Frøken detektiv Skrevet 12. desember 2020 #3461 Skrevet 12. desember 2020 En del lite voksne kommentarer her nå. Skjønner noen er veldig skuffet over at de tok feil og det ikke var Cess som var trollet. Men ærlig talt... Det er vel ikke verdens undergang? 14
SamusAran Skrevet 12. desember 2020 #3462 Skrevet 12. desember 2020 missmcbeal skrev (9 minutter siden): Ehhh "rart å ha med kjendiser som bare har 10-15 følgere". "Se på hvor mange følgere Ulrikke har på Instagram sammenlignet med Cess: 35K mot 287K. Sier sitt😂" Ikke latterliggjøring altså? Utrolig barnslig å skrive det iallfall, som om antall følgere på Instagram er eneste målestokk for hvor kjent man er. Er da strengt tatt NRK man kritiserer, men i Krenkorama som er 2020 så er vel ikke det så lett og innse. Og jo, er du ung og up and coming kjendis så er det faktisk følgere på Insta som er målestokk. 2
SamusAran Skrevet 12. desember 2020 #3463 Skrevet 12. desember 2020 PetterKanin skrev (10 minutter siden): Ser ikke helt hvordan jeg skal utdype det noe mer. Hvorfor skal A-kjendiser være med på et konsept som er ment for B-kjendiser og nedover?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3464 Skrevet 12. desember 2020 Så nå at Markus Bailey postet bilde av seg selv som mater en elg 9. august i år, på insta. Research? 😂 Anonymkode: 290b7...321 7
SamusAran Skrevet 12. desember 2020 #3465 Skrevet 12. desember 2020 Frøken detektiv skrev (2 minutter siden): En del lite voksne kommentarer her nå. Skjønner noen er veldig skuffet over at de tok feil og det ikke var Cess som var trollet. Men ærlig talt... Det er vel ikke verdens undergang? Whoosh sa det i det poenget gikk over hodet på deg 🙂 Handler om at NRK gjorde det så lite kjedelig, spesielt med årstallet. 1
Gjest Sozzenn Skrevet 12. desember 2020 #3466 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Flere som fikk med seg at Jan Thomas sa at Markus Bailey så gammel ut? Anonymkode: e9546...468 Han sa ikke han SÅ gammel ut selvom han trodde han var eldre enn 90 modell. Det ser jo ikke litt ut som han er født i 92. Han ser eldre ut.
Kartoffel Skrevet 12. desember 2020 #3467 Skrevet 12. desember 2020 SamusAran skrev (20 minutter siden): Hæ? Hvorfor skal A-kjendiser bli med på dette...? Reality-TV er jo laget for B-kjendiser og nedover. Ser for meg at det blir flere A kjendiser neste sesong. Leste at det er flere kjendiser som har blitt spurt og takket nei. De visste nok ikke hvilken suksess det skulle bli, inkludert meg selv! Syns det hørtes kjedelig og teit ut, men jeg har blitt vært helt hekta og gleder meg allerede til neste sesong! 3
PetterKanin Skrevet 12. desember 2020 #3468 Skrevet 12. desember 2020 SamusAran skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal A-kjendiser være med på et konsept som er ment for B-kjendiser og nedover? Fordi det hadde vært bedre med A-kjendiser, og ville da bært ment for A-kjendiser. 2
PetterKanin Skrevet 12. desember 2020 #3469 Skrevet 12. desember 2020 Frøken detektiv skrev (4 minutter siden): En del lite voksne kommentarer her nå. Skjønner noen er veldig skuffet over at de tok feil og det ikke var Cess som var trollet. Men ærlig talt... Det er vel ikke verdens undergang? Kjedelig, men ingen undergang.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3470 Skrevet 12. desember 2020 Jeg begynte å følge litt med her i tråden den siste uken, og herregud så toxic folk er. Jeg skal i hvert fall ikke følge med på KG i neste sesong, for det er jo en gledesdreper uten like. Ble bare lei meg over hvordan man prater til andre som ikke deler samme mening om en sak. I utgangspuktet skal det jo være en morsom gjettekonkurranse, men her virker det mer som om alle som har en annen mening enn majoriteten skal uthenges og latterliggjøres til døde. Og nei, jeg har ikke bidratt i tråden før nå i kveld, så det er ikke det at jeg er skuffet over at jeg tippet feil eller lignende. Bare føler at det å lese denne tråden har drept all gleden, spenningen og entusiasmen jeg hadde for dette programmet for et par uker siden når jeg kun så med familien min. Anonymkode: d7712...12b 28
BrukonymAner Skrevet 12. desember 2020 #3471 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 7.12.2020 den 12.37): Det blir en gledens dag på lørdag når dere som er så påståelige når det gleder trollet og ulrikke bare må holde kjeft 😂 hvis dere ikke forstår hintene fra lørdag som var om trollet så er dere rett og slett litt tette hele gjengen. Anonymkode: a2eba...2f5 God jul 5
missmcbeal Skrevet 12. desember 2020 #3472 Skrevet 12. desember 2020 SamusAran skrev (2 minutter siden): Er da strengt tatt NRK man kritiserer, men i Krenkorama som er 2020 så er vel ikke det så lett og innse. Og jo, er du ung og up and coming kjendis så er det faktisk følgere på Insta som er målestokk. Helt uenig i deg her. Ulrikke er en artist først og fremst. Hun trenger ikke Instagram for å komme seg opp og frem. Hun er allerede vellykket. Hun får spille i kjente musikaler, gitt ut juleplate, kommet langt i Stjernekamp, og vant MGP og skulle opptrådd på den internasjonale finalen. Nå har hun også vunnet Maskorama basert på sangpresentasjoner. Hun er ikke avhengig av følgere på Instagram for å drive med sitt yrke. 8
SamusAran Skrevet 12. desember 2020 #3473 Skrevet 12. desember 2020 Kartoffel skrev (3 minutter siden): Ser for meg at det blir flere A kjendiser neste sesong. Leste at det er flere kjendiser som har blitt spurt og takket nei. De visste nok ikke hvilken suksess det skulle bli, inkludert meg selv! Syns det hørtes kjedelig og teit ut, men jeg har blitt vært helt hekta og gleder meg allerede til neste sesong! PetterKanin skrev (3 minutter siden): Fordi det hadde vært bedre med A-kjendiser, og ville da bært ment for A-kjendiser. A-kjendiser gidder da ikke kaste bort lørdagene sine på det her i vanlige tider når de ikke engang gidder det under corona hvor de ikke kan ha konserter og slikt. Blir som å lure på hvorfor ikke Pep Guardiola tar over Start for å vise at han er skikkelig god fotballtrener.
SamusAran Skrevet 12. desember 2020 #3474 Skrevet 12. desember 2020 missmcbeal skrev (Akkurat nå): Helt uenig i deg her. Ulrikke er en artist først og fremst. Hun trenger ikke Instagram for å komme seg opp og frem. Hun er allerede vellykket. Hun får spille i kjente musikaler, gitt ut juleplate, kommet langt i Stjernekamp, og vant MGP og skulle opptrådd på den internasjonale finalen. Nå har hun også vunnet Maskorama basert på sangpresentasjoner. Hun er ikke avhengig av følgere på Instagram for å drive med sitt yrke. Vær så uenig du bare vil, men om du skal tjene penger som kjendis i 2020 må du har følgere på sosiale medier. 2
PetterKanin Skrevet 12. desember 2020 #3475 Skrevet 12. desember 2020 SamusAran skrev (Akkurat nå): A-kjendiser gidder da ikke kaste bort lørdagene sine på det her i vanlige tider når de ikke engang gidder det under corona hvor de ikke kan ha konserter og slikt. Blir som å lure på hvorfor ikke Pep Guardiola tar over Start for å vise at han er skikkelig god fotballtrener. Mange A-kjendiser ville nok hatt kronasjen deltakerne får for dette for tiden. Mange av dem er mer kjente enn de er velbemidlede. 1
Frøken detektiv Skrevet 12. desember 2020 #3476 Skrevet 12. desember 2020 (endret) SamusAran skrev (16 minutter siden): Whoosh sa det i det poenget gikk over hodet på deg 🙂 Handler om at NRK gjorde det så lite kjedelig, spesielt med årstallet. Ja selvfølgelig. Hadde sikkert vært en helt annen tone hvis det "bare" var fordi Trollet viste seg å ikke være Cess 🤣🤣 Nå skal jeg ikke dra alle under en kam. Siktet til enkelte av de som kommenterer. Er selv enig i at det ble litt for enkelt med årstallene. Men håper de gjør det litt vanskeligere i neste sesong. Endret 12. desember 2020 av Frøken detektiv 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3477 Skrevet 12. desember 2020 Chord skrev (16 minutter siden): Klart Ulrikke synger bra, men det har vi jo hørt "en million" ganger de siste årene. Men elgen/Bailey har storimponert meg med sangstemmen sin, dansemoo(ooo)vesene sine og sjarmen sin. Min favoritt! Synes det ble litt for opplagt denne gangen, spesielt med Ulrikke, men jeg kommer nok til å ti programmet en sjanse neste år også 😊 Veldig imponert over han jeg også! Flott stemme og god danser! Morsomt at det var både han og Ulrikke, som så mange har tippet. Neste år blir nok hintene vanskeligere! Anonymkode: a177a...eeb 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3478 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dessuten har Marion såpass mye Botox i sinnarynka nå, så ansiktsuttrykket avslører nok ikke så mye😂 Anonymkode: aabda...9ec Hvordan vet du det? Anonymkode: fef51...a65
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3479 Skrevet 12. desember 2020 Sozzenn skrev (9 minutter siden): Han sa ikke han SÅ gammel ut selvom han trodde han var eldre enn 90 modell. Det ser jo ikke litt ut som han er født i 92. Han ser eldre ut. Gjør han egentlig det? Vi som er født 1990-1995 begynner å bli ganske så voksne 😅 Synes det var litt rart når panelet/Nicolay Ramm snakket om at ettersom låten var fra starten av nittitallet, så var det en ganske ung person som er inne i kostymet. Jeg vil heller si at Herman Dahl (18) er ung og at folk i starten av 20-årene er ganske unge - starten av nittitallet betyr jo rundt 30 år. Og i den bransjen der, så har jo mange nådd toppen og kommet langt på vei ned igjen når de fyller 30. Det er få som holder det gående, og som fortsatt er relevante, når de er 40-50-60+ år. (Men Ramm er født i 1988, så han føler seg vel nærmere 20 år enn 40 år selv - til tross for at han faktisk er nærmere de 40.) Anonymkode: 290b7...321 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3480 Skrevet 12. desember 2020 missmcbeal skrev (9 minutter siden): Helt uenig i deg her. Ulrikke er en artist først og fremst. Hun trenger ikke Instagram for å komme seg opp og frem. Hun er allerede vellykket. Hun får spille i kjente musikaler, gitt ut juleplate, kommet langt i Stjernekamp, og vant MGP og skulle opptrådd på den internasjonale finalen. Nå har hun også vunnet Maskorama basert på sangpresentasjoner. Hun er ikke avhengig av følgere på Instagram for å drive med sitt yrke. Ulrikke ønsker å være up and coming popartist. Enn så lenge er hun en veldig dykt musikalartist, som folk begynner å finne ut hvem er fordi hun er med i sangkonkurranser. Hun kommer sikkert til å få flere følgere på sosiale medier etter hvert. Selvfølgelig er hun ikke avhengig av følgere på Instagram for å drive med sitt yrke. Det samme gjelder jo f.eks Cess. Hun er ikke avhengig av Instagram for å drive med sitt yrke. På samme måte så er også Girl in red en virkelig up and coming og utrolig dyktig artist, som absolutt ikke er avhengig av Instagram for å drive med sitt yrke. Hun har fortsatt 1,7 millioner følgere... Ingen av de trenger Instagram for å drive med sitt yrke, det kan fortsatt være en veldig kurant målestokk for hvor kjent du er... Anonymkode: 9a415...b84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå