Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, candykiss skrev:

Ja klart det, sa bare min mening om hva jeg syntes om det.

Hvis du synes programmet er så ille, hvorfor da gå inn på en tråd hvor det diskuteres?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ravnen må være Anne Rimmen. Hun har vært med på flere OL enn de fleste fordi hun er jo programleder for OL sendingene. 

Hun har også vunnet en gullrute. Så der kommer nok gullet hun har vunnet.

Alle hint både forrige gang og idag passer på Anne Rimmen. Stemmen er også lik hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud som Silje roter i korta😂 Orker ikke

Anonymkode: 17329...049

Ja, det tok hele 10 sek. Fryktelig.

Anonymkode: b0eec...ce4

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte litt på om Ravnen kan være Karen Marie Ellefsen? Hun har jo jobbet som sportskommentator/journalist veldig lenge (nevnte at hun var av de første i bransjen, uansett kjønn. Ikke mange kvinner som drev med det da hun startet). Hun har kommentert mange sporter (grener), deriblant hopp (Holmenkollen). Og "deltatt" i mange OL som kommentator. Hun har jo reist verden rundt, men pensjonert seg (slått seg til ro) nylig. Skjønner ikke helt det med gull og medaljer, men hun fikk vel nettopp kongens fortjenestemedalje? Ikke mange andre i bransjen som har "vunnet" det 😊

Anonymkode: d7e7c...48a

Jeg gjettet hun på nrk. Husker ikke hva det var men et av hintene slo ned i meg. Men vet ikke noe med familien hennes da. 

Anonymkode: 7f8cd...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sozzenn skrev:

Ravnen må være Anne Rimmen. Hun har vært med på flere OL enn de fleste fordi hun er jo programleder for OL sendingene. 

Alle hint både forrige gang og idag passer på Anne Rimmen. Stemmen er også lik hennes.

Og søsteren er også programleder; flere i familien.

Anonymkode: 9d632...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Sally-Go-Round skrev:

Men sa ikke Ravnen at hun har vunnet OL-gull? 🤔

Nei. At hun har vunnet gull. Må ikke være OL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sozzenn skrev:

Jeg tipper også henne

Anonymkode: d7fda...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sally-Go-Round skrev:

Men sa ikke Ravnen at hun har vunnet OL-gull? 🤔

Sa vel at hun har vunnet gull(men ikke spesifisert i OL), og deltatt(?!) i flere OL enn de fleste?

Anonymkode: 6fe73...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, ignore skrev:

Jeg var helt sikker på at ravnen var Christina Vukicevic Demidov (idrettsfamilie og har vunnet flere medaljer, «flyr»/hekkeløper) da hun viftet med det albanske flagget under kveldens hint. Det albanske flagget har en sort fugl med store vinger, som slik sett også passer bra til kostymet - MEN hun har ikke albansk opprinnelse som jeg trodde, hun er halvt serbisk... Så nå er jeg usikker igjen.

Flagget er et ravneflagg, søk på "raven banner" så får du det frem på google.

Anonymkode: 4ddcd...666

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, jeg hadde Trygve på Fugleskremslet. Men når jeg hørte han synge fikk jeg plutselig for meg at det var Petter Pilgaard. Og begynte å tenke på Farmen (gård, dyr). Tenkte dette før Jan Thomas nevnte Petter. Så da ble jeg enda mer sikker. Skulle gått med magefølelsen. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astrid S la jo ut et greit hint på insta idag.. hvis ikke det bare var for å villede

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Astrid S la jo ut et greit hint på insta idag.. hvis ikke det bare var for å villede

Kan ikke være henne, hintet er alt for åpenbart, i så stor grad at jeg ikke tror de ville tillatt det. Hun har også ganske særegen stemme og uttale på engelsk som jeg ikke synes ligner trollet i det hele tatt - kjenner alltid igjen sangene hennes med en gang, fra første gang de spilles på radio.

Anonymkode: 5838a...9af

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lija skrev:

Tipper ravnen er Ingerid Stenvold😄

Hun var nyhetsanker på Dagsrevyen i kveld kl 19. Det hadde hun ikke sjans til å rekke! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Sozzenn skrev:

Enhjørningen er nok Inger Lise rypdal. Alt stemmer på henne.

Men alt det med hest? Og så var det bilde av kongeparet? Og hun har løpt landet opp og ned..?

Anonymkode: 27170...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke være henne, hintet er alt for åpenbart, i så stor grad at jeg ikke tror de ville tillatt det. Hun har også ganske særegen stemme og uttale på engelsk som jeg ikke synes ligner trollet i det hele tatt - kjenner alltid igjen sangene hennes med en gang, fra første gang de spilles på radio.

Anonymkode: 5838a...9af

Ja hørte det nå som jeg sammenlignet stemmen. Garantert ikke henne nei. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og søsteren er også programleder; flere i familien.

Anonymkode: 9d632...093

Jaaaa og fra gren til gren,...altså at hun har kommentert eller jobbet med flere idrettsgrener! Haha var overbevist om at det var en idrettsutøver.. men dette virker logisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-synes trollet høres ut som cess. Og hun har jo vært en veldig profilert singel person, selv om hun nå har kjæreste da. Hmmm.

- elgen, de nevnte noe om at han har fyllt opp dansegulvene...har John carew noe slikt? Ellers passer det jo med heimebane og sånn da, spilte han ikke en rolle i den serien?

- Hvis enhjørningen er Inger Lise rypdal, hva er alle hintene om hest, og det bildet av kongeparet? Og det med løping og sko?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men alt det med hest? Og så var det bilde av kongeparet? Og hun har løpt landet opp og ned..?

Dette med løpt landet opp og ned...kan det være en som har vært med i 71 grader nord kjendis?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...