Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sola de skrev (42 minutter siden):

Jeg tror vikingen er Sondre Justad. Elgen tror jeg er Elg. Trollet veksler jeg mellom å tro er Jannicke Irwin Abrahamsen, Maria Arredondo og Maria Haukaas Mittet. Men skal si jeg synes stemmen til Ulrikke og trollet like etterpå var litt like :klo:

Alle dine tips er jo fullstendig borte i natten. Mener du dette seriøst?

Jaja, du får jo en bedre opplevelse av dette enn de fleste andre, siden du kommer til å bli overrasket når maskene faller.

Anonymkode: ce451...44b

• Liker 6
Skrevet
*Emma* skrev (1 time siden):

Jeg håper at jeg blir overrasket over noen av de 3 i finalen. At det ikke er de "alle" tror....
Det hadde vært gøy :)

Enig. Dessverre er det temmelig usannynslig.

• Liker 1
Skrevet
Trudis23 skrev (3 timer siden):

Jeg tror trollet er Maria Haukaas Mittet. 

Da må du forberede deg på å bli overrasket.

• Liker 5
Skrevet
Frøken detektiv skrev (12 timer siden):

I videoen til Trollet sier hun at hun har lært å ta det onde med det gode og at det er en egenskap hun har lært av de eldste i familien. 

Les hva Ulrikke sier her:

Screenshot_20201207_040402.jpg

En mor er ikke regnet som de eldste i familien! 

Anonymkode: 20aad...979

• Liker 8
Skrevet

Slenger ut noen navn uten at jeg har studert hint og alt mulig...

Elgen: Vinz (fra Nico & Vinz), eller kaanskje Adam Douglas?

Anonymkode: 96d1e...7b5

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror Drake er elgen jeg. Rimelig sikker faktisk

Anonymkode: e5728...bde

• Liker 2
Skrevet

Finnes det et sted der det står hvem som har blitt avslørt? 

Anonymkode: 5bb0e...e06

Skrevet
Njaa skrev (2 timer siden):

Som jeg gjentatte ganger har spurt om uten å få svar:-). Hvordan får du et atlas og "reist flere land rundt for å underholde" til å passe med Bailey? Han har amerikansk far som han møtte i et tv-prg men har da aldri reist rundt i flere land for å underholde? Så misvisende har de ikke vært med noen andre, de gir tydelige hint på at personen har en internasjonal karriere. Og har han mange ganger tatt ansvar for musikken og fylt dansegulvet? Å forvirre på grensen til løgn er hvertfall noe de ikke har gjort med de andre deltagerne. Eneste logiske jeg ser er at de er desperate fordi de røpte for mye med Baileys første program, men det er litt søkt.

Det kan være at "jeg" ikke er Markus Bailey som person, men den han spilte/var stemmen til i Pixar - Balder Lettfot. Den filmen har underholdt i flere land, altså da Balder Lettfot.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Finnes det et sted der det står hvem som har blitt avslørt? 

Anonymkode: 5bb0e...e06

Vet ikke om det finnes en oversikt, men de som har blitt avslørt er:

Gaupa - Susann Goksør Bjerkhreim 

Fugleskremselet - Trygve Skagsvold Vedum

Puddelen - Mia Gundersen

Ravnen - Anne Rimmen

Anonymkode: ec22d...134

Skrevet

Nå som så mange mener Trollet er Cess og ikke Ulrikke, har jeg gått tilbake og hørt noen av sangene fra Trollet - uten å se på skjermen. Nå hører jeg kun Cess og ser henne for meg stå på scenen og synge, akkurat som jeg gjorde med Ulrikke. 😂

Det her er jo som med den kjolen som noen så blå og noen så hvit. 😂

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

En mor er ikke regnet som de eldste i familien! 

Anonymkode: 20aad...979

At du gidder 😂😂😂😂

• Liker 3
Skrevet

Jeg er egentlig veldig fornøyd med at så få som mulig tipper Ulrikke på Trollet. 

Ihvertfall hvis de stemmer inne på siden til NRK. 

Da øker mine muligheter til å vinne og jeg har veldig lyst på IKKE SNAKK TIL MEG- genser 🤣🤣

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Alle dine tips er jo fullstendig borte i natten. Mener du dette seriøst?

Jaja, du får jo en bedre opplevelse av dette enn de fleste andre, siden du kommer til å bli overrasket når maskene faller.

Å herregud ro ned. 

Anonymkode: a8bf1...b77

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg tror Drake er elgen jeg. Rimelig sikker faktisk

Feil. Det står mellom Justin Bieber og Harry Styles. At folk ikke skjønner det...

:ironi:

Anonymkode: a8bf1...b77

• Liker 4
Skrevet

Flere som sier elgen kan være Elg, men hvem er egentlig det? Dette går jo selvfølgelig ikke an å google, da kommer det bare opp bilder av elg...

Skrevet
Nutz skrev (8 minutter siden):

Flere som sier elgen kan være Elg, men hvem er egentlig det? Dette går jo selvfølgelig ikke an å google, da kommer det bare opp bilder av elg...

Søk Elg artist så kommer det 🤗

• Liker 1
Skrevet
Nutz skrev (8 minutter siden):

Hvis du googler artist + elg så får du https://no.wikipedia.org/wiki/Øivind_Elgenes fra Dance With a Stranger som har blitt kalt for Elg. Tror det er han de mener, men stemmen passer jo ikke i det hele tatt (uten å tenke på andre hint  som sikkert ikke passer så godt heller).

• Liker 1
Skrevet

Ang. baileys-hintet, kanskje vi ikke skal tolke det så bokstavlig om vi prøver på et tankeeksperiment der baileys ikke trenger å stå for Markus Bailey? Hva kan det isåfall være et hint om? Landet baileys kommer fra etc.? 

Det kan jo være at bailey er at bevisst villende hint for å få oss til å tro at det er Markus Bailey, men jeg også henger meg opp i att hintet er baileys.

• Liker 1
Skrevet
bobla20 skrev (31 minutter siden):

Det kan være at "jeg" ikke er Markus Bailey som person, men den han spilte/var stemmen til i Pixar - Balder Lettfot. Den filmen har underholdt i flere land, altså da Balder Lettfot.

Hehe ok, skal aldri si aldri, men det er ekstremt søkt, helt ulikt alle andre deltagere. Det er jo ikke en gang stemmen hans i andre land, fordi det er andre skuespillere i andre land. Kan jo være andre land som i leke-land osv. Han har jo vært i barne tv så har sikkert være og underholdt på mange lekeland, men jeg synes nå det også er et litt tullete hint. 

Med alle andre deltagere som er avslørt så har alle hint stemt når man først har funnet svaret. Med elgen har jeg ennå ikke klart å finne en person der det ikke er flere av hintene som skurrer veldig.

Skrevet
missmcbeal skrev (4 minutter siden):

Ang. baileys-hintet, kanskje vi ikke skal tolke det så bokstavlig om vi prøver på et tankeeksperiment der baileys ikke trenger å stå for Markus Bailey? Hva kan det isåfall være et hint om? Landet baileys kommer fra etc.? 

Det kan jo være at bailey er at bevisst villende hint for å få oss til å tro at det er Markus Bailey, men jeg også henger meg opp i att hintet er baileys.

Yndlingsdrikken til Markus Bailey er baileys og kaffe... Det var ganske opplagte hint for Mia Gundersen og Inger Lise Rydal også, tror ikke de regnet med at det kom til å bli så lett for folk å gjette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...