AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3121 Del Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor ulrikke gjør så mye utav det her. De andre som er «mistenkt» gjør jo ikke det, de bare svarer på evt spørsmål. hvis hun bare hadde oppført seg normalt og ikke gjort så mye ut av det kunne man jo fortsatt lurt, og tenkt at det sikkert ikke er henne, men når hun gjør så jøvlig mye ut av det begynner jeg nesten å faktisk tro det er henne pga alt styret. Så isåfall har det jo motsatt effekt hvis det faktisk er henne, Anonymkode: 27170...3f0 Nå har jo Ulrikke deltatt på absolutt alt som er, i håp om å slå gjennom. Det som har gjort henne mest kjent er mistanken om at hun skjuler seg bak trollet. Så ganske naturlig at hun gjør litt ut av dette, nå vet jo alle hvem hun er - uavhengig av om hun er troll eller ikke. Videosnutten av at hun danser med trollet er jo åpenbart redigert. Forsøkene til NRK med å motbevise at Ulrikke er trollet er helt latterlig dårlige, faktisk så dårlige at jeg håper det er gjort med vilje. Jeg håper dette er gjort for å få flest mulig til å gjette på Ulrikke, slik at overraskelsen blir enda større hvis det er noen andre. Blir SÅ teit hvis det er Ulrikke som tar av seg maska ikveld, og alle bare «åja». Anonymkode: d7fda...afa 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vedkasse Skrevet 12. desember 2020 #3122 Del Skrevet 12. desember 2020 Makrell i tomat - hintet får jeg ikke til å passe med noen annen enn Ulrikke. Kan noen overbevise meg om hvordan dette hintet stemmer med Cess eller Lisa Børud? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3123 Del Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå har jo Ulrikke deltatt på absolutt alt som er, i håp om å slå gjennom. Det som har gjort henne mest kjent er mistanken om at hun skjuler seg bak trollet. Så ganske naturlig at hun gjør litt ut av dette, nå vet jo alle hvem hun er - uavhengig av om hun er troll eller ikke. Videosnutten av at hun danser med trollet er jo åpenbart redigert. Forsøkene til NRK med å motbevise at Ulrikke er trollet er helt latterlig dårlige, faktisk så dårlige at jeg håper det er gjort med vilje. Jeg håper dette er gjort for å få flest mulig til å gjette på Ulrikke, slik at overraskelsen blir enda større hvis det er noen andre. Blir SÅ teit hvis det er Ulrikke som tar av seg maska ikveld, og alle bare «åja». Anonymkode: d7fda...afa Ja er akkurat det jeg mener, hvis dette er ment for å få få folk til å tro at det ikke er henne så har de virkelig gjort det dårlig, og jeg mener alt det her oppstyret har motsatt effekt, de drar massssse oppmerksomhet mot ulrikke, og gvirfor skulle de ville det hvis hun er trollet? Jeg tror de nå oppnår en større overraskelse hvis det ikke er henne, sykt kjedelig hvis det nå viser seg p å være henne. Anonymkode: 27170...3f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3124 Del Skrevet 12. desember 2020 Marsh skrev (13 minutter siden): Mange hint her som kunnet passe, men hvilken real folkefest er det hun skulle savne? Hva har et rådhus og en brannstasjon med henne å gjøre? Synes også hun har en litt mer sånn sukkersøt stemme, og det har ikke trollet. Men enig med, deg, håper på noen overraskelser i kveld! På hennes siste instainnlegg fra Mai skrev hun at «..neste år blir det folkefest igjen». Rådhus og brannstasjon har like mye å gjøre med Cess som Ulrikke. Det kan bare være at man bor i eller kommer fra en by. Anonymkode: d7fda...afa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3125 Del Skrevet 12. desember 2020 Vedkasse skrev (2 minutter siden): Makrell i tomat - hintet får jeg ikke til å passe med noen annen enn Ulrikke. Kan noen overbevise meg om hvordan dette hintet stemmer med Cess eller Lisa Børud? Makrell i tomat og knekkebrød er typisk slankemat. Legg merke til at trollet går forbi dette, og går mot smågodtet. Cess har laget massse videoer og humor rundt det å spise sunnere, men at hun alltid ender med å spise godteri eller potetgull isteden. Anonymkode: d7fda...afa 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 12. desember 2020 #3126 Del Skrevet 12. desember 2020 Et annet hint som passer til Cess som trollet. Mulig noen har nevnt det før, men ikke som jeg husker; «vi troll liker ikke å bli satt i en bås, jeg har jobbet meg opp fra gulvet». Bås = billettluke, hvor hun startet på latter for så å ha jobbet seg oppover. Blir spennende å se i kveld! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3127 Del Skrevet 12. desember 2020 Ulrikke selvsagt! Anonymkode: 645e8...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3128 Del Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Tror de bevisst prøver å «bevise» at Ulrikke ikke er trollet, fordi de vet folk vil tro det er hun alikevel og det skapeR masse spekulasjoner og spenning. Jeg tror derfor det absolutt ikke er Ulrikke, siden de så hardt prøver å «bevise» at det ikke er hun. De gjør dette bevisst Anonymkode: d1040...5c9 Haha. Hadde det ikke vært Ulrikke, så hadde det ikke vært behov for å prøve å overbevise folk om at det ikke er Ulrikke. Anonymkode: ce451...44b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3129 Del Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha. Hadde det ikke vært Ulrikke, så hadde det ikke vært behov for å prøve å overbevise folk om at det ikke er Ulrikke. Anonymkode: ce451...44b Hvis de ønsker å overraske så er det jo genialt. Disse dårlige forsøkene på å motbevise gjør jo at enda fler tror det er henne. Omvendt psykologi;) Håper jeg da. Hvis trollet faktisk er Ulrikke, etter alt det fokuset som har vært på henne, så blir jeg dritskuffa. Da blir jo hele poenget med maskorama borte tenker jeg da. Anonymkode: d7fda...afa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3130 Del Skrevet 12. desember 2020 Og hvorfor har ikke Cess gitt lyd fra seg på noen måte? Det står jo liksom mellom Ulrikke og Cess, grovt sett. Den ene har gjort masse ut av dette, og vært veldig aktiv rundt dette i Some. Den andre har ikke gitt en eneste kommentar eller lagt ut noe som helst på flere måneder. Normalt ville Cess kommentert dette i form av en videosnutt, hvis hun helt uten grunn plutselig fikk masse oppmerksomhet. Bare det i seg selv gjør at jeg tror mer på henne. Anonymkode: d7fda...afa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3131 Del Skrevet 12. desember 2020 Dessuten er Ulrikke høyere enn trollet.. Selv om videoen er redigert så er skuldrene hennes høyere opp enn trollet sine. pluss at det er god plass inni kostymet, så ikke sikkert skuldrene til personen inni trollet går helt opp. Trollet har også sagt at hun ikke ser noe som helst inni kostymet, så hun ville ikke visst det om hun sto feil vei på scenen. Øynene er på høyde med Ulrikke, så om det var henne skulle hun kunne se. Ville også vært veldig avslørende hvis trollet var under 1.60, ikke mange som er det.. Anonymkode: d7fda...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marsh Skrevet 12. desember 2020 #3132 Del Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): På hennes siste instainnlegg fra Mai skrev hun at «..neste år blir det folkefest igjen». Rådhus og brannstasjon har like mye å gjøre med Cess som Ulrikke. Det kan bare være at man bor i eller kommer fra en by. Anonymkode: d7fda...afa Det jeg siktet til her var Lisa Stokke, svarte på innlegget til den som mente at det var Lisa Stokke. Men akkurat når det gjelder rådhus så møtte Ulrikke opp ved Oslo rådhus i tro om at hun skulle snakke om nyinnspilling av Attention https://www.tv2.no/a/11450582/ Og hun heter Brandstorp, derav brannstasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3133 Del Skrevet 12. desember 2020 Marsh skrev (12 minutter siden): Det jeg siktet til her var Lisa Stokke, svarte på innlegget til den som mente at det var Lisa Stokke. Men akkurat når det gjelder rådhus så møtte Ulrikke opp ved Oslo rådhus i tro om at hun skulle snakke om nyinnspilling av Attention https://www.tv2.no/a/11450582/ Og hun heter Brandstorp, derav brannstasjon. Altså helt enig i at mye på en eller annen måte stemmer med Ulrikke, og at det såklart er en sjans for at det er henne. Jeg bare synes det ville vært altfor forutsigbart og kjedelig hvis det var hun, håper inderlig nrk har klart å bevare et snev av overraskelsesmomenter i dette programmet🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: d7fda...afa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gran00 Skrevet 12. desember 2020 #3134 Del Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 10.12.2020 den 20.36): Står det virkelig "hærmann"??? Det heter jo "herremann". Anonymkode: ec22d...134 Det står hærmann, men er feil. Han sa herremann.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 12. desember 2020 #3135 Del Skrevet 12. desember 2020 Alle disse forsøkene på å overtale alle om at Ulrikke ikke er trollet gjør man bare mer og mer sikker på at det er henne. Så mye oppstyr liksom.... Først løgnen på insta om at hun gjerne vil være m neste år, så duetten og nå den rare videoen på instaen hennes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marsh Skrevet 12. desember 2020 #3136 Del Skrevet 12. desember 2020 Majoriteten av de som ser Maskorama er neppe her inne og leser. På NRK sine sider er det mange som tipper andre navn enn Ulrikke og CEss, uten å bry seg så mye om hintene. Så for de vil det nok uansett være en overraskelse om det er Ulrikke som er trollet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3137 Del Skrevet 12. desember 2020 Marsh skrev (3 minutter siden): Majoriteten av de som ser Maskorama er neppe her inne og leser. På NRK sine sider er det mange som tipper andre navn enn Ulrikke og CEss, uten å bry seg så mye om hintene. Så for de vil det nok uansett være en overraskelse om det er Ulrikke som er trollet. Så mye fokus som det har vært på Ulrikke og maskorama overalt i media så er det neppe noen som blir overrasket om det er henne. Anonymkode: d7fda...afa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3138 Del Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha. Hadde det ikke vært Ulrikke, så hadde det ikke vært behov for å prøve å overbevise folk om at det ikke er Ulrikke. Anonymkode: ce451...44b Men de oppnår Jo bare enda mer fokus på henne, og forsøkene er dårlige at det gjør at folk tror det er henne istedet for å tro det ikke er henne. så det vil jo bare bli null overraskelse hvis det viser seg å være henne i dag, og det er jo innmari kjedelig. Derfor tror jeg de har valgt å kjøre på å fokusere så mye på ulrikke at «ingen» kommer å noen andre å gjette, og SÅ blir det overraskelse (cess) Anonymkode: 27170...3f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3139 Del Skrevet 12. desember 2020 Flere enn meg som gleder seg som en unge til dette er ferdig? Detta begynner å bli som corona nå.. slitsomt og kjedelig..... Anonymkode: b0939...c44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3140 Del Skrevet 12. desember 2020 Cess har vært usedvanlig stille på insta siste månedene. Det samme har kjæresten hennes. Er nok mer sannsynlig at de som er med prøver å holde seg under radaren,, Anonymkode: 27170...3f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå