Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpe meg, så mye klaging! 😂 Joda, gjennomføringen av programmet var ikke perfekt, den årstall-greia var ikke et sjakktrekk og hintene gav vekk litt mye litt for tidlig. Men jeg har i alle fall hatt det kjempemoro og latt meg engasjere. 🥳 Gleder meg til neste sesong! 

Anonymkode: 8a9b5...72b

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skuffa over at det var Ulrikke, hun er jo ikke så kjent. 😅Og i Maskorama har hun sunget to (eller flere?) sanger som hun har sunget ved tidligere anledninger... Det bør de ikke få lov til neste sesong. Syns flere av hintene har vært misvisende også. «Jeg jobber med å få folk i godt humør på en måte» eh?

Anonymkode: 7ceb3...996

Synes de hintene er best jeg, de kan tolkes og skaper usikkerhet. Enig med den over her som sier at man blir i godt humør av sang, som Ulrikke driver med og derfor passer hintet til henne. Det står jo også "på en måte"

Anonymkode: 4ddcd...666

• Liker 10
Skrevet

Tror vi får ha litt tålmodighet med konseptet :Nikke: At de fikk gjennomført i det hele tatt under en pandemi var jo stort i seg selv. Det farger nok også litt hvem de hadde å ta av. Hvem håper vi på i neste sesong? Märtha og Carola? :Knegg:

Anonymkode: 1d652...719

• Liker 10
Skrevet

Kjedelig. Når Kvinneguiden har hatt disse tre korrekt siden første episode, så må NRK gå igjennom manus. Når gjettingen blir på nivå med "Marco" "Polo", så blir det ikke en gjettelek 😂

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Se på hvor mange følgere Ulrikke har på Instagram sammenlignet med Cess: 35K mot 287K. Sier sitt😂

Ikke glemt at Ulrikke bare hadde 15k før Maskorama. Hun har blitt mer kjent av å synge som Trollet enn å synge som seg selv 😂😂

Anonymkode: 9a415...b84

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Se på hvor mange følgere Ulrikke har på Instagram sammenlignet med Cess: 35K mot 287K. Sier sitt😂

Lurer på hvordan man vet hvem Ulrikke er samtidig som man ikke har hørt om Cess ja..

• Liker 2
Skrevet
SamusAran skrev (30 minutter siden):

Marion vet jo ikke hvem det er. De i panelet har ikke fått vite det.

Nei men hun skjønner det

Anonymkode: ce451...44b

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet jo ikke hvem disse kjendisene er en gang, uten kostyme... 😓

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nei, den ble spilt inn i september 1994 og ble sluppet 1.mai 1995

Anonymkode: 3af03...be9

Friends ble sendt i '94. Da var vel denne kjenningsmelodien?

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Egentlig er det jo ganske kjedelig at ALLE var lette å gjette...

Anonymkode: 97f08...b16

Var ALLE lette å gjette? Så ikke så mange som gjettet f.eks. Mia Gundersen før hun ble avslørt.

Anonymkode: d7712...12b

• Liker 6
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (32 minutter siden):

Greit, nå har jeg skiftet mening. Trollet er nok Ulrikke, så gratulerer til alle som gjetta riktig.

Fordi Ulrikke er født i 1995,

men Cess sin favorittserie er Friends, så nå ble jeg sinnsykt usikker.

Takk!

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror vi får ha litt tålmodighet med konseptet :Nikke: At de fikk gjennomført i det hele tatt under en pandemi var jo stort i seg selv. Det farger nok også litt hvem de hadde å ta av. Hvem håper vi på i neste sesong? Märtha og Carola? :Knegg:

Anonymkode: 1d652...719

Uhm, det blir jo vanskeligere å holde ting hemmelig under vanlige omstendigheter. Nå er jo alle bare hjemme på lørdagskvelden uansett.

Skrevet
SamusAran skrev (11 minutter siden):

Men herregud så teit å ta henne med som en duettsanger.

Artister i Norge har ikke EN DRITT å gjøre om dagen, så gir de Ulrikke plass både som deltaker og duettsanger.

Tåpelig.

Og alle andre tv programmer.. 😫

Anonymkode: fef51...a65

• Liker 3
Skrevet
Callisto83 skrev (Akkurat nå):

Jeg vet jo ikke hvem disse kjendisene er en gang, uten kostyme... 😓

Du er ikke den eneste 😂

Hadde vært fint med flere A-kjendiser. 

• Liker 7
Skrevet

Nei men hun skjønner det

Anonymkode: ce451...44b

Å skjønne det er da ikke det samme som at hun har fått vite det av NRK. Det er poenget. Hun visste det ikke noe mer enn oss!

Skrevet
SamusAran skrev (Akkurat nå):

Lurer på hvordan man vet hvem Ulrikke er samtidig som man ikke har hørt om Cess ja..

Enig. Synes det er ganske rart å ha med en «kjendis» som bare hadde rundt 10-15K følgere da de valgte henne ut. Men nrk følte vel de skyldte henne det etter hun fikk vite hun ikke får gå videre til Eurovision neste år slik de har løst det en del andre land.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Ble lurt trill rundt jeg. Så da får jeg bare gratulere alle som gjettet rikitg på Ulrikke :) 

Da er jeg klar for ny sesong, så får vi se om jeg lar meg lure like lett da, siden alt kan visst skje, også kostymebytte på 4 min. Imponert over nrk, og ikke minst alle som klarte å gjette riktig og ikke minst kjenne igjen stemmen, noe jeg ikke klart :) 

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 7
Skrevet

Og alle andre tv programmer.. 😫

Anonymkode: fef51...a65

Hæ?

PetterKanin skrev (Akkurat nå):

Du er ikke den eneste 😂

Hadde vært fint med flere A-kjendiser. 

Hvorfor skal A-kjendiser bli med på dette...? Reality-TV er jo laget for B-kjendiser og nedover.

• Liker 2
Skrevet

Herremin, så flink Markus Baily er. Har ikke noe spesielt kjennskap til ham. Kjenner egentlig ikke til Ulrikke heller annet enn fra musikal/teater. Hm. Begynte å se programmet på nettTV fordi jeg ble nysgjerrig. Æsj, nå må jeg vel begynne å se på TV for å kunne bli med å gjette. Andre som har lite peiling på unge kjendiser? 🙈

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig. Synes det er ganske rart å ha med en «kjendis» som bare hadde rundt 10-15K følgere da de valgte henne ut. Men nrk følte vel de skyldte henne det etter hun fikk vite hun ikke får gå videre til Eurovision neste år slik de har løst det en del andre land.

Veldig spesielt. Hun vant jo mest sannsynlig bare pga stemmerot der så... 🙂 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...