Infinity Skrevet 15. november 2020 #601 Del Skrevet 15. november 2020 Jeg tror at ravnen er Tiril Sjåstad Christiansen. Hun er fra en idrettsfamilie, broren er skiskytter og svigerfar er selveste Dag Otto Lauritzen. Der passer hintene syns jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. november 2020 #602 Del Skrevet 15. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om "Trollet" er Jannicke Abrahamsen. Var barnestjerne som liten, fra bl.a "Annie". Synes stemmen var lik. Synes en av figurene kunne minne om Rawdah Mohamed. Grasiøse bevegelser og veldig slank. Men disse dumme hintene ødelegger alt Anonymkode: 1d652...719 Det var det hun het! Tenkte først Kine, men selvfølgelig er det Jannicke! Hadde mange kassetter med henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #603 Del Skrevet 15. november 2020 Det går litt utover Silje at det ikke er mer liv i salen. Virker som hun havner veldig bakpå og "mister det litt". Hun har jo ledet store show før, men er kanskje sterkest med en partner hun kan lene seg på. Blir litt vimsete i den store dressen, men er jo sjarmerende likevel Skal vi danse var òg hèlt underlig uten publikum. Anonymkode: 1d652...719 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #604 Del Skrevet 15. november 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Vikingen aner jeg ikke. En ung mann, ihvertfall. En SoMe-personlighet. Hvor gøy hadde det ikke vært om det var en reality-kjendis? Kjempegøy, det er jo så sjelden de stiller opp på ting på tv.. Anonymkode: 13c72...0bb 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 15. november 2020 #605 Del Skrevet 15. november 2020 Jeg har ikke sett programmet og bare lest litt her MEN hvordan bestemmer man hvilken person som skal ut ? Beklager da om dette er nevnt evnt. er veldig lett å skjønne hvis man har sett programmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #606 Del Skrevet 15. november 2020 Akkurat nå, punkyB skrev: Jeg har ikke sett programmet og bare lest litt her MEN hvordan bestemmer man hvilken person som skal ut ? Beklager da om dette er nevnt evnt. er veldig lett å skjønne hvis man har sett programmet Man gir sin stemme til de som er favoritter. Gir en stjerne eller noe tror jeg. Så de som får færrest stjerner må avsløre seg selv. Anonymkode: a6fe4...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 15. november 2020 #607 Del Skrevet 15. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man gir sin stemme til de som er favoritter. Gir en stjerne eller noe tror jeg. Så de som får færrest stjerner må avsløre seg selv. Anonymkode: a6fe4...55b Takk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #608 Del Skrevet 15. november 2020 Så fint å få se Jan Thomas på tv, har aldri sett han der før. Anonymkode: 5aeb5...97e 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 15. november 2020 #609 Del Skrevet 15. november 2020 52 minutter siden, Infinity skrev: Jeg tror at ravnen er Tiril Sjåstad Christiansen. Hun er fra en idrettsfamilie, broren er skiskytter og svigerfar er selveste Dag Otto Lauritzen. Der passer hintene syns jeg. Hun er høygravid så neppe henne 😛 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #610 Del Skrevet 15. november 2020 52 minutter siden, Infinity skrev: Jeg tror at ravnen er Tiril Sjåstad Christiansen. Hun er fra en idrettsfamilie, broren er skiskytter og svigerfar er selveste Dag Otto Lauritzen. Der passer hintene syns jeg. Er ikke hun høygravid?😅 Anonymkode: 389ec...34f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #611 Del Skrevet 15. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun jobber vel ikke med humor, eller jobber så mye at hun ikke har tid til kjæreste, som var forrige ukes hint. Mittet er vel fortsatt godt gift? Anonymkode: d7fda...afa Det har vel ikke blitt sagt at trollet jobber med humor? Anonymkode: 27170...3f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #612 Del Skrevet 15. november 2020 Jan Thomas er såååå ute på gjettingen! Han lager så mye oppstyr rundt avsløringen av hva han tror, og så passer det ikke med hintene i det hele tatt, utenom Enhjørningen kanskje, men det er jo ikke Märtha, det er Inger Lise Rypdal. Anonymkode: ec22d...134 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #613 Del Skrevet 15. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jan Thomas er såååå ute på gjettingen! Han lager så mye oppstyr rundt avsløringen av hva han tror, og så passer det ikke med hintene i det hele tatt, utenom Enhjørningen kanskje, men det er jo ikke Märtha, det er Inger Lise Rypdal. Anonymkode: ec22d...134 Men hva er greia med Inger Lise Rypdal og enhjørninger? Kanskje det er Maud Angelica😄 Anonymkode: 389ec...34f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #614 Del Skrevet 15. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men hva er greia med Inger Lise Rypdal og enhjørninger? Kanskje det er Maud Angelica😄 Anonymkode: 389ec...34f Tror nok kostymene gjerne er metaforer eller eventuelt bare et fint kostyme. Jeg ser f.eks ikke hvordan gaupe og Susann Goksør har noe med hverandre å gjøre, så hintene i kostymene er ganske vage. Anonymkode: ec22d...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #615 Del Skrevet 15. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jan Thomas er såååå ute på gjettingen! Han lager så mye oppstyr rundt avsløringen av hva han tror, og så passer det ikke med hintene i det hele tatt, utenom Enhjørningen kanskje, men det er jo ikke Märtha, det er Inger Lise Rypdal. Anonymkode: ec22d...134 Enig i at stemmen høres ut som rypdal. Men hintene? Høye herrer mente hun hadde en skrue løs, alt det der royale greiene? Anonymkode: 27170...3f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #616 Del Skrevet 15. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror nok kostymene gjerne er metaforer eller eventuelt bare et fint kostyme. Jeg ser f.eks ikke hvordan gaupe og Susann Goksør har noe med hverandre å gjøre, så hintene i kostymene er ganske vage. Anonymkode: ec22d...134 De sa jo i videoen at hun alltid hadde drømt om enhjørninger... enhjørning er jo et fantasidyr, så det også er jo litt mer i Martha land da Anonymkode: 27170...3f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #617 Del Skrevet 15. november 2020 Samtidig er det litt for opplagt om det er Martha, de har lagt opp til at man skal tro det Anonymkode: 27170...3f0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #618 Del Skrevet 15. november 2020 Ang ravnen, så er det jo ikke sikkert det er en idrettsutøver. De snakker om «gren til gren», altså i såfall en som har med flere sportsgrener å gjøre. men alt det maseT om jakten på ting som glitrer (medaljer?) passer jo ikke helt dersom det feks er en sportskommentator, da vedkommende ikke jakter på gullet selv og tar det med hjem til redet. Og heller ikke familiegreiene passer inn der. Anonymkode: 27170...3f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #619 Del Skrevet 15. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har vel ikke blitt sagt at trollet jobber med humor? Anonymkode: 27170...3f0 Var visst ikke direkte det hun sa, men hun «jobber med å få deg i godt humør». Var jeg som tenkte humor og husket litt feil. Men synes fortsatt det er noe som skurrer med hintene, hvis det er Ulrikke. Anonymkode: d7fda...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 15. november 2020 #620 Del Skrevet 15. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samtidig er det litt for opplagt om det er Martha, de har lagt opp til at man skal tro det Anonymkode: 27170...3f0 Enig. Det virker alt for opplagt at det skal være henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå