AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2721 Skrevet 8. desember 2020 Njaa skrev (Akkurat nå): Da står vi igjen med baileys'en. Er det bare tilfeldig og betyr ingenting? Baileys'en og evt sangkunnskaper er det eneste som taler imot Solli. Sangferdigheter er det klart viktigste. Det må stemme. Hint kan vris på. Solli kan garantert ikke synge som elgen. Anonymkode: ce451...44b 2
Njaa Skrevet 8. desember 2020 #2722 Skrevet 8. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes personlig de dro den for langt med Rimmen. Blant annet at hun hadde vært lengst i yrket sitt uavhengig av kjønn. Det stemmer ikke. Så jeg tror NRK kan dra den litt langt om de ønsker. Ravnen hadde en grønn og en blå ring rundt øynene noe som skulle pekt i retning OL, ellers er hun ikke den som har hentet inn medaljer mest her i landet. Kjedelig når det viste seg å være henne. At NRK redigerer Wikipedia med maskorama er jo bare rart. Anonymkode: fef51...a65 Hun sa jo ikke at hun har vært lengst i yrket sitt, hun sa "lenger enn de fleste", og det er jo sant. Self har du Ellefsen og Arne Scheie, men de absolutt fleste har vært der kortere enn Rimmen. Virker jo som Tv2 & co har som mål at ingen skal være eldre enn 30år for tiden. Jeg er uenig i at de har dratt det langt, jeg synes kart og terreng har stemt veldig bra med de som er avslørt hittil. Hvis Elgen er Bailey så stemmer kart og terreng imidlertid ikke. Endret 8. desember 2020 av Njaa 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2723 Skrevet 8. desember 2020 Njaa skrev (3 minutter siden): Hun sa jo ikke at hun har vært lengst i yrket sitt, hun sa "lenger enn de fleste", og det er jo sant. Self har du Ellefsen og Arne Scheie, men de absolutt fleste har vært der kortere enn Rimmen. Virker jo som Tv2 & co har som mål at ingen skal være eldre enn 30år for tiden. Jeg er uenig i at de har dratt det langt, jeg synes kart og terreng har stemt veldig bra med de som er avslørt hittil. Hvis Elgen er Bailey så stemmer kart og terreng imidlertid ikke. Hvem eeeer det da... hmmm solli kan da ikke være kjent nok..? Anonymkode: 27170...3f0
Njaa Skrevet 8. desember 2020 #2724 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem eeeer det da... hmmm solli kan da ikke være kjent nok..? Anonymkode: 27170...3f0 Vet ikke hvem det er :-). Solli er da langt mer kjent enn Bailey?? Jeg hadde aldri hørt eller sett Markus Bailey før Maskorama, måtte søke han opp. 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2725 Skrevet 8. desember 2020 Dere som setter favoritter/"stemmer" inne på nrk.no, hva har dere valgt etter? Hvem dere synes synger finest, den minst åpenbare osv.? Anonymkode: 4ddcd...666
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2726 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere som setter favoritter/"stemmer" inne på nrk.no, hva har dere valgt etter? Hvem dere synes synger finest, den minst åpenbare osv.? Anonymkode: 4ddcd...666 Har valgt alle som favoritt utenom den jeg vil mest skal ta av seg maska (trollet). Dvs. valgt ut etter min egen nysgjerrighet. Anonymkode: 7ceb3...996
Sally-Go-Round Skrevet 8. desember 2020 #2727 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Dere som setter favoritter/"stemmer" inne på nrk.no, hva har dere valgt etter? Hvem dere synes synger finest, den minst åpenbare osv.? Anonymkode: 4ddcd...666 Jeg har gitt stjerne til den/ de som synger finest og/ eller lager best show 😊 3
Hattivatti Skrevet 8. desember 2020 #2728 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Dere som setter favoritter/"stemmer" inne på nrk.no, hva har dere valgt etter? Hvem dere synes synger finest, den minst åpenbare osv.? Anonymkode: 4ddcd...666 Jeg stemmer frem de jeg er mest nyskjerrig på for å holde på spenningen lengst mulig og dem jeg synes er mest underholdende å se på. Trollet og elgen har fått min stemme hver gang. 8
UnderCover Skrevet 8. desember 2020 #2729 Skrevet 8. desember 2020 Ryuk skrev (10 minutter siden): Jeg stemmer frem de jeg er mest nyskjerrig på for å holde på spenningen lengst mulig og dem jeg synes er mest underholdende å se på. Trollet og elgen har fått min stemme hver gang. Samme her. Håper vikingen må ta av seg masken først. 1
Frøken detektiv Skrevet 8. desember 2020 #2730 Skrevet 8. desember 2020 (endret) Njaa skrev (1 time siden): Da står vi igjen med baileys'en. Er det bare tilfeldig og betyr ingenting? Baileys'en og evt sangkunnskaper er det eneste som taler imot Solli. Markus Bailey har ingen relasjon til Bergen/vestlandet og heller ingen utenlandskarriere, så hvis det er han blr NrK ha en god forklaring 🙂 Baileys'en kan være tilfeldig eller for å vise at han sitter i en bar. Solli har tidligere uttalt at han av er glad i fest og moro. Har kun hørt han synge en gang. (Tror ihvertfall det er han som synger 😅) På en YouTube video hvor han og Ingrid Berg Mehus varmer opp for David Guetta. Men det er filmet av en publikummer og vanskelig å høre godt nok. Jan Thomas sa i en av sendingene at Solli kan synge ihvertfall 😄 Her er videoen jeg nevnte Endret 8. desember 2020 av Frøken detektiv
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2731 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som setter favoritter/"stemmer" inne på nrk.no, hva har dere valgt etter? Hvem dere synes synger finest, den minst åpenbare osv.? Anonymkode: 4ddcd...666 Jeg har for det meste valgt ut i fra hvem som har sunget sanger jeg liker. Anonymkode: 3340d...dbe
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2732 Skrevet 8. desember 2020 Mannen kjente Solli da han spilte fotball, og han sier han var avholds da iallefall.. så vanskelig med den baileysen. Men håper det er han, han er en skikkelig artig type.. Anonymkode: 5eb8f...d92 2
maskertbruker Skrevet 8. desember 2020 #2733 Skrevet 8. desember 2020 2 hours ago, Njaa said: Da står vi igjen med baileys'en. Er det bare tilfeldig og betyr ingenting? Baileys'en og evt sangkunnskaper er det eneste som taler imot Solli. Markus Bailey har ingen relasjon til Bergen/vestlandet og heller ingen utenlandskarriere, så hvis det er han blr NrK ha en god forklaring 🙂 De har heller aldri påstått at Elgen har noen relasjon til Bergen. Det som ble sagt var at statsministeren hadde sagt at hun skulle ønske hun hadde hans selvtillit. Og at det betyr mye når det kommer fra en bergenser. Statsministeren er Erna, som er bergenser. Bergensere er kjent for å ha nok selvtillit fra før, og derfor betyr det mye. Gir det mer mening for deg nå? Ser at mange misforstod dette hintet eller ikke hørte ordentlig etter. 10
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2734 Skrevet 8. desember 2020 Så man noen gang baileys flaska? Eller så man bare innholdet i glasset? For da kunne det jo like gjerne være Amarula eller en annen sånn type likør? Anonymkode: 7f8cd...153 3
ella morax Skrevet 8. desember 2020 #2735 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så man noen gang baileys flaska? Eller så man bare innholdet i glasset? For da kunne det jo like gjerne være Amarula eller en annen sånn type likør? Anonymkode: 7f8cd...153 Eller sjokomelk? Nesquick, o'boy, litago? 1
Frøken detektiv Skrevet 8. desember 2020 #2736 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Mannen kjente Solli da han spilte fotball, og han sier han var avholds da iallefall.. så vanskelig med den baileysen. Men håper det er han, han er en skikkelig artig type.. Anonymkode: 5eb8f...d92 Han er ihvertfall ikke avholds nå lenger 😊 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2737 Skrevet 8. desember 2020 Eneste jeg er usikker på nå er Elgen. Har vært sikker på det er Markus Bailey men det er jo mye som jeg ikke får til å stemme og jeg holder på å bli gal. Når noen skriver at Elgen sitt navn ikke er nevnt her inne ennå så tenker jeg det også kan stemme, og det hadde jo vært gøy. Men herregud det skal bli godt å få alt dette overstått på lørdag 🤣 Anonymkode: a2eba...2f5
Gjest Marsh Skrevet 8. desember 2020 #2738 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Eneste jeg er usikker på nå er Elgen. Har vært sikker på det er Markus Bailey men det er jo mye som jeg ikke får til å stemme og jeg holder på å bli gal. Når noen skriver at Elgen sitt navn ikke er nevnt her inne ennå så tenker jeg det også kan stemme, og det hadde jo vært gøy. Men herregud det skal bli godt å få alt dette overstått på lørdag 🤣 Anonymkode: a2eba...2f5 Det er mange referanser til barn og barne-tv når det gjelder elgen, så en eller annen fra NRK super er det iallefall. Første gang jeg så dette tenkte jeg på Kash King, pga utsagnet om å reise seg når kongen kommer. Men andre hint passet mer på Markus Bailey. Jeg er enig med deg at det er noen ting som ikke stemmer, men kanskje man tar det litt for bokstavelig. Med Anne Rimmen var det jo også noen utsagn som man må vri hjernen litt for å få på plass, bl.a med å være en av de som har vært med lengst som OL-reporter, der er det vael en god del andre som også har vært med i gamet rimelig lenge, men alt annet passet godt på henne, pluss at stemmen var ganske gjenkjenbar. Og jeg synes at elgen likner Markus Bailey på stemmen.
Njaa Skrevet 8. desember 2020 #2739 Skrevet 8. desember 2020 maskertbruker skrev (1 time siden): De har heller aldri påstått at Elgen har noen relasjon til Bergen. Det som ble sagt var at statsministeren hadde sagt at hun skulle ønske hun hadde hans selvtillit. Og at det betyr mye når det kommer fra en bergenser. Statsministeren er Erna, som er bergenser. Bergensere er kjent for å ha nok selvtillit fra før, og derfor betyr det mye. Gir det mer mening for deg nå? Ser at mange misforstod dette hintet eller ikke hørte ordentlig etter. Nei jeg misforsto ikke. Det er ikke det han sier, men han sitter med et puslespill og setter inn en brikke som tilsvarer vestlandet/Bergen. 2
Njaa Skrevet 8. desember 2020 #2740 Skrevet 8. desember 2020 Marsh skrev (4 minutter siden): Det er mange referanser til barn og barne-tv når det gjelder elgen, så en eller annen fra NRK super er det iallefall. Første gang jeg så dette tenkte jeg på Kash King, pga utsagnet om å reise seg når kongen kommer. Men andre hint passet mer på Markus Bailey. Jeg er enig med deg at det er noen ting som ikke stemmer, men kanskje man tar det litt for bokstavelig. Med Anne Rimmen var det jo også noen utsagn som man må vri hjernen litt for å få på plass, bl.a med å være en av de som har vært med lengst som OL-reporter, der er det vael en god del andre som også har vært med i gamet rimelig lenge, men alt annet passet godt på henne, pluss at stemmen var ganske gjenkjenbar. Og jeg synes at elgen likner Markus Bailey på stemmen. Hva er referansene til barn og barne-tv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå