missmcbeal Skrevet 7. desember 2020 #2661 Skrevet 7. desember 2020 Marsh skrev (2 minutter siden): Yndlingsdrikken til Markus Bailey er baileys og kaffe... Det var ganske opplagte hint for Mia Gundersen og Inger Lise Rydal også, tror ikke de regnet med at det kom til å bli så lett for folk å gjette Kanskje et poeng som vi har lett for å overse er at dette er program for hele familien - så det som for enkelte virker å være veldig lette hint, er laget på et nivå slik at f.eks. barn også skal ha forutsetning til å gjette? Mens vi voksne kanskje har for store forventinger til at det ikke skal være så lett å løse...? 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2662 Skrevet 7. desember 2020 Hvordan vet vi at det er baileys? Kan det ha vært sjokolademelk? Og er det noen som er kjent for å drikke det? Anonymkode: 520e5...47a
Frøkensina Skrevet 7. desember 2020 #2663 Skrevet 7. desember 2020 Litt kjedelig at paneldiskusjonene er så oppkonstruerte og scriptet uavhengig av om de vet eller ikke. I det minste kunne de hatt et bedre script for å gjøre det spennende og ikke så tydelig, og f.eks. sagt at spørsmålene er stilt på forhånd slik at man ikke blir så obs på at resten er skuespill. Lite på tv er spontant da selv i programmer det skal se sånn ut (f.eks. Nytt på nytt), men om man skal late som så synes jeg de kunne gjort det litt bedre og ikke slengt inn forslag som Märtha Louise og Timbuktu liksom 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2664 Skrevet 7. desember 2020 bobla20 skrev (1 time siden): Nå som så mange mener Trollet er Cess og ikke Ulrikke, har jeg gått tilbake og hørt noen av sangene fra Trollet - uten å se på skjermen. Nå hører jeg kun Cess og ser henne for meg stå på scenen og synge, akkurat som jeg gjorde med Ulrikke. 😂 Det her er jo som med den kjolen som noen så blå og noen så hvit. 😂 Du ser for deg at Cess plutselig har fått en slik sangstemme? Anonymkode: ce451...44b 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2665 Skrevet 7. desember 2020 missmcbeal skrev (30 minutter siden): Det kan jo være at bailey er at bevisst villende hint for å få oss til å tro at det er Markus Bailey, men jeg også henger meg opp i att hintet er baileys. Dette er det eneste argumentet som taler mot Bailey. Hvorfor ha med et så åpenbart hint om det er ham? Men om Rimmen hadde de både tydelig hint om gullrute samt fødselsår 1981. Så her har de nok bare vært litt vel gavmilde på hint-fronten. Anonymkode: ce451...44b 4
Gjest Marsh Skrevet 7. desember 2020 #2666 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er det eneste argumentet som taler mot Bailey. Hvorfor ha med et så åpenbart hint om det er ham? Men om Rimmen hadde de både tydelig hint om gullrute samt fødselsår 1981. Så her har de nok bare vært litt vel gavmilde på hint-fronten. Anonymkode: ce451...44b Med Mia Gundersen ga de til og med navnet, så, ja, de har vært rause med hint.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2667 Skrevet 7. desember 2020 Frøken detektiv skrev (1 time siden): At du gidder 😂😂😂😂 Men hun har jo helt rett, mor er ikke eldste i familien, det er som regel besteforeldre. Du er iværtfall ingen detektiv 😂😂😂😂 Anonymkode: 1f263...555 7
Sola de Skrevet 7. desember 2020 #2668 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle dine tips er jo fullstendig borte i natten. Mener du dette seriøst? Jaja, du får jo en bedre opplevelse av dette enn de fleste andre, siden du kommer til å bli overrasket når maskene faller. Anonymkode: ce451...44b Så hyggelig du var. Vi blir vel alle overrasket 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2669 Skrevet 7. desember 2020 Frøken detektiv skrev (17 minutter siden): At du gidder 😂😂😂😂 Moren er jo ikke familiens eldste? Hvis du tenker At det hintet henspeiler til moren så vrir du jo på hintet så det passer sånn du vil😝 Anonymkode: 27170...3f0 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2670 Skrevet 7. desember 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: En mor er ikke regnet som de eldste i familien! Anonymkode: 20aad...979 En mor kan vel fort være den eldste i familien, dersom det ikke er besteforeldre i bildet? Min mor ble eldst i sin familie da begge foreldrene døde for et par år siden og hun er 55 år. På samme måte som at min tante har vært eldst på farssiden i omlag 20 år. Anonymkode: 7b448...11d 5
Frøken detektiv Skrevet 7. desember 2020 #2671 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Men hun har jo helt rett, mor er ikke eldste i familien, det er som regel besteforeldre. Du er iværtfall ingen detektiv 😂😂😂😂 Anonymkode: 1f263...555 Gidder ikke spikke fliser, vi snakkes heller på lørdag sier jeg 😂 Gleder meg btw 😉 2
bobla20 Skrevet 7. desember 2020 #2672 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Du ser for deg at Cess plutselig har fått en slik sangstemme? Anonymkode: ce451...44b Ja, på flere av sangene hører jeg nå Cess og på flere av dem Ulrikke - hvor jeg tenker det MÅ være for bra til å være Cess. Er man en habil sanger fra før, så kan man helt ikkert få til å bli ganske god om man går inn for det og går til sangpedagog. Om Cess er så innmari konkurransemenneske som flere her mener, så kan det jo være at hun går skikkelig all in. Og hvem vet? Jeg har aldri hørt henne synge noe annet enn tullesynging. Jeg holder fortsatt en knapp på Ulrikke, men hører også Cess innimellom og ser at hint passer begge. Det eneste er at jeg mener jeg hører små østfoldske uttaler innimellom - sånn som man gjerne glemmer å endre når man skal snakke mest mulig plain østlandsk. Vi får se på lørdag. 😊 3
Gjest Gaea Skrevet 7. desember 2020 #2673 Skrevet 7. desember 2020 missmcbeal skrev (1 time siden): Kanskje et poeng som vi har lett for å overse er at dette er program for hele familien - så det som for enkelte virker å være veldig lette hint, er laget på et nivå slik at f.eks. barn også skal ha forutsetning til å gjette? Mens vi voksne kanskje har for store forventinger til at det ikke skal være så lett å løse...? Ja, også vil jeg ikke tro majoriteten av tv-seerne bruker tid på å følge forumtråder om programmet og google mulige deltakere. Hvor mange hadde alle her inne gjettet rett om dere kun så på programmet og gjettet ut i fra kunnskap dere allerede hadde om kjendiser på egenhånd? Er jo ikke noe gøy for disse seerne (igjen - garantert majoriteten) om det er umulig å gjette da. Neste sesong, om den kommer, tenker jeg å kanskje holde meg unna forumtråder. Selv om det blir gøy å se innom her når trollet er avslørt da.
Frøken detektiv Skrevet 7. desember 2020 #2674 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Moren er jo ikke familiens eldste? Hvis du tenker At det hintet henspeiler til moren så vrir du jo på hintet så det passer sånn du vil😝 Anonymkode: 27170...3f0 Haha det er isåfall mange som er flinkere enn meg til å vri på hint for å få det til å passe de her inne 🤪
Lilletulipan Skrevet 7. desember 2020 #2675 Skrevet 7. desember 2020 Noen som har vært inne på om Trollet kan være Lisa Stokke? Så Frost med kid'en her om dagen, og synes det kan ligne på sangstemmen. Men aner ikke med hintene altså.... 1
Sally-Go-Round Skrevet 7. desember 2020 #2676 Skrevet 7. desember 2020 Gaea skrev (12 minutter siden): Ja, også vil jeg ikke tro majoriteten av tv-seerne bruker tid på å følge forumtråder om programmet og google mulige deltakere. Hvor mange hadde alle her inne gjettet rett om dere kun så på programmet og gjettet ut i fra kunnskap dere allerede hadde om kjendiser på egenhånd? Er jo ikke noe gøy for disse seerne (igjen - garantert majoriteten) om det er umulig å gjette da. Neste sesong, om den kommer, tenker jeg å kanskje holde meg unna forumtråder. Selv om det blir gøy å se innom her når trollet er avslørt da. Det er helt klart! De jeg ser det med, svigerfamilien, gjetter på alt mulig fordi det er gøy! De koser seg maks! Kun jeg som sitter med mye «kunnskap» og det angrer jeg på. Skulle ønske jeg fant det ut på den måten de finner ut..! 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2677 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet ikke om det finnes en oversikt, men de som har blitt avslørt er: Gaupa - Susann Goksør Bjerkhreim Fugleskremselet - Trygve Skagsvold Vedum Puddelen - Mia Gundersen Ravnen - Anne Rimmen Anonymkode: ec22d...134 Tusen takk! 🥰 Anonymkode: 5bb0e...e06 1
Gjest Marsh Skrevet 7. desember 2020 #2678 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tusen takk! 🥰 Anonymkode: 5bb0e...e06 Her kan du se alle hintene på de som er avslørt: https://www.nrk.no/maskorama/
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2679 Skrevet 7. desember 2020 Lilletulipan skrev (28 minutter siden): Noen som har vært inne på om Trollet kan være Lisa Stokke? Så Frost med kid'en her om dagen, og synes det kan ligne på sangstemmen. Men aner ikke med hintene altså.... Stemmen ligner ikke litt engang... Anonymkode: 7ceb3...996 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2680 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Stemmen ligner ikke litt engang... Anonymkode: 7ceb3...996 Jeg tenkte på det i starten, men hun har lagt ut mye bilder fra London hvor hun kanskje bor og har ikke mulighet til å reise frem/tilbake mtp karantene osv. Anonymkode: 60b82...a16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå