Gjest Marsh Skrevet 10. desember 2020 #2901 Skrevet 10. desember 2020 ella morax skrev (7 minutter siden): TAKK!! 😁 Det var nesten så enkelte her fikk meg til å tvile på førsteinstinktet, at trollet er Ulrikke. Nå fikk jeg troen tilbake! Hvordan er den eksakte ordlyden på det med oppmerksomhet? Har ventet på at trollet skulle si noe om det, oppmerksomhet.. altså ATTENTION😉 Men har ikke fått med meg det du har skrevet her.. i 3.episode sier trollet: Vi troll er kjent for mange ting, og selv om vi stort sett holder oss for oss selv, blir det alltid litt oppmerksomhet når vi dukker opp steder
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2902 Skrevet 10. desember 2020 *Emma* skrev (1 time siden): Syns det er ganske komisk at voksne (?!) mennesker nærmest krangler om hvem som er i kostymene. Dette skal jo bare være gøy. At noen tolker hint eller syns stemmer høres annerledes ut enn deg?! So what? Er ikke det halve moroa da. Om alle var enige hadde det jo vært kjempe kjedelig.... Jeg har venner/bekjente som foreslår andre enn meg. Så kan vi diskutere hint og stemmer osv. Det er jo moro. Vi begynner jo ikke å slenge dritt, latterliggjøre hverandres forslag eller oppføre oss nedlatende og spydig for det. Djeses.... Jeg er enig i at det skulle vært halve moroa. Problemet er at de siste 5 deltakerne var/er så enkle å skjønne at det ikke blir noe moro. Men likevel er det altså mange som later som om det ikke er opplagt, og slenger ut en masse tips på personer det åpenbart ikke kan være, i ren Jan Thomas-stil. Folk må gjøre hva de vil, men det er irriterende å se på, mistenker egentlig at folk bare kødder, eller ønsker at det skal være spennende og er blind for de enkle fakta som viser hvem de tre siste sannsynligvis er. Anonymkode: ce451...44b 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2903 Skrevet 10. desember 2020 Marsh skrev (2 timer siden): Du etterlyser at noen gjør rede for at hintene stemmer på Ulrikke, har prøvd å si det til deg før, men det har du tydeligvis ikke lestselv om du sier at du har gått gjennom hele tråden, so here we go: Er real folkefest: MGP Båret følelsene på utsiden: Ulrikke har veldig tydelig ansiktsmimikk ut fra hva hun føler Elsker jobben: Det gjør hun Får ikke alltid bestemme hva hun kler seg i: Musikal og teater Leser fine og mindre fine ting om seg selv: Ulrikke fikk mye pes etter MGP seieren Familien betyr veldig mye: Ulrikke har veldig godt forhold til familien, spesielt mamma Har lært av de eldste: Lærer mye av både mamma og bestemor Elsker rollen som storesøster: Liesl i Sound og Music Føler seg som lillesøster: Er lillesøster Diktet hun leser: Ulrikke er perfeksjonist og sin egen største kritiker (jfr Dommedag over seg selv). Trenger ikke å ha noen som helst tilknytning til selve dommedag, som for øvrig ikke bare fins i jødedommen. Jeg er perfeksjonist og min egen største kritiker: Det sier hun i et intervju, har Cess noen gang sagt dette? Sangen til trollmor: Fordi hun har et godt forhold til mamma, og det er trukket fram flere ganger, har ikke sett noe om det spesielt for Cess Har alltid hatt en drøm om å gjøre akkurat det jeg gjør nå: Ulrikke lever drømmen sin «Gunne på»: Ulrikke har brukt dette uttrykket flere ganger Dansetroll, konkurransetroll: Ulrikke har vært med i mange konkurranser, og hun er god til å danse når hun opptrer. Hva har Cess vært med i av konkurranser? Bare jobbing og soving: Ulrikkes familie har et motto, våkentid er arbeidstid, hvordan passer dette med Cess? Jobber på en måte for å få deg i godt humør: Ulrikke er i underholdningsbransjen. Man sier vel ikke «på en måte» om jobben din faktisk er å få deg til å le, da sier man at jobben min er å få deg i godt humør. Venner, lek og jakten på kjærligheten har måttet vike: I et intervju sier Ulrikke at hun ikke har hatt tid til venner eller å lete etter en kjæreste Hele livet vært glad i å ha et publikum: Ulrikke begynte å opptre tidlig Lever for applaus og jubelbrøl: Ulrikke er i underholdningsbransjen Ung da hun begynte sin karriere: Villa Villekulla Fort kan bli satt i bås, elsker å gjøre masse forskjellig og ikke låse seg helt fast i en retning: Ulrikke har vært med i stjernekamp hvor hun synger mange sjangre, hun har vært med i 4 stjerners middag, skal være med i kompani Lauritsen, MGP, Idol, The Voice, musikal, osv. Hvordan passer dette med Cess? Som trollbarn deltok hun både med ball og i vann, med dyr og bevegelser: Her vet jeg kun at Ulrikke var mye i svømmehallen som barn, men kan jo også ha drevet med andre ting. Har ikke sett noe som passer til Cess på akkurat dette punktet heller: Det er kjent at Cess både drev med håndball og svømming som barn Jobbet seg opp fra gulvet: Startet med Idol, har jobbet som korist - Idol er ikke "gølvet", det er en sangkonkurranse Alltid på søken etter neste vei, neste utfordring: Idol, stjernekamp, the Voice, MGP osv. Hvordan passer dette Cess? Cess har vært med i mye forskjellig, TV, Revy, og mange ulike Show på latter. Prøver nye ting f.eks Märtha the Musical. Blir alltid litt oppmerksomhet når vi dukker opp steder: Ulrikke fikk mye oppmerksomhet etter MGP-seieren, får Cess mye oppmerksomhet der hun dukker opp? Nå er jo Cess hakket mer kjent enn Ulrikke - ca 10 gangern om vi ser på instagram, så vil tro Cess får mer oppmerksomhet. Generelt har Cess fått mye oppmerksomhet for debuten sin på Latter, og at hun som ung komiker stadig har bestselgende show. Og siden ordlyden var mer "Vi troll holder oss for det meste for oss selv, men når vi dukker opp steder så...." Passer det i allefall ikke til Ulrikke. Hun holder seg ikke for seg selv, og er på stadig søken etter oppmerksomhet og melder seg på alle mulige (sang)konkurranser. Det er ikke alltid dere ser meg på mitt mest komfortable: Ulrikke hadde et intervju en gang hvor hun måtte gå og kle på seg da journalisten kom Jeg elsker konkurranser: Ulrikke har vært med i mange, hva slags konkurranser har Cess vært med i? Cess har uttalt at hun har fått tilbud om å være med på flere kjendisversjoner av ting - farmen, 71 grader nord osv. Men sier hun har så konkurranseinstinkt at hun aldri blir med på ting hun ikke tror hun kan vinne. Når jeg starter på en reise gir jeg alt for å fullføre den på best tenkelige måte: Igjen, Ulrikke gir alt i konkurranser, hvordan passer dette med Cess? Det er jo ikke bare konkurranser dette gjelder - å starte på en reise kan jo være alt: Nytt standup show, Cess som deltar i TV-programmer og alt hun gjør og finner på. Dette hintet kan passe hvem som helt. Til og med meg. To løgner og en sannhet: Å prate i timesvis uten noen andre i rommet passer til Ulrikke Og ett hint passer best til Cess - det om at hun prøver å lage den beste medisin. Her er det umulig å vite hva som er rett. Klær: Trollet går ofte i magetopper, noe Ulrikke også gjør, stjerna for stjernekamp, rosa tyll ble hun kledd opp i av søsken da hun var liten, og tro om ikke perlekjedet er noe tantebarn hadde kunnet lage til henne? Tallet 4, Ulrikke ble nr 4 i første MGP, i sitt andre deltok hun i 4 delfinale, hun har nr 44 i kompani Lauritsen. Makrell i tomat: Hun kjøpte en gang 200 bokser Smågodt: Vet ikke om hun er glad i smågodt Er på lekeland: Ulrikke er veldig leken, bare å se på korona-TV som hun laget i vår Og sist, men ikke minst: Panelet sier at dette er en sanger i verdensklasse. Stemmen til Ulrikke er veldig lett å kjenne igjen, hun har lesping på s-ene innimellom når hun synger, det har også trollet. Noen sier at trollet synger surt innimellom, det kan jeg virkelig ikke høre når jeg hører på sangene. Prøver å svitsje mellom Ulrikkes opptredener i stjernekamp og maskorama, og det er veldig likt. Jeg har sagt at selv om Ulrikke hadde stått ved siden av trollet på lørdag etter opptreden hadde jeg fortsatt trodd at Ulrikke var trollet, at de hadde gjort et stunt med noen andre inni trollet for å avlede, så sikker er jeg på at det er Ulrikke. Men hvis det ikke er det, så all ære til den som er inni trollet, det er en virkelig dyktig artist, og all ære til NRK som da har klart å villede på en av deltakerne. Du har etterlyst at noen skal finne at alle hintene stemmer på Ulrikke, for du sier at alle stemmer på Cess, men jeg ser ikke at noen av hintene stemmer 100% på noen av dem, og jeg ser flere hint som heller mot Ulrikke enn mot Cess. Også med ravnen var noen av hintene litt diffuse og avhengig av hvordan man tolket de, noe jeg også tror i dette tilfellet. Så nå gleder jeg meg til lørdag, og krysser fingrene for at vi i alle fall får EN overraskelse! Har prøvd å bare svare der du skriver "Hvordan passer dette med Cess", klarte det nesten. Men kunne sikkert kommentert alt. Mange av hintene passer begge to, og det er kanskje for å villede den ene eller andre veien - det får vi vite på lørdag. Anonymkode: 9a415...b84 2
*Emma* Skrevet 10. desember 2020 #2904 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er enig i at det skulle vært halve moroa. Problemet er at de siste 5 deltakerne var/er så enkle å skjønne at det ikke blir noe moro. Men likevel er det altså mange som later som om det ikke er opplagt, og slenger ut en masse tips på personer det åpenbart ikke kan være, i ren Jan Thomas-stil. Folk må gjøre hva de vil, men det er irriterende å se på, mistenker egentlig at folk bare kødder, eller ønsker at det skal være spennende og er blind for de enkle fakta som viser hvem de tre siste sannsynligvis er. Anonymkode: ce451...44b Ja men da tenker de annerledes enn deg. Og det er vel helt greit? Kanskje er du flinkere eller smartere enn dem. Det er også greit. La nå folk få holde på. Det er jo ingen som tar forslagene til JT seriøst feks- men det er jo morsomt likevel. Det er ett underholdningsprogram: en gjettelek. Ikke blodig alvor. Ingen vinner noe engang... 3
Frøken detektiv Skrevet 10. desember 2020 #2905 Skrevet 10. desember 2020 (endret) Marsh skrev (3 timer siden): Du etterlyser at noen gjør rede for at hintene stemmer på Ulrikke, har prøvd å si det til deg før, men det har du tydeligvis ikke lestselv om du sier at du har gått gjennom hele tråden, so here we go: Er real folkefest: MGP Båret følelsene på utsiden: Ulrikke har veldig tydelig ansiktsmimikk ut fra hva hun føler Elsker jobben: Det gjør hun Får ikke alltid bestemme hva hun kler seg i: Musikal og teater Leser fine og mindre fine ting om seg selv: Ulrikke fikk mye pes etter MGP seieren Familien betyr veldig mye: Ulrikke har veldig godt forhold til familien, spesielt mamma Har lært av de eldste: Lærer mye av både mamma og bestemor Elsker rollen som storesøster: Liesl i Sound og Music Føler seg som lillesøster: Er lillesøster Diktet hun leser: Ulrikke er perfeksjonist og sin egen største kritiker (jfr Dommedag over seg selv). Trenger ikke å ha noen som helst tilknytning til selve dommedag, som for øvrig ikke bare fins i jødedommen. Jeg er perfeksjonist og min egen største kritiker: Det sier hun i et intervju, har Cess noen gang sagt dette? Sangen til trollmor: Fordi hun har et godt forhold til mamma, og det er trukket fram flere ganger, har ikke sett noe om det spesielt for Cess Har alltid hatt en drøm om å gjøre akkurat det jeg gjør nå: Ulrikke lever drømmen sin «Gunne på»: Ulrikke har brukt dette uttrykket flere ganger Dansetroll, konkurransetroll: Ulrikke har vært med i mange konkurranser, og hun er god til å danse når hun opptrer. Hva har Cess vært med i av konkurranser? Bare jobbing og soving: Ulrikkes familie har et motto, våkentid er arbeidstid, hvordan passer dette med Cess? Jobber på en måte for å få deg i godt humør: Ulrikke er i underholdningsbransjen. Man sier vel ikke «på en måte» om jobben din faktisk er å få deg til å le, da sier man at jobben min er å få deg i godt humør. Venner, lek og jakten på kjærligheten har måttet vike: I et intervju sier Ulrikke at hun ikke har hatt tid til venner eller å lete etter en kjæreste Hele livet vært glad i å ha et publikum: Ulrikke begynte å opptre tidlig Lever for applaus og jubelbrøl: Ulrikke er i underholdningsbransjen Ung da hun begynte sin karriere: Villa Villekulla Fort kan bli satt i bås, elsker å gjøre masse forskjellig og ikke låse seg helt fast i en retning: Ulrikke har vært med i stjernekamp hvor hun synger mange sjangre, hun har vært med i 4 stjerners middag, skal være med i kompani Lauritsen, MGP, Idol, The Voice, musikal, osv. Hvordan passer dette med Cess? Som trollbarn deltok hun både med ball og i vann, med dyr og bevegelser: Her vet jeg kun at Ulrikke var mye i svømmehallen som barn, men kan jo også ha drevet med andre ting. Har ikke sett noe som passer til Cess på akkurat dette punktet heller Jobbet seg opp fra gulvet: Startet med Idol, har jobbet som korist Alltid på søken etter neste vei, neste utfordring: Idol, stjernekamp, the Voice, MGP osv. Hvordan passer dette Cess? Blir alltid litt oppmerksomhet når vi dukker opp steder: Ulrikke fikk mye oppmerksomhet etter MGP-seieren, får Cess mye oppmerksomhet der hun dukker opp? Det er ikke alltid dere ser meg på mitt mest komfortable: Ulrikke hadde et intervju en gang hvor hun måtte gå og kle på seg da journalisten kom Jeg elsker konkurranser: Ulrikke har vært med i mange, hva slags konkurranser har Cess vært med i? Når jeg starter på en reise gir jeg alt for å fullføre den på best tenkelige måte: Igjen, Ulrikke gir alt i konkurranser, hvordan passer dette med Cess? To løgner og en sannhet: Å prate i timesvis uten noen andre i rommet passer til Ulrikke Klær: Trollet går ofte i magetopper, noe Ulrikke også gjør, stjerna for stjernekamp, rosa tyll ble hun kledd opp i av søsken da hun var liten, og tro om ikke perlekjedet er noe tantebarn hadde kunnet lage til henne? Tallet 4, Ulrikke ble nr 4 i første MGP, i sitt andre deltok hun i 4 delfinale, hun har nr 44 i kompani Lauritsen. Makrell i tomat: Hun kjøpte en gang 200 bokser Smågodt: Vet ikke om hun er glad i smågodt Er på lekeland: Ulrikke er veldig leken, bare å se på korona-TV som hun laget i vår Og sist, men ikke minst: Panelet sier at dette er en sanger i verdensklasse. Stemmen til Ulrikke er veldig lett å kjenne igjen, hun har lesping på s-ene innimellom når hun synger, det har også trollet. Noen sier at trollet synger surt innimellom, det kan jeg virkelig ikke høre når jeg hører på sangene. Prøver å svitsje mellom Ulrikkes opptredener i stjernekamp og maskorama, og det er veldig likt. Jeg har sagt at selv om Ulrikke hadde stått ved siden av trollet på lørdag etter opptreden hadde jeg fortsatt trodd at Ulrikke var trollet, at de hadde gjort et stunt med noen andre inni trollet for å avlede, så sikker er jeg på at det er Ulrikke. Men hvis det ikke er det, så all ære til den som er inni trollet, det er en virkelig dyktig artist, og all ære til NRK som da har klart å villede på en av deltakerne. Du har etterlyst at noen skal finne at alle hintene stemmer på Ulrikke, for du sier at alle stemmer på Cess, men jeg ser ikke at noen av hintene stemmer 100% på noen av dem, og jeg ser flere hint som heller mot Ulrikke enn mot Cess. Også med ravnen var noen av hintene litt diffuse og avhengig av hvordan man tolket de, noe jeg også tror i dette tilfellet. Så nå gleder jeg meg til lørdag, og krysser fingrene for at vi i alle fall får EN overraskelse! Jeg tar av meg hatten for at du gadd 😄👏👏 Veldig bra skrevet. Ser vi har funnet ut stort sett det samme 😊 Og en viktig ting, hintet om at hun startet sin karriere i nokså ung alder passer veldig mye bedre på Ulrikke enn Cess. Ulrikke opptrådte for publikum første gang når hun var 6 år gammel. Cess var vel rundt 20 år som jeg har funnet ut. Manageren til Ulrikke gav også datingforbud en lengre periode. Dette forteller hun i intervjuet under, så der passer det å måtte gi opp jakten på kjærligheten. Hun har også spøkt mye med hvor sykt singel hun er. Hun har også sagt at hun ofte har måtte si det ikke passer når venner har bedt henne med på ting. Videre snakker hun om dette som du nevner over her, at våken tid er arbeidstid. Og dette sier jo Trollet i første program 😊 Legger ved noen skjermbilder av disse utsagnene. Jeg kan linke til hele intervjuet dersom noen absolutt ønsker det, men de er lange og har derfor tatt bilde så man skal slippe å scrolle seg ihjel 😅 Endret 10. desember 2020 av Frøken detektiv 5
Frøken detektiv Skrevet 10. desember 2020 #2906 Skrevet 10. desember 2020 Njaa skrev (3 timer siden): Har (dessverre) helt slått fra meg Solli. Det er pga plakaten som viser forsiden av boka "To Pixar and beyond". Plakaten blir også forstørret og er utvilsomt et hint til Pixar. Så vidt jeg har klart å finne ut har Solli ingen tilknytning til Pixar. Det er lov det 😄 Jeg har ikke slått han fra meg og det skal nok mye til for at jeg gjør det. Det med den Pixar plakaten tenker jeg ikke nødvendigvis behøver å ha noe med Pixar å gjøre. Handlingen i boken handler vel om suksessen til Steve Jobs? (Har ikke sjekket dette, så ikke arrester meg om det er feil 😅). Men isåfall kan det ha med suksessen til Solli å gjøre. Jeg velger ihvertfall å tro det, selv om det kanskje er litt tynt. Alt annet passer helt perfekt i mine øyne 😁
Gjest Marsh Skrevet 10. desember 2020 #2907 Skrevet 10. desember 2020 Frøken detektiv skrev (11 minutter siden): Jeg tar av meg hatten for at du gadd 😄👏👏 Veldig bra skrevet. Ser vi har funnet ut stort sett det samme 😊 Og en viktig ting, hintet om at hun startet sin karriere i nokså ung alder passer veldig mye bedre på Ulrikke enn Cess. Ulrikke opptrådte for publikum første gang når hun var 6 år gammel. Cess var vel rundt 20 år som jeg har funnet ut. Manageren til Ulrikke gav også datingforbud en lengre periode. Dette forteller hun i intervjuet under, så der passer det å måtte gi opp jakten på kjærligheten. Hun har også spøkt mye med hvor sykt singel hun er. Hun har også sagt at hun ofte har måtte si det ikke passer når venner har bedt henne med på ting. Videre snakker hun om dette som du nevner over her, at våken tid er arbeidstid. Og dette sier jo Trollet i første program 😊 Legger ved noen skjermbilder av disse utsagnene. Jeg kan linke til hele intervjuet dersom noen absolutt ønsker det, men de er lange og har derfor tatt bilde så man skal slippe å scrolle seg ihjel 😅 Og nå har jeg også en tanke om smågodtet, hun er med i Adresse Tel Aviv hvor smågodtskåla er på bordet
Frøken detektiv Skrevet 10. desember 2020 #2908 Skrevet 10. desember 2020 Marsh skrev (3 minutter siden): Og nå har jeg også en tanke om smågodtet, hun er med i Adresse Tel Aviv hvor smågodtskåla er på bordet Hun ba reporteren i det ene intervjuet på godteri også, så det er ihvertfall noe hun har i hus tydeligvis 😄 1
Gjest Marsh Skrevet 10. desember 2020 #2909 Skrevet 10. desember 2020 ella morax skrev (3 timer siden): TAKK!! 😁 Det var nesten så enkelte her fikk meg til å tvile på førsteinstinktet, at trollet er Ulrikke. Nå fikk jeg troen tilbake! Hvordan er den eksakte ordlyden på det med oppmerksomhet? Har ventet på at trollet skulle si noe om det, oppmerksomhet.. altså ATTENTION😉 Men har ikke fått med meg det du har skrevet her.. Å herregud, ja her er både Attention og Places med, hun sier jo oppmerksomhet når vi dukker opp steder
Frøken detektiv Skrevet 10. desember 2020 #2910 Skrevet 10. desember 2020 (endret) Njaa skrev (7 timer siden): Har (dessverre) helt slått fra meg Solli. Det er pga plakaten som viser forsiden av boka "To Pixar and beyond". Plakaten blir også forstørret og er utvilsomt et hint til Pixar. Så vidt jeg har klart å finne ut har Solli ingen tilknytning til Pixar. Nå har du faktisk fått meg til å tvile bittelitt 😅 Sjekket litt ang det med at foreldrene hadde skilt seg flere ganger og syntes det passet så bra med at Solli sine foreldre har turnert med Sputnik i mange år og han er oppvokst med "Nå skal vi skilles Johanne". Men fant et intervju med Markus Bailey nå hvor han snakker om skilte foreldre og at fordelen hans er at han har hatt flere ekstra mammaer og pappaer. Så det kan jo bety at foreldrene på hver sin kant har vært gift/skilt på nytt mer enn en gang. Ser at mange av hintene kan passe inn på han også. Det eneste jeg sliter litt med, er det med at han har jobbet/underholdt i utlandet. (Og det har jo Solli gjort) Hmm.... 🤔 Endret 10. desember 2020 av Frøken detektiv 1
Sally-Go-Round Skrevet 10. desember 2020 #2911 Skrevet 10. desember 2020 NRK er snille og gir oss alle hintene listet etter hverandre: https://www.nrk.no/kultur/her-er-hintene-til-_maskorama_-finalistene-1.15283230
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2912 Skrevet 10. desember 2020 Kan elgen være mads Hansen? Anonymkode: 520e5...47a
Gjest Marsh Skrevet 10. desember 2020 #2913 Skrevet 10. desember 2020 Sally-Go-Round skrev (45 minutter siden): NRK er snille og gir oss alle hintene listet etter hverandre: https://www.nrk.no/kultur/her-er-hintene-til-_maskorama_-finalistene-1.15283230 Men de gjengir noen hintene feil, trollet sier hun elsker rollen som storesøster, på NRK står det at hun er storesøster
Frøken detektiv Skrevet 10. desember 2020 #2914 Skrevet 10. desember 2020 Marsh skrev (1 minutt siden): Men de gjengir noen hintene feil, trollet sier hun elsker rollen som storesøster, på NRK står det at hun er storesøster Og de skriver Trollet jobber for å få deg i godt humør. Selv sier Trollet at hun jobber "på en måte" for å få deg i godt humør. Så ikke helt korrekte alle disse hintene deres. 2
Gjest Marsh Skrevet 10. desember 2020 #2915 Skrevet 10. desember 2020 Brannstasjon og rådhus på trollet_ Brandstorp som møtte opp ved rådhuset i Oslo https://www.tv2.no/a/11450582/
Frøken detektiv Skrevet 10. desember 2020 #2916 Skrevet 10. desember 2020 Ulrikke har også i et intervju snakket om at de under forestillingen "Sound of music" måtte ha fryktelig raske skift, spesielt i en scene hvor jeg mener hun også spiller nonne (sikkert en ekstrarolle i tillegg til Liesl) og hun måtte flytte på en fontene eller lign. Klarer ikke å finne igjen dette intervjuet, men om noen andre klarer det, så legg det gjerne ut her. Så raske skift (som å hoppe i Trollkostymet på 5 min 🤪) er ihvertfall ikke ukjent for Ulrikke 😄
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2917 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan elgen være mads Hansen? Anonymkode: 520e5...47a Nei, man han kan være og er Markus Bailey. Anonymkode: ce451...44b 4
n.jenta Skrevet 10. desember 2020 #2918 Skrevet 10. desember 2020 (endret) Dette står om Vikingen på nrk sin hintside: "Som ung hærmann fikk han prøve seg i faget han drømte om å mestre" Nrk Endret 10. desember 2020 av n.jenta linken funka ikke 1
Gjest Tamsi Skrevet 10. desember 2020 #2919 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei, man han kan være og er Markus Bailey. Anonymkode: ce451...44b Du vet du ikke får noe premie, sant? Hverken for å ha riktig svar, eller for å få flest mulig med på dine teorier.
Frøken detektiv Skrevet 10. desember 2020 #2920 Skrevet 10. desember 2020 Marsh skrev (1 time siden): Brannstasjon og rådhus på trollet_ Brandstorp som møtte opp ved rådhuset i Oslo https://www.tv2.no/a/11450582/ Vet ikke om du siktet til det, men brannstasjon kan være et hint til etternavnet hennes 😁 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå