AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2781 Skrevet 9. desember 2020 SamusAran skrev (4 minutter siden): Kan du ikke slutte å poste som AB når du skal være så stygg? Stygg? Jeg skriver bare helt ærlig at jeg ikke skjønner disse tipsene som kommer. Det er på sett og vis kritikk mot meg selv, med tanke på hvor dårlig forståelse jeg har får det folk kan forestille seg. Skulle det vise seg at noen av de jeg vil kalle idiotiske tips er riktige, så skal jeg legge meg langflat. Men det er dessverre helt usannsynlig. Dessverre fordi jeg ønsker egentlig å bli overrasket. Anonymkode: ce451...44b 1
SamusAran Skrevet 9. desember 2020 #2782 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stygg? Jeg skriver bare helt ærlig at jeg ikke skjønner disse tipsene som kommer. Det er på sett og vis kritikk mot meg selv, med tanke på hvor dårlig forståelse jeg har får det folk kan forestille seg. Skulle det vise seg at noen av de jeg vil kalle idiotiske tips er riktige, så skal jeg legge meg langflat. Men det er dessverre helt usannsynlig. Dessverre fordi jeg ønsker egentlig å bli overrasket. Anonymkode: ce451...44b "Jeg gir deg bare fakta". Du er nedlatende og hoverende mot andre her i tråden, og du gjør det gjemt bak en busk. 20
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2783 Skrevet 9. desember 2020 Sally-Go-Round skrev (6 timer siden): Du er tydeligvis ikke her å diskutere, bare belære. Kan ikke du gjøre det med dine venner, så kan vi få diskutere oss i mellom? Jeg lurer oppriktig på om folk mener det, når de kommer med disse tipsene. Å komme med forslag på tull er helt grei humor. Men her ser det ut til at man er seriøs, og det får meg til å klø meg undrende i hodet. Men det er sikkert bare meg. Som ikke har god nok fantasi til å forstille meg at det kan være disse usannsynlige forslagene. Anonymkode: ce451...44b 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2784 Skrevet 9. desember 2020 SamusAran skrev (2 minutter siden): "Jeg gir deg bare fakta". Du er nedlatende og hoverende mot andre her i tråden, og du gjør det gjemt bak en busk. Som sagt: det er opplagt at det er som jeg sier. Jeg sier ikke at noen er dumme, det er forslagene jeg reagerer på. Men vi får se, som sagt håper jeg inderlig at jeg tar feil om minst ett navn. Anonymkode: ce451...44b 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2785 Skrevet 9. desember 2020 Maskorama har virkelig fått frem det verste i brukerne på kg. Utrolig hvor lite som skal til før enkelte er nedlatende og stygge mot andre. Anonymkode: 1aa55...fba 33
Oida Skrevet 9. desember 2020 #2786 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg gir deg bare fakta. Du kan tippe at kong Harald er vikingen om du vil. Det er bare som sagt fascinerende å se at folk slenger ut navn det umulig kan være. Anonymkode: ce451...44b Å med dette beviser du faktumet i min kommentar. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er av motsatt oppfatning. Jeg trodde trollet mest sannsynlig var Ulrikke. Men sikker? Sikker ble jeg først på lørdag. NRK brukte ekstremt mye energi på å prøve å overbevise folk om at «Ulrikke kan jo ikke være trollet likevel nå!» De hadde ALDRI gjort dette med mindre Ulrikke nettopp er trollet. Fascinerende at folk ut fra lørdagens sending tror at Ulrikke likevel ikke er trollet. Akkurat det NRK ønsket å oppnå. Ufattelig. Viser ar NRK har lykkes, jeg som trodde alle ville gjennomskue dette etter min mening latterlige forsøket på å villede. Ulrikke kan ikke være trollet fordi det er «umulig» å ta på seg den drakta på 5 minutter? Jeg må le her. Anonymkode: ce451...44b Ja det er klart jeg og alle andre som tviler på at det er Brandstorp er jo mindre intelligente. 10
SamusAran Skrevet 9. desember 2020 #2787 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som sagt: det er opplagt at det er som jeg sier. Jeg sier ikke at noen er dumme, det er forslagene jeg reagerer på. Men vi får se, som sagt håper jeg inderlig at jeg tar feil om minst ett navn. Anonymkode: ce451...44b Selvinnsikten er på topp...🙄 15
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2788 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg gir deg bare fakta. Du kan tippe at kong Harald er vikingen om du vil. Det er bare som sagt fascinerende å se at folk slenger ut navn det umulig kan være. Anonymkode: ce451...44b Nei, du gir ikke fakta. Jeg mener at det umulig at det kan være Ulrikke. Tydelig at du anser alt som umulig hvis du ikke har sagt det. Du er jo ikke interessert i diskusjon, men kun å rakke ned på alle som mener noe annet enn deg. Hvis du kun skal hakke på folk, eller være en slik bedreviter (hvor kun dine meninger er korrekte), så synes jeg du heller skal la hver å skrive noe. Skriv heller når du har noe konstruktivt å komme med. Gjett hva, det er faktisk mulig å tro og tenke annerledes enn deg, og det er faktisk også mulig at du tar feil, uansett hvor umulig det måtte være i din verden. Derfor burde du lære å respektere andre sine syn og meninger. Jeg synes du er ekstremt nedlatende og frekk så fort noen tipper noe annet enn deg. Da er du rask med å latterliggjøre og fortelle hvor blinde og dumme de er. Fakta er at du 1) ikke tåler å ha feil, og 2) ikke tåler at andre har andre meninger enn deg. Da er kanskje ikke et diskusjonsforum det beste stedet for deg. Anonymkode: 1f263...555 14
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2789 Skrevet 9. desember 2020 Oida skrev (Akkurat nå): Å med dette beviser du faktumet i min kommentar. Ja det er klart jeg og alle andre som tviler på at det er Brandstorp er jo mindre intelligente. Man kan gjerne tvile på det, men ut fra lørdagens sending så er sannsynligheten økt, ikke redusert. Årsaken har jeg forklart. Man har åpenbart ønsket å villede folk til å tro at trollet ikke kan være henne. Men jeg registrerer at mange er uenig med meg. Også folk jeg kjenner som er intelligente. Så jeg sier ikke at folk er dumme. Jeg bare begriper ikke hvordan tenker. Åpenbart en helt annen oppfatning av virkeligheten enn det jeg har. Vi får se på lørdag. Anonymkode: ce451...44b 1
Frøkensina Skrevet 9. desember 2020 #2790 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kilde? Du har sagt at de har gjort det i masked singer, men har du kilde på det? Fra det jeg kan finne, har de kun hatt gjesteopptreden i sesong 4 av masket singer, og disse har vært: Joel McHale i uke 3, Wayne Brady i uke 6, og Craig Robinson i uke 10. De som har blitt avslørt så langt i sesong 4 av the masked singer er: Vis skjult innhold Busta Rhymes, Mickey Rourke, Brian Austin Green, Mark Sanchez, Wndu Williams, Bob Saget, Lisa Hartman Black, Clint Black, Lonzo Ball, Dr. Elvis Francois, Paul Anka, Taylor Dayne, Chloe Kim og Tori Kelly. Fra det jeg kan se har det ikke vært gjesteopptreden eller duetter i tidligere sesonger. Kan du dele kilde på hvor og når, og med hvem de har gjort dette i USA. For av det jeg kan finne har ingen av gjesteopptredene vist seg å være blant de maskerte sangerne. Kom med kilde, så skal jeg tro deg. For her mistenker jeg du finner på, for å blåse liv i påstanden din om at Ulrikke er Trollet. Påstanden din blir ikke sterkere av at man finner på ting. Men om du har kilde å vise til, og jeg har oversett noe (og at du har rett) så legger jeg meg selvsagt helt flat. Men jeg har ikke klart å spore opp det du snakker om her, så kunne du vært så snill og kommet med en kilde, og noe konkret på hvordan de har gjort dette i USA. Så det du egentlig sier er at selv om det skulle viser seg å være en annen når masken taes av, vil du fremdeles nekte og påstå at det er Ulrikke. Interessant logikk. Anonymkode: 1f263...555 Det var da voldsomt Nei beklager jeg kan ikke gi deg kilde fordi jeg noterte den ikke. Så det kan hende det ikke har hendt, men jeg har lest det enten i denne tråden eller et annet sted på nettet. Det jeg VET er at mange artister har skiftet til vanskelige kostymer på kortere tid live, til og med flere ganger under én konsert/opptreden f.eks. Madonna. Så jeg blir ikke lurt av at de snakker om at det tar 15-20 minutter eller noe sånt å skifte. Det kan også være stor forskjell påhvor lang tid det tar de første gangene man bruker et stort kostyme og etterhvert med innarbeidete rutiner. Her er det ikke noen prostetics som skal limes på i anikt og kropp slik som i filmproduksjoner heller (Hobbiten f.eks.) 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2791 Skrevet 9. desember 2020 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Det var da voldsomt Nei beklager jeg kan ikke gi deg kilde fordi jeg noterte den ikke. Så det kan hende det ikke har hendt, men jeg har lest det enten i denne tråden eller et annet sted på nettet. Det jeg VET er at mange artister har skiftet til vanskelige kostymer på kortere tid live, til og med flere ganger under én konsert/opptreden f.eks. Madonna. Så jeg blir ikke lurt av at de snakker om at det tar 15-20 minutter eller noe sånt å skifte. Det kan også være stor forskjell påhvor lang tid det tar de første gangene man bruker et stort kostyme og etterhvert med innarbeidete rutiner. Her er det ikke noen prostetics som skal limes på i anikt og kropp slik som i filmproduksjoner heller (Hobbiten f.eks.) Det har ikke hendt (såvidt jeg vet), jeg har gått gjennom castingen på alle episodene som har vært gjennom de 4 sesongene. Poenget mitt er at du ikke kan komme med slike alternative fakta. Det blir så sinnsykt feil å si at Ulrikke kan være Trollet, fordi de swappet kostyme i USA versjonen, når det aldri har skjedd. Jeg forstår at mange ønsker at det skal være Ulrikke, men la oss holde oss til fakta. Er man usikker, så skriv heller «jeg tror», og ikke som om det er fakta Anonymkode: 1f263...555 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2792 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, du gir ikke fakta. Jeg mener at det umulig at det kan være Ulrikke. Tydelig at du anser alt som umulig hvis du ikke har sagt det. Du er jo ikke interessert i diskusjon, men kun å rakke ned på alle som mener noe annet enn deg. Hvis du kun skal hakke på folk, eller være en slik bedreviter (hvor kun dine meninger er korrekte), så synes jeg du heller skal la hver å skrive noe. Skriv heller når du har noe konstruktivt å komme med. Gjett hva, det er faktisk mulig å tro og tenke annerledes enn deg, og det er faktisk også mulig at du tar feil, uansett hvor umulig det måtte være i din verden. Derfor burde du lære å respektere andre sine syn og meninger. Jeg synes du er ekstremt nedlatende og frekk så fort noen tipper noe annet enn deg. Da er du rask med å latterliggjøre og fortelle hvor blinde og dumme de er. Fakta er at du 1) ikke tåler å ha feil, og 2) ikke tåler at andre har andre meninger enn deg. Da er kanskje ikke et diskusjonsforum det beste stedet for deg. Anonymkode: 1f263...555 1) Jeg ønsker at jeg tar feil, så her er du på villspor 2) Det er fint at andre har andre meninger. Det er bare gøy å bli fascinert av hva folk mener om ting og tang Her tror jeg det er du og ikke jeg som ikke hører hjemme på et diskusjonsforum, siden mine meninger opplagt var hard kost for deg. Du kan ikke mene det umulig er Ulrikke med mindre du er en av de få som faktisk vet. Det har ikke kommet frem noe som tilsier at det umulig kan være Ulrikke. Det vi vet er at arrangøren ønsker å fremstille det som om dette er umulig. Jeg sier ikke at det er umulig at det er noen andre enn henne, bare at det er usannsynlig. Så her er jo du langt mer bastant enn meg. Og du tar trolig feil, men heldigvis får vi svaret snart. La oss ta for oss Jan Thomas. Ingen tvil om at de fleste av hans tips er idiotiske og helt usannsynlige. Men jeg mener ikke han er dum av den grunn. Trolig mener han det ikke, eller skjønner selv at det ikke er så sannsynlig. Anonymkode: ce451...44b 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2793 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det har ikke hendt (såvidt jeg vet), jeg har gått gjennom castingen på alle episodene som har vært gjennom de 4 sesongene. Poenget mitt er at du ikke kan komme med slike alternative fakta. Det blir så sinnsykt feil å si at Ulrikke kan være Trollet, fordi de swappet kostyme i USA versjonen, når det aldri har skjedd. Jeg forstår at mange ønsker at det skal være Ulrikke, men la oss holde oss til fakta. Er man usikker, så skriv heller «jeg tror», og ikke som om det er fakta Anonymkode: 1f263...555 Hva er så ditt argument for å utelukke at Ulrikke kan være trollet? Har bare sett dårlige argumenter på dette foreløpig. Men kanskje du har noe bra? Anonymkode: ce451...44b 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2794 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg innser at det finnes mange i Norge med en fundamental ulik virkelighetsoppfatning enn det jeg har. Fascinerende. Det ene idiotiske tipset etter det andre. Øivind Elgenes? Jan Gunnar Solli? John Carew? Herregud. Og trollet, Astrid S, og Janne Formoe, og det ene etter det andre av håpløse forslag. Det er altså mange som blir overrasket på lørdag, som ikke har skjønt det enkle og opplagte. Elgen er Markus Bailey. Vikingen er Herman Dahl. Trollet er Ulrikke Brandstorp. Ikke heng dere sånn opp i enkelthint. Noen av hintene er å skulle villede. Noen av dem har en eller annen teit forklaring som er vanskelig å komme på. De viktigste «hintene» er sangstemmer, snakkestemmer og måte å te seg på. Og det er ingen tvil om at det er disse tre, akkurat som at det ikke var noen tvil om enhjørningen og trollet. Anonymkode: ce451...44b Trollet er Cess 😊 Anonymkode: a2eba...2f5 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2795 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trollet er Cess 😊 Anonymkode: a2eba...2f5 Dette tipset slakter jeg ikke, for eksempel. Mye passer på henne. Men jeg tviler sterkt, av to grunner. 1) Jeg tviler på om hun synger bra nok 2) Hvorfor skal NRK prøve å overbevise folk om at trollet ikke er Ulrikke, om det faktisk ikke er Ulrikke Anonymkode: ce451...44b 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2796 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er av motsatt oppfatning. Jeg trodde trollet mest sannsynlig var Ulrikke. Men sikker? Sikker ble jeg først på lørdag. NRK brukte ekstremt mye energi på å prøve å overbevise folk om at «Ulrikke kan jo ikke være trollet likevel nå!» De hadde ALDRI gjort dette med mindre Ulrikke nettopp er trollet. Fascinerende at folk ut fra lørdagens sending tror at Ulrikke likevel ikke er trollet. Akkurat det NRK ønsket å oppnå. Ufattelig. Viser ar NRK har lykkes, jeg som trodde alle ville gjennomskue dette etter min mening latterlige forsøket på å villede. Ulrikke kan ikke være trollet fordi det er «umulig» å ta på seg den drakta på 5 minutter? Jeg må le her. Anonymkode: ce451...44b Tror ikke man skal være så kjapp med å erklære andre for «lettlurt» før man vet svaret selv. Kanskje det er Ulrikke-tilhengerne som blir lurt trill rundt her? En av grunnene til at jeg ble enda mer overbevist om at det ikke er Ulrikke, er nettopp pga det dårlige opplegget med å utelukke henne som Trollet i forrige sending. De gjorde et så halvhjertet forsøk i den grad at jeg tror dem gjorde det med vilje, for å holde liv i spekulasjonene. Snakk om å villede liksom? - det har de da gjort før? Det er altså fortsatt helt åpent hvem trollet er, det kommer helt an på om den dårlige dekkoperasjonen med duett var gjort med vilje eller ikke. Anonymkode: d7fda...afa 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2797 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette tipset slakter jeg ikke, for eksempel. Mye passer på henne. Men jeg tviler sterkt, av to grunner. 1) Jeg tviler på om hun synger bra nok 2) Hvorfor skal NRK prøve å overbevise folk om at trollet ikke er Ulrikke, om det faktisk ikke er Ulrikke Anonymkode: ce451...44b 2) De eneste i NRK som har sagt at trollet ikke er Ulrikke, er Silje og panelet, og ingen av de vet om hun er trollet eller ikke, de bare antar det antageligvis. De kan ha valgt å ha med Ulrikke for at folk skal slutte å være så skråsikre på at det er henne, men være åpen for at det kan være noen andre. Antageligvis har disse 4 personene på lørdag vært booket for lenge siden. Artister har ikke akkurat tid til å dukke opp «når som helst», og spesielt ikke Ulrikke som er og har vært opptatt med lansering av juleplate. Anonymkode: f56df...55b 6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2798 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette tipset slakter jeg ikke, for eksempel. Mye passer på henne. Men jeg tviler sterkt, av to grunner. 1) Jeg tviler på om hun synger bra nok 2) Hvorfor skal NRK prøve å overbevise folk om at trollet ikke er Ulrikke, om det faktisk ikke er Ulrikke Anonymkode: ce451...44b Dem kunne gjort det veldig enkelt ved å la Ulrikke synge med trollet i duetten. Men hva hadde NRK tjent på det? Hvem andre kunne da trollet være, enn Cess feks? Det ville fjernet så og si all tvil, og interessen for hele greia ville falt veldig fort. Åpenbart er det i NRKs beste interesse å opprettholde den evige diskusjonen om hvem trollet er, fordi det er jo det de aller fleste lurer på. Derfor var det egentlig veldig lurt å så enda mere tvil, slik som de gjorde sist helg. Dette er selvsagt bare min teori. Hvis trollet faktisk er Ulrikke så var det et elendig dårlig opplegg for å skjule det. Anonymkode: d7fda...afa 5
Frøkensina Skrevet 9. desember 2020 #2799 Skrevet 9. desember 2020 Har kjapt googlet litt på The Masked Singer og da kommer det et par ting fram som jeg burde skjønt uansett, at panelet SKAL komme med helt ville forslag (og det er meningen at det skal bli morsomt ut av det) og at videopakkene/spørsmål til deltakere ikke er de beste hintene til hvem personen er fordi de er ment å villede uansett. Stemme og fakter er mye mer avslørende. 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2800 Skrevet 9. desember 2020 Frøkensina skrev (6 minutter siden): Har kjapt googlet litt på The Masked Singer og da kommer det et par ting fram som jeg burde skjønt uansett, at panelet SKAL komme med helt ville forslag (og det er meningen at det skal bli morsomt ut av det) og at videopakkene/spørsmål til deltakere ikke er de beste hintene til hvem personen er fordi de er ment å villede uansett. Stemme og fakter er mye mer avslørende. Og det er jo akkurat der tvilen ligger da. Man hører og ser forskjellig. Jeg synes ikke trollet verken høres ut eller ter seg som Ulrikke, men Cess derimot ser og hører jeg klart og tydelig. For de som tror på Ulrikke er det selvsagt motsatt. Anonymkode: d7fda...afa 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå