Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blueberrymuffin skrev (9 minutter siden):

Ikke utenkelig nei, men fikk bare umiddelbar storby assosiasjon første gangen jeg så Trollet, alt dette finner man i umiddelbar nærhet når man går en tur gjennom Oslo, men kan selvsagt være andre byer og. Forbinder bare rådhus med Oslo, fordi det er det mest kjente rådhuset.

Noen som har noe formening om hva dette hintet betyr:

5A6E3130-A806-45F7-9013-8F92395F1E56.thumb.png.c8b856e71134f906152d33b781ffea15.png

Ulrikke bor jo veldig sentralt på Majorstua, så slettes ikke umulig det skal forestille Oslo 😄

Skrevet

På fredager er det generalprøve for deltakerne. Da har Ulrikke ifølge visse her inne klart å være to steder samtidig, på julekonsert med et album hun har jobbet med i år. Det er jo helt magisk, rett og slett. 

Screenshot_20201210-224946_Chrome.jpg

Anonymkode: a2eba...2f5

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På fredager er det generalprøve for deltakerne. Da har Ulrikke ifølge visse her inne klart å være to steder samtidig, på julekonsert med et album hun har jobbet med i år. Det er jo helt magisk, rett og slett. 

De har jo ikke generalprøve hele dagen, så hvorfor skulle hun ikke klare begge deler?  

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Et døgn har 24 timer

• Liker 2
Skrevet

Dette kommer inn under ting jeg ikke skjønner her i verden.  Hvorfor er det gøy å gjette hvilke kjendiser som gjemmer seg inni tåpelige store kostymer??   I just dont get it  

Anonymkode: 79e9d...215

• Liker 2
Skrevet
n.jenta skrev (35 minutter siden):

Men jeg er litt opphengt i denne vikingen jeg. I hintene så sier bla vikingen at han er vant med maske.

Sitat: "Snakker om at han har brukt mange masker, som har ført han til dit han er i dag – og at han føler seg beskyttet bak den masken han bærer nå"

Er det maske i overført betydning eller?

Jeg tenker overført. Jeg har inntrykk av at det er en som driver med streaming på youtube ol. og da tenker jeg igjen at det er en gamer. En gamer har mange karakterer, eller masker om du vil, som kan gjør at du føler deg beskyttet. Det er sikkert veldig søkt av meg å tenke, men det var det første som falt meg inn. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette kommer inn under ting jeg ikke skjønner her i verden.  Hvorfor er det gøy å gjette hvilke kjendiser som gjemmer seg inni tåpelige store kostymer??   I just dont get it  

Anonymkode: 79e9d...215

Dette kommer inn under ting jeg ikke skjønner her i verden. Hvorfor er det gøy å stikke nesegrevet sitt i hva andre syns er gøy? I just don’t get it. 

• Liker 18
Skrevet

Bård Ylvisåker som vikingen? Som endrer dialekta fra bergenser til østlending..

Anonymkode: abf60...55e

Skrevet
Ryuk skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker overført. Jeg har inntrykk av at det er en som driver med streaming på youtube ol. og da tenker jeg igjen at det er en gamer. En gamer har mange karakterer, eller masker om du vil, som kan gjør at du føler deg beskyttet. Det er sikkert veldig søkt av meg å tenke, men det var det første som falt meg inn. 

Jo, det kan være vel så riktig som noe annet.

Men mange som streamer viser ansiktet sitt på skjermen samtidig som vi ser hva de spiller.

Skrevet
n.jenta skrev (2 minutter siden):

Jo, det kan være vel så riktig som noe annet.

Men mange som streamer viser ansiktet sitt på skjermen samtidig som vi ser hva de spiller.

Legger til: Og Herman Dahl sin youtube viser ikke at han spiller.. Det e r vlogger og slike ting der han viser fjeset sitt

Skrevet

Jeg tenker faktisk vikingen kan være Kygo eller en dj..

Gresshoppehintene er vel at det er mest de unge som hører han pga den høyfrekvente lyden.
Og de har hørt han lenge.. dvs at han har vært kjent noen år..

• Liker 1
Skrevet
Frøken detektiv skrev (1 time siden):

Okay, nå kaster jeg Solli og hiver jeg meg på Markus Bailey som elgen jeg også 😂

Sjekket litt ut hintet med at han har reist flere land rundt og vist frem fotarbeidet sitt. Hang meg litt for mye opp i at det kunne være fotball. 

Men så sjekket jeg traileren til Beyond hvor Markus har den norske stemmen til Balder og Balder tryller jo frem halve kroppen til faren sin. Bena 😄 Og må sammen med broren reise rundt for å skaffe tilbake overkroppen. Derav fotarbeidet 😂 

Jaaaaa! Er akkurat det jeg mener må være det som menes med fotarbeidet verden rundt også. Balder Lettfot. :)

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Står det virkelig "hærmann"??? Det heter jo "herremann".

Anonymkode: ec22d...134

Soldat?

Anonymkode: 70897...bea

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Soldat?

Omg, man det være Herman Flesvig?

• Liker 2
Skrevet

Lurer på om elgen er Lasse Lom? Og Vikingen Mikkel Niva? Noen andre som har vært innpå samme?

Anonymkode: 6a9cb...923

Skrevet

Tror troller er Emilie Nikolas 😍 fikk åpenbaringen for noen dager siden og vært litt fram og tilbake, men tror det er henne... 

Skrevet
Frøken detektiv skrev (7 timer siden):

De har jo ikke generalprøve hele dagen, så hvorfor skulle hun ikke klare begge deler?  

Det her begynner å ligne litt på sånne trekk man har når man er paranoid å😂altså At man tror Alt dreier seg om seg selv og at alt som alle gjør på en eller annen måte handler om en selv,

her driver jo flere og virkelig tror på selv, at hele opplegget og alt som skjer utenom det er staga for at folk skal tro /ikke tro det er ulrikke. Julekonsertene hennes, lansering av plate, ALT hun legger ut på insta osv er ikke gjort til pga maskorama. Hvis folk tror det lages så mye styre og det attpåtil pga bare en deltaker da må man gå litt i seg selv,

Anonymkode: 27170...3f0

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det her begynner å ligne litt på sånne trekk man har når man er paranoid å😂altså At man tror Alt dreier seg om seg selv og at alt som alle gjør på en eller annen måte handler om en selv,

her driver jo flere og virkelig tror på selv, at hele opplegget og alt som skjer utenom det er staga for at folk skal tro /ikke tro det er ulrikke. Julekonsertene hennes, lansering av plate, ALT hun legger ut på insta osv er ikke gjort til pga maskorama. Hvis folk tror det lages så mye styre og det attpåtil pga bare en deltaker da må man gå litt i seg selv,

Og ingerlise rypdal sa jo når hun ble slått ut «jeg gleder meg til å ha fredagsKvelder og lørdagskvelder igjen, hvilket betyr at fredagskvelden går med til dette. 

og ulrikke virker ganske travel med utgivelse av plate og juleopplegg for tiden, så litt rart om hun driver med xebegge disse tingene.

det åpenbare er ofte det rette,  det er ikke henne. Når man må drive å lure seg selv til å tro at det omtrent legges ut falsk info om at hun har julekonsert fordi det passer ens egen teori da har det gått litt langt, 

• Liker 6
Skrevet
Thaila skrev (3 timer siden):

Tror troller er Emilie Nikolas 😍 fikk åpenbaringen for noen dager siden og vært litt fram og tilbake, men tror det er henne... 

Synes hun synger mye bedre (og særegent) enn trollet, så tviler litt. 

Anonymkode: 5838a...9af

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

https://www.fvn.no/kultur/i/nJWqm/Smekkfullt-av-gode-poenger

Du har lest det du vil lese du ser jeg. Prøv å les litt til du før du slenger ut påstander som ikke stemmer. Jeg vet der er vanskelig men du kan jo gi det et forsøk? 

Ser fortsatt ikke noe som tilsier at trollet må være Cess, jeg gikk inn på en annen link der det sto dette om female rappah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...