Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det som er viktig er at Elgen har møtt og snakket med Erna Solberg. Hvor kan han ha gjort det? For eksempel på den grønne scenen på Norway Cup på kjendiskampen, tenker jeg, der Erna deltar hvert år. Samt en viss kar i 2014 som også deltok der..

Anonymkode: 10397...7d5

Ikke nødvendigvis, hun kan ha uttalt dette om ham uten at det var direkte til ham, (selv om jeg tenker at de sannsynligvis har møttes i forbindelse med dette.)

For det han sier er: "selveste statsministeren har til og med sagt at hun skulle ønske at hun hadde min selvtillit etter å ha sett meg på den grønne scene."

Anonymkode: 4ddcd...666

• Liker 1
Skrevet

Vikingen må være Atle Pettersen! Den jakka og slik han står, er helt likt slik han ser ut på Beat for Beat!

Anonymkode: 7d0f9...0c1

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes av og til Vikingen sin stemme minner om Chirag fra Karpe :vetikke:

Endret av Rumle
Skrevet

Håper ikke - og tror heller ikke- Vikingen er artist. Han er jo blitt slaktet av Dagbladets anmelder når det kommer til sangferdigheter 😬

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg tror fortsatt at trollet er Ulrikke. Da jeg hørte recap av låtene på slutten av programmet så kom duetten med vikingen og andre sang til trollet etter hverandre, og jeg hørte samme stemme. 

Endret av Korpsnerden
  • Liker 5
Skrevet
n.jenta skrev (3 timer siden):

Var det elgen eller vikingen som hadde mesterens mesterlogo attmed seg i introen forrige lørdag?

*Emma* skrev (3 timer siden):

Tror det var Ravnen. Var det ikke det da? (Anne har jo ikke vært der, men mannen har vel det). 

Nei, det var Gaupa aka Susann Goksør Bjerkhreim. Hun har vært med i Mesternes Mester og kom vel på 3.plass, hvis jeg ikke husker feil. De utslåtte deltakerne var også med i den introen. 

Anonymkode: ec22d...134

Skrevet
Korpsnerden skrev (8 minutter siden):

Jeg tror fortsatt at trollet er Ulrikke. Da jeg hørte recap av låtene på slutten av programmet så kom duetten med trollet og andre sang til trollet etter hverandre, og jeg hørte samme stemme. 

Det er jo ikke Ulrikke. Da hadde hun ikke vært med i showet.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, det var Gaupa aka Susann Goksør Bjerkhreim. Hun har vært med i Mesternes Mester og kom vel på 3.plass, hvis jeg ikke husker feil. De utslåtte deltakerne var også med i den introen. 

Anonymkode: ec22d...134

Det har du rett i. Så de første sekundene av forrige ukes episode og det var Gaupa. Sikkert ett klipp fra en hintvideo som ville vært vist om henne om hun hadde vært m lenger.

Skrevet
SamusAran skrev (17 minutter siden):

Det er jo ikke Ulrikke. Da hadde hun ikke vært med i showet.

Fordi? 

Skrevet
Korpsnerden skrev (40 minutter siden):

Fordi? 

Fordi et kostyme tar lang tid å kle av og på seg...

• Liker 1
Skrevet
SamusAran skrev (19 minutter siden):

Fordi et kostyme tar lang tid å kle av og på seg...

De har gjort det i Masked Singer i USA så tviler ikke på at de kan gjøre det her. Har dessuten sett artister skifte minst like elaborerte kostymer på kortere tid enn skiftet mellom Ulrikke og trollet.

• Liker 3
Skrevet
Frøkensina skrev (45 minutter siden):

De har gjort det i Masked Singer i USA så tviler ikke på at de kan gjøre det her. Har dessuten sett artister skifte minst like elaborerte kostymer på kortere tid enn skiftet mellom Ulrikke og trollet.

Ja, til og med om Ulrikke hadde stått ved siden av trollet på lørdag, hadde jeg fortsatt sagt at trollet er Ulrikke, den stemmen er veldig lett å kjenne igjen.

Skrevet
Frøkensina skrev (1 time siden):

Kilde?

Du har sagt at de har gjort det i masked singer, men har du kilde på det?

Fra det jeg kan finne, har de kun hatt gjesteopptreden i sesong 4 av masket singer, og disse har vært: Joel McHale i uke 3, Wayne Brady i uke 6, og Craig Robinson i uke 10.

De som har blitt avslørt så langt i sesong 4 av the masked singer er: 

Spoiler

Busta Rhymes, Mickey Rourke, Brian Austin Green, Mark Sanchez, Wndu Williams, Bob Saget, Lisa Hartman Black, Clint Black, Lonzo Ball, Dr. Elvis Francois, Paul Anka, Taylor Dayne, Chloe Kim og Tori Kelly.

Fra det jeg kan se har det ikke vært gjesteopptreden eller duetter i tidligere sesonger.

Kan du dele kilde på hvor og når, og med hvem de har gjort dette i USA. For av det jeg kan finne har ingen av gjesteopptredene vist seg å være blant de maskerte sangerne. 

Kom med kilde, så skal jeg tro deg. For her mistenker jeg du finner på, for å blåse liv i påstanden din om at Ulrikke er Trollet. Påstanden din blir ikke sterkere av at man finner på ting.

Men om du har kilde å vise til, og jeg har oversett noe (og at du har rett) så legger jeg meg selvsagt helt flat.

Men jeg har ikke klart å spore opp det du snakker om her, så kunne du vært så snill og kommet med en kilde, og noe konkret på hvordan de har gjort dette i USA.

Marsh skrev (30 minutter siden):

Ja, til og med om Ulrikke hadde stått ved siden av trollet på lørdag, hadde jeg fortsatt sagt at trollet er Ulrikke, den stemmen er veldig lett å kjenne igjen.

Så det du egentlig sier er at selv om det skulle viser seg å være en annen når masken taes av, vil du fremdeles nekte og påstå at det er Ulrikke.

Interessant logikk.

Anonymkode: 1f263...555

• Liker 4
Skrevet
Korpsnerden skrev (2 timer siden):

Jeg tror fortsatt at trollet er Ulrikke. Da jeg hørte recap av låtene på slutten av programmet så kom duetten med vikingen og andre sang til trollet etter hverandre, og jeg hørte samme stemme. 

Rart hvordan man oppfatter ting ulikt. Akkurat dette var det som bekreftet at det er to forskjellige personer for meg. Jeg hørte en klar forskjell på recapen🤷🏽‍♀️

Anonymkode: d7fda...afa

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Så det du egentlig sier er at selv om det skulle viser seg å være en annen når masken taes av, vil du fremdeles nekte og påstå at det er Ulrikke.

Interessant logikk.

Nokså skremmende bevis på confirmation bias.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det liksom er så ekstremt innlysende at trollet er ulrikke. Stemmen er ikke lik, og hintene kan man sikkert få til å passe litt hvis man vil, men det kan man likegjerne få til å passe med mange andre også. 
hvorfor ble det liksom en vedtatt sannhet så raskt at det skulle være henne?

Anonymkode: 27170...3f0

• Liker 7
Skrevet
Korpsnerden skrev (3 timer siden):

Fordi? 

Jeg har lenge tenkt at trollet er Brandstorp. Men etter lørdagens sending tror jeg ikke det. Jeg vil tro at artistene som var duett partnere så hverandre bak scenen. Om Brandstorp plutselig skulle forsvinne for å være troll ville det bli synlig for både artister og andre bak scenen. Med tanke på hvor få som vet hvem som er inne i disse i kostymene tror jeg det er usannsynlig at det er Brandstorp.

• Liker 3
Skrevet
Oida skrev (6 timer siden):

Hvor usympatisk er det mulig å bli? Skal ikke andre brukere få komme med sine meninger og tanker selvom de ikke passer med dine meninger? Det er det mest idiotiske jeg har lest.

Jeg gir deg bare fakta.

Du kan tippe at kong Harald er vikingen om du vil.

Det er bare som sagt fascinerende å se at folk slenger ut navn det umulig kan være. 

Anonymkode: ce451...44b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gir deg bare fakta.

Du kan tippe at kong Harald er vikingen om du vil.

Det er bare som sagt fascinerende å se at folk slenger ut navn det umulig kan være. 

Kan du ikke slutte å poste som AB når du skal være så stygg?

• Liker 17
Skrevet
Oida skrev (2 minutter siden):

Jeg har lenge tenkt at trollet er Brandstorp. Men etter lørdagens sending tror jeg ikke det. Jeg vil tro at artistene som var duett partnere så hverandre bak scenen. Om Brandstorp plutselig skulle forsvinne for å være troll ville det bli synlig for både artister og andre bak scenen. Med tanke på hvor få som vet hvem som er inne i disse i kostymene tror jeg det er usannsynlig at det er Brandstorp.

Jeg er av motsatt oppfatning. Jeg trodde trollet mest sannsynlig var Ulrikke. Men sikker?

Sikker ble jeg først på lørdag. NRK brukte ekstremt mye energi på å prøve å overbevise folk om at «Ulrikke kan jo ikke være trollet likevel nå!»

De hadde ALDRI gjort dette med mindre Ulrikke nettopp er trollet.

Fascinerende at folk ut fra lørdagens sending tror at Ulrikke likevel ikke er trollet. Akkurat det NRK ønsket å oppnå. Ufattelig. Viser ar NRK har lykkes, jeg som trodde alle ville gjennomskue dette etter min mening latterlige forsøket på å villede.

Ulrikke kan ikke være trollet fordi det er «umulig» å ta på seg den drakta på 5 minutter? Jeg må le her.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...