Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trollet har sagt i et intervju at hun nå tør å gjøre noe hun kanskje ikke ellers ville turt, pga hun har på maske. 
hvordan kan det da være ulrikke? Hun står på scene å synger fint og inderlig hele tiden, 

Anonymkode: 27170...3f0

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klo:?

Anonymkode: 7b448...11d

• Liker 7
Skrevet
Frøken detektiv skrev (28 minutter siden):

Vet ikke om du siktet til det, men brannstasjon kan være et hint til etternavnet hennes 😁

Yupp, det jeg mente :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Trollet har sagt i et intervju at hun nå tør å gjøre noe hun kanskje ikke ellers ville turt, pga hun har på maske. 
hvordan kan det da være ulrikke? Hun står på scene å synger fint og inderlig hele tiden, 

Anonymkode: 27170...3f0

Kanskje fordi at her har det ikke alltid vært slik at hun skulle synge så fint, og i Stjernekamp syntes hun det var skummelt bl.a å skulle synge stygt

Skrevet
n.jenta skrev (1 time siden):

Dette står om Vikingen på nrk sin hintside: "Som ung hærmann fikk han prøve seg i faget han drømte om å mestre"

Nrk

Står det virkelig "hærmann"??? Det heter jo "herremann".

Anonymkode: ec22d...134

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Står det virkelig "hærmann"??? Det heter jo "herremann".

Anonymkode: ec22d...134

Ja, direkte sitat.

Er vel litt for tilfeldig at det ikke er Herman Dahl da?

Endret av n.jenta
  • Liker 2
Skrevet
Tamsi skrev (2 timer siden):

:sFun_sleeping:

Du vet du ikke får noe premie, sant?

Hverken for å ha riktig svar, eller for å få flest mulig med på dine teorier.

Premie? Hæ?

Anonymkode: ce451...44b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har en teori, ikke om hvem Trollet er, men til ett av hintene.

I Trollet sin video ser vi flere type bygninger. Bygninger med navn i videoene til Trollet er Brannstasjon, Rådhus, Bank og Politi. I tillegg er det ballbasseng, som jeg person assosierer med McDonalds.

Jeg tror derfor alle disse hintene samlet betyr at vi skal frem til en person som vanligvis spankulerer (eller ofte ferdes) i Oslo sentrum, da alle disse tingene er å finne i Oslo sentrum. Helst en som jobber i Oslo sentrum til daglig eller har en spesiell tilknytning til Oslo Sentrum.

Trollet går jo bokstavelig talt rundt i en «mini-by», og går i alle videoene sine. 

Jeg tro det er dette bygningene i videoen betyr, så enkelt som det :) 

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 1
Skrevet

Okay, nå kaster jeg Solli og hiver jeg meg på Markus Bailey som elgen jeg også 😂

Sjekket litt ut hintet med at han har reist flere land rundt og vist frem fotarbeidet sitt. Hang meg litt for mye opp i at det kunne være fotball. 

Men så sjekket jeg traileren til Beyond hvor Markus har den norske stemmen til Balder og Balder tryller jo frem halve kroppen til faren sin. Bena 😄 Og må sammen med broren reise rundt for å skaffe tilbake overkroppen. Derav fotarbeidet 😂 

• Liker 1
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (25 minutter siden):

Jeg har en teori, ikke om hvem Trollet er, men til ett av hintene.

I Trollet sin video ser vi flere type bygninger. Bygninger med navn i videoene til Trollet er Brannstasjon, Rådhus, Bank og Politi. I tillegg er det ballbasseng, som jeg person assosierer med McDonalds.

Jeg tror derfor alle disse hintene samlet betyr at vi skal frem til en person som vanligvis spankulerer (eller ofte ferdes) i Oslo sentrum, da alle disse tingene er å finne i Oslo sentrum. Helst en som jobber i Oslo sentrum til daglig eller har en spesiell tilknytning til Oslo Sentrum.

Trollet går jo bokstavelig talt rundt i en «mini-by», og går i alle videoene sine. 

Jeg tro det er dette bygningene i videoen betyr, så enkelt som det :) 

Men det må vel ikke være Oslo by? Alle byene (bortsett fra McDonalds, men det trenger ikke være det.. Heller et lekeland) har jo alle de tingene du ramser opp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ser ut som dette var et rent sangshow? Og at de fikk terningkast 5 på det, eller misforstår jeg :P 

Anonymkode: 7ceb3...996

Ikke rent sangshow, nei, standup og sang, står at Cess rappet  bra i rollen som Female rappah, og fikk publikum til å le. 

Skrevet

Men jeg er litt opphengt i denne vikingen jeg. I hintene så sier bla vikingen at han er vant med maske.

Sitat: "Snakker om at han har brukt mange masker, som har ført han til dit han er i dag – og at han føler seg beskyttet bak den masken han bærer nå"

Er det maske i overført betydning eller?

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ser ut som dette var et rent sangshow? Og at de fikk terningkast 5 på det, eller misforstår jeg :P 

Anonymkode: 7ceb3...996

Du har helt rett, så alle som mener Cess ikke kan synge kan ta seg en bolle. Jeg siterer:

"Cecilie Steinmann Næss og Jon Niklas Rønning passer hverandre som stekt makrell og rabarbrasuppe en solbeskint Sørlands-kveld: Sommerens «Drømmeshow» i Grimstad er glimrende!" 

OG... 

".. det er og blir «Cess» og Rønnings show - helt uunngåelig. Begge er rutinerte lagspillere med andre artister. Så det er ikke uten videre gitt at de hadde passet hverandre. Men de gjør de, altså: Klovnen og kraftpakken Cess med sitt fysiske og verbale fyrverkeri"

Anonymkode: a2eba...2f5

• Liker 1
Skrevet
n.jenta skrev (2 minutter siden):

Men det må vel ikke være Oslo by? Alle byene (bortsett fra McDonalds, men det trenger ikke være det.. Heller et lekeland) har jo alle de tingene du ramser opp.

Ikke utenkelig nei, men fikk bare umiddelbar storby assosiasjon første gangen jeg så Trollet, alt dette finner man i umiddelbar nærhet når man går en tur gjennom Oslo, men kan selvsagt være andre byer og. Forbinder bare rådhus med Oslo, fordi det er det mest kjente rådhuset.

Noen som har noe formening om hva dette hintet betyr:

5A6E3130-A806-45F7-9013-8F92395F1E56.thumb.png.c8b856e71134f906152d33b781ffea15.png

Skrevet
Marsh skrev (10 minutter siden):

Ikke rent sangshow, nei, standup og sang, står at Cess rappet  bra i rollen som Female rappah, og fikk publikum til å le. 

https://www.fvn.no/kultur/i/nJWqm/Smekkfullt-av-gode-poenger

Du har lest det du vil lese du ser jeg. Prøv å les litt til du før du slenger ut påstander som ikke stemmer. Jeg vet der er vanskelig men du kan jo gi det et forsøk? 

Anonymkode: a2eba...2f5

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...