Alvea Skrevet 14. november 2020 #561 Del Skrevet 14. november 2020 Tenkte trollet var Sigrid første gang.. pga dansingen og stemmen. I dag ble jeg mer usikker. Lisa Børud? elgen er jeg overbevist om at er John carew. Var sikkker etter første episode. vikingen tror jeg er Aleksander walman. Stemmen er helt utrolig lik i alle fall. ellers synes jeg enhjørningen er helt umulig.. har skrevet Hege Schøyen da magefølelsen sa det, men jeg tviler veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 14. november 2020 #562 Del Skrevet 14. november 2020 Enhjørningen må være I.L Rypdal - altså stemmen er HELT lik 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 14. november 2020 #563 Del Skrevet 14. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenkte litt på om Ravnen kan være Karen Marie Ellefsen? Hun har jo jobbet som sportskommentator/journalist veldig lenge (nevnte at hun var av de første i bransjen, uansett kjønn. Ikke mange kvinner som drev med det da hun startet). Hun har kommentert mange sporter (grener), deriblant hopp (Holmenkollen). Og "deltatt" i mange OL som kommentator. Hun har jo reist verden rundt, men pensjonert seg (slått seg til ro) nylig. Skjønner ikke helt det med gull og medaljer, men hun fikk vel nettopp kongens fortjenestemedalje? Ikke mange andre i bransjen som har "vunnet" det 😊 Anonymkode: d7e7c...48a Ikke noe dumt forslag, har ikke tenkt på henne! De fleste hintene passer egentlig veldig bra til henne, unntatt det med familie, det får jeg ikke til å stemme helt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #564 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg mener Ravnen sa at hun hadde fått passet sitt påskrevet..hva kan det bety? At hun har fått litt pepper for noe? Har tenkt Anne Rimmen jeg også men hun har vel ikke sagt eller gjort noe spes? Anonymkode: 0e0ab...48a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #565 Del Skrevet 14. november 2020 Vi tror: Ravnen - Anne Rimmen Vikingen - En tror Herman Dahl og en tror Markus Neby Trollet - Ulrikke (mgp) (Er helt sikker på at det ikke er Cess. Stemmen stemmer ikke. Elgen - Marcus Bailey Puddelen - Anneli Drecker Enhjørningen - Inger Lise Rypdahl Anonymkode: d855b...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #566 Del Skrevet 14. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg mener Ravnen sa at hun hadde fått passet sitt påskrevet..hva kan det bety? At hun har fått litt pepper for noe? Har tenkt Anne Rimmen jeg også men hun har vel ikke sagt eller gjort noe spes? Anonymkode: 0e0ab...48a Anne Rimmen fikk vel noe pes for noe reklamegreier for noen år siden da hun jobbet for NRK? Reklame på some mens hun var ansatt i nrk. Anonymkode: d855b...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #567 Del Skrevet 14. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi tror: Ravnen - Anne Rimmen Vikingen - En tror Herman Dahl og en tror Markus Neby Trollet - Ulrikke (mgp) (Er helt sikker på at det ikke er Cess. Stemmen stemmer ikke. Elgen - Marcus Bailey Puddelen - Anneli Drecker Enhjørningen - Inger Lise Rypdahl Anonymkode: d855b...0cf Ulrikke postet på instastory at hun så sendingen hjemmefra, så kan ikke være henne heller Anonymkode: d7fda...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #568 Del Skrevet 14. november 2020 Som andre her skriver: Tror Ramm har lest her inne (eller på Jodel). Han ramser jo opp alle forslagene her i tur og orden! Det ble nesten litt dumt å se på han til slutt! Når han skulle gjette på Enhjørningen sa jeg til samboeren min: «Bare vent, nå kommer han til å si Inger Lise Rypdal.» Vi lo høyt når han gjorde akkurat det. Anonymkode: 278b1...c29 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 14. november 2020 #569 Del Skrevet 14. november 2020 Åh jeg tenkte Anneli Drecker på enhjørningen. Det var en del toner der forrige gang som hørtes litt ut som joik, så jeg tenkte først Mari Boine. Men så modererte jeg meg. Vet ikke om Anneli joiker 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #570 Del Skrevet 14. november 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ulrikke postet på instastory at hun så sendingen hjemmefra, så kan ikke være henne heller Anonymkode: d7fda...afa Det er null stress å fake en instastory. Samme som at Silje tilfeldigvis sa «Marcus Bailey la ut på insta at han spiller PlayStation» 🙄. Planlagt Anonymkode: d855b...0cf 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #571 Del Skrevet 14. november 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som andre her skriver: Tror Ramm har lest her inne (eller på Jodel). Han ramser jo opp alle forslagene her i tur og orden! Det ble nesten litt dumt å se på han til slutt! Når han skulle gjette på Enhjørningen sa jeg til samboeren min: «Bare vent, nå kommer han til å si Inger Lise Rypdal.» Vi lo høyt når han gjorde akkurat det. Anonymkode: 278b1...c29 Enig! Ble for dumt til slutt. Syns det ødela. Anonymkode: d855b...0cf 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #572 Del Skrevet 14. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er null stress å fake en instastory. Samme som at Silje tilfeldigvis sa «Marcus Bailey la ut på insta at han spiller PlayStation» 🙄. Planlagt Anonymkode: d855b...0cf Hmmm.. men kan man legge ut story av at man sitter i sofaen og ser på maskorama, under en direktesending da? Anonymkode: d7fda...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #573 Del Skrevet 14. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmmm.. men kan man legge ut story av at man sitter i sofaen og ser på maskorama, under en direktesending da? Anonymkode: d7fda...afa Man kan jo filme noe en dag, og legge det ut som story en annen dag 🤷🏻♀️ Er bare å hente klippet fra kamerarullen det 😊 Anonymkode: 278b1...c29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #574 Del Skrevet 14. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmmm.. men kan man legge ut story av at man sitter i sofaen og ser på maskorama, under en direktesending da? Anonymkode: d7fda...afa Det var ikke hun som la det ut, hun delte en story en annen hadde lagt ut. Det tar 2 sek å gjøre det. Det finnes også programmer som poster på Instagram for deg. De fleste som jobber profesjonelt med SoMe har slikt. Tenker dette er en del av pakka. Klippet som ble lagt ut viste heller ikke Ulrikke i samme bilde som skjermen, det kan enkelt klippes sammen av han som la det ut. Anonymkode: d855b...0cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #575 Del Skrevet 14. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan jo filme noe en dag, og legge det ut som story en annen dag 🤷🏻♀️ Er bare å hente klippet fra kamerarullen det 😊 Anonymkode: 278b1...c29 Det skjønner jeg jo da, men sendingen får man jo ikke filmet før den går på TV. Og den ble lagt ut samtidig som det gikk på TV. Mye mulig det går an å fake, men tviler fortsatt på at det er hun. Anonymkode: d7fda...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #576 Del Skrevet 14. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skjønner jeg jo da, men sendingen får man jo ikke filmet før den går på TV. Og den ble lagt ut samtidig som det gikk på TV. Mye mulig det går an å fake, men tviler fortsatt på at det er hun. Anonymkode: d7fda...afa ..når jeg tenker meg om så kan jo det lille klippet som ble filmet være gammelt🤦🏽♀️ Aah jeg blir sprø! God natt Anonymkode: d7fda...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #577 Del Skrevet 14. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skjønner jeg jo da, men sendingen får man jo ikke filmet før den går på TV. Og den ble lagt ut samtidig som det gikk på TV. Mye mulig det går an å fake, men tviler fortsatt på at det er hun. Anonymkode: d7fda...afa Men noen andre kan jo filme og legge ut for henne så lenge hun ikke vises i innlegget. Vedum hadde fortalt døtrene, kanskje hun også har en hjelper. Anonymkode: f4156...6cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #578 Del Skrevet 14. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men noen andre kan jo filme og legge ut for henne så lenge hun ikke vises i innlegget. Vedum hadde fortalt døtrene, kanskje hun også har en hjelper. Anonymkode: f4156...6cd Ja, sant.. Anonymkode: d7fda...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 14. november 2020 #579 Del Skrevet 14. november 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig! Ble for dumt til slutt. Syns det ødela. Anonymkode: d855b...0cf Jeg tenker at det er vel ikke heeelt utenkelig at folk utenfor KG (deriblant panelet) også evner å tolke hint og stemmer på samme måte som oss her inne, og dermed komme frem til mange av de samme alternativene. Tror ikke oss på KG er de eneste som evner å trekke disse parallellene. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #580 Del Skrevet 14. november 2020 Er ikke Vikingen han Victor som har den nyeste Bli Me- sangen da? Anonymkode: aabda...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå