Frøkensina Skrevet 9. desember 2020 #2861 Skrevet 9. desember 2020 Frøken detektiv skrev (31 minutter siden): Den sangen Trollet sang i første program, "I belive in a thing called love med The Darkness, er Ulrikke's guilty pleasure-låt 😁 Den er ikke lett å synge!
Oida Skrevet 9. desember 2020 #2862 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du selv sett musicalen? For å si at Ræv Føkkings Naken er en sentral rolle er i mine øyne ganske overdrevet. Såvidt jeg husker synger heller ikke karakteren foruten en liten del på avslutningssangen (karakterens sangbidrag i den amerikanske versjonen er 8 sekunder). Bailey var forøvrig bare med i 1 år (opprinnelig booket for 2, så står 17-19 flere steder, men som man ser her ga han seg i 2018). Så å bruke rollen hans i Book of Mormon som argument for at han skal være en etablert sanger er i mine øyne ikke holdbart. Anonymkode: 6d9e6...a9a Jeg har sett Book of Mormon, ja. Ræv Føkkings Naken har en sentral rolle i musikalen, om du da ikke sammenligner med de to mormonerne som har hovedrollen. Har jeg påstått at Bailey er en etablert sanger? Absolutt ikke. Tror du bør lese innlegget igjen før du slenger om deg med usannheter. 3
Frøken detektiv Skrevet 9. desember 2020 #2863 Skrevet 9. desember 2020 Frøkensina skrev (10 minutter siden): Den er ikke lett å synge! Nei overhodet ikke 😅 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2864 Skrevet 9. desember 2020 Jeg håper i grunn at trollet ikke er Ulrikke. For hvis det er det, så var forsøket på å lure oss vekk fra den teorien helt hårreisende tafatt. Altså.. det med å «lure inn» kommentaren om at det tar så lang tid å ta på kostyme, når det åpenbart er helt mulig. Trollet sitt kostyme er jo det (tilsynelatende) enkleste å komme seg inn og ut av. Også er det jo tydelig at spørsmålene som panelet stiller er forhåndsbestemt og svaret er forhåndsinnspilt. Så det med Jan Thomas sitt Fish tacos spørsmål ble bare for dumt. Hele opplegget fikk meg bare til å bli sikker på at det faktisk er Ulrikke. Men som sagt; er det ikke Ulrikke så er det hatten av til produksjonen for god bruk av omvendt psykologi. Anonymkode: 0dd33...3a7 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2865 Skrevet 9. desember 2020 Frøken detektiv skrev (39 minutter siden): Den sangen Trollet sang i første program, "I belive in a thing called love med The Darkness, er Ulrikke's guilty pleasure-låt 😁 I andre episode, når trollet forteller om starten på sin karriere så kommer sangen «I’m so excited» i bakgrunnen. Dette er sangen Cess sang på opptak til revyskolen, som hun også sier at er hennes «Good to go» sang. https://www.nettavisen.no/livsstil/cecilie-steinmann-neess-jeg-mener-absolutt-at-det-er-masse-man-ikke-kan-tulle-med-og-som-ikke-skal-tulles-med/s/12-95-3423320921 Har du derimot kilde hvor Ulrikke selv har uttalt at I believe in a thing called love» er hennes guilty pleasure sang, eller er det noe du har tolket selv. Men husk at trollet også sang The Prayer. At Trollet sang «I believe in a thing called love» er et like stort hint til Ulrikke, som at «The Prayer» er et hint til Ingeborg. Hvorfor er det kun hint som kan tolkes mot Ulrikke som er gjeldende i din bok?Det er jo ganske biased. Skal du si at Trollet er Ulrikke fordi hun sang den sangen, så er det like stor sjanse for at det er Ingeborg siden hun sang The Prayer Nei, jeg tror Trollet helt bevisst velger sanger som andre er kjent for å ha sunget eller opptred med. Slik at man skal bli forvirret. Cess hadde også musikaloppsetningen TROLLmannen fra Oz i 2018, med Skåber og Skøyen. Klærne til Trollet matcher også klærne som Cess har brukt i sine revyer, den stripete genseren, og den rosa kjolen har Cess brukt i mange oppsetninger. Man skal virkelig legge godviljen til for å tro at Trollet er Ulrikke. Jeg synes det er veldig spesielt hvordan enkelte skal vri det til at det heller er Ulrikke, fordi noen «få» av hintene passer, når alle hintene passer til Cess. Anonymkode: 1f263...555 8
Frøkensina Skrevet 9. desember 2020 #2866 Skrevet 9. desember 2020 Frøken detektiv skrev (5 minutter siden): Nei overhodet ikke 😅 😅
Oida Skrevet 9. desember 2020 #2867 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Haha, Bailey er vel ingen artist det ville vært naturlig å invitere til å synge? Anonymkode: ce451...44b Tror ikke du skjønner poenget her. Det er ikke snakk om hvor naturlig eller ikke det vil være å invitere Bailey til å synge. Hvorfor skulle nrk gjøre et stort nummer ut av å villede seere på hvem trollet er? Hvorfor ikke elgen, vikingen eller ravnen? Derfor dro jeg frem Bailey som eksempel. Et annet faktum er at trollet kunne vært den som måtte ta av masken. Mye styr for ingenting da, eller?
Frøken detektiv Skrevet 9. desember 2020 #2868 Skrevet 9. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): I andre episode, når trollet forteller om starten på sin karriere så kommer sangen «I’m so excited» i bakgrunnen. Dette er sangen Cess sang på opptak til revyskolen, som hun også sier at er hennes «Good to go» sang. https://www.nettavisen.no/livsstil/cecilie-steinmann-neess-jeg-mener-absolutt-at-det-er-masse-man-ikke-kan-tulle-med-og-som-ikke-skal-tulles-med/s/12-95-3423320921 Har du derimot kilde hvor Ulrikke selv har uttalt at I believe in a thing called love» er hennes guilty pleasure sang, eller er det noe du har tolket selv. Men husk at trollet også sang The Prayer. At Trollet sang «I believe in a thing called love» er et like stort hint til Ulrikke, som at «The Prayer» er et hint til Ingeborg. Hvorfor er det kun hint som kan tolkes mot Ulrikke som er gjeldende i din bok?Det er jo ganske biased. Skal du si at Trollet er Ulrikke fordi hun sang den sangen, så er det like stor sjanse for at det er Ingeborg siden hun sang The Prayer Nei, jeg tror Trollet helt bevisst velger sanger som andre er kjent for å ha sunget eller opptred med. Slik at man skal bli forvirret. Cess hadde også musikaloppsetningen TROLLmannen fra Oz i 2018, med Skåber og Skøyen. Klærne til Trollet matcher også klærne som Cess har brukt i sine revyer, den stripete genseren, og den rosa kjolen har Cess brukt i mange oppsetninger. Man skal virkelig legge godviljen til for å tro at Trollet er Ulrikke. Jeg synes det er veldig spesielt hvordan enkelte skal vri det til at det heller er Ulrikke, fordi noen «få» av hintene passer, når alle hintene passer til Cess. Anonymkode: 1f263...555 Nei du, jeg har aldri sagt at det er låt valget alene jeg legger til grunn for å tro at det er Ulrikke. Det hører jeg og alle hint passer 😄 Her har du kilden. https://framtida.no/2020/01/31/musikkdagboka-ulrikke-brandstorp Endret 9. desember 2020 av Frøken detektiv 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2869 Skrevet 10. desember 2020 Frøken detektiv skrev (3 minutter siden): Nei du, jeg har aldri sagt at det er låt valget alene jeg legger til grunn for å tro at det er Ulrikke. Det hører jeg og alle hint passer 😄 Her har du kilden. Nettside? Link? Det bilde gir ingen informasjon når du tar det ut av kontekst. Nei, jeg har spurt deg og noen andre her et par ganger om hvordan hintene passer, det har ingen klart å svare på ende, merkelig det, når dere er så overbevist, at ikke EN ENESTE av dere har klart å svare på følgende: - Tor Jobsson boken, hvordan passer den til Ulrikke? - Sitat fra Ibsen. - Humor er den beste medisin, i hverdagen jobber jeg med å få deg til å komme i godt humør. - At trollet snakket om dommedag, passer med jødedommen. - Lært av de eldste, den eldste i en familie er ikke mor, alle mødre har jo hatt foreldre og Ulrikke har vel også hatt besteforeldre. - Ulrikke er ikke storesøster, her har du kun manipulert hintet til å passe. - Trollet er opptatt av jubelbrøl, Cess bruker ordet latterbrøl i intervju med nettavisen. Kunne ramset opp videre, sålangt er det eneste jeg har hørt Ulrikke tilhengerne si, «det høres ut som Ulrikke» og «jeg vet det bare». Hvis alle hintene passer, hvorfor spytter ikke Ulrikke tilhengerne ut. Er jo åpenbart at dere confirmation bias når ingen av dere klarer å svare skikkelig på konkrete spørsmål og hint. Og jeg tror ikke folkefest betyr eurovision, fordi siste insta fra Cess er 16. Mai, og at hun er lei seg for at det ikke er vanlig 17. Mai, og at hun ser frem til en stor FOLKEFEST neste år, Cess bruker faktisk ordet folkefest. Cess er lidenskapelig opptatt av kongehuset, norge og nasjonaldagen. Cess har også brukt begrepet «hasjtag bucketlist», som er et nokså uvanlig utsagn. Hvordan får du hasjtag bucketlist til å stemme med Ulrikke? Har hun sagt det noe sted. Link? Kilde? Jeg kan redegjøre for samtlige hint og hvordan de passer til Cess. Det har ingen klart på Ulrikke, og jeg har lest meg gjennom alle sidene her. Hvordan mener du at det henger sammen at det er Ulrikke, når samtlige hint passer med Cess. Hadde forstått logikken din med at nrk ville villrede dersom bare noen av hintene passer med Cess. Men hvert eneste hint som er brukt på Trollet til np kan spores til Cess ved hjelp av artikler, sosiale medier og intervjuer. Da er det jo ikke lenger snakk om å vare villede litt. Anonymkode: 1f263...555 6
Frøken detektiv Skrevet 10. desember 2020 #2870 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nettside? Link? Det bilde gir ingen informasjon når du tar det ut av kontekst. Nei, jeg har spurt deg og noen andre her et par ganger om hvordan hintene passer, det har ingen klart å svare på ende, merkelig det, når dere er så overbevist, at ikke EN ENESTE av dere har klart å svare på følgende: - Tor Jobsson boken, hvordan passer den til Ulrikke? - Sitat fra Ibsen. - Humor er den beste medisin, i hverdagen jobber jeg med å få deg til å komme i godt humør. - At trollet snakket om dommedag, passer med jødedommen. - Lært av de eldste, den eldste i en familie er ikke mor, alle mødre har jo hatt foreldre og Ulrikke har vel også hatt besteforeldre. - Ulrikke er ikke storesøster, her har du kun manipulert hintet til å passe. - Trollet er opptatt av jubelbrøl, Cess bruker ordet latterbrøl i intervju med nettavisen. Kunne ramset opp videre, sålangt er det eneste jeg har hørt Ulrikke tilhengerne si, «det høres ut som Ulrikke» og «jeg vet det bare». Hvis alle hintene passer, hvorfor spytter ikke Ulrikke tilhengerne ut. Er jo åpenbart at dere confirmation bias når ingen av dere klarer å svare skikkelig på konkrete spørsmål og hint. Og jeg tror ikke folkefest betyr eurovision, fordi siste insta fra Cess er 16. Mai, og at hun er lei seg for at det ikke er vanlig 17. Mai, og at hun ser frem til en stor FOLKEFEST neste år, Cess bruker faktisk ordet folkefest. Cess er lidenskapelig opptatt av kongehuset, norge og nasjonaldagen. Cess har også brukt begrepet «hasjtag bucketlist», som er et nokså uvanlig utsagn. Hvordan får du hasjtag bucketlist til å stemme med Ulrikke? Har hun sagt det noe sted. Link? Kilde? Jeg kan redegjøre for samtlige hint og hvordan de passer til Cess. Det har ingen klart på Ulrikke, og jeg har lest meg gjennom alle sidene her. Hvordan mener du at det henger sammen at det er Ulrikke, når samtlige hint passer med Cess. Hadde forstått logikken din med at nrk ville villrede dersom bare noen av hintene passer med Cess. Men hvert eneste hint som er brukt på Trollet til np kan spores til Cess ved hjelp av artikler, sosiale medier og intervjuer. Da er det jo ikke lenger snakk om å vare villede litt. Anonymkode: 1f263...555 Linken kom ikke med. Her er den https://framtida.no/2020/01/31/musikkdagboka-ulrikke-brandstorp 1
Frøken detektiv Skrevet 10. desember 2020 #2871 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nettside? Link? Det bilde gir ingen informasjon når du tar det ut av kontekst. Nei, jeg har spurt deg og noen andre her et par ganger om hvordan hintene passer, det har ingen klart å svare på ende, merkelig det, når dere er så overbevist, at ikke EN ENESTE av dere har klart å svare på følgende: - Tor Jobsson boken, hvordan passer den til Ulrikke? - Sitat fra Ibsen. - Humor er den beste medisin, i hverdagen jobber jeg med å få deg til å komme i godt humør. - At trollet snakket om dommedag, passer med jødedommen. - Lært av de eldste, den eldste i en familie er ikke mor, alle mødre har jo hatt foreldre og Ulrikke har vel også hatt besteforeldre. - Ulrikke er ikke storesøster, her har du kun manipulert hintet til å passe. - Trollet er opptatt av jubelbrøl, Cess bruker ordet latterbrøl i intervju med nettavisen. Kunne ramset opp videre, sålangt er det eneste jeg har hørt Ulrikke tilhengerne si, «det høres ut som Ulrikke» og «jeg vet det bare». Hvis alle hintene passer, hvorfor spytter ikke Ulrikke tilhengerne ut. Er jo åpenbart at dere confirmation bias når ingen av dere klarer å svare skikkelig på konkrete spørsmål og hint. Og jeg tror ikke folkefest betyr eurovision, fordi siste insta fra Cess er 16. Mai, og at hun er lei seg for at det ikke er vanlig 17. Mai, og at hun ser frem til en stor FOLKEFEST neste år, Cess bruker faktisk ordet folkefest. Cess er lidenskapelig opptatt av kongehuset, norge og nasjonaldagen. Cess har også brukt begrepet «hasjtag bucketlist», som er et nokså uvanlig utsagn. Hvordan får du hasjtag bucketlist til å stemme med Ulrikke? Har hun sagt det noe sted. Link? Kilde? Jeg kan redegjøre for samtlige hint og hvordan de passer til Cess. Det har ingen klart på Ulrikke, og jeg har lest meg gjennom alle sidene her. Hvordan mener du at det henger sammen at det er Ulrikke, når samtlige hint passer med Cess. Hadde forstått logikken din med at nrk ville villrede dersom bare noen av hintene passer med Cess. Men hvert eneste hint som er brukt på Trollet til np kan spores til Cess ved hjelp av artikler, sosiale medier og intervjuer. Da er det jo ikke lenger snakk om å vare villede litt. Anonymkode: 1f263...555 Syntes svarene dine ligner mistenkelig på en annen kranglefant her inne. Som krever bevis på alle hint, men aldri gjør det selv hvis hen blir spurt om noe. Jeg kan fint klare å svare, men hvorfor i all verden skal jeg svare deg? Du virker jo skråsikker på at det er Cess og jeg har ikke noe ønske om å overbevise deg om noe annet med mindre du ønsker det selv. Vi får uansett fasiten om noen få dager 😉 9
Frøken detektiv Skrevet 10. desember 2020 #2872 Skrevet 10. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nettside? Link? Det bilde gir ingen informasjon når du tar det ut av kontekst. Nei, jeg har spurt deg og noen andre her et par ganger om hvordan hintene passer, det har ingen klart å svare på ende, merkelig det, når dere er så overbevist, at ikke EN ENESTE av dere har klart å svare på følgende: - Tor Jobsson boken, hvordan passer den til Ulrikke? - Sitat fra Ibsen. - Humor er den beste medisin, i hverdagen jobber jeg med å få deg til å komme i godt humør. - At trollet snakket om dommedag, passer med jødedommen. - Lært av de eldste, den eldste i en familie er ikke mor, alle mødre har jo hatt foreldre og Ulrikke har vel også hatt besteforeldre. - Ulrikke er ikke storesøster, her har du kun manipulert hintet til å passe. - Trollet er opptatt av jubelbrøl, Cess bruker ordet latterbrøl i intervju med nettavisen. Kunne ramset opp videre, sålangt er det eneste jeg har hørt Ulrikke tilhengerne si, «det høres ut som Ulrikke» og «jeg vet det bare». Hvis alle hintene passer, hvorfor spytter ikke Ulrikke tilhengerne ut. Er jo åpenbart at dere confirmation bias når ingen av dere klarer å svare skikkelig på konkrete spørsmål og hint. Og jeg tror ikke folkefest betyr eurovision, fordi siste insta fra Cess er 16. Mai, og at hun er lei seg for at det ikke er vanlig 17. Mai, og at hun ser frem til en stor FOLKEFEST neste år, Cess bruker faktisk ordet folkefest. Cess er lidenskapelig opptatt av kongehuset, norge og nasjonaldagen. Cess har også brukt begrepet «hasjtag bucketlist», som er et nokså uvanlig utsagn. Hvordan får du hasjtag bucketlist til å stemme med Ulrikke? Har hun sagt det noe sted. Link? Kilde? Jeg kan redegjøre for samtlige hint og hvordan de passer til Cess. Det har ingen klart på Ulrikke, og jeg har lest meg gjennom alle sidene her. Hvordan mener du at det henger sammen at det er Ulrikke, når samtlige hint passer med Cess. Hadde forstått logikken din med at nrk ville villrede dersom bare noen av hintene passer med Cess. Men hvert eneste hint som er brukt på Trollet til np kan spores til Cess ved hjelp av artikler, sosiale medier og intervjuer. Da er det jo ikke lenger snakk om å vare villede litt. Anonymkode: 1f263...555 Måtte lese igjennom svaret ditt igjen. Du virker jo skikkelig irritert fordi andre tror det er Ulrikke og ikke Cess som deg. Du vet at dette er ett underholdningsprogram? Det er meningen at det er skal være gøy! Tenk så kjedelig det hadde vært om alle skulle trodd det var de samme i kostymene. For meg så passer både hint, stemme, bevegelser, låtvalg med Ulrikke. For deg passer alt dette med Cess og det er helt greit for meg. Hvorfor er det så viktig for deg at andre ikke skal tro det er Ulrikke? Endret 10. desember 2020 av Frøken detektiv 11
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2873 Skrevet 10. desember 2020 Frøken detektiv skrev (5 minutter siden): Syntes svarene dine ligner mistenkelig på en annen kranglefant her inne. Som krever bevis på alle hint, men aldri gjør det selv hvis hen blir spurt om noe. Jeg kan fint klare å svare, men hvorfor i all verden skal jeg svare deg? Du virker jo skråsikker på at det er Cess og jeg har ikke noe ønske om å overbevise deg om noe annet med mindre du ønsker det selv. Vi får uansett fasiten om noen få dager 😉 Du beviser nå at du ikke har noe å komme med. Er da helt legitimt å be folk redegjøre for påstandene sine, det er faktisk slik diskusjon fungerer. Synd å se at du ikke godtar det. Hvis du hadde kunne svart hadde du virket mer troverdig. Men når du svarer spydig med «trenger ikke svare deg», så kan man strengt tatt ikke ta noe av det du skriver i tråden her seriøst. Jeg ønsker du skal overbevise meg, men det har du bevist at du ikke klarer. Anonymkode: 1f263...555 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2874 Skrevet 10. desember 2020 Frøken detektiv skrev (4 minutter siden): Måtte lese igjennom svaret ditt igjen. Du virker jo skikkelig irritert fordi andre tror det er Ulrikke og ikke Cess som deg. Du vet at dette er ett underholdningsprogram? Det er meningen at det er skal være gøy! Tenk så kjedelig det hadde vært om alle skulle trodd det var de samme i kostymene. For meg så passer både hint, stemme, bevegelser, låtvalg med Ulrikke. For deg passer alt dette med Cess og det er helt greit for meg. Hvorfor er det så viktig for deg at andre ikke skal tro det er Ulrikke? Nei, jeg er irritert når folk ikke kan komme med noen konkrete bevis eller begrunne påstandene sine. Er så forbanna lei arrogante brukere som kun er ute etter å krangle for at det er Ulrikke, uansett hva andre sier. Hvis dere mener det er Ulrikke, argumenter for hvorfor da, istede for å kun skrive «vi vet, du tar feil» er så jævla barnselig. Anonymkode: 1f263...555 3
Frøken detektiv Skrevet 10. desember 2020 #2875 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du beviser nå at du ikke har noe å komme med. Er da helt legitimt å be folk redegjøre for påstandene sine, det er faktisk slik diskusjon fungerer. Synd å se at du ikke godtar det. Hvis du hadde kunne svart hadde du virket mer troverdig. Men når du svarer spydig med «trenger ikke svare deg», så kan man strengt tatt ikke ta noe av det du skriver i tråden her seriøst. Jeg ønsker du skal overbevise meg, men det har du bevist at du ikke klarer. Anonymkode: 1f263...555 Let litt bak i tråden, så finner du ett laaangt svar med masse hint jeg har lagt ut i svar til en annen. (Eller deg..) 6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2876 Skrevet 10. desember 2020 Frøken detektiv skrev (1 minutt siden): Let litt bak i tråden, så finner du ett laaangt svar med masse hint jeg har lagt ut i svar til en annen. (Eller deg..) «Jeg hører at det er Ulrikke» er ikke masse hint 🙄 Og nei, du har fremdeles ikke svar på de spørsmålene jeg stilte over. Det var visst vanskelig dette. Anonymkode: 1f263...555 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2877 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, jeg er irritert når folk ikke kan komme med noen konkrete bevis eller begrunne påstandene sine. Er så forbanna lei arrogante brukere som kun er ute etter å krangle for at det er Ulrikke, uansett hva andre sier. Hvis dere mener det er Ulrikke, argumenter for hvorfor da, istede for å kun skrive «vi vet, du tar feil» er så jævla barnselig. Anonymkode: 1f263...555 Barnselig? Mener du barnslig? Og jo, trollet ER Ulrikke. Vent og se Anonymkode: a6c3c...76b 6
Frøken detektiv Skrevet 10. desember 2020 #2878 Skrevet 10. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, jeg er irritert når folk ikke kan komme med noen konkrete bevis eller begrunne påstandene sine. Er så forbanna lei arrogante brukere som kun er ute etter å krangle for at det er Ulrikke, uansett hva andre sier. Hvis dere mener det er Ulrikke, argumenter for hvorfor da, istede for å kun skrive «vi vet, du tar feil» er så jævla barnselig. Anonymkode: 1f263...555 Nå må du ta deg sammen! Jeg har aldri kranglet med noen her inne, ikke kalt noen noe som helst. Før nå. For nå skal jeg faktisk kalle deg utrolig barnslig sånn som du holder på. Kommer ikke til å svare deg mer. Er her inne for å ha det hyggelig og ikke for å svare kranglefanter Endret 10. desember 2020 av Frøken detektiv 7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2880 Skrevet 10. desember 2020 Frøken detektiv skrev (Akkurat nå): Nå må du ta deg sammen! Jeg har aldri kranglet med noen her inne, ikke kalt noen noe som helst. Før nå. For nå skal jeg faktisk kalle det utrolig barnslig sånn som du holder på. Kommer ikke til å svare deg mer. Er her inne for å ha det hyggelig og ikke for å svare kranglefanter Jeg pushet fordi du sa alle hintene passet, da var det helt legitimt at jeg spurte hvordan de hintene passet. Da kan du ikke bli sur og kalle det dårlig stemning fordi DU ikke klarer å svare for påstandene du slenger ut. Jeg har prøvd flere ganger i tråden nå å spørre deg saklig, men hver gang får jeg slengt i trynet et surt «trenger ikke svare deg». Det er ikke veldig hyggelig, når jeg faktisk legger ned jobb i tolking av hintene, og blir møtt med at alt jeg skriver er drit (fordi du er uenig), da oppfordrer du ikke akkurat til hyggelig stemning. Anonymkode: 1f263...555 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå