Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du har helt rett, så alle som mener Cess ikke kan synge kan ta seg en bolle. Jeg siterer:

"Cecilie Steinmann Næss og Jon Niklas Rønning passer hverandre som stekt makrell og rabarbrasuppe en solbeskint Sørlands-kveld: Sommerens «Drømmeshow» i Grimstad er glimrende!" 

OG... 

".. det er og blir «Cess» og Rønnings show - helt uunngåelig. Begge er rutinerte lagspillere med andre artister. Så det er ikke uten videre gitt at de hadde passet hverandre. Men de gjør de, altså: Klovnen og kraftpakken Cess med sitt fysiske og verbale fyrverkeri"

Anonymkode: a2eba...2f5

Du vet at standup er verbalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

https://www.fvn.no/kultur/i/nJWqm/Smekkfullt-av-gode-poenger

Du har lest det du vil lese du ser jeg. Prøv å les litt til du før du slenger ut påstander som ikke stemmer. Jeg vet der er vanskelig men du kan jo gi det et forsøk? 

Og for ordens skyld, jeg mener ikke at Cess ikke kan synge, jeg tror bare ikke hun kan høre ut som Ulrikke når hun synger. Skulle det vise seg å være henne tar jeg av meg hatten og forlanger at hun spiller inn plate.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det her begynner å ligne litt på sånne trekk man har når man er paranoid å😂altså At man tror Alt dreier seg om seg selv og at alt som alle gjør på en eller annen måte handler om en selv,

her driver jo flere og virkelig tror på selv, at hele opplegget og alt som skjer utenom det er staga for at folk skal tro /ikke tro det er ulrikke. Julekonsertene hennes, lansering av plate, ALT hun legger ut på insta osv er ikke gjort til pga maskorama. Hvis folk tror det lages så mye styre og det attpåtil pga bare en deltaker da må man gå litt i seg selv,

Anonymkode: 27170...3f0

Er innleggene dine seriøse? 🙈😅

Du vet hva det vil si å være paranoid? En paranoid person kan for eks bli rasende dersom en annen person ikke er enig med han/hennes mening. 

Just sayin' 😏

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nesten så jeg ikke tør å skrive men..... Elgen.... Bjarte Hjelmeland? 🙊  Teater- og tv skuespiller fra Bergen. Kan synge og danse. Har hatt en rolle i Heimebane. Har vært teatersjef. Bodd i USA. Vet ikke om han er mainstream kjent dog, var samboeren min som luftet navnet

Edit: Danser vet jeg ikke, men spiller instrument, i hvert fall gitarr 😄 

Endret av Mekl
  • Liker 3
Skrevet
Thaila skrev (8 timer siden):

Tror troller er Emilie Nikolas 😍 fikk åpenbaringen for noen dager siden og vært litt fram og tilbake, men tror det er henne... 

og hvem er så det? En blogger? En forhenværende idol-deltaker? Har såvidt lest navnet her inne, men aner ikke hvem det er. Alle som er med skal jo være kjendiser og ikke Å-kjendiser som bare blogglesere og idolseere vet hvem er. Trollet er Ulrikke. 

Anonymkode: a6c3c...76b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

og hvem er så det? En blogger? En forhenværende idol-deltaker? Har såvidt lest navnet her inne, men aner ikke hvem det er. Alle som er med skal jo være kjendiser og ikke Å-kjendiser som bare blogglesere og idolseere vet hvem er. Trollet er Ulrikke. 

Hun har vunnet flere Spellemannspriser som artist faktisk. Kanskje ikke A-kjendis, men et stykke unna det du skisserer, selv om du ikke har hørt om henne. Jeg synes dog som nevnt at trollet ikke er like flink, uten å kunne skryte av å være noen ekspert. Annerledes er det hvert fall 🙂

https://youtu.be/KR1WyASCX_o

Anonymkode: 5838a...9af

• Liker 5
Skrevet

Ok, nå leste jeg nettopp at Elgen har blitt avslørt av sine nærmeste fordi de gjenkjente kroppsspråket hans med en gang. Det gjør at jeg er ganske sikker på Bailey nå. Jeg har vært en del sammen med han, og vet at han har samme type kroppsspråk som Elgen. Altså gangen, faktene når han gjør seg litt til, og dansingen. Jeg har vært usikker fordi pga sangstemmen, men kun fordi jeg kun har hørt Markus tullesynge. 

Anonymkode: 8a90e...776

• Liker 4
Skrevet

Trollet tror jeg er Cess! I første hintvideo sier hun at på hjemmebane kan det gå litt over stokk og stein (som i Steinmann Nees). I en annen spiller de I’m so excited som hun har uttalt er hennes go-to-song. Tenker også at trollet har ett større øye enn det andre som er litt typisk Cess, men vet ikke.. Synes også at mange andre hint passer på henne også. Men jeg har også vært innom både Ulrikke og Lisa Børud og noen av hintene stemmer på de også, er bare forvirrende dette 😅Gleder meg bare til lørdag så jeg får vite nå 😅

Anonymkode: 1ed73...36d

• Liker 6
Skrevet
Mekl skrev (1 time siden):

Nesten så jeg ikke tør å skrive men..... Elgen.... Bjarte Hjelmeland? 🙊  Teater- og tv skuespiller fra Bergen. Kan synge og danse. Har hatt en rolle i Heimebane. Har vært teatersjef. Bodd i USA. Vet ikke om han er mainstream kjent dog, var samboeren min som luftet navnet

Edit: Danser vet jeg ikke, men spiller instrument, i hvert fall gitarr 😄 

Om han hadde tatt speed foran hver sending så kanskje.. nei, det er ikke ham.

Anonymkode: ce451...44b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Trollet tror jeg er Cess! I første hintvideo sier hun at på hjemmebane kan det gå litt over stokk og stein (som i Steinmann Nees). I en annen spiller de I’m so excited som hun har uttalt er hennes go-to-song. Tenker også at trollet har ett større øye enn det andre som er litt typisk Cess, men vet ikke.. Synes også at mange andre hint passer på henne også. Men jeg har også vært innom både Ulrikke og Lisa Børud og noen av hintene stemmer på de også, er bare forvirrende dette 😅Gleder meg bare til lørdag så jeg får vite nå 😅

Det er sangstemmen som er det viktigste. Hvordan får du den til å passe med Cess?

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ok, nå leste jeg nettopp at Elgen har blitt avslørt av sine nærmeste fordi de gjenkjente kroppsspråket hans med en gang. Det gjør at jeg er ganske sikker på Bailey nå. Jeg har vært en del sammen med han, og vet at han har samme type kroppsspråk som Elgen. Altså gangen, faktene når han gjør seg litt til, og dansingen. Jeg har vært usikker fordi pga sangstemmen, men kun fordi jeg kun har hørt Markus tullesynge. 

Dette er selvsagt korrekt. Eneste andre mulighet er at en person har bestemt seg for å imitere Markus Bailey bak masken. Men det er ikke spesielt sannsynlig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er selvsagt korrekt. Eneste andre mulighet er at en person har bestemt seg for å imitere Markus Bailey bak masken. Men det er ikke spesielt sannsynlig.

Fra første sending har jeg sagt at Elgen er som å se Markus på fest. 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er sangstemmen som er det viktigste. Hvordan får du den til å passe med Cess?

Det er det som gjør meg usikker, men tror Cess kan synge! Er bare at vi som oftest har hørt henne tullesynge. Men får hun hjelp av sangpedagog så tror jeg hun har potensiale altså. 

• Liker 5
Skrevet

Er egentlig ganske sikker på at elgen er Markus Bailey, det ble enda klarere for meg når jeg spolte tilbake og så han drakk baileys i  hint videoen sin.

Vikingen er jeg også veldig sikker på, det er Herman Dahl.

Trollet derimot, der er jeg usikker men hadde vært veldig gøy om det er cess 😊

Anonymkode: 0c17d...c23

• Liker 3
Skrevet

Kjenner at jeg begynner å bli litt lei av denne diskusjonen🤣🤣

Anonymkode: 59206...ad9

• Liker 12
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Haha, godt vi er forskjellige, jeg vet veldig godt hvem Emilie Nicolas er, hun sy her jo profesjonelt, men måtte bruke ganske mye tid på å finne ut hvem denne Ulrikke dere refererte til var. Skjønte det var hun som sang duett sist som har vært med i MGP, men er hun kjent ellers? 

Trodde lenge det var snakk om Ulrikke Falch, fra Skam, her 😛

Anonymkode: a912f...9bf

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

På fredager er det generalprøve for deltakerne. Da har Ulrikke ifølge visse her inne klart å være to steder samtidig, på julekonsert med et album hun har jobbet med i år. Det er jo helt magisk, rett og slett. 

Screenshot_20201210-224946_Chrome.jpg

Når var vel Ulrikke på generalprøven 4. desember uansett,  sang de ikke duetter 5. desember?

Har fortsatt mest tro på at Ulrikke er trollet, men blir ikke overrasket om det skulle vise seg å være Cess. Tror det er en av de 2, men hadde vært gøy om det var noen andre 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vel ganske subjektivt, noen hører Ulrikke og andre hører Cess, sånn sett vil jeg si hintene er viktigere, siden sangstemmen så kan man lure hjernen etter hvem man tror eller håper at er bak kostymet.

Men for å svare deg. 

Deltagerne ble valgt ut i fjor høst, og har siden da fått sangpedagog. Om du har sett sketsjer med Cess er det ingen tvil om at hun har stemmekontroll, så ett år med øving og sangpedagog så er det absolutt ikke umulig at hun kan synge så bra.

Cess har like stor sjanse til å utvikle vokalen sin som tilfeldige folk som møter opp på idol. Det er vel ikke slik at man må være sanger for å kunne synge bra. Derfor mener jeg det blir helt feil å utelukke Cess, på grunnlag at man tror at hun ikke kan lære seg å synge. Det blir veldig subjektivt.

Men har et kontespørsmål: Hvordan får du dette hintet til å passe med Ulrikke «det er ikke ofte du ser meg på mitt mest komforable». Hvordan kan dette passe med en profesjonell sanger?

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Omg, man det være Herman Flesvig?

Anonymkode: 70897...bea

Eller Joshua French😂😂😂😂

Anonymkode: a8bf1...b77

Skrevet
Blueberrymuffin skrev (19 minutter siden):

Det er vel ganske subjektivt, noen hører Ulrikke og andre hører Cess, sånn sett vil jeg si hintene er viktigere, siden sangstemmen så kan man lure hjernen etter hvem man tror eller håper at er bak kostymet.

Men for å svare deg. 

Deltagerne ble valgt u i fjor høst, og har siden da fått sangpedagog. Om du har sett sketsjer med Cess er det ingen tvil om at hun har stemmekontroll, så ett år med øving og sangpedagog så er det absolutt ikke umulig at han kan synge så bra.

Cess har like stor sjanse til å utvikle vokalen sin som tilfeldige folk som møter opp på idol. Det er vel ikke slik at man må være sanger for å kunne synge bra. Derfor mener jeg det blir helt feil å utelukke Cess, på grunnlag at man tror at hun ikke kan lære seg å synge. Det blir veldig subjektivt.

Men har et kontespørsmål: Hvordan får du dette hintet til å passe med Ulrikke «det er ikke ofte du ser meg på mitt mest komforable». Hvordan kan dette passe med en profesjonell sanger?

For å svare på ditt kontraspørsmål (regner med at det er det du mente).

Det å se noen på sitt mest komfortable, kan bety mange ting. Si for eks i det intervjuet som er skrevet om her tidligere. Hvor reporteren kommer hjem til Ulrikke og hun åpner iført kun bukse og bh. Og skifter før intervjuet starter. Det kan da være at hun er på sitt mest komfortable hjemme i kun bukse og bh. Og det er ikke så ofte resten av befolkningen får se henne i dette. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...