Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veldig kult konsept, utrolig dårlig gjennomført, det er det jeg sitter igjen med. 

Anonymkode: 0dd33...3a7

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig kult konsept, utrolig dårlig gjennomført, det er det jeg sitter igjen med. 

Samme her

Anonymkode: 4ddcd...666

• Liker 3
Skrevet

Overrasket over at bare 41% trodde det var Ulrikke. Etter årstallet var det jo absolutt ikke noen tvil.

Anonymkode: 6fe73...1a2

• Liker 10
Skrevet

Synes du det hadde vært like sannsynlig at trollet var Madonna som Åse Kleveland?

Anonymkode: 4ddcd...666

Ja, med tanke på at ingen av de er født i 1995 så er det like sannsynlig.

• Liker 4
Skrevet

Overrasket over at bare 41% trodde det var Ulrikke. Etter årstallet var det jo absolutt ikke noen tvil.

Anonymkode: 6fe73...1a2

Ikke alle sitter og oppdaterer den appen. Mange av gjetningene er jo fra tidligere.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skuffa over at det var Ulrikke, hun er jo ikke så kjent. 😅Og i Maskorama har hun sunget to (eller flere?) sanger som hun har sunget ved tidligere anledninger... Det bør de ikke få lov til neste sesong. Syns flere av hintene har vært misvisende også. «Jeg jobber med å få folk i godt humør på en måte» eh?

Anonymkode: 7ceb3...996

Jeg er ikke enig med deg i at hun ikke er kjent, kommer helt ann på hvem man snakker med. Synes hun er mye mer kjent enn Cess i alle fall...

• Liker 7
Skrevet

Man kan jo satse på at de lærer av sine startvansker til neste sesong. Jeg regner med de plukker opp litt kritikk underveis som de for håpentlig vis tar til seg for å forbedre konseptet.

• Liker 7
Skrevet

Da var det snipp snapp snute... Huff kjedelige greier. Til neste sesong håper jeg NRK lærer slik at vi ikke vet fra første program hvem alle er. Nei det blir en 👎 ned fra meg. ALLE visste jo hvem alle var fra første stund.... skuffende. 

Anonymkode: b0939...c44

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skuffa over at det var Ulrikke, hun er jo ikke så kjent. 😅Og i Maskorama har hun sunget to (eller flere?) sanger som hun har sunget ved tidligere anledninger... Det bør de ikke få lov til neste sesong. Syns flere av hintene har vært misvisende også. «Jeg jobber med å få folk i godt humør på en måte» eh?

Blir man ikke i godt humør av å høre god sang, evt se en musikal? Er det kun komikere som får folk i godt humør?

Anonymkode: de8dc...a47

• Liker 11
Skrevet

Så kjedelig at det var så åpenbart😫 Hadde håpet at det var noen heeelt andre som nesten ingen gjettet🥺 Fine folk som har vært med, da!

Anonymkode: 6a9cb...923

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig👍 Men gøy var det uansett, spesielt å være med her inne👍 Og de har sikkert lært en del til neste sesong...

Skrevet

Vi får glede oss over kostymene da, de var fantastiske 

• Liker 16
Skrevet

Hehehehe... Var noen "luringer" der😆😅   Ulrikke klarte nesten lure meg, men ligna veldig på hennes stemme denne gangen.. - så fikk riktig😁 

Bailey trodde jg det var for lenge siden... Men stakkars- DEN sangen synge om igjen uten maske!!😁🤣🤣

Anonymkode: ce0af...7d1

• Liker 9
Skrevet

Gøy det blir flere!😃😁

Anonymkode: ce0af...7d1

• Liker 3
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke enig med deg i at hun ikke er kjent, kommer helt ann på hvem man snakker med. Synes hun er mye mer kjent enn Cess i alle fall...

Se på hvor mange følgere Ulrikke har på Instagram sammenlignet med Cess: 35K mot 287K. Sier sitt😂

• Liker 3
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå):

Jeg ante ikke hvem kvinnemennesket var før hun var med i dette programmet.  Cess har jo vært kjendis i flere år:) 

• Liker 7
Skrevet

Finalen var kjedelig. Det var egentlig ingen spenning syns jeg, spesielt ikke etter årstallet på sangene. 

Anonymkode: 60b82...a16

• Liker 5
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden):

Hvor kjent man er kommer vel an på hvor mange som kjenner til den ene vs den andre. Hvis man ser på følgere i sosiale medier f.eks så er Cess kjent for ca 10 ganger så mange som Ulrikke.

Selv om Ulrikke er mer kjent for deg, så er nok Cess mer kjent sånn generelt i befolkningen. 

Anonymkode: 9a415...b84

• Liker 8
Skrevet

Æææ, er så skuffa. Så dustete å oppgi årstall, slo nesten av TV-en. Har gjetta alle riktig, håper de gjør det vanskeligere neste år.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...