AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2821 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Poenget var ikke duetten. Poenget var at hvis målet til nrk var å avkrefte Ulrikke som trollet, så ville det vært veldig enkelt. Duett var et kjapt eksempel. Ingen grunn til å analysere det noe dypere. Å skippe den lille pratepausen halvveis i sendingen, å la trollet gå direkte på scenen etter Ulrikke hadde vært en annen enkel måte. Anonymkode: d7fda...afa Enig. De kunne fint vist at Ulrikke ikke kan være trollet. Men de gjorde ikke det. I stedet bare sa de med ord at «dette betyr at Ulrikke ikke kan være trollet», selv om hun åpenbart kan være det. Go figure, sier jeg bare. Anonymkode: ce451...44b 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2822 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Sannsynlighet i denne sammenhengen er en subjektiv vurdering, det er klart. Jeg mener det er minst 99 % sannsynlig at Ulrikke er trollet. Anonymkode: ce451...44b Det er ikke slik sannsynlighet fungerer. Du kan faktisk ikkr si det er minst 99% sannsynlig. Men du kan si at du TROR det er Ulrikke. Slutt og hoverer og tro at du sitter på fasiten. Din mening veier ikke tyngre enn andre. Anonymkode: 1f263...555 16
Gjest Gaea Skrevet 9. desember 2020 #2823 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Enig. De kunne fint vist at Ulrikke ikke kan være trollet. Men de gjorde ikke det. I stedet bare sa de med ord at «dette betyr at Ulrikke ikke kan være trollet», selv om hun åpenbart kan være det. Go figure, sier jeg bare. Anonymkode: ce451...44b Hvilken interesse skulle de hatt av å vise det, egentlig? De har vel alt å vinne på å legge opp til spekulasjoner, og ingenting å vinne på å bekrefte eller avkrefte noe før de må.
Njaa Skrevet 9. desember 2020 #2824 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Enig. Dette er ganske opplagt. Sangstemme, stemme og fakter avslører mest. Noen av hintene er villedende i stilen, andre litt for åpenbare, i den norske versjonen. 1981 på Anne Rimmen var et litt for tydelig hint, for eksempel, også at hun har vunnet en stor pris stemt frem av folket, det fjernet den siste lille tvilen hos meg. Men feilen mange gjør er å tenke f.eks «elgen kan ikke være Markus Bailey, for hva har han gjort i utlandet?» Henge seg opp i enkelthint man umiddelbart ikke klarer å se, som er ment for å villede. Anonymkode: ce451...44b Jeg heller mot Bailey jeg og, etter mye om og men. De klare hintene er at han er glad i dansing, musikk og sport. Pixar-plakaten er også et tydelig hint, og Baileys'en er nok et hint, selv om det gjorde det hele litt for enkelt. Jeg sliter litt med atlas'et og puslespillbrikken på vestlandet. "Reist flere land rundt" kan være noe lure-greier som at han sikter til lekeland. Atlas'et er kanskje det merkeligste, fordi det er utvilsomt et hint, og jeg kan ikke se noen relasjon. At et Atlas skal symbolisere en amerikansk far er mildt sagt litt merkelig, Bailey er kun kjent i Norge. 2'ern rundt halsen kan lett være andreplassen i "skal vi danse", men det kan bety mye. Selv om hintene er inkonsekvente, så ser jeg ikke hvem ellers det kan være. Solli ryker på Pixar. Carew har jeg fulgt siden 97/98, og jeg klarer ikke å forestille meg han i den elg-drakta.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2825 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når skal du forstå at NRK ikke prøver å overbevise om at det ikke er Ulrikke? Hun ble booket inn for flere måneder siden til duett. NRK har jo planlagt hintene slik at de skal kunne passe til andre, og de ønsker at folk skal gjette feil(veldig tydelig at de ønsket å hinte til Märtha på enhjørningen). NRK kunne dog ikke forutse at denne Ulrikke-teorien skulle ta såååå av. De spiller videre på det når de allerede har booket inn Ulrikke. Anonymkode: 9a415...b84 Det vet vi jo strengt talt ikke om stemmer. Anonymkode: 65189...4fc
missmcbeal Skrevet 9. desember 2020 #2826 Skrevet 9. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Poenget var ikke duetten. Poenget var at hvis målet til nrk var å avkrefte Ulrikke som trollet, så ville det vært veldig enkelt. Duett var et kjapt eksempel. Ingen grunn til å analysere det noe dypere. Å skippe den lille pratepausen halvveis i sendingen, å la trollet gå direkte på scenen etter Ulrikke hadde vært en annen enkel måte. Anonymkode: d7fda...afa Joda, det er grunn til å analysere det dypere, fordi det ville vært veldig rart om alle hadde duetter med det motsatte kjønn, bortsett fra Trollet. Dermed avkrefter det jo et av forslaga om at nødvendig hadde vært så lett for NRK å avkrefte det ved å la Trollet synge med Ulrikke. Jeg har tenkt på den pratepausen, og har spolet frem og tilbake mellom forrige episode og lørdagens episode der de skulle synge to sanger hver. Da slo det meg, at det ikke var noen pratepause i episoden før. Det jeg også la merke til, var at det i episode 5 (episoden før) så var det akkurat i det 40. minutt at siste personen var ferdig med sang nr. 1 og de går rett på sang nr. 2. I siste episode så er Vikingen ferdig med å synge og få tilbakemelding noen minutter før, og når Trollet går på med sang nr. 2 så er det akkurat i det 40 minutt. Derfor kan den merkelige pratepausen skyldes at de følger et tidsskjema som tilsier at andre halvdel av programmet starter i det 40 minutt, og de måtte hale ut tida for å følge tidsskjema. Det var veldig påfallende at de startet med sang nr. 2 akkurat likt i begge sendingene. Det kan jo også være at de nøye planla tidsskjema slik at de skulle ligge frampå, og ha et innslag med pratepause før Trollet gikk på scenen på nytt med sang nr. 2, i tilfelle det var Ulrikke og hun skulle ha tid til å gjøre seg klar. Men tror faktisk ikke det er så uvanlig at programleder må improvisere med prat i løpet av en direktesending, da de nok følger nøye planer på når de ulike personene skal på scenen, og de av ulike grunner ikke kan endre på tidsplanen, f.eks. at de som opptrer ikke er klar før de skal på scenen etc. Jeg har f.eks. merket at i program som Idol så har noe av praten virket improvisert og påtvunget, før programlederen plutselig avbryter før de har gjort seg ferdig fordi de må videre i programmet. Da har de kanskje fått en beskjed på øret om at nå er artisten klar. Kanskje var beskjeden Silje fikk i øre: "Det er 4 minutter til Trollet skal på scenen, så du må ta en pratepause". Endret 9. desember 2020 av missmcbeal 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2827 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet lite om Ulrikke. Jeg bare leser at mange, også Marion Ravn, mener sangstemmen ligner på henne. Og samtidig registrerer jeg at ingen har kommet med noen overbevisende forklaring på hvordan Cess kan ha en så bra sangstemme. Men lørdagens sending tolket jeg med en gang som forsøk på å lure folk. For de var så tydelige om det. Både Silje, JT, Marion og Nicolay var enige i at «vi som trodde Ulrikke var trollet, nå vet vi at det er helt umulig, det tar minst 15-20 minutter å kle seg om». De «mater» folket med teskjeer, uten å ha grunnlag for det. Det er klart at man kan komme inn i det kostymet på 5 minutter. Neppe i ravnen for eksempel, men trollet? Selvsagt kan man det. Jeg sier ikke at Silje og panelet må ha fått vite at Ulrikke er trollet, og er med på denne «pranke», men det er godt mulig de faktisk er det. Panelet sier mye rart som de selv vet ikke stemmer. Jeg er helt sikker på at det ikke gikk dem hus forbi at Inger Lise Rypdal var enhjørningen. Men de lot som om de trodde det var noen andre. Anonymkode: ce451...44b Hvis eneste argumentet mot at det er cess er at «hun kan da ikke ha så god stemme», så syns jeg det er et svakt argument. Vi kan jo faktisk ikke vite om hun faktisk er så god når hun aldri har vist det frem. man kan jo ikke bruke mot noen at de sikkert ikke er så god på noe når man ikke vet det. folk kan ha skjulte talenter. Og spesielt når alt av hint peker mot henne OG stemmen ligner både i intervju og sang så blir det litt rart å si at det kan ikke være henne fordi ingen kan forklare hvirfor hun skulle være så god til å synge. Det er da ikke noe å forklare, det kan vel godt hende hun er så god til å synge tror forøvrig mer på den teorien om at NRK valgte å fokusere på det ulrikke kan ikke være trollet greiene for å for forvirre enda mer, dersom hun er trollet og det der var et oppriktig forsøk på å få folk til å tro hun ikke kunne være det blir det for dårlig og gjennomskuelig, Anonymkode: 27170...3f0 2
missmcbeal Skrevet 9. desember 2020 #2828 Skrevet 9. desember 2020 (endret) Jeg er virkelig helt lost nå. Har lenge trodd at Trollet er Ingeborg Walther, men har blitt mer og mer usikker på henne og begynt å tro mer og mer at det kan være Ulrikke likevel. Hintene passer jo til begge to, noe som ikke er så rart, da de har hatt litt samme type karriere, bortsett fra at Ulrikke ble jo kjent mye før Ingeborg, noe som taler for Ulrikke. Samtidig så startet Ingeborg sin karriere veldig tidlig og hun har bygget på stein på stein, så hun passer kanskje hintet med å "jobbe seg opp fra gølvet" bedre (men legger man godviljen til, så passer det nok begge). Bortsett fra hintene har jeg prøvd å høre på stemmen når Trollet snakker, tonefall, prøvd å se bevegelser, og høre på stemmen. Nå som jeg har prøvd å se mer videoer av Ulrikke både når hun snakker og synger, så forstår jeg veldig godt hvorfor så mange tror det er Ulrikke. På samme måte som jeg har hatt Ingeborg sin stemme i hodet, så har sikkert dere andre hatt Ulrikke sin stemme i hodet. Og her kommer det som er så vanskelig, Ulrikke og Ingeborg har jo begge utrolig lik måte å snakke på, tonefall osv og stemmen er ikke så ulik! Jeg har sett halvveis i episoden i Beat for Beat der de begge deltar, for å prøve å finne og høre forskjeller, men det er jammen vanskelig. Trollet sier f.eks. mye "kan´ke" i stedenfor "kan ikke", dette ordet bruker Ingeborg aktivt i sitt ordforråd, og jeg tror Ulrikke bruker det også. Tonefallet er omtrent umulig å høre forskjell på. Eneste forskjellen jeg legger merke til er at Ulrikke har en veldig spesiell måte å le på, hun har sånne små lyse skrik, dette har jeg ikke hørt hos Trollet, men det er jeg noe Trollet kan ha skjult. Så har jeg prøvd å høre forskjellen på Ulrikke og Ingeborg sin stemme når de synger. Først av alt, så er det vel lagt autotune på stemmen til Trollet? -noe som gjør det litt vanskelig å høre særegenhetene i stemmene til disse to. Det jeg legger merke til i stemmen til Ulrikke, er at hun har en litt mørk klang i stemmen, og litt nasal måte å synge på. Jeg synest ikke vi hører så mye av den mørke klangen i Trollet og ikke så mye av det nasale - men det er mulig at disse tingene forsvinner litt pga. autotune. Når Trollet sang Carola, så så jeg bare for meg Ulrikke! Ingeborg synest jeg også har en særegenhet noen ganger som jeg ikke helt hører i Trollet, samtidig som jeg synest en del av de høye og lyse tonene passer. Spesielt synest jeg at jeg hørte Ingeborg igjen i stemmen i første sendingen - I believe in a thing called loved, men har blitt usikker på noen sanger. Men jeg synest duetten med The Prayer var påfallende likt som den hun sang i sommer på Allsang på grensen... Det som taler i mot Ingeborg er at hun ikke var så kjent om de virkelig bestemte personer for 1,5 år siden. Da virker Ulrikke mer sannsynlig. Men Ingeborg var jo med i The Voice i 2017, så er det er ikke helt utelukket. Men noe annet jeg henger meg opp i er at kostymene i seg selv er veldig sterke hint, og da passer jo Trollet best til Ingeborg da hun har hatt hovedrollen i musikalen Trolle til Alexander Rybak. Det er jo en veldig sterkt sammenheng. Hvilken relasjon har Ulrikke til troll - bortsett fra at hun beskriver seg selv som et lykketroll? Det er ganske vagt synest jeg. Det er jo flere artister som beskriver seg som det, blant annet Astrid S! Anne Rimmen var jo ravnen, og er jo født i Danmark som tidligere hadde et ravn i flagget - veldig sterkt sammenheng vil jeg si. Hun viftet vel også med et flagg med ravn på? Trygve Slagsvold Vedum var jo fugleskremselet, og han har veldig sterkt relasjon til landbruk som er han hjertesak i politikken. Inger Lyse Rypdal hadde vel også en sterkt relasjon til enhjørning? Cess kan heller ikke utelukkes, men jeg har aldri hørt henne synge. Hintene passer jo bra, spesielt det med lekeland og komiker som jeg ikke får til å passe noen andre. Men er det virkelig henne så har hun en forbausende bra sangstemme. Jeg gleder meg utrolig til lørdag for å få fasiten, nå bryr jeg meg ikke om jeg har rett eller feil, jeg vil bare finne det ut. Uansett hva så har de virkelig klart å få meg til å lure og tenke fælt. Endret 9. desember 2020 av missmcbeal 4
Gjest Marsh Skrevet 9. desember 2020 #2829 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kilde? Du har sagt at de har gjort det i masked singer, men har du kilde på det? Fra det jeg kan finne, har de kun hatt gjesteopptreden i sesong 4 av masket singer, og disse har vært: Joel McHale i uke 3, Wayne Brady i uke 6, og Craig Robinson i uke 10. De som har blitt avslørt så langt i sesong 4 av the masked singer er: Vis skjult innhold Busta Rhymes, Mickey Rourke, Brian Austin Green, Mark Sanchez, Wndu Williams, Bob Saget, Lisa Hartman Black, Clint Black, Lonzo Ball, Dr. Elvis Francois, Paul Anka, Taylor Dayne, Chloe Kim og Tori Kelly. Fra det jeg kan se har det ikke vært gjesteopptreden eller duetter i tidligere sesonger. Kan du dele kilde på hvor og når, og med hvem de har gjort dette i USA. For av det jeg kan finne har ingen av gjesteopptredene vist seg å være blant de maskerte sangerne. Kom med kilde, så skal jeg tro deg. For her mistenker jeg du finner på, for å blåse liv i påstanden din om at Ulrikke er Trollet. Påstanden din blir ikke sterkere av at man finner på ting. Men om du har kilde å vise til, og jeg har oversett noe (og at du har rett) så legger jeg meg selvsagt helt flat. Men jeg har ikke klart å spore opp det du snakker om her, så kunne du vært så snill og kommet med en kilde, og noe konkret på hvordan de har gjort dette i USA. Så det du egentlig sier er at selv om det skulle viser seg å være en annen når masken taes av, vil du fremdeles nekte og påstå at det er Ulrikke. Interessant logikk. Anonymkode: 1f263...555 Jeg har ikke sagt noe om at de har gjort dette i USA, har ikke sett et eneste program fra USA, skjønner ikke hvorfor du siterer meg på det?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2830 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis eneste argumentet mot at det er cess er at «hun kan da ikke ha så god stemme», så syns jeg det er et svakt argument. Vi kan jo faktisk ikke vite om hun faktisk er så god når hun aldri har vist det frem. man kan jo ikke bruke mot noen at de sikkert ikke er så god på noe når man ikke vet det. folk kan ha skjulte talenter. Og spesielt når alt av hint peker mot henne OG stemmen ligner både i intervju og sang så blir det litt rart å si at det kan ikke være henne fordi ingen kan forklare hvirfor hun skulle være så god til å synge. Det er da ikke noe å forklare, det kan vel godt hende hun er så god til å synge tror forøvrig mer på den teorien om at NRK valgte å fokusere på det ulrikke kan ikke være trollet greiene for å for forvirre enda mer, dersom hun er trollet og det der var et oppriktig forsøk på å få folk til å tro hun ikke kunne være det blir det for dårlig og gjennomskuelig, Anonymkode: 27170...3f0 Helt enig. Cess har kun tulle-synget i offentlighet, ingen kan vite hvor bra hun faktisk kan synge. Når det er eneste argument for at det ikke kan være henne synes jeg det blir litt rart. Kan jo være at hun bare aldri har turt å stå på en scene å synge seriøst, vil tro det er mer sårbart enn å stå der å være morsom. Halve gleden med programmet kan jo være at det nettopp dukker opp et skjult talent. Har sett gjennom alle klippene av trollet nå, fra nyest til eldst, og hører Cess bare mer og mer jo lenger tilbake til start jeg kommer. Man hører at hun har hatt en progresjon, og i første episode er stemmen så lite forvrengt at hennes skinner igjennom. Engelskuttalen i første sending er også vELdig Cess-aktig, med «cAn’t» og «chAnce». I tillegg til hele væremåten til trollet. Anonymkode: d7fda...afa 2
Gjest Marsh Skrevet 9. desember 2020 #2831 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sannsynligheten for det ene eller det andre er jo like stor, når ingen vet. Sannsynligheten blir ikke større bare fordi man selv tror på noe. Jeg mener trollet «sannsynligvis» ikke er henne, fordi det ikke høres ut som henne og kroppspråket ligner absolutt ikke. Ulrikke står pal stille når hun synger, og gjør innimellom noe greier med venstre hånda si. Trollet står ikke stille i det hele tatt, noe som er mye mer i tråd med Cess. Så å si at oppførselen ligner Ulrikke skjønner jeg ihvertfall ikke. Anonymkode: d7fda...afa Har du sett Ulrikke i stjernekamp? Det kan du ikke når du påstår at hun bare står stille. I rolige sanger, ja, men ikke ellers.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2832 Skrevet 9. desember 2020 missmcbeal skrev (7 minutter siden): Cess kan heller ikke utelukkes, men jeg har aldri hørt henne synge. Hintene passer jo bra, spesielt det med lekeland og komiker som jeg ikke får til å passe noen andre. Men er det virkelig henne så har hun en forbausende bra sangstemme Jeg har vært over snittet Cess-fan siden hun dukket opp på skjermen, og sett henne mye live. Trodde jeg «kjente» henne godt, men ante ikke at hun kunne synge. Ikke før jeg så henne i martha musikalen, og jeg skal love deg den dama kan synge. Anonymkode: d7fda...afa 8
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2833 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig. De kunne fint vist at Ulrikke ikke kan være trollet. Men de gjorde ikke det. I stedet bare sa de med ord at «dette betyr at Ulrikke ikke kan være trollet», selv om hun åpenbart kan være det. Go figure, sier jeg bare. Anonymkode: ce451...44b Hvorfor skulle de ønske å bevise at det ikke er ulrikke? Da ville de jo langs spekulasjonen død, og det er jo ikke i deres interesse, derfor tror jeg heller ikke det er ulrikke, for da ville de nok heller bare gjennomført den duetten I stillhet og ikke lagt så sykt mye fokus på «at det kan ikke være henne!» Anonymkode: 27170...3f0 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2834 Skrevet 9. desember 2020 Marsh skrev (Akkurat nå): Har du sett Ulrikke i stjernekamp? Det kan du ikke når du påstår at hun bare står stille. I rolige sanger, ja, men ikke ellers. Nei, du, jeg har ikke sett alt av henne, det har jeg virkelig ikke. Men alle gangene jeg har sett henne står hun helt stille. I motsetning til trollet, som aldri står stille, så blir det litt påfallende i mine øyne. Spesielt når noen påpeker at kroppsspråket er så likt henne. Anonymkode: d7fda...afa
missmcbeal Skrevet 9. desember 2020 #2835 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har vært over snittet Cess-fan siden hun dukket opp på skjermen, og sett henne mye live. Trodde jeg «kjente» henne godt, men ante ikke at hun kunne synge. Ikke før jeg så henne i martha musikalen, og jeg skal love deg den dama kan synge. Anonymkode: d7fda...afa Finnes det noen klipp fra dette som kan høre på? Det som taler i mot Cess er jo stjernen på jakken som er et sterkt hint til Stjernekamp. Den stjernen er jo kliss lik logoen i Stjernekamp, og ja, men kan tolke det som davidstjernen og jødedommen, men da legger man virkelig godviljen til. Isåfall så har de med vilje fått den til å se ut som stjernen i Stjernekamp. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2836 Skrevet 9. desember 2020 missmcbeal skrev (Akkurat nå): Finnes det noen klipp fra dette som kan høre på? Det som taler i mot Cess er jo stjernen på jakken som er et sterkt hint til Stjernekamp. Den stjernen er jo kliss lik logoen i Stjernekamp, og ja, men kan tolke det som davidstjernen og jødedommen, men da legger man virkelig godviljen til. Isåfall så har de med vilje fått den til å se ut som stjernen i Stjernekamp. Eller det kan bare være en detalj som ikke betyr noe som helst. Mannen som laget kostymene har sagt til VG at kostymene inneholder like mange hint som ikke-hint, altså ubetydelige detaljer. Anonymkode: d7fda...afa 4
n.jenta Skrevet 9. desember 2020 #2837 Skrevet 9. desember 2020 Trollet kan dere krangle om, jeg har null peiling. Men jeg slenger inn et nytt navn dere kan sable ned. Tror vikingen kan være Matoma.
Shaka Skrevet 9. desember 2020 #2838 Skrevet 9. desember 2020 Njaa skrev (På 7.12.2020 den 8.04): Mulig du har rett om Bailey, men det er i så fall helt håpløst. Å fokusere så mye på utlandet med en person som kun har underholdt i Norge er totalt misvisende, og de har ikke gjort det med andre deltagere. At han i et eller annet ukjent tv-show oppsøker familien i USA går ikke under "å reise flere land rundt for å underholde." Fyren er vel kjent fra barne-tv og noen norske dansekonkurranser? Jeg tror jeg svarte deg men ikke siterte. Hvor sa han "underholdt i utland"? Han sa jobbet i inn og utland OG dette var en av de tre påstandene der en var løgn. Dette er villedning 😊 men han er også fotballnerd og prøver nok å få oss til å spekulere i den retning. Han er også veldig stolt av sitt afro amerikanske opphav og det skinner gjennom i en del av låtvalgene. Sett denne? Se den og hans aller første opptreden som elgen. 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2839 Skrevet 9. desember 2020 Det det også går an å se på, er om Ulrikke har for vane å legge ut på IG om hva hun holder på med på lørdagskveldene (hyttetur, Skal vi danse..), eller om dette er noe hun tilfeldigvis har begynt med etter at dette programmet startet? Anonymkode: a2e8b...ffc 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2840 Skrevet 9. desember 2020 missmcbeal skrev (18 minutter siden): Finnes det noen klipp fra dette som kan høre på? Det som taler i mot Cess er jo stjernen på jakken som er et sterkt hint til Stjernekamp. Den stjernen er jo kliss lik logoen i Stjernekamp, og ja, men kan tolke det som davidstjernen og jødedommen, men da legger man virkelig godviljen til. Isåfall så har de med vilje fått den til å se ut som stjernen i Stjernekamp. Har prøvd å saumfare nettet etter Martha-klipp, men ligger tydeligvis ingen ute.. Fant bare dette😂 Selvfølgelig bare tullesynging og veldig tilgjort stemme, men en bra sangstemme er jo mest bare stemmekontroll, og det HAR hun. Anonymkode: d7fda...afa 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå