Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det nødvendig å svare så spydig som du gjør i flere av svarene dine? Tror du ikke poenget ditt ville kommet bedre frem hvis du for eksempel hadde skrevet "Husk at ikke alle som ser på går inn og gjetter i appen, så det kan nok tenkes at tallene ikke er representative for hvor mange som visste svaret"

Det er noe med tonen her på KG, og spesielt i denne tråden, som fortjener betegnelsen "toxic" som noen kalte det. Alt blir så mye hyggeligere hvis vi kan svare hverandre på en høflig måte selv om vi er uenige eller mener at noen påstår noe feil.

Anonymkode: fccc3...932

Hei, det var ikke ment å være spydig fra min side.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
SamusAran skrev (4 timer siden):

Du snakker om å få inn kjendiser som om det er Russland eller Nord-Korea.

Hvorfor skal en A-kjendis i Norge gidde å være med på et sånt program?

Kjendiser elsker oppmerksomhet. Ingen hadde nok trodd at dette programmet skulle bli en så stor suksess som det ble. Tipper A-kjendiser kommer til å stå i kø for å være med i neste sesong.

Anonymkode: 94a87...d95

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kjendiser elsker oppmerksomhet. Ingen hadde nok trodd at dette programmet skulle bli en så stor suksess som det ble. Tipper A-kjendiser kommer til å stå i kø for å være med i neste sesong.

Neppe. Den lille knippen med A-kjendiser vi har i Norge kommer aldri til å være med.

Skrevet
SamusAran skrev (15 minutter siden):

Neppe. Den lille knippen med A-kjendiser vi har i Norge kommer aldri til å være med.

Vi får se... Jeg tror vi får se flere A-kjendiser i neste sesong.

• Liker 2
Skrevet
SamusAran skrev (2 timer siden):

Lukter at NRK hadde dårlig samvittighet for Eurovision...

NRK har ingen grunn til å ha dårlig samvittighet, det er ikke deres feil at Eurovision ble avlyst på grunn av korona.

Jeg vil derimot tro at Maskorama deltagelsen ble et slags plaster på såret for at hun ikke ble tildelt deltagelse i neste års Eurovision. NRK velger, i motsetning til en del andre land, å ha mgp som vanlig for å finne Norges representant til Eurovision. Brandstorp ble tilbudt å delta, men takket nei.

• Liker 1
Skrevet

Dere som klager på at dere ikke visste hvem alle kjendisene var: Sånn må det selvfølgelig bli for å dekke et vidt aldersspenn og interessefelt. Det er jo meningen at hele familien, fra barn til besteforeldre og oldeforeldre skal kunne se programmet sammen. Forøvrig kjente jeg godt til alle kjendisene, og jeg er 30 år, så jeg mener personlig at alle disse er relativt kjente. De har dukket opp på TV, internett og ellers i media en rekke ganger i løpet av de siste årene alle sammen. 

Anonymkode: ec22d...134

• Liker 16
Skrevet
Oida skrev (1 time siden):

NRK har ingen grunn til å ha dårlig samvittighet, det er ikke deres feil at Eurovision ble avlyst på grunn av korona.

Jeg vil derimot tro at Maskorama deltagelsen ble et slags plaster på såret for at hun ikke ble tildelt deltagelse i neste års Eurovision. NRK velger, i motsetning til en del andre land, å ha mgp som vanlig for å finne Norges representant til Eurovision. Brandstorp ble tilbudt å delta, men takket nei.

Nei, men noe rart er det jo med det her ulrikke opplegget

Anonymkode: 27170...3f0

• Liker 3
Skrevet
*Marihøna* skrev (13 timer siden):

Får ikke fjernet siteringen.

-

For meg ødela NRK litt av spenningen med å la Ulrikke synge duett sist uke. 

Når hun sang duett kunne man tydelig se at hun hadde "maskehår" og var noe ustelt sånn generelt. I intervjuet med programlederen synes jeg også hun forsnakka seg med å si at det har vært noen spesielle uker 🥱

Ikke bare hadde hun "maskehår", men så ut som hun hadde pysjamasbukse/ jakke på seg og tøfler, for fort å kunne skifte. De andre som sang duett var nå penere kledd for en opptreden på tv en lørdagskveld.

Anonymkode: ce352...769

• Liker 4
Skrevet
Marsh skrev (På 12.12.2020 den 23.30):

Tydeligvis 59% av befolkningen, da bare 41% tippet Ulrikke....

41% av de som svarte på nrk/maskorama.

Hvor mange det er, vet man ikke. Men det er ikke noe nytt at de fleste som ser på slike programmer faktisk ikke sier sin mening.

Anonymkode: 96547...12d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ikke bare hadde hun "maskehår", men så ut som hun hadde pysjamasbukse/ jakke på seg og tøfler, for fort å kunne skifte. De andre som sang duett var nå penere kledd for en opptreden på tv en lørdagskveld.

Anonymkode: ce352...769

Også hadde hun mindre sminke på seg enn når hun vanligvis står på scenen.

Anonymkode: 96547...12d

• Liker 1
Skrevet

Til anonymBruker 1,2,3 osv. 

Holder dere på å gnåle om Ulrikke fortsatt?? 

1.Ulrikke var trollet 2. Hun fikk flest favorittmarkeringer & 3. Hun vant. 

Get over it!! Begynner å bli patetisk sånn som dere holder på 😝

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har mest lyst til å pælme tv-apparatet på dynga, tipper vi kommer til å måtte slite med dette idiotiske konseptet og disse botox-trynene i dommerpanelet i mange, mange år fremover.

Anonymkode: 5aeb5...97e

Er det ikke lettere å bare velge en annen kanal akkurat den drøye timen programmet går?🤔

Anonymkode: de8dc...a47

• Liker 7
Gjest kriwin80
Skrevet
T-Rex skrev (På 13.12.2020 den 5.10):

Har aldri hørt om Ulrikke. Kan jo ikke tippe henne da.

Og jeg har aldri hørt om Herman Dahl. Jeg innser likevel at han kan være kjent. I motsetning til enkelte i tråden innser jeg at noen kan være kjent UTEN at jeg har hørt om den.

Skrevet
On 12/12/2020 at 9:16 PM, SamusAran said:

Men herregud så teit å ta henne med som en duettsanger.

Artister i Norge har ikke EN DRITT å gjøre om dagen, så gir de Ulrikke plass både som deltaker og duettsanger.

Tåpelig.

Enig, det ødela faktisk programmet litt for meg 

Anonymkode: 3be7f...786

• Liker 3
Skrevet
On 12/12/2020 at 11:30 PM, Marsh said:

Tydeligvis 59% av befolkningen, da bare 41% tippet Ulrikke....

Jeg er av de 59, ikke fordi jeg ikke skjønte at det var ulrikke, men jeg ville ikke at det skulle være ulrikke 

• Liker 5
Skrevet

Haha herregud er det mulig 😂😂😂 Disse reaksjonene her er jo helt latterlige. Vil knuse tven i veggen, skal i aaaaaalle fall ikke se neste sesong (nei vel, ikke gjør det da), ødela hele programmet for dere, etc etc. Begynner corona og karantene å ta knekken på folk eller hva er dette her?? 🙉 

Denne tråden har nå i alle fall vært underholdende da, den skal dere ha. Please se neste sesong 🙏🏼 

Anonymkode: e5728...bde

• Liker 11
Skrevet

Håper de bytter programleder neste sesong.

Anonymkode: 7ceb3...996

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Håper de bytter programleder neste sesong.

Anonymkode: 7ceb3...996

Nei! Elsker Silje!

Anonymkode: 762c6...f0f

• Liker 9
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Haha herregud er det mulig 😂😂😂 Disse reaksjonene her er jo helt latterlige. Vil knuse tven i veggen, skal i aaaaaalle fall ikke se neste sesong (nei vel, ikke gjør det da), ødela hele programmet for dere, etc etc. Begynner corona og karantene å ta knekken på folk eller hva er dette her?? 🙉 

Denne tråden har nå i alle fall vært underholdende da, den skal dere ha. Please se neste sesong 🙏🏼 

Anonymkode: e5728...bde

Problemet er ikke at ulrikke er trollet, problemet er at hun var med på duetten i semifinalen. Jeg syns det gjorde det til dårlig tv.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...