Sally-Go-Round Skrevet 12. desember 2020 #3441 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hjelpe meg, så mye klaging! 😂 Joda, gjennomføringen av programmet var ikke perfekt, den årstall-greia var ikke et sjakktrekk og hintene gav vekk litt mye litt for tidlig. Men jeg har i alle fall hatt det kjempemoro og latt meg engasjere. 🥳 Gleder meg til neste sesong! Anonymkode: 8a9b5...72b Enig med deg! Koste meg, jeg og gleder meg til neste 😊 4
missmcbeal Skrevet 12. desember 2020 #3442 Skrevet 12. desember 2020 (endret) Ærlig talt, hva er poenget med å latterliggjøre Ulrikke fordi hun har færre følgere enn Cess? Dette blir for dumt, for å være ærlig virker dere sure for at det ikke er Cess... Jeg visste hvem Ulrikke var, men skjønte ikke hvem Cess var. Når jeg googlet henne kjente jeg igjen ansiktet, men kjente ikke henne på navnet. Ulrikke lever av musikken sin, og Instagram er ikke hennes hovedplattform for å formidle musikken. Cess derimot bruker nok Instagram mer som et medium i sin hovedjobb og det er derfor også naturlig at hun har flere følgere. Endret 12. desember 2020 av missmcbeal 28
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3443 Skrevet 12. desember 2020 Digget elgen! Han burde ha vunnet, mye mer underholdende enn trollet som bare står og fniser og hopper opp og ned. Markus Bailey virker som en skikkelig bra fyr! Anonymkode: 7ceb3...996 28
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3444 Skrevet 12. desember 2020 PetterKanin skrev (4 minutter siden): Friends ble sendt i '94. Da var vel denne kjenningsmelodien? Kjenningsmelodien er på under ett minutt, så etter at serien ble en suksess spilte de inn en 3 minutter lang versjon som ble sluppet som en singel i 1995. Anonymkode: ce451...44b 10
PetterKanin Skrevet 12. desember 2020 #3445 Skrevet 12. desember 2020 SamusAran skrev (3 minutter siden): Hæ? Hvorfor skal A-kjendiser bli med på dette...? Reality-TV er jo laget for B-kjendiser og nedover. Fordi det nå er like interessant om naboen til Andreas Olsrn er med. 4
SamusAran Skrevet 12. desember 2020 #3446 Skrevet 12. desember 2020 missmcbeal skrev (2 minutter siden): Ærlig talt, hva er poenget med å latterliggjøre Ulrikke fordi hun har færre følgere enn Cess? Dette blir for dumt, for å være ærlig virker dere sure for at det ikke er Cess... Jeg visste hvem Ulrikke var, men skjønte ikke hvem Cess var. Når jeg Googlet henne kjente jeg igjen ansiktet, men kjente ikke henne på navnet. Ulrikke lever av musikken sin, og Instagram er ikke hennes hovedplattform for å formidle musikken. Cess derimot bruker nok Instagram mer som et medium i sin hovedjobb og det er derfor også naturlig at hun har flere følgere. Er da ingen som latterliggjør Ulrikke? Vennligst ikke bli krenket på vegne av andre. Det er flaut. 7
SamusAran Skrevet 12. desember 2020 #3447 Skrevet 12. desember 2020 PetterKanin skrev (Akkurat nå): Fordi det nå er like interessant om naboen til Andreas Olsrn er med. Men du svarte ikke på spørsmålet mitt.
Jobbermedbarn Skrevet 12. desember 2020 #3448 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Digget elgen! Han burde ha vunnet, mye mer underholdende enn trollet som bare står og fniser og hopper opp og ned. Markus Bailey virker som en skikkelig bra fyr! Anonymkode: 7ceb3...996 Helt enig, han virker som en utrolig flott og sympatisk mann. 4
PetterKanin Skrevet 12. desember 2020 #3449 Skrevet 12. desember 2020 SamusAran skrev (Akkurat nå): Men du svarte ikke på spørsmålet mitt. Ikke?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3450 Skrevet 12. desember 2020 SamusAran skrev (5 minutter siden): Veldig spesielt. Hun vant jo mest sannsynlig bare pga stemmerot der så... 🙂 Syns hun fortjente å vinne da, den andre sangen jeg ikke husker navnet på var lite fengende. Ulrikke er flink å synge teknisk, men mangler det lille ekstra. Mange stemmer som høres ut som hennes. Anonymkode: 7ceb3...996
Djækklåsst Skrevet 12. desember 2020 #3451 Skrevet 12. desember 2020 Ingen overraskelser i kveld, alt var som ventet. Bailey var det beste ved sesongen, samt Rimmen. Bortsett fra at hintene var for tydelige for begge. Det beste er kjente personer som ikke er sangere men som synger bedre enn man skulle tro, så håper de greier å fremskaffe noen flere slike neste år, og gjør det langt vanskeligere å avsløre. 17
SamusAran Skrevet 12. desember 2020 #3452 Skrevet 12. desember 2020 PetterKanin skrev (2 minutter siden): Ikke? Nei.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3453 Skrevet 12. desember 2020 Nicolas Ramm, Jan Thomas og Marion Ravn røpet nettopp på VG sin livesending at de også blir med i panelet neste år. Hadde håpet på litt endringer der 😴 Anonymkode: 290b7...321 10
missmcbeal Skrevet 12. desember 2020 #3454 Skrevet 12. desember 2020 SamusAran skrev (1 minutt siden): Er da ingen som latterliggjør Ulrikke? Vennligst ikke bli krenket på vegne av andre. Det er flaut. Ehhh "rart å ha med kjendiser som bare har 10-15 følgere". "Se på hvor mange følgere Ulrikke har på Instagram sammenlignet med Cess: 35K mot 287K. Sier sitt😂" Ikke latterliggjøring altså? Utrolig barnslig å skrive det iallfall, som om antall følgere på Instagram er eneste målestokk for hvor kjent man er. 10
Hannah80 Skrevet 12. desember 2020 #3455 Skrevet 12. desember 2020 missmcbeal skrev (3 minutter siden): Ærlig talt, hva er poenget med å latterliggjøre Ulrikke fordi hun har færre følgere enn Cess? Dette blir for dumt, for å være ærlig virker dere sure for at det ikke er Cess... Jeg visste hvem Ulrikke var, men skjønte ikke hvem Cess var. Når jeg Googlet henne kjente jeg igjen ansiktet, men kjente ikke henne på navnet. Ulrikke lever av musikken sin, og Instagram er ikke hennes hovedplattform for å formidle musikken. Cess derimot bruker nok Instagram mer som et medium i sin hovedjobb og det er derfor også naturlig at hun har flere følgere. Cess var med Kollektivet på Tv2. Der fikk hun masse unge tilhengere. Hun har drevet med standup i over 10 år. Bl.a hatt show med store komikere som Hege Schøyen og Linn Skåber. Klart hun er mer kjent da. Til og med min mor på mange og sytti vet hvem Cess er. Hun har vært mye på tv:) Cess altså. Ikke min mor😂 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3456 Skrevet 12. desember 2020 missmcbeal skrev (3 minutter siden): Ærlig talt, hva er poenget med å latterliggjøre Ulrikke fordi hun har færre følgere enn Cess? Dette blir for dumt, for å være ærlig virker dere sure for at det ikke er Cess... Jeg visste hvem Ulrikke var, men skjønte ikke hvem Cess var. Når jeg Googlet henne kjente jeg igjen ansiktet, men kjente ikke henne på navnet. Ulrikke lever av musikken sin, og Instagram er ikke hennes hovedplattform for å formidle musikken. Cess derimot bruker nok Instagram mer som et medium i sin hovedjobb og det er derfor også naturlig at hun har flere følgere. Hæææ??? Ingen latterliggjør ulrikke fordi hun har færre følgere enn Cess?? Men det blir brukt som eksempel for å forklare folk som mener Ulrikke er mer kjent fordi akkurat DE ikke visste bedre hvem Ulrikke var. Cess har vært på rampelyset i mer enn et tiår. Det er klart hun har flere følgere, og er mer kjent. De som har interesse for sangkonkurranser har nok veldig god kontroll på hvem Ulrikke er. Cess har nok flere vært borti, enten de er opptatt av stand up eller ei. Anonymkode: 9a415...b84 9
PetterKanin Skrevet 12. desember 2020 #3457 Skrevet 12. desember 2020 SamusAran skrev (Akkurat nå): Nei. Ser ikke helt hvordan jeg skal utdype det noe mer. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3458 Skrevet 12. desember 2020 Flere som fikk med seg at Jan Thomas sa at Markus Bailey så gammel ut? Anonymkode: e9546...468 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3459 Skrevet 12. desember 2020 On 11/23/2020 at 10:48 PM, AnonymBruker said: Er Herman Dahl et kjent navn for folk flest? Jeg er i 20-årene og hadde aldri hørt om han før. Anonymkode: efddb...391 Ungen min som er 11 år tippet at det var ham før de avslørte det pga hintene underveis. Så det er nok folk som er ti år yngre enn deg som kjenner mer til ham på grunn av YouTube etc. Anonymkode: be238...292 4
Chord Skrevet 12. desember 2020 #3460 Skrevet 12. desember 2020 Klart Ulrikke synger bra, men det har vi jo hørt "en million" ganger de siste årene. Men elgen/Bailey har storimponert meg med sangstemmen sin, dansemoo(ooo)vesene sine og sjarmen sin. Min favoritt! Synes det ble litt for opplagt denne gangen, spesielt med Ulrikke, men jeg kommer nok til å ti programmet en sjanse neste år også 😊 16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå