Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Problemet er ikke at ulrikke er trollet, problemet er at hun var med på duetten i semifinalen. Jeg syns det gjorde det til dårlig tv.

Anonymkode: 3be7f...786

Hvorfor det? Det var jo bare ment for å skape forvirring og få folk til å bli mer usikre, da mange var tidlig klar over at det var henne. 

Anonymkode: cfda9...4c5

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor det? Det var jo bare ment for å skape forvirring og få folk til å bli mer usikre, da mange var tidlig klar over at det var henne. 

For meg ble det bare til at jeg ble enda mer sikker på at Ulrikke var trollet, som jeg redegjorde for her for en drøy uke siden. Tipper mange tenkte som meg, at det ble et for åpenbart forsøk på å villede og egentlig bare teit.

Men ut fra det folk har skrevet her og der skapte det sikkert en reell forvirring for noen, så mulig NRK lyktes totalt sett. Meget mulig det var godt over 40 % som trodde Ulrikke var trollet før det ble kjent hun skulle synge duett.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei! Elsker Silje!

Anonymkode: 762c6...f0f

For min del har hun en for skingrende stemme. Burde dempet seg litt. 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Problemet er ikke at ulrikke er trollet, problemet er at hun var med på duetten i semifinalen. Jeg syns det gjorde det til dårlig tv.

Det gjorde ingenting, de har jo gjort det samme i andre land i følge en her inne. Jeg skjønte at det var henne når jeg så henne i nest siste episode. Før det ante jeg ikke hvem hun var. 

Skrevet
Djækklåsst skrev (1 time siden):

For meg ble det bare til at jeg ble enda mer sikker på at Ulrikke var trollet, som jeg redegjorde for her for en drøy uke siden. Tipper mange tenkte som meg, at det ble et for åpenbart forsøk på å villede og egentlig bare teit.

Men ut fra det folk har skrevet her og der skapte det sikkert en reell forvirring for noen, så mulig NRK lyktes totalt sett. Meget mulig det var godt over 40 % som trodde Ulrikke var trollet før det ble kjent hun skulle synge duett.

Enig, jeg synes Alt utviklet seg til å bare handle om ulrikke etterhvert. Og det syns jeg var litt teit oh forstyrrende. Akkurat som at alt var lagt opp rundt henne, hva med alle de andre?

hadde de en plan om henne i duett hele veien MON tro?eller har de avbestilt en annen stakkars artist som var booka inn?😜

Anonymkode: 27170...3f0

• Liker 5
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg syns det ble krampaktig og dårlig tv. Usikker på om jeg gidder en sesong til om det er nivået de legger seg på. Egentlig synd, for jeg likte konseptet 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg syns det ble krampaktig og dårlig tv. Usikker på om jeg gidder en sesong til om det er nivået de legger seg på. Egentlig synd, for jeg likte konseptet 

Ja, og det var jo et dårlig forsøk på å få fokuset vekk fra at det var ulrikke. Ble jo alt for gjennomskuelig det det drev med. 

• Liker 2
Skrevet
On 12/6/2020 at 7:11 PM, AnonymBruker said:

Kanskje trollet er Sylvi Listhaug?

Anonymkode: ce451...44b

Listhaug er en hedersmann!

Anonymkode: 81cc1...eaf

• Liker 2
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Håper de bytter programleder neste sesong.

Anonymkode: 7ceb3...996

Enig. Det irriterer meg at hun blander roller og hiver seg med på gjettingen! Aldri sett det skje i noen andre lands versjoner. La programleder være programleder og panel være panel.

• Liker 4
Skrevet
maskertbruker skrev (5 timer siden):

Enig. Det irriterer meg at hun blander roller og hiver seg med på gjettingen! Aldri sett det skje i noen andre lands versjoner. La programleder være programleder og panel være panel.

Tviler litt på at det er Silje sin feil, hun får jo beskjed om hva hun skal si og hvordan, 

men enig i at det virket rart, og hun gjettet jo ikke villt og fra hjertet, hun kom med kommentarer der det liksom passet seg, og var påfallende og virket som planlagte for å avlede..blant annet kom hun med kommentarer om Markus bailey og ulrikke..og begge gangene var kommentarene «de kan jo ikke være de,,,» aktig.

såå kan jo hende det er sant som de sa at hun ikke visste noe, men hennes regi ble iallelfsll alt for gjennomskuelig og for meg gjorde ikke det at jeg ble mer i tvil, men tvertimot mer sikker på hvem deltakerne var. 

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

-Safiye, mod

Skrevet

Tenker at sesong to blir mye bedre! Det skjedde jo i USA også etter første sesong kastet de ekte kjendisene seg på.

Anonymkode: 20aad...979

• Liker 1
Skrevet

Håper for neste sesong at de får med flere artister. Til sangkonkurranse å være hadde ikke akkurat Ulrikke den helt store motstanden. Hun var den jeg var mest sikker på fra starten av og, så det var litt ødeleggende 😛 

Og jeg håper de bytter panelet til noen som er bedre på sang. Og om ikke det så hvertfall at de dropper Jan Thomas, han bruker for lang tid på å bygge opp om div ideer, som er fullstendig på trynet. 

• Liker 1
Skrevet
Ginny skrev (19 minutter siden):

Håper for neste sesong at de får med flere artister. Til sangkonkurranse å være hadde ikke akkurat Ulrikke den helt store motstanden. Hun var den jeg var mest sikker på fra starten av og, så det var litt ødeleggende 😛 

Og jeg håper de bytter panelet til noen som er bedre på sang. Og om ikke det så hvertfall at de dropper Jan Thomas, han bruker for lang tid på å bygge opp om div ideer, som er fullstendig på trynet. 

Det er ikke en sangkonkurranse.

Anonymkode: 0e3b0...31d

• Liker 11
Skrevet
Ginny skrev (12 timer siden):

Det er jo mye gøyere om det er færre artister med

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Det er jo mye gøyere om det er færre artister med

Hvis det ikke er noen artister, ja. 
Men en sangkonkurranse hvor et par er faktiske sangere, nei.

Skrevet
6 hours ago, Blueberrymuffin said:

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/9OB5gp/advarer-sverige-mot-maskorama

For en surpomp!

Markus Larsson gir stikk til Norge, at Maskorama er verre enn Sverige sin koronahåndtering. Usmakelig? Ja. Ingen sans for humor? Tydeligvis. For et grått og traust menneske.

Jeg må ha lest en helt annen artikkel enn deg, jeg tok det bare som en morsomhet fra Larson.

Skrevet
Blueberrymuffin skrev (9 timer siden):

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/9OB5gp/advarer-sverige-mot-maskorama

For en surpomp!

Markus Larsson gir stikk til Norge, at Maskorama er verre enn Sverige sin koronahåndtering. Usmakelig? Ja. Ingen sans for humor? Tydeligvis. For et grått og traust menneske.

Jeg tenker det er du som ikke helt har skjønt budskapet hans 😛 Han er ironisk.

Anonymkode: e5728...bde

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...