Gjest Sozzenn Skrevet 14. november 2020 #541 Del Skrevet 14. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men alt det med hest? Og så var det bilde av kongeparet? Og hun har løpt landet opp og ned..? Anonymkode: 27170...3f0 Hun og eksmannen drev med hest en stund. Og hun har vært avbildet på frimerke som er sendt rundt til alle kriker og kroker i Norges land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaisaa Skrevet 14. november 2020 #542 Del Skrevet 14. november 2020 Tror trollet er Ingeborg Walter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #543 Del Skrevet 14. november 2020 21 minutter siden, Lija skrev: Tipper ravnen er Ingerid Stenvold😄 Jepp ! Der sa du det. Anonymkode: 26443...031 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #544 Del Skrevet 14. november 2020 Kan trollet være Emilie Nicolas? Anonymkode: 947f3...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille89 Skrevet 14. november 2020 #545 Del Skrevet 14. november 2020 Trollet er Sandra Lyng Haugen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #546 Del Skrevet 14. november 2020 Trollet er en ung dame, men enhjørningen synger slik som en eldre artist ville gjort (over 50). Ravnen kan ikke synge (hun fikk en sang med 1 tone i), så det er vanskeligere å vurdere alderen, men jeg tror hun er over 35 i hvertfall. Anonymkode: 10397...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #547 Del Skrevet 14. november 2020 Akkurat nå, Mille89 skrev: Trollet er Sandra Lyng Haugen Tvilsomt . Anonymkode: 26443...031 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #548 Del Skrevet 14. november 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men driver hun med hest? Anonymkode: d7fda...afa Mulig at hun har drevet med hest på et tidspunkt, men jeg tror ikke alle hintene skal tolkes bokstavelig, det er metaforer. Hun sa vel noe om å ha galloppert landet opp og ned, eller noe slikt i dag, og da tolker jeg det ikke som at hun har galloppert på en hest, men at hun bruker ordet "galloppere" fordi hun ER en hest. Jeg er veldig sikker på at enhjørningen er Inger Lise Rypdal, for jeg hører det på stemmen. Bare meg som savnet informasjon om hva som skjer med Puddelen? Jeg stemte ikke, så mulig h*n lå inne som alternativ og kunne ryke i dag på lik linje med de andre, men det burde det i så fall vært opplyst om. "Puddelen er i karantene" er for lite informasjon. Jeg syns de burde fått til et innslag der Puddelen filmet seg selv hjemme. Anonymkode: ec22d...134 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #549 Del Skrevet 14. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: -synes trollet høres ut som cess. Og hun har jo vært en veldig profilert singel person, selv om hun nå har kjæreste da. Hmmm. - elgen, de nevnte noe om at han har fyllt opp dansegulvene...har John carew noe slikt? Ellers passer det jo med heimebane og sånn da, spilte han ikke en rolle i den serien? - Hvis enhjørningen er Inger Lise rypdal, hva er alle hintene om hest, og det bildet av kongeparet? Og det med løping og sko? Anonymkode: 27170...3f0 Jeg kan ikke skjønne annet enn at trollet er Cess. Jobber med humor, startet på bunnen, kjærligheten (som lenge var hennes greie).. og hun kan virkelig synge! Anonymkode: d7fda...afa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille89 Skrevet 14. november 2020 #550 Del Skrevet 14. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tvilsomt . Anonymkode: 26443...031 Hvorfor? Høres helt ut som henne. Og hintene stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 14. november 2020 #551 Del Skrevet 14. november 2020 Kan elgen være Bjarte Tjøstheim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #552 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg tror trollet er maria haukås mittet Anonymkode: 2c94f...877 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #553 Del Skrevet 14. november 2020 Elgen må jo være Jan Gunnar Solli. Tidl fotballspiller, nå anerkjent DJ som spiller både i Vegas og på klubber i Norge. Anonymkode: 16848...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #554 Del Skrevet 14. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror trollet er maria haukås mittet Anonymkode: 2c94f...877 Mer tro på det ja Anonymkode: 26443...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #555 Del Skrevet 14. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig at hun har drevet med hest på et tidspunkt, men jeg tror ikke alle hintene skal tolkes bokstavelig, det er metaforer. Hun sa vel noe om å ha galloppert landet opp og ned, eller noe slikt i dag, og da tolker jeg det ikke som at hun har galloppert på en hest, men at hun bruker ordet "galloppere" fordi hun ER en hest. Jeg er veldig sikker på at enhjørningen er Inger Lise Rypdal, for jeg hører det på stemmen. Godt poeng. Men da er det teit å si «ridd land og strand», siden en hest rir jo ikke, det er det rytteren som gjør😆 Men ja, da kan det jo absolutt være Inger lise, hun har jo virkelig vært overalt Anonymkode: d7fda...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 14. november 2020 #556 Del Skrevet 14. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror trollet er maria haukås mittet Anonymkode: 2c94f...877 Har ikke sett programmet. Men komisk at noen tror det kan være Maria og andre gjetter Sandra Lyng Haugen. Maria har jo en fantastisk stemme. Det har jo ikke Sandra. Ble så nysgjerrig nå, at jeg faktisk må se programmet😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #557 Del Skrevet 14. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elgen må jo være Jan Gunnar Solli. Tidl fotballspiller, nå anerkjent DJ som spiller både i Vegas og på klubber i Norge. Anonymkode: 16848...006 og han har vært med i Skal vi danse! hvordan var egentlig det dansegulv-hintet? Anonymkode: 10397...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #558 Del Skrevet 14. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror trollet er maria haukås mittet Anonymkode: 2c94f...877 Hun jobber vel ikke med humor, eller jobber så mye at hun ikke har tid til kjæreste, som var forrige ukes hint. Mittet er vel fortsatt godt gift? Anonymkode: d7fda...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lija Skrevet 14. november 2020 #559 Del Skrevet 14. november 2020 26 minutter siden, Sally-Go-Round skrev: Hun var nyhetsanker på Dagsrevyen i kveld kl 19. Det hadde hun ikke sjans til å rekke! Nja.. vet vi at programmet er helt live? Annet enn etter at stemmene er klare🤔 Hun har vunnet gull da😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #560 Del Skrevet 14. november 2020 10 minutter siden, Mille89 skrev: Hvorfor? Høres helt ut som henne. Og hintene stemmer Hvordan stemmer hintene? Anonymkode: d7fda...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå