Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg er så skuffet. Har aldri hørt om de som var under masken til vikingen og elgen. For at dette skal være et program for alle, må det være bra kjente folk som er med. Nytter jo ikke å gjette på folk du aldri hatt hørt om. Så neste sesong følger jeg ikke med på. 

Anonymkode: cd586...b45

For at det skal være nettopp et program for alle så må man jo nesten regne med at man ikke vet hvem ALLE kjendisene er pga ulike aldersgrupper osv. 

Anonymkode: 6c9c4...3a8

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes avslutningen var skikkelig kjedelig!  Og alt det styret rundt ulrikke skjønner jeg ingenting av. Føler at «alle» liksom mente det var ulrikke fra første program, jeg er en av de som håpte i det lengste at det ikke var det, og trodde faktisk det og. Er i så måte skuffet over hintene, de virker jo da alt for grunne og enkle, jeg synes jo fortsatt at alle hintene passer mye mye bedre til cecilie Steinmann neess, og at for å få mange av dem til å passe me ulrikke må man vri og vende på det og tolke de mye mer «enkelt» og overfladisk. Stusser også generelt på at mange av hintene til alle deltakerne ikke forklares, de forklarer jo bare tre-fire elementer, 

det at det i allmennheten var opplest og vedtatt at det var ulrikke fra første program er jo så kjedelig og hvorfor ble det sååå mye fokus på ulrikke overalt? For blant annet meg som tenkte det var for innlysende at det var henne og tenkte ut andre gode alternativer, så gjorde jo alt det styret med henne slik at jeg faktisk skjønte at det måtte være henne. Hvorfor vil de dra så mye ekstra fokus mot henne?ingen andre har fått det samme fokuset. Og for meg virket det veldig mot sin hensikt. Og veldig skuffende at de ikke var «smartere  nok» og at det var en dobbelluring. Det hele ble for obvious og teit. Og i finalen, siden det var opplest og vedtatt hvem alle var så kunne de jo i det minste spart seg for å avsløre fødselsåret bare for å beholde et lite snev av spenning til masken falt.  Men der forsvant jo absolutt siste rest av usikkerhet. 

alt virker så planlagt og staga. Jeg tror også det har vært planlagt hvilken rekkefølge alle skulle ut i. Hele dette programmet endte med å i mange uker bare handle om ulrikke. Det må ha vært planlagt og meningen. 

Anonymkode: 27170...3f0

• Liker 14
Skrevet

Hvordan kan det ha seg at ingen andre i studio eller produksjonen fikk med seg det der ulrikke-duett-tullet?

og flere som synes det virker planlagt alt sammen?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er så skuffet. Har aldri hørt om de som var under masken til vikingen og elgen. For at dette skal være et program for alle, må det være bra kjente folk som er med. Nytter jo ikke å gjette på folk du aldri hatt hørt om. Så neste sesong følger jeg ikke med på. 

Nå er dette et program for alle og det skal godt gjøres å klare å plukke ut kjente folk som absolut alle vet hvem er. Jeg har fått med meg hvem både Herman og Markus er fordi jeg har barn, men ikke hørt om Ulrikke før denne tråden fordi jeg iike følger med på sangprogrammer ellers. Det vil være umulig å klare å oppfylle kriteriene dine fordi hele norge har forskjellige interessefelt. 

• Liker 5
Skrevet
Ryuk skrev (6 minutter siden):

Nå er dette et program for alle og det skal godt gjøres å klare å plukke ut kjente folk som absolut alle vet hvem er. Jeg har fått med meg hvem både Herman og Markus er fordi jeg har barn, men ikke hørt om Ulrikke før denne tråden fordi jeg iike følger med på sangprogrammer ellers. Det vil være umulig å klare å oppfylle kriteriene dine fordi hele norge har forskjellige interessefelt. 

Helt uenig. Det må være fullt mulig å få inn som er mer kjent enn de tre som var i finalen, nok av folk som nærmest alle vet hvem er. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Helt uenig. Det må være fullt mulig å få inn som er mer kjent enn de tre som var i finalen, nok av folk som nærmest alle vet hvem er. 

Mens jeg hadde aldri hørt om Goksør, og knapt hørt om Rypdal og Rimmen. Bailey er kanskje den jeg har sett mest av av alle deltakerne. Avhenger av alder, interessefelt, og sikkert litt tilfeldigheter. Så - helt uenig. 

Anonymkode: 5838a...9af

• Liker 3
Skrevet

For min del var det et par hint per person som ble for opplagte, f. eks "kameler fra venstre og høyre" for Vedum, var lett å tenke sentrumspolitiker da, når han i tillegg var på gård og likte nesten alle dyr så var Vedum et av de første navnene vi foreslo. Samme med Marianne drops til Mia Gundersen og at Markus Bailey drakk baileys, ble jo et av de første navnene vi nevnte for hver av dem, også ble mange av de mindre åpenbare hintene bare en bekreftelse på disse. Håper de klarer å unngå disse veldig åpenbare hintene neste runde. 

Anonymkode: 84cd6...014

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du snakker om å få inn kjendiser som om det er Russland eller Nord-Korea.

Hvorfor skal en A-kjendis i Norge gidde å være med på et sånt program?

• Liker 3
Skrevet
Ryuk skrev (53 minutter siden):

Enig her. Jeg visste selv kun hvem Slagsvold Vedum, Rimmen, Rypdal, og Gundersen var, og det er jo fordi jeg ikke henger med når det gjelder sport eller "nyere" kjendis som Skal Vi Danse - og MDP-deltakere. Og i alle fall ikke yngre, norske Youtubere. Men det er jo min egen "feil" at jeg ikke følger med på disse områdene. Jeg synes programmet gjorde en god jobb med å velge ut en rekke forskjellige folk, slik at alle i hvert fall har noen de kjenner igjen.

Anonymkode: cfda9...4c5

• Liker 6
Skrevet
16 hours ago, minister-mio said:

For hundre prosent av befolkningen så på 

Er det nødvendig å svare så spydig som du gjør i flere av svarene dine? Tror du ikke poenget ditt ville kommet bedre frem hvis du for eksempel hadde skrevet "Husk at ikke alle som ser på går inn og gjetter i appen, så det kan nok tenkes at tallene ikke er representative for hvor mange som visste svaret"

Det er noe med tonen her på KG, og spesielt i denne tråden, som fortjener betegnelsen "toxic" som noen kalte det. Alt blir så mye hyggeligere hvis vi kan svare hverandre på en høflig måte selv om vi er uenige eller mener at noen påstår noe feil.

Anonymkode: fccc3...932

• Liker 10
Skrevet

Har mest lyst til å pælme tv-apparatet på dynga, tipper vi kommer til å måtte slite med dette idiotiske konseptet og disse botox-trynene i dommerpanelet i mange, mange år fremover.

Anonymkode: 5aeb5...97e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har mest lyst til å pælme tv-apparatet på dynga, tipper vi kommer til å måtte slite med dette idiotiske konseptet og disse botox-trynene i dommerpanelet i mange, mange år fremover.

Ingen tvinger deg til å se på 🙄

• Liker 4
Skrevet
SamusAran skrev (11 minutter siden):

Ingen tvinger deg til å se på 🙄

Å nei, hva vet du om det?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Å nei, hva vet du om det?

Å herre min hatt... Legg deg.

Anonymkode: 97f08...b16

• Liker 4
Skrevet

R det bare jeg som syns det ble litt merkelig med alt det oppstyret rundt ulrikke? De la jo opp til masse fokus på henne og gjorde det mer sannsynlig at det var henne

får inntrykk av at hele programmet bare dreide seg om henne, de andre ble jo bare forbigått i stillhet, selv om det feks var like mange som trodde bailey var elgen

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

R det bare jeg som syns det ble litt merkelig med alt det oppstyret rundt ulrikke? De la jo opp til masse fokus på henne og gjorde det mer sannsynlig at det var henne

får inntrykk av at hele programmet bare dreide seg om henne, de andre ble jo bare forbigått i stillhet, selv om det feks var like mange som trodde bailey var elgen

Lukter at NRK hadde dårlig samvittighet for Eurovision...

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Å herre min hatt... Legg deg.

Legg deg kan du gjøre sjærl. Og hva betyr den meningsløse setningen: " Å herre min hatt." ?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Legg deg kan du gjøre sjærl. Og hva betyr den meningsløse setningen: " Å herre min hatt." ?

Bruk heller tiden din på å undersøke det enn å se programmer du ikke liker.

• Liker 3
Skrevet
SamusAran skrev (15 minutter siden):

Lukter at NRK hadde dårlig samvittighet for Eurovision...

Og lurer på om alt hun har drevet og hausa opp selv på insta, fra allerede første episode, om det er noe hun har gjort på egen initiativ eller om det er i samarbeid med produksjonen og at hun har fått beskjed om å holde på sånn?! Snakk om å drs fokuset på henne og liksom med vilje avsløre at det er henne da

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og lurer på om alt hun har drevet og hausa opp selv på insta, fra allerede første episode, om det er noe hun har gjort på egen initiativ eller om det er i samarbeid med produksjonen og at hun har fått beskjed om å holde på sånn?! Snakk om å drs fokuset på henne og liksom med vilje avsløre at det er henne da

ja dårlig, synes det var skuffende at det var henne.. har aldri hørt om hun før dette programmet. fin stemme men kjedelig 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...