Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 hour ago, Gaea said:

Ja, også vil jeg ikke tro majoriteten av tv-seerne bruker tid på å følge forumtråder om programmet og google mulige deltakere. Hvor mange hadde alle her inne gjettet rett om dere kun så på programmet og gjettet ut i fra kunnskap dere allerede hadde om kjendiser på egenhånd? Er jo ikke noe gøy for disse seerne (igjen - garantert majoriteten) om det er umulig å gjette da. 

Neste sesong, om den kommer, tenker jeg å kanskje holde meg unna forumtråder. Selv om det blir gøy å se innom her når trollet er avslørt da. 

Jeg visste ikke hvem halvparten av deltakerne var før jeg begynte å lete etter hvordan andre tolket hintene. Så uten diskusjoner på nett ville dette blitt fryktelig kjedelig for meg. Spenningen for meg har bestått mye av å skjønne hvilke tolkninger av hintene som er korrekte.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stemmen ligner ikke litt engang... 

Anonymkode: 7ceb3...996

Okei, da så... 😊

Skrevet

Dersom det er Ulrikke så er det jo sant at hun har ant om duett lenge, som trollet,,,,

Anonymkode: 345f7...7c0

Skrevet
Lilletulipan skrev (1 time siden):

Noen som har vært inne på om Trollet kan være Lisa Stokke? Så Frost med kid'en her om dagen, og synes det kan ligne på sangstemmen. Men aner ikke med hintene altså.... 

Jeg tror jeg var innen tanken helt til å begynne med. Du er ikke helt på jordet, om du spør meg 😉

Skrevet

Jeg er ikke så god på å gjette, men syns det er et underholdene program som tydeligvis fenger mange. Syns det er fascinerende at folk kan ha så forskjellig syngestemme og snakkestemme. Når man hører folk snakke på radioen for eksempel så kjenner man ofte igjen stemmen om man har hørt den før, men når folk synger er det ikke så lett å kjenne igjen. 

Jeg syns programlederen var litt lite engasjerende de første programmene, men det var litt bedre nå sist. Det blir spennende i finalen når alle skal ta av seg maskene, jeg er usikker på hvem de er.

Anonymkode: 8dbec...9b1

• Liker 4
Skrevet

Hvis Cess har visst om at hun skulle delta på dette i to år, så har hun jo hatt god tid til å øve med en sangpedagog på forhånd.

Anonymkode: 77f7f...43a

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hvis Cess har visst om at hun skulle delta på dette i to år, så har hun jo hatt god tid til å øve med en sangpedagog på forhånd.

Nettopp. Og hun hadde jo et godt utgangspunkt, hun har vist at hun har god stemmekontroll ved flere anledninger.

• Liker 7
Skrevet

Kan trollet være datteren til Katrine Moholdt?

Anonymkode: 212d5...7df

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nettopp. Og hun hadde jo et godt utgangspunkt, hun har vist at hun har god stemmekontroll ved flere anledninger.

Har du noen eksempler på videoer jeg kan  se hvor hun synger seriøst? Har sett noen, men der er det bare sånn tullesang.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er ikke hun litt lite kjent? Jeg aner ikke navn, eller hva hun har drevet med. 

Anonymkode: 520e5...47a

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet folk hvem det er da? Vil tro de har fått med litt mer kjente deltakere i og med at folket skal være med på å gjette. Jeg vet ikke hvem hun er feks. 

Anonymkode: 60b82...a16

• Liker 9
Skrevet

Både Katrine og datter synger som noen kråker, så det er ingen av dem :Knegg: 

Lurer på hvem de spør til sesong 2, jeg :danser:

Anonymkode: 1d652...719

• Liker 11
Skrevet

Det er aldri sagt han har underholdt i inn og utland, men at han har jobbet i inn og utland, MEN: dette var av de tre hintene der ett var usant. 

Så har han sagt at han har vist frem forarbeidet sitt i utland. De lager ikke bare hint for å hjelpe oss, men også villede. Bailey har vært såpass åpenbar at han må være kreativ. Alle snakker i ullne gåter. Vist fram fotarbeidet kan for min del da bety at han har danset på klubb eller spilt basket privat på ferie. 

• Liker 2
Skrevet
bobla20 skrev (13 timer siden):

Nå som så mange mener Trollet er Cess og ikke Ulrikke, har jeg gått tilbake og hørt noen av sangene fra Trollet - uten å se på skjermen. Nå hører jeg kun Cess og ser henne for meg stå på scenen og synge, akkurat som jeg gjorde med Ulrikke. 😂

Det her er jo som med den kjolen som noen så blå og noen så hvit. 😂

Haha, ja. Det er jo sånn hjernen vår fungerer. Når vi forventer å høre eller se noe, så er det det vi hører og ser (helt forenklet).

Jeg er veldig spent på resultatet på lørdag, for jeg var bare sånn "Det er Cess!!!" Med én gang Trollet begynte å snakke første episode. Hørte ikke på hintene en gang, var bare sikker. Men så er jeg redd for at hjernen min da har lurt meg resten av sesongen 😂😂

Jeg har trua. Eventuelt syns jeg det bare er gøy å oppleve å høre så klart og tydelig en person når det ikke er det. 

Underholdt har jeg blitt hver lørdag uansett 🙌🙌

Anonymkode: 9a415...b84

• Liker 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dette er det eneste argumentet som taler mot Bailey. Hvorfor ha med et så åpenbart hint om det er ham? Men om Rimmen hadde de både tydelig hint om gullrute samt fødselsår 1981. Så her har de nok bare vært litt vel gavmilde på hint-fronten.

Anonymkode: ce451...44b

Det er jo mange hint om Bailey folk helt overser fordi de er så opptatt av det som ser ut som Bailyes. Atlaset stemmer ikke spesielt bra. At han har reist flere land rundt for å underholde er direkte feil (med mindre de hinter til lekeland, som i så fall er litt tullete). At han er kjent for sitt gode hoftefeste og krasse overblikk kan evt kun vennene hans vite, fordi han ikke er noen kjent fotballspiller. For å nevne noe... programledere skrinla han jo etter hintene sist, forståelig nok.

Mulig jeg kommer til å ende opp på Bailey selv, i mangel på noe bedre. Men får det ikke til å stemme.

Endret av Njaa
  • Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ifølge min søster som er proff sanger, så er Cess god nok til å være trollet... Veit ikke om hun er trollet altså, men kan nok ikke skrinlegge Cess fordi hun ikke er god nok.

Endret av Njaa
  • Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha, ja. Det er jo sånn hjernen vår fungerer. Når vi forventer å høre eller se noe, så er det det vi hører og ser (helt forenklet).

Jeg er veldig spent på resultatet på lørdag, for jeg var bare sånn "Det er Cess!!!" Med én gang Trollet begynte å snakke første episode. Hørte ikke på hintene en gang, var bare sikker. Men så er jeg redd for at hjernen min da har lurt meg resten av sesongen 😂😂

Jeg har trua. Eventuelt syns jeg det bare er gøy å oppleve å høre så klart og tydelig en person når det ikke er det. 

Underholdt har jeg blitt hver lørdag uansett 🙌🙌

Anonymkode: 9a415...b84

Jeg tenkte det også med det samme jeg hørte henne 😊.

• Liker 1
Skrevet
Njaa skrev (4 timer siden):

Det er jo mange hint om Bailey folk helt overser fordi de er så opptatt av det som ser ut som Bailyes. Atlaset stemmer ikke spesielt bra. At han har reist flere land rundt for å underholde er direkte feil (med mindre de hinter til lekeland, som i så fall er litt tullete). At han er kjent for sitt gode hoftefeste og krasse overblikk kan evt kun vennene hans vite, fordi han ikke er noen kjent fotballspiller. For å nevne noe... programledere skrinla han jo etter hintene sist, forståelig nok.

Mulig jeg kommer til å ende opp på Bailey selv, i mangel på noe bedre. Men får det ikke til å stemme.

Det er Jan Gunnar 😉

Skrevet
Frøken detektiv skrev (1 minutt siden):

Det er Jan Gunnar 😉

Jeg kjenner ikke til han. Kan du gi en liten recap av hvordan hintene passer sammen? 

Anonymkode: 44a38...61e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kjenner ikke til han. Kan du gi en liten recap av hvordan hintene passer sammen? 

Anonymkode: 44a38...61e

Orker ikke lete frem alt, men spør meg om enkelthint så skal jeg svare 😊

Vil jo egentlig ikke at flere skal få øynene opp for han, da minsker jo mine sjanser til å vinne 😅🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...