Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg pushet fordi du sa alle hintene passet, da var det helt legitimt at jeg spurte hvordan de hintene passet. 

Da kan du ikke bli sur og kalle det dårlig stemning fordi DU ikke klarer å svare for påstandene du slenger ut. Jeg har prøvd flere ganger i tråden nå å spørre deg saklig, men hver gang får jeg slengt i trynet et surt «trenger ikke svare deg». 

Det er ikke veldig hyggelig, når jeg faktisk legger ned jobb i tolking av hintene, og blir møtt med at alt jeg skriver er drit (fordi du er uenig), da oppfordrer du ikke akkurat til hyggelig stemning.

Anonymkode: 1f263...555

Sa jeg ikke skulle svare deg mer, men må bare fortelle deg at jeg ikke er sur. Jeg ler, kan jo ikke gjøre noe annet 😂

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nettside? Link? Det bilde gir ingen informasjon når du tar det ut av kontekst.

Nei, jeg har spurt deg og noen andre her et par ganger om hvordan hintene passer, det har ingen klart å svare på ende, merkelig det, når dere er så overbevist, at ikke EN ENESTE av dere har klart å svare på følgende:

- Tor Jobsson boken, hvordan passer den til Ulrikke?

- Sitat fra Ibsen.

- Humor er den beste medisin, i hverdagen jobber jeg med å få deg til å komme i godt humør.

- At trollet snakket om dommedag, passer med jødedommen.

- Lært av de eldste, den eldste i en familie er ikke mor, alle mødre har jo hatt foreldre og Ulrikke har vel også hatt besteforeldre.

- Ulrikke er ikke storesøster, her har du kun manipulert hintet til å passe.

- Trollet er opptatt av jubelbrøl, Cess bruker ordet latterbrøl i intervju med nettavisen.

Kunne ramset opp videre, sålangt er det eneste jeg har hørt Ulrikke tilhengerne si, «det høres ut som Ulrikke» og «jeg vet det bare».

Hvis alle hintene passer, hvorfor spytter ikke Ulrikke tilhengerne ut. Er jo åpenbart at dere confirmation bias når ingen av dere klarer å svare skikkelig på konkrete spørsmål og hint.

Og jeg tror ikke folkefest betyr eurovision, fordi siste insta fra Cess er 16. Mai, og at hun er lei seg for at det ikke er vanlig 17. Mai, og at hun ser frem til en stor FOLKEFEST neste år, Cess bruker faktisk ordet folkefest. Cess er lidenskapelig opptatt av kongehuset, norge og nasjonaldagen. Cess har også brukt begrepet «hasjtag bucketlist», som er et nokså uvanlig utsagn. 

Hvordan får du hasjtag bucketlist til å stemme med Ulrikke? Har hun sagt det noe sted. Link? Kilde?

Jeg kan redegjøre for samtlige hint og hvordan de passer til Cess. Det har ingen klart på Ulrikke, og jeg har lest meg gjennom alle sidene her.

Hvordan mener du at det henger sammen at det er Ulrikke, når samtlige hint passer med Cess. Hadde forstått logikken din med at nrk ville villrede dersom bare noen av hintene passer med Cess. Men hvert eneste hint som er brukt på Trollet til np kan spores til Cess ved hjelp av artikler, sosiale medier og intervjuer. Da er det jo ikke lenger snakk om å vare villede litt.

Du har fått mange konkrete svar opptil flere ganger, men du velger jo å overse dem. 🤪

• Liker 7
Skrevet

https://www.dagbladet.no/kjendis/avslorer-detaljer-om-finalen/73148907

"Pressekontakt i NRK, Tonje Bergmo, forteller til Dagbladet at det vil bli både en finale og en superfinale. - En av de tre må nemlig ta av seg masken allerede halvveis, røper hun."

"... det er planlagt andre grep enn vi har fått se tidligere i programmet. Det er jo «Maskorama», så vi har noen små overraskelser."

Anonymkode: 96d1e...7b5

• Liker 3
Skrevet

Trollet er og blir favoritten min, uansett hvem som er bak masken. Men jeg har en god følelse for frk Sarpsborg.

Uten navn.png

Anonymkode: 0e0f7...231

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, jeg har spurt deg og noen andre her et par ganger om hvordan hintene passer, det har ingen klart å svare på ende, merkelig det, når dere er så overbevist, at ikke EN ENESTE av dere har klart å svare på følgende:

- Sitat fra Ibsen.

- Humor er den beste medisin, i hverdagen jobber jeg med å få deg til å komme i godt humør.

- Lært av de eldste, den eldste i en familie er ikke mor, alle mødre har jo hatt foreldre og Ulrikke har vel også hatt besteforeldre.

- Trollet er opptatt av jubelbrøl, Cess bruker ordet latterbrøl i intervju med nettavisen.

Kunne ramset opp videre, sålangt er det eneste jeg har hørt Ulrikke tilhengerne si, «det høres ut som Ulrikke» og «jeg vet det bare».

Hvis alle hintene passer, hvorfor spytter ikke Ulrikke tilhengerne ut. Er jo åpenbart at dere confirmation bias når ingen av dere klarer å svare skikkelig på konkrete spørsmål og hint.

Og jeg tror ikke folkefest betyr eurovision, fordi siste insta fra Cess er 16. Mai, og at hun er lei seg for at det ikke er vanlig 17. Mai, og at hun ser frem til en stor FOLKEFEST neste år, Cess bruker faktisk ordet folkefest. Cess er lidenskapelig opptatt av kongehuset, norge og nasjonaldagen. Cess har også brukt begrepet «hasjtag bucketlist», som er et nokså uvanlig utsagn. 

Hvordan får du hasjtag bucketlist til å stemme med Ulrikke? Har hun sagt det noe sted. Link? Kilde?

Jeg kan redegjøre for samtlige hint og hvordan de passer til Cess. Det har ingen klart på Ulrikke, og jeg har lest meg gjennom alle sidene her.

Hvordan mener du at det henger sammen at det er Ulrikke, når samtlige hint passer med Cess. Hadde forstått logikken din med at nrk ville villrede dersom bare noen av hintene passer med Cess. Men hvert eneste hint som er brukt på Trollet til np kan spores til Cess ved hjelp av artikler, sosiale medier og intervjuer. Da er det jo ikke lenger snakk om å vare villede litt.

Jeg bare lurer på, hvis det nå viser seg å være Ulrikke på lørdag, kommer du til å takle det?

Skrevet

- Sitat fra Ibsen.

Du blander hintene litt, det med den beste medisin var jo en av påstandene i to løgner og en sannhet, trenger ikke være det som var sant. Og så sa hun at jeg jobber på en måte med å få deg i godt humør. Hvis du er komiker så jobber du med å få folk i godt humør, ikke på en måte - ja, nå bruker jeg samme reorikk som deg når du sier at  man ikke føler seg som lillesøster når man er det. Hvis hintet hadde vært at jeg er storesøster hadde jeg gått bort fra Ulrikke, men det var jeg elsker rollen som storesøster, og det er virkelig ikke å vrenge på hintet når man da mener at det stemmer til at Ulrikke har spilt rollen som storesøster i Sound of Music.

Skrevet

Jeg pushet fordi du sa alle hintene passet, da var det helt legitimt at jeg spurte hvordan de hintene passet. 

Da kan du ikke bli sur og kalle det dårlig stemning fordi DU ikke klarer å svare for påstandene du slenger ut. Jeg har prøvd flere ganger i tråden nå å spørre deg saklig, men hver gang får jeg slengt i trynet et surt «trenger ikke svare deg». 

Det er ikke veldig hyggelig, når jeg faktisk legger ned jobb i tolking av hintene, og blir møtt med at alt jeg skriver er drit (fordi du er uenig), da oppfordrer du ikke akkurat til hyggelig stemning.

Ja litt vel mye arbeid vil jeg si 🙉 Du bidrar ikke akkurat til en hyggelig stemning heller, du hopper jo i strupen på de som våger å tro at trollet er Ulrikke. Og blir så innmari irritert fordi folk ikke gidder å lage en hel novelle om hvorfor de tror det. Det er faktisk ikke så seriøst.

Anonymkode: e5728...bde

• Liker 9
Skrevet

Utrolig kjedelig og forutsigbart om det er ulrikke. Sende inn en person som åpenbart er veldig god til å synge, alle tenker umiddelbart, dette må være hun som er så god til å synge, fasit, ja det var det, det er lott for mye ulrikke I monitor for tiden altså. 

jeg tror helt oppriktig det det er cess. 

Anonymkode: 27170...3f0

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei, jeg er irritert når folk ikke kan komme med noen konkrete bevis eller begrunne påstandene sine.

Er så forbanna lei arrogante brukere som kun er ute etter å krangle for at det er Ulrikke, uansett hva andre sier.

Hvis dere mener det er Ulrikke, argumenter for hvorfor da, istede for å kun skrive «vi vet, du tar feil» er så jævla barnselig.

Altså, nå er det ikke jeg som har frontet Cess her inne, men jeg husker til og med flere svar her inne som svarer på hvordan disse hintene kan passe Ulrikke også, og da har du ikke plukket dette opp/vil ikke godta svarene. Jeg skjønner godt at de ikke gidder å svare igjen når det er kommer forslag, men du angriper folk med at de ikke har gode nok bevis. Det er jo veldig lett å se at du er overbevist om at det er Cess. Confirmation bias går nok begge veier 

• Liker 10
Skrevet
Frøkensina skrev (2 timer siden):

Har kjapt googlet litt på The Masked Singer og da kommer det et par ting fram som jeg burde skjønt uansett, at panelet SKAL komme med helt ville forslag (og det er meningen at det skal bli morsomt ut av det) og at videopakkene/spørsmål til deltakere ikke er de beste hintene til hvem personen er fordi de er ment å villede uansett. Stemme og fakter er mye mer avslørende. 

Dette er helt riktig. Allerede før Crocodile hadde sunget så jeg på kroppspråket at det var Nick Carter (ja, jeg har vært en fan i over 20 år). All tvil ble fjernet etter to tekstlinjer i It's my life, på måten han uttaler enkelte ord, selv om han gjorde om stemmen sin. 

Likevel er det mange detaljer i hintene som ikke passer. Som frasen "I grew up in Hollywood". Nick har aldri bodd i Hollywood, men vokste opp i Tampa, Florida (ref. krokodillekostymet). Men: han drømte som barn om å bli skuespiller. Derfor hint om Hollywood.

Noe annet som kan villede er et italiensk flagg. Det er kjent for fans at han har stor andel av irske, tyske og nordiske gener. I følge wiki er han kun 9 % italiensk. 

Dommerne er sikre på at Crocodile må være et boybandmedlem allerede i første episode, men de gjetter liksom alle andre før de gjetter Nick Carter etter semifinalen.. 🤔

Anonymkode: aafff...37a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei, jeg er irritert når folk ikke kan komme med noen konkrete bevis eller begrunne påstandene sine.

Er så forbanna lei arrogante brukere som kun er ute etter å krangle for at det er Ulrikke, uansett hva andre sier.

Hvis dere mener det er Ulrikke, argumenter for hvorfor da, istede for å kun skrive «vi vet, du tar feil» er så jævla barnselig.

Det er jo gitt svar på de hintene og hvordan de passer ulrikke fra flere i tråden. Du bare overser det virker det som. 

Anonymkode: 7f8cd...153

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Utrolig kjedelig og forutsigbart om det er ulrikke. Sende inn en person som åpenbart er veldig god til å synge, alle tenker umiddelbart, dette må være hun som er så god til å synge, fasit, ja det var det, det er lott for mye ulrikke I monitor for tiden altså. 

jeg tror helt oppriktig det det er cess. 

Anonymkode: 27170...3f0

Helt enig!

Anonymkode: d7fda...afa

Skrevet
Frøken detektiv skrev (8 timer siden):

For meg er det veldig lett å skjønne at Solli er elgen 😄

Har (dessverre) helt slått fra meg Solli. Det er pga plakaten som viser forsiden av boka "To Pixar and beyond". Plakaten blir også forstørret og er utvilsomt et hint til Pixar. Så vidt jeg har klart å finne ut har Solli ingen tilknytning til Pixar.

• Liker 1
Skrevet

Jan Thomas har tippet Solli flere ganger. Sikrere tegn på at det ikke er ham får man ikke. Han kan selvsagt ikke synge som elgen uansett. 

Anonymkode: ce451...44b

• Liker 3
Skrevet

Syns det er ganske komisk at voksne (?!) mennesker nærmest krangler om hvem som er i kostymene.
Dette skal jo bare være gøy. At noen tolker hint eller syns stemmer høres annerledes ut enn deg?! So what?
Er ikke det halve moroa da. Om alle var enige hadde det jo vært kjempe kjedelig....

Jeg har venner/bekjente som foreslår andre enn meg. Så kan vi diskutere hint og stemmer osv. Det er jo moro. Vi begynner jo ikke å slenge dritt, latterliggjøre hverandres forslag eller oppføre oss nedlatende og spydig for det. Djeses....

• Liker 19
Skrevet
*Emma* skrev (3 minutter siden):

Syns det er ganske komisk at voksne (?!) mennesker nærmest krangler om hvem som er i kostymene.
Dette skal jo bare være gøy. At noen tolker hint eller syns stemmer høres annerledes ut enn deg?! So what?
Er ikke det halve moroa da. Om alle var enige hadde det jo vært kjempe kjedelig....

Jeg har venner/bekjente som foreslår andre enn meg. Så kan vi diskutere hint og stemmer osv. Det er jo moro. Vi begynner jo ikke å slenge dritt, latterliggjøre hverandres forslag eller oppføre oss nedlatende og spydig for det. Djeses....

Er så enig med deg😄 Krever dokumentasjon og greier, men underholdning er det😅 Nesten så jeg skulle ønske det varte en uke til. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

- Sitat fra Ibsen.

Du etterlyser at noen gjør rede for at hintene stemmer på Ulrikke, har prøvd å si det til deg før, men det har du tydeligvis ikke lestselv om du sier at du har gått gjennom hele tråden, so here we go:

Er real folkefest: MGP

Båret følelsene på utsiden: Ulrikke har veldig tydelig ansiktsmimikk ut fra hva hun føler

Elsker jobben: Det gjør hun

Får ikke alltid bestemme hva hun kler seg i: Musikal og teater

Leser fine og mindre fine ting om seg selv: Ulrikke fikk mye pes etter MGP seieren

Familien betyr veldig mye: Ulrikke har veldig godt forhold til familien, spesielt mamma

Har lært av de eldste: Lærer mye av både mamma og bestemor

Elsker rollen som storesøster: Liesl i Sound og Music

Føler seg som lillesøster: Er lillesøster

Diktet hun leser: Ulrikke er perfeksjonist og sin egen største kritiker (jfr Dommedag over seg selv). Trenger ikke å ha noen som helst tilknytning til selve dommedag, som for øvrig ikke bare fins i jødedommen.

Jeg er perfeksjonist og min egen største kritiker: Det sier hun i et intervju, har Cess noen gang sagt dette?

Sangen til trollmor: Fordi hun har et godt forhold til mamma, og det er trukket fram flere ganger, har ikke sett noe om det spesielt for Cess

Har alltid hatt en drøm om å gjøre akkurat det jeg gjør nå: Ulrikke lever drømmen sin

«Gunne på»: Ulrikke har brukt dette uttrykket flere ganger

Dansetroll, konkurransetroll: Ulrikke har vært med i mange konkurranser, og hun er god til å danse når hun opptrer. Hva har Cess vært med i av konkurranser?

Bare jobbing og soving: Ulrikkes familie har et motto, våkentid er arbeidstid, hvordan passer dette med Cess?

Jobber på en måte for å få deg i godt humør: Ulrikke er i underholdningsbransjen. Man sier vel ikke «på en måte» om jobben din faktisk er å få deg til å le, da sier man at jobben min er å få deg i godt humør.

Venner, lek og jakten på kjærligheten har måttet vike: I et intervju sier Ulrikke at hun ikke har hatt tid til venner eller å lete etter en kjæreste

Hele livet vært glad i å ha et publikum: Ulrikke begynte å opptre tidlig

Lever for applaus og jubelbrøl: Ulrikke er i underholdningsbransjen

Ung da hun begynte sin karriere: Villa Villekulla

Fort kan bli satt i bås, elsker å gjøre masse forskjellig og ikke låse seg helt fast i en retning: Ulrikke har vært med i stjernekamp hvor hun synger mange sjangre, hun har vært med i 4 stjerners middag, skal være med i kompani Lauritsen, MGP, Idol, The Voice, musikal, osv. Hvordan passer dette med Cess?

Som trollbarn deltok hun både med ball og i vann, med dyr og bevegelser: Her vet jeg kun at Ulrikke var mye i svømmehallen som barn, men kan jo også ha drevet med andre ting. Har ikke sett noe som passer til Cess på akkurat dette punktet heller

Jobbet seg opp fra gulvet: Startet med Idol, har jobbet som korist

Alltid på søken etter neste vei, neste utfordring: Idol, stjernekamp, the Voice, MGP osv. Hvordan passer dette Cess?

Blir alltid litt oppmerksomhet når vi dukker opp steder: Ulrikke fikk mye oppmerksomhet etter MGP-seieren, får Cess mye oppmerksomhet der hun dukker opp?

Det er ikke alltid dere ser meg på mitt mest komfortable: Ulrikke hadde et intervju en gang hvor hun måtte gå og kle på seg da journalisten kom

Jeg elsker konkurranser: Ulrikke har vært med i mange, hva slags konkurranser har Cess vært med i?

Når jeg starter på en reise gir jeg alt for å fullføre den på best tenkelige måte: Igjen, Ulrikke gir alt i konkurranser, hvordan passer dette med Cess?

To løgner og en sannhet: Å prate i timesvis uten noen andre i rommet passer til Ulrikke

Klær: Trollet går ofte i magetopper, noe Ulrikke også gjør, stjerna for stjernekamp, rosa tyll ble hun kledd opp i av søsken da hun var liten, og tro om ikke perlekjedet er noe tantebarn hadde kunnet lage til henne?

Tallet 4, Ulrikke ble nr 4 i første MGP, i sitt andre deltok hun i 4 delfinale, hun har nr 44 i kompani Lauritsen.

Makrell i tomat: Hun kjøpte en gang 200 bokser

Smågodt: Vet ikke om hun er glad i smågodt

Er på lekeland: Ulrikke er veldig leken, bare å se på korona-TV som hun laget i vår

Og sist, men ikke minst: Panelet sier at dette er en sanger i verdensklasse. Stemmen til Ulrikke er veldig lett å kjenne igjen, hun har lesping på s-ene innimellom når hun synger, det har også trollet. Noen sier at trollet synger surt innimellom, det kan jeg virkelig ikke høre når jeg hører på sangene. Prøver å svitsje mellom Ulrikkes opptredener i stjernekamp og maskorama, og det er veldig likt.

Jeg har sagt at selv om Ulrikke hadde stått ved siden av trollet på lørdag etter opptreden hadde jeg fortsatt trodd at Ulrikke var trollet, at de hadde gjort et stunt med noen andre inni trollet for å avlede, så sikker er jeg på at det er Ulrikke. Men hvis det ikke er det, så all ære til den som er inni trollet, det er en virkelig dyktig artist, og all ære til NRK som da har klart å villede på en av deltakerne. Du har etterlyst at noen skal finne at alle hintene stemmer på Ulrikke, for du sier at alle stemmer på Cess, men jeg ser ikke at noen av hintene stemmer 100% på noen av dem, og jeg ser flere hint som heller mot Ulrikke enn mot Cess. Også med ravnen var noen av hintene litt diffuse og avhengig av hvordan man tolket de, noe jeg også tror i dette tilfellet.

Så nå gleder jeg meg til lørdag, og krysser fingrene for at vi i alle fall får EN overraskelse!

Skrevet
*Emma* skrev (56 minutter siden):

Ikke sant! At man kan ta glitrende elger og troll kledd med rosa ballerinaskjørt så seriøst er helt villt! 😂 Det er jo bare underholdning. Jeg skulle likt å ha sett ansiktsuttrykket til samboeren min - eller andre jeg ser det med -hvis jeg hadde begynt slik 😳 

Anonymkode: e5728...bde

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jan Thomas har tippet Solli flere ganger. Sikrere tegn på at det ikke er ham får man ikke. Han kan selvsagt ikke synge som elgen uansett. 

Anonymkode: ce451...44b

Det sikreste tegnet på at det ikke er han er vel egentlig at den stemmen helt klart ikke tilhører en hvit person. Det er faktisk forskjell på stemmen til en hvit person og en som helt eller delvis har afroamerikansk opphav. 

Anonymkode: ec22d...134

• Liker 7
Skrevet
Marsh skrev (1 time siden):

Du etterlyser at noen gjør rede for at hintene stemmer på Ulrikke, har prøvd å si det til deg før, men det har du tydeligvis ikke lestselv om du sier at du har gått gjennom hele tråden, so here we go:

Er real folkefest: MGP

Båret følelsene på utsiden: Ulrikke har veldig tydelig ansiktsmimikk ut fra hva hun føler

Elsker jobben: Det gjør hun

Får ikke alltid bestemme hva hun kler seg i: Musikal og teater

Leser fine og mindre fine ting om seg selv: Ulrikke fikk mye pes etter MGP seieren

Familien betyr veldig mye: Ulrikke har veldig godt forhold til familien, spesielt mamma

Har lært av de eldste: Lærer mye av både mamma og bestemor

Elsker rollen som storesøster: Liesl i Sound og Music

Føler seg som lillesøster: Er lillesøster

Diktet hun leser: Ulrikke er perfeksjonist og sin egen største kritiker (jfr Dommedag over seg selv). Trenger ikke å ha noen som helst tilknytning til selve dommedag, som for øvrig ikke bare fins i jødedommen.

Jeg er perfeksjonist og min egen største kritiker: Det sier hun i et intervju, har Cess noen gang sagt dette?

Sangen til trollmor: Fordi hun har et godt forhold til mamma, og det er trukket fram flere ganger, har ikke sett noe om det spesielt for Cess

Har alltid hatt en drøm om å gjøre akkurat det jeg gjør nå: Ulrikke lever drømmen sin

«Gunne på»: Ulrikke har brukt dette uttrykket flere ganger

Dansetroll, konkurransetroll: Ulrikke har vært med i mange konkurranser, og hun er god til å danse når hun opptrer. Hva har Cess vært med i av konkurranser?

Bare jobbing og soving: Ulrikkes familie har et motto, våkentid er arbeidstid, hvordan passer dette med Cess?

Jobber på en måte for å få deg i godt humør: Ulrikke er i underholdningsbransjen. Man sier vel ikke «på en måte» om jobben din faktisk er å få deg til å le, da sier man at jobben min er å få deg i godt humør.

Venner, lek og jakten på kjærligheten har måttet vike: I et intervju sier Ulrikke at hun ikke har hatt tid til venner eller å lete etter en kjæreste

Hele livet vært glad i å ha et publikum: Ulrikke begynte å opptre tidlig

Lever for applaus og jubelbrøl: Ulrikke er i underholdningsbransjen

Ung da hun begynte sin karriere: Villa Villekulla

Fort kan bli satt i bås, elsker å gjøre masse forskjellig og ikke låse seg helt fast i en retning: Ulrikke har vært med i stjernekamp hvor hun synger mange sjangre, hun har vært med i 4 stjerners middag, skal være med i kompani Lauritsen, MGP, Idol, The Voice, musikal, osv. Hvordan passer dette med Cess?

Som trollbarn deltok hun både med ball og i vann, med dyr og bevegelser: Her vet jeg kun at Ulrikke var mye i svømmehallen som barn, men kan jo også ha drevet med andre ting. Har ikke sett noe som passer til Cess på akkurat dette punktet heller

Jobbet seg opp fra gulvet: Startet med Idol, har jobbet som korist

Alltid på søken etter neste vei, neste utfordring: Idol, stjernekamp, the Voice, MGP osv. Hvordan passer dette Cess?

Blir alltid litt oppmerksomhet når vi dukker opp steder: Ulrikke fikk mye oppmerksomhet etter MGP-seieren, får Cess mye oppmerksomhet der hun dukker opp?

Det er ikke alltid dere ser meg på mitt mest komfortable: Ulrikke hadde et intervju en gang hvor hun måtte gå og kle på seg da journalisten kom

Jeg elsker konkurranser: Ulrikke har vært med i mange, hva slags konkurranser har Cess vært med i?

Når jeg starter på en reise gir jeg alt for å fullføre den på best tenkelige måte: Igjen, Ulrikke gir alt i konkurranser, hvordan passer dette med Cess?

To løgner og en sannhet: Å prate i timesvis uten noen andre i rommet passer til Ulrikke

Klær: Trollet går ofte i magetopper, noe Ulrikke også gjør, stjerna for stjernekamp, rosa tyll ble hun kledd opp i av søsken da hun var liten, og tro om ikke perlekjedet er noe tantebarn hadde kunnet lage til henne?

Tallet 4, Ulrikke ble nr 4 i første MGP, i sitt andre deltok hun i 4 delfinale, hun har nr 44 i kompani Lauritsen.

Makrell i tomat: Hun kjøpte en gang 200 bokser

Smågodt: Vet ikke om hun er glad i smågodt

Er på lekeland: Ulrikke er veldig leken, bare å se på korona-TV som hun laget i vår

Og sist, men ikke minst: Panelet sier at dette er en sanger i verdensklasse. Stemmen til Ulrikke er veldig lett å kjenne igjen, hun har lesping på s-ene innimellom når hun synger, det har også trollet. Noen sier at trollet synger surt innimellom, det kan jeg virkelig ikke høre når jeg hører på sangene. Prøver å svitsje mellom Ulrikkes opptredener i stjernekamp og maskorama, og det er veldig likt.

Jeg har sagt at selv om Ulrikke hadde stått ved siden av trollet på lørdag etter opptreden hadde jeg fortsatt trodd at Ulrikke var trollet, at de hadde gjort et stunt med noen andre inni trollet for å avlede, så sikker er jeg på at det er Ulrikke. Men hvis det ikke er det, så all ære til den som er inni trollet, det er en virkelig dyktig artist, og all ære til NRK som da har klart å villede på en av deltakerne. Du har etterlyst at noen skal finne at alle hintene stemmer på Ulrikke, for du sier at alle stemmer på Cess, men jeg ser ikke at noen av hintene stemmer 100% på noen av dem, og jeg ser flere hint som heller mot Ulrikke enn mot Cess. Også med ravnen var noen av hintene litt diffuse og avhengig av hvordan man tolket de, noe jeg også tror i dette tilfellet.

Så nå gleder jeg meg til lørdag, og krysser fingrene for at vi i alle fall får EN overraskelse!

TAKK!! 😁 Det var nesten så enkelte her fikk meg til å tvile på førsteinstinktet, at trollet er Ulrikke. Nå fikk jeg troen tilbake!

Hvordan er den eksakte ordlyden på det med oppmerksomhet? Har ventet på at trollet skulle si noe om det, oppmerksomhet.. altså ATTENTION😉 Men har ikke fått med meg det du har skrevet her.. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...