Gjest Marsh Skrevet 8. desember 2020 #2741 Skrevet 8. desember 2020 Njaa skrev (2 minutter siden): Hva er referansene til barn og barne-tv? "Knoll i planeten", "Politimester Bastian", han sitter med et barneatlas bl.a
annsme89 Skrevet 8. desember 2020 #2742 Skrevet 8. desember 2020 Njaa skrev (10 minutter siden): Nei jeg misforsto ikke. Det er ikke det han sier, men han sitter med et puslespill og setter inn en brikke som tilsvarer vestlandet/Bergen. Jeg tenker at dette Bergen hintet handler om fotballrivalisering.. det er en kjent sak at Brann og Vif er store rivaler. Nå vet ikke jeg om Bailey er fra Oslo, men i så tilfelle gir jo dette helt mening. Altså at han tar det som et kompliment at en bergenser skryter av hans ferdigheter, når han «representerer» rivaliserende by/lag.. 1
Shaka Skrevet 8. desember 2020 #2743 Skrevet 8. desember 2020 Jeg er visst den eneste som hører Astrid S sin stemme når Trollet synger. Så i kveld så jeg en del opptredener igjen. Og da plukka jeg opp "dansetroll, konkurransetroll", så så jeg uptown funk og der sier hun(som ikke er del av sangen) "remember this?" før hun gjør en del popping moves. Og da datt Mona Berntsen ned i huet på meg, og jeg innså at jeg ikke ANER om hun kan synge. Og er hun i Norge for tiden? 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2744 Skrevet 8. desember 2020 Lilletulipan skrev (På 7.12.2020 den 19.30): Noen som har vært inne på om Trollet kan være Lisa Stokke? Så Frost med kid'en her om dagen, og synes det kan ligne på sangstemmen. Men aner ikke med hintene altså.... Jeg synes også stemmen høres ut som en musical-artist. Men har vi særlig mange A-kjendiser blant dem? og som bor i Oslo. Anonymkode: 10397...7d5 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2745 Skrevet 8. desember 2020 Trudis23 skrev (På 7.12.2020 den 13.23): Jeg tror trollet er Maria Haukaas Mittet. «Trollet fra Senja». Men hun har jo ikke uhell i kjærlighet? Har hun spilt en musical som handler om å ikke finne kjærligheten «for sånne som meg», som trollet sier. Anonymkode: 5b369...250
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2746 Skrevet 9. desember 2020 Njaa skrev (7 timer siden): Nei jeg misforsto ikke. Det er ikke det han sier, men han sitter med et puslespill og setter inn en brikke som tilsvarer vestlandet/Bergen. Jo det var jo akkurat det han sa: «selveste statsministeren har sagt at hun skulle ønske hun hadde min selvtillit da hun så meg på den grønne scene, og det betyr jo mye,spesielt når det kommer fra en bergenser» det utsagnet kan man jo tolke som man vil. men det er også rett At han legger inn en puslespillbrikkepå Vestlandet. men han har ikke SAGT at han kommer fra eller har bodd i Bergen osv. Men bergensere er jo kjent for å ha høy selvtillit, så det betyr jo mye når en fra Bergen sier hun syns du har mye selvtillit. selvsagt kan man anta at dette med fokus på Bergen kan være relevant, men det blir jo isåfall et tolkningsspørsmål Anonymkode: 27170...3f0 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2747 Skrevet 9. desember 2020 Kan Trollet være Janne Formoe?? Anonymkode: a177a...eeb 1
Njaa Skrevet 9. desember 2020 #2748 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jo det var jo akkurat det han sa: «selveste statsministeren har sagt at hun skulle ønske hun hadde min selvtillit da hun så meg på den grønne scene, og det betyr jo mye,spesielt når det kommer fra en bergenser» det utsagnet kan man jo tolke som man vil. men det er også rett At han legger inn en puslespillbrikkepå Vestlandet. men han har ikke SAGT at han kommer fra eller har bodd i Bergen osv. Men bergensere er jo kjent for å ha høy selvtillit, så det betyr jo mye når en fra Bergen sier hun syns du har mye selvtillit. selvsagt kan man anta at dette med fokus på Bergen kan være relevant, men det blir jo isåfall et tolkningsspørsmål Anonymkode: 27170...3f0 Bare merkelig om både puslespillet og kommentaren om selvtilitt/statsminister/Bergen ikke skulle ha noen ting med hans relasjon til vestlandet å gjøre. Det er noe veldig kjent med måten han danser og beveger seg på, men kommer ikke på hvem det er. Hmm. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2749 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): «Trollet fra Senja». Men hun har jo ikke uhell i kjærlighet? Har hun spilt en musical som handler om å ikke finne kjærligheten «for sånne som meg», som trollet sier. Anonymkode: 5b369...250 Men hun har jo juleturné, pluss at stemmen hennes er litt «grovere» når hun synger.. Anonymkode: cb579...9da 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2750 Skrevet 9. desember 2020 maskertbruker skrev (10 timer siden): De har heller aldri påstått at Elgen har noen relasjon til Bergen. Det som ble sagt var at statsministeren hadde sagt at hun skulle ønske hun hadde hans selvtillit. Og at det betyr mye når det kommer fra en bergenser. Statsministeren er Erna, som er bergenser. Bergensere er kjent for å ha nok selvtillit fra før, og derfor betyr det mye. Gir det mer mening for deg nå? Ser at mange misforstod dette hintet eller ikke hørte ordentlig etter. Det som er viktig er at Elgen har møtt og snakket med Erna Solberg. Hvor kan han ha gjort det? For eksempel på den grønne scenen på Norway Cup på kjendiskampen, tenker jeg, der Erna deltar hvert år. Samt en viss kar i 2014 som også deltok der.. Anonymkode: 10397...7d5 2
Janzypants Skrevet 9. desember 2020 #2751 Skrevet 9. desember 2020 Kanskje Elgen er Mini Jakobsen? 😂😂 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2752 Skrevet 9. desember 2020 Jeg innser at det finnes mange i Norge med en fundamental ulik virkelighetsoppfatning enn det jeg har. Fascinerende. Det ene idiotiske tipset etter det andre. Øivind Elgenes? Jan Gunnar Solli? John Carew? Herregud. Og trollet, Astrid S, og Janne Formoe, og det ene etter det andre av håpløse forslag. Det er altså mange som blir overrasket på lørdag, som ikke har skjønt det enkle og opplagte. Elgen er Markus Bailey. Vikingen er Herman Dahl. Trollet er Ulrikke Brandstorp. Ikke heng dere sånn opp i enkelthint. Noen av hintene er å skulle villede. Noen av dem har en eller annen teit forklaring som er vanskelig å komme på. De viktigste «hintene» er sangstemmer, snakkestemmer og måte å te seg på. Og det er ingen tvil om at det er disse tre, akkurat som at det ikke var noen tvil om enhjørningen og trollet. Anonymkode: ce451...44b 8
n.jenta Skrevet 9. desember 2020 #2753 Skrevet 9. desember 2020 Var det elgen eller vikingen som hadde mesterens mesterlogo attmed seg i introen forrige lørdag?
*Emma* Skrevet 9. desember 2020 #2754 Skrevet 9. desember 2020 bobla20 skrev (18 timer siden): Hva med Pixar-plakaten? Og Baileysen? Jeg har også tenkt på Jan Gunner Solli, men jeg vet ikke annet om han enn at han var fotballspiller, er DJ og var med i Skal i danse. Han er litt for anonym og ukjent for meg til at jeg kan kjenne ham igjen på hint. Mulig det er han, altså. Jeg vet ikke helt hva jeg tror. Alle hintene stemmer definitivt ikke med ham. Men jeg syns ikke alle hintene stemmer med noen av de andre som er foreslått heller :)
*Emma* Skrevet 9. desember 2020 #2755 Skrevet 9. desember 2020 n.jenta skrev (2 minutter siden): Var det elgen eller vikingen som hadde mesterens mesterlogo attmed seg i introen forrige lørdag? Tror det var Ravnen. Var det ikke det da? (Anne har jo ikke vært der, men mannen har vel det). 3
Oida Skrevet 9. desember 2020 #2756 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg innser at det finnes mange i Norge med en fundamental ulik virkelighetsoppfatning enn det jeg har. Fascinerende. Det ene idiotiske tipset etter det andre. Øivind Elgenes? Jan Gunnar Solli? John Carew? Herregud. Og trollet, Astrid S, og Janne Formoe, og det ene etter det andre av håpløse forslag. Det er altså mange som blir overrasket på lørdag, som ikke har skjønt det enkle og opplagte. Elgen er Markus Bailey. Vikingen er Herman Dahl. Trollet er Ulrikke Brandstorp. Ikke heng dere sånn opp i enkelthint. Noen av hintene er å skulle villede. Noen av dem har en eller annen teit forklaring som er vanskelig å komme på. De viktigste «hintene» er sangstemmer, snakkestemmer og måte å te seg på. Og det er ingen tvil om at det er disse tre, akkurat som at det ikke var noen tvil om enhjørningen og trollet. Anonymkode: ce451...44b Hvor usympatisk er det mulig å bli? Skal ikke andre brukere få komme med sine meninger og tanker selvom de ikke passer med dine meninger? Det er det mest idiotiske jeg har lest. 30
Måneskinn Skrevet 9. desember 2020 #2757 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan Trollet være Janne Formoe?? Anonymkode: a177a...eeb Tror ikke Janne Formoe har en såå god stemme? Men kanskje, hun kan overraske. Hun har sunget masse før, så hvem vet. Jeg holder fortsatt en knapp på Ulrikke. Det er noe med de laveste tonene som minner om måten Ulrikke synger på. Har lest forslag om at trollet også kan være Alexandra Rotan, men syns hun har en litt "tynnere" stemme enn det som høres her. Ulrikke har sagt at det ikke er henne, men hun var også flink på å nekte for at hun skulle være med i MGP også, så... et annet forslag er Ingeborg Walther, som vi så i Stjernekamp for ikke så lenge siden, men jeg vet ikke. 1
Gjest Marsh Skrevet 9. desember 2020 #2758 Skrevet 9. desember 2020 I introen til 3 episode sitter elgen med atlaset og siden han har åpen er Canada/USA. Dette kan gjelde både Markus Bailey som har amerikansk far og Jan Gunnar Solli som har spilt forball i USA...
Sally-Go-Round Skrevet 9. desember 2020 #2759 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg innser at det finnes mange i Norge med en fundamental ulik virkelighetsoppfatning enn det jeg har. Fascinerende. Det ene idiotiske tipset etter det andre. Øivind Elgenes? Jan Gunnar Solli? John Carew? Herregud. Og trollet, Astrid S, og Janne Formoe, og det ene etter det andre av håpløse forslag. Det er altså mange som blir overrasket på lørdag, som ikke har skjønt det enkle og opplagte. Elgen er Markus Bailey. Vikingen er Herman Dahl. Trollet er Ulrikke Brandstorp. Ikke heng dere sånn opp i enkelthint. Noen av hintene er å skulle villede. Noen av dem har en eller annen teit forklaring som er vanskelig å komme på. De viktigste «hintene» er sangstemmer, snakkestemmer og måte å te seg på. Og det er ingen tvil om at det er disse tre, akkurat som at det ikke var noen tvil om enhjørningen og trollet. Anonymkode: ce451...44b Du er tydeligvis ikke her å diskutere, bare belære. Kan ikke du gjøre det med dine venner, så kan vi få diskutere oss i mellom? 13
Gjest Marsh Skrevet 9. desember 2020 #2760 Skrevet 9. desember 2020 Måneskinn skrev (9 minutter siden): Tror ikke Janne Formoe har en såå god stemme? Men kanskje, hun kan overraske. Hun har sunget masse før, så hvem vet. Jeg holder fortsatt en knapp på Ulrikke. Det er noe med de laveste tonene som minner om måten Ulrikke synger på. Har lest forslag om at trollet også kan være Alexandra Rotan, men syns hun har en litt "tynnere" stemme enn det som høres her. Ulrikke har sagt at det ikke er henne, men hun var også flink på å nekte for at hun skulle være med i MGP også, så... et annet forslag er Ingeborg Walther, som vi så i Stjernekamp for ikke så lenge siden, men jeg vet ikke. Enig med deg. Jeg kan lese litt her inne og tenke, hm kanskje det ikke er Ulrikke likevel, men så går jeg inn og hører på sangene og da bare skinner stemmen hennes så gjennom. Bare å gå inn og sjekke opptredene hennes på stjernekamp, så hører man det veldig godt. Blir veldig overrasket om det er noen andre, men det hadde vært fint om det var det, så ikke de fleste hadde vært så opplagte og lett å gjette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå