun drevet med barneteater, og når jeg tenker på det, så sang hun litt falsk da vi så den musikalen. Så da tenker jeg at jeg må ta han på ordet. Anonymkode: be5d7...42b Men hintene stemmer jo ikke? Bortsett fra det at hun savner en folkefest. Anonymkode: d7fda...afa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #718 Del Skrevet 15. november 2020 14 minutter siden, Sozzenn skrev: Ravnen = Anne Rimmen. Grunn: 1) Hun har vært programleder for OL sendingene lengre enn de fleste. Derfor "elsker hun å fly fra gren til gren for å gå oversikt" = Hun intervjuer folk innenfor alle grener i idrett. 2) " Når jeg er omringet av de beste fuglene er jeg i mitt ess" = Hun er i sitt ess når hun intervjuer store idrettsstjerner. 3) Hun er eneste i familien som har vunnet gull = Hun har vunnet GULLrute. Det har ingen andre i familien. 4) "jeg har vært lengst i denne grenen uavhengig av kjønn" = ingen andre har vært programleder for OL sendingene og andre sportsprogram så mye som henne. 5) " Jeg elsker å komme meg tett innpå de større fuglene og jeg leker godt med dem om jeg treffer de i riktig element" = Hun elsker å intervjue de store idrettsstjernene og kommer godt innpå de når hun møter de i rette settingen.. Så jeg er ikke litt i tvil. Ravnen er Anne Rimmen. Hun har jo ikke jobbet med det lenger enn de fleste? Karen Marie ellefsen feks har jo jobbet myyyye lenger med sport enn henne. Anonymkode: 27170...3f0 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sozzenn Skrevet 15. november 2020 #719 Del Skrevet 15. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun har jo ikke jobbet med det lenger enn de fleste? Karen Marie ellefsen feks har jo jobbet myyyye lenger med sport enn henne. Anonymkode: 27170...3f0 Ikke med OL . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #720 Del Skrevet 15. november 2020 1 minutt siden, Sozzenn skrev: Ikke med OL . Ok. Tolket det mer som generelt innen sport kanskje, men da er jeg isåfall enig i at det er Rimmen, Anonymkode: 27170...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå