Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Cess har vært usedvanlig stille på insta siste månedene. Det samme har kjæresten hennes. Er nok mer sannsynlig at de som er med prøver å holde seg under radaren,,

Anonymkode: 27170...3f0

Enig. Spesielt Cess, som kun er med på sånne ting hvis hun kan vinne. 

Anonymkode: d7fda...afa

• Liker 2
Skrevet

Jeg har fulgt hele tråden, men første gang jeg skriver noe. Jeg har vært veldig engasjert i programmet og synes det er er minst like gøy å lese tråden her som å se programmet.

Men hvis Marcus Bailey er Elgen og Ulrikke Brandstorp er Trollet, blir jeg litt skuffet. "Alle" har jo gjettet dette siden første episode. Da blir det ikke så spennende. Spesielt Elgen. Hvis Marcus er Elgen, så synes jeg Bailey's-flasken i første episode ble et for åpenbart hint. Kanskje de ikke burde lage så tydelige hint allerede fra første episode, og at deltakerne ikke får synge sanger de har sunget i media før.

Anonymkode: 2d4f4...cb2

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Flere enn meg som gleder seg som en unge til dette er ferdig? Detta begynner å bli som corona nå.. slitsomt og kjedelig.....

Anonymkode: b0939...c44

Nå er det helt frivillig å både se på og lese her inne da 😂

• Liker 2
Skrevet

NRK har bestemt seg for å melke suksessen med Maskorama og skal lage ny sesong står det på VG nå.

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg til i kveld! Håper på å bli overrasket, men det er jo så mange skråsikre der ute.. Basert på hintene i første episode og sangstemmen, så mener jeg at Trollet må være Ulrikke Brandstorp, men å så morsomt det hadde vært om det var Cess eller Ida Fladen eller noen annen! Hintene i første episode la jo for så vidt også opp til at både Martha Louise og Marit Bjørgen skulle vært med så... Vikingen må være Hermann Dahl både med tanke på stemmen og alle hintene. Finner igjen alt på instagramen hans. Både Shek, Justin Bieber, rulle r og drag  i pride. På Elgen føler jeg at jeg har gått i mot alle. Har trodd det er Kash King lenge, vært med i barne TV, Stjernekamp og skal vi danse. Veldig fotballinteressert, og ledet og laget spilleliste på Kontraskjeret under VM. Kongekrone på ryggen og både en gullmynt rundt halsen og ordet King.. men så var det dette intervjuet i avisen da, om at han var blitt avslørt av sine nærmeste pga faktene, da blir jeg jo nesten dratt inn i Bailey teorien jeg og, for maken til mann med fakter! Men som sagt, blir spennende å se i kveld. Og litt trist for da stopper jo gjettingen. 

Anonymkode: 4942b...79e

• Liker 3
Skrevet

Hysterisk å lese kommentarene til den eller de i tråden her som faktisk har uttalt at de blir PROVOSERT av at folk tror trollet er Ulrikke. Herregud, så tragisk🤣 

Forøvrig har jeg trodd det var Ulrikke siden første noten hun sang i første program. Er stor MGP-fan, så har hørt henne synge uendelig mange ganger. Det største hintet er jo nettopp klangen i stemmen, og det skal godt gjøres at noen andre høres helt lik ut selv om de også er gode til å synge. 

Men jeg VET absolutt ikke, og det er helt ok for meg at andre tror det ikke er hun og at det evt skulle vise seg å ikke være det.

Men gjennom programmet har ingenting klart å overbevise meg mer enn nettopp sangstemmen. Det er Ulrikke.

Anonymkode: b55ef...79c

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor ulrikke gjør så mye utav det her. De andre som er «mistenkt» gjør jo ikke det, de bare svarer på evt spørsmål. 
hvis hun bare hadde oppført seg normalt og ikke gjort så mye ut av det kunne man jo fortsatt lurt, og tenkt at det sikkert ikke er henne, men når hun gjør så jøvlig mye ut av det begynner jeg nesten å faktisk tro det er henne pga alt styret. Så isåfall har det jo motsatt effekt hvis det faktisk er henne,

Anonymkode: 27170...3f0

Skjønner veldig godt at hun gjør så mye ut av dette, hun har aldri fått så mye oppmerksomhet før og hun har fått mange flere følgere på sosiale medier. Hadde melket dette for alt det var verdt om jeg var henne. 

Det som er mer merkelig er stillheten til Cess. 

Synes forresten det er veldig merkelig at en del tror trollet er Lisa Børud. Trollet har tydelig hintet til at hun har ofret kjærligheten for karrieren, noe Lisa Børud aldri har gjort. Hun er ung - rundt 20/21, men gift allerede. Åpenbart at hun ikke har slitt noe med kjærligheten, og det i seg selv gjør at Børud er utelukket. 

Ingeborg Wahl er også utelukket - hun er ung og har kjæreste, i tillegg til at hun er langt fra kjent nok. Hun kan ikke kalles en kjendis etter min mening, og da er poenget borte om hun er oppi trollet. Men det er hun ikke, for da hadde ikke trollet hintet til det med kjærligheten. 

Håper vi får en overraskelse i dag - at trollet enten er Cess, eller bare noen andre enn Ulrikke.

Anonymkode: 7ceb3...996

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hysterisk å lese kommentarene til den eller de i tråden her som faktisk har uttalt at de blir PROVOSERT av at folk tror trollet er Ulrikke. Herregud, så tragisk🤣 

Forøvrig har jeg trodd det var Ulrikke siden første noten hun sang i første program. Er stor MGP-fan, så har hørt henne synge uendelig mange ganger. Det største hintet er jo nettopp klangen i stemmen, og det skal godt gjøres at noen andre høres helt lik ut selv om de også er gode til å synge. 

Men jeg VET absolutt ikke, og det er helt ok for meg at andre tror det ikke er hun og at det evt skulle vise seg å ikke være det.

Men gjennom programmet har ingenting klart å overbevise meg mer enn nettopp sangstemmen. Det er Ulrikke.

Syns det er like gale begge veier jeg, mange hissige Ulrikke-fans i tråden også. 

Anonymkode: efddb...391

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Syns det er like gale begge veier jeg, mange hissige Ulrikke-fans i tråden også. 

Anonymkode: efddb...391

Det at man er overbevist om at det er Ulrikke, og står på det, betyr ikke at man er hissig.

Er en eller flere som tror det er Cess som har kalt folk for idioter og rett ut sagt at de blir sinte av at folk holder på Ulrikke-troen sin. Da er det på tide å revurdere hva man bruker energien sin på. 

Men i kveld blir spennende!

• Liker 4
Skrevet

Har ikke sjans til å lese igjennom alle sidene her, men kan disse «singel»hintene til trollet være basert på attention? Noen som er ulykkelig uten kjæreste...

• Liker 2
Skrevet

Om to timer så er det ihvertfall slutt 👍🤪

Anonymkode: b0939...c44

• Liker 1
Skrevet

For min del handler ikke dette om hvem jeg er fan av eller ikke. 

Jeg vil ikke påstå at jeg er fan av Ulrikke selv om jeg tror hun er trollet. Jeg syntes Ulrikke er kjempeflink til å synge og en veldig sjarmerende jente.

Da vil jeg vel heller kalle meg "fan" av Cess som jeg har fulgt i mange år og vært på flere show med. 

Det kan virke som det er noen som begynner å innse at Cess kanskje ikke er trollet likevel nå. Og har en følelse av at det kommer en del krasse poster her etterpå om hvor dårlig programmet er osv. når de skjønner at de har tatt feil 🙈😅 

Jeg lover ihvertfall å legge meg flat om jeg skulle ta feil 😁

• Liker 5
Skrevet

Jeg har trodd trollet er Ulrikke hele veien, men jeg synes jeg hørte Cess på Fångat av en stormvind. Så jeg er forvirret. Egentlig håper jeg det er noen helt andre. Hadde digget det om det var Funkygine eller Vår Staude liksom :ler: Selv om jeg ikke tror det er noen av de. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså helt enig i at mye på en eller annen måte stemmer med Ulrikke, og at det såklart er en sjans for at det er henne. Jeg bare synes det ville vært altfor forutsigbart og kjedelig hvis det var hun, håper inderlig nrk har klart å bevare et snev av overraskelsesmomenter i dette programmet🤞🏻🤞🏻

Det er ikke bare en sjanse for, det er så godt som sikkert.

NRK har prøvd å skape overraskelse gjennom alt dette tøvet med at «trollet kan ikke være Ulrikke», som har virket mot sin hensikt og fått de fleste med er snev a logisk sans til å skjønne at trollet er nettopp Ulrikke. Hvorfor skulle de ellers holde på med alt dette tøvet?

Anonymkode: ce451...44b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men i kveld blir spennende!

På ingen måte.

Brandstorp, Bailey, Dahl. Finnes ikke spennende.

• Liker 5
Skrevet
2 hours ago, Highhopes said:

Et annet hint som passer til Cess som trollet. Mulig noen har nevnt det før, men ikke som jeg husker; «vi troll liker ikke å bli satt i en bås, jeg har jobbet meg opp fra gulvet». Bås = billettluke, hvor hun startet på latter for så å ha jobbet seg oppover.

Blir spennende å se i kveld! 

Den største underholdningen med dette programmet har vært å lese alle de ville teoriene og overtolkningene av hint, spesielt fra Cess-leiren. Håper dette fortsetter neste sesong  😂

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Håper vi får en overraskelse i dag - at trollet enten er Cess, eller bare noen andre enn Ulrikke.

Anonymkode: 7ceb3...996

Enig, dvs jeg håper det. Men dessverre er det ingen grunn til å tro at det er noen andre enn Ulrikke, Bailey og Dahl.

• Liker 4
Skrevet
maskertbruker skrev (Akkurat nå):

Den største underholdningen med dette programmet har vært å lese alle de ville teoriene og overtolkningene av hint, spesielt fra Cess-leiren. Håper dette fortsetter neste sesong  😂

Håper man får en situasjon neste år hvor både hint, stemme, sangstemme og væremåte passer på minst to personer, slik at det faktisk blir spennende.

• Liker 3
Skrevet

Hva om enten Marcus eller Martinus er med neste år, og så blir det en stor «krangel» om det er Marcus eller Martinus?

• Liker 10
Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

Dessuten er Ulrikke høyere enn trollet.. Selv om videoen er redigert så er skuldrene hennes høyere opp enn trollet sine. pluss at det er god plass inni kostymet, så ikke sikkert skuldrene til personen inni trollet går helt opp. Trollet har også sagt at hun ikke ser noe som helst inni kostymet, så hun ville ikke visst det om hun sto feil vei på scenen. Øynene er på høyde med Ulrikke, så om det var henne skulle hun kunne se. Ville også vært veldig avslørende hvis trollet var under 1.60, ikke mange som er det..

Hun har på seg høye sko som seg selv, mens kostymet er ganske så flatt. Lett å se at personen inni kostymet er like høy som Ulrikke. (Av åpenbare grunner.)

Endret av maskertbruker
skrivefeil
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...