Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har vært sikker på Anne Rimmen siden program to eller tre. Som jeg har skrevet i denne tråden flere titalls ganger.

Det som ser ut som en bil, høres ut som en bil, det er som regel en bil.

Å tolke ett hint til Gunn Margit Andreassen når ingenting annet stemmer blir litt spesielt.

Anonymkode: ce451...44b

Det var flere ting som stemte, men så har jeg ikke gått full Kripos på Maskorama heller da. Det er først og fremst underholdning.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har vært sikker på Anne Rimmen siden program to eller tre. Som jeg har skrevet i denne tråden flere titalls ganger.

Det som ser ut som en bil, høres ut som en bil, det er som regel en bil.

Å tolke ett hint til Gunn Margit Andreassen når ingenting annet stemmer blir litt spesielt.

Å tolke hint til Gunn Margit når ikke alle hintene stemmer, er jo like spesielt som å tolke de få hintene som stemmer til at det er Ulrikke.

Man må jo virkelig legge godviljen for at noen av hintene skal stemme  med Ulrikke 😂

Like spesielt å gjette Ulrikke som Gunn Margit. Hva har det med at du gjettet riktig på Anne Rimmen med saken å gjøre? Er vel ikke automatisk ekspert fordi du har klart å gjette riktig på Rimmen 😄

Anonymkode: 1f263...555

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det blir en gledens dag på lørdag når dere som er så påståelige når det gleder trollet og ulrikke bare må holde kjeft 😂 hvis dere ikke forstår hintene fra lørdag som var om trollet  så er dere rett og slett litt tette hele gjengen. 

Anonymkode: a2eba...2f5

Er det så viktig for deg? Er det ikke bare underholdning? Blir glad om jeg tar feil, for synes det har vært litt for lett!

Skrevet

Angående Elgen: Mulig hintene kan passe på både Solli og Carew, men den stemmen er uten tvil Bailey sin. Det er nok med vilje brukt hint som passer til personen, men som vi ikke nødvendigvis forbinder med personen, slik som fotball og Bailey. Han er nok spilt fotball på amatørnivå og er fotballsupporter, i tillegg til denne MOT-kampen med Erna som trener. Det er også helt klart at det er gjort et forsøk på å finne hint som også passer til Carew.

Anonymkode: ec22d...134

• Liker 8
Skrevet

Kommentar til den rosa tyllkjolen: ikke glem at Cess hadde rosa kjole i Märtha the musical ;) Jeg holder også en knapp på Cess. Hun har stemmekontroll og kan virkelig synge. Ingen lege, men det hun holder på med er god medisin: humor (latter forlenger livet). 

Anonymkode: 3bc3a...2c8

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Angående Elgen: Mulig hintene kan passe på både Solli og Carew, men den stemmen er uten tvil Bailey sin. Det er nok med vilje brukt hint som passer til personen, men som vi ikke nødvendigvis forbinder med personen, slik som fotball og Bailey. Han er nok spilt fotball på amatørnivå og er fotballsupporter, i tillegg til denne MOT-kampen med Erna som trener. Det er også helt klart at det er gjort et forsøk på å finne hint som også passer til Carew.

0.01% sjanse for at det er Carew. Jeg mener, mannen stiller ikke opp i podkaster om fotball engang.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kommentar til den rosa tyllkjolen: ikke glem at Cess hadde rosa kjole i Märtha the musical ;) Jeg holder også en knapp på Cess. Hun har stemmekontroll og kan virkelig synge. Ingen lege, men det hun holder på med er god medisin: humor (latter forlenger livet). 

Cess har også hyppig brukt sort skinnjakke på instagram.

Den stripete t-skjorten er lik som den stripete t-skjorten Cess brukte når hun jobbet i billettluken, i tillegg til at hun har brukt den i en del intervjuer. 

Skal vi tolke klær, så har Cess brukt de samme klærne som Trollet.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Cess har også hyppig brukt sort skinnjakke på instagram.

Den stripete t-skjorten er lik som den stripete t-skjorten Cess brukte når hun jobbet i billettluken, i tillegg til at hun har brukt den i en del intervjuer. 

Skal vi tolke klær, så har Cess brukt de samme klærne som Trollet.

Og om man hører på den første episoden er stemmen ikke like godt forvrengt. Sjekk youtube. Der hører man cess sin stemme i den forvrengte lyden.

• Liker 5
Skrevet
1 hour ago, Trudis23 said:

Jeg tror trollet er Maria Haukaas Mittet. 

På et annet diskusjonsforum tuller de med teorier om hvordan hun tok helikopter til Skedsmo i pausen midt under julekonserten hun holdt samtidig. Du er nok inne på noe.

Fra spøk til alvor: Maria er en av de beste kvinnelige vokalistene i Norge, det er det ingen tvil om. Men stemmen hennes ligner ikke Trollet sin, og ingen hint stemmer.

• Liker 12
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som jeg gjentatte ganger har spurt om uten å få svar:-). Hvordan får du et atlas og "reist flere land rundt for å underholde" til å passe med Bailey? Han har amerikansk far som han møtte i et tv-prg men har da aldri reist rundt i flere land for å underholde? Så misvisende har de ikke vært med noen andre, de gir tydelige hint på at personen har en internasjonal karriere. Og har han mange ganger tatt ansvar for musikken og fylt dansegulvet? Å forvirre på grensen til løgn er hvertfall noe de ikke har gjort med de andre deltagerne. Eneste logiske jeg ser er at de er desperate fordi de røpte for mye med Baileys første program, men det er litt søkt.

Endret av Njaa
  • Liker 1
Skrevet

Det jeg nesten er like spent på neste lørdag, er hvor mange av de mest påståelige her inne som kommer til å skrive (dersom det viser seg at de har gjettet feil) at de bare har prøvd å lure andre, istedenfor å ville innrømme at de faktisk tok feil 😂

Tror den ville sitte langt inne for ett par stykker her inne 😉

• Liker 14
Skrevet

Aner ikke, men kanskje trollet er Kurt Nilsen og elgen er Elg. 

Hadde aldri gjettet at ravn var Anne R. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper at jeg blir overrasket over noen av de 3 i finalen. At det ikke er de "alle" tror....
Det hadde vært gøy :)

• Liker 7
Skrevet
*Emma* skrev (Akkurat nå):

Jeg håper at jeg blir overrasket over noen av de 3 i finalen. At det ikke er de "alle" tror....
Det hadde vært gøy :)

Enig! 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å tolke hint til Gunn Margit når ikke alle hintene stemmer, er jo like spesielt som å tolke de få hintene som stemmer til at det er Ulrikke.

Man må jo virkelig legge godviljen for at noen av hintene skal stemme  med Ulrikke 😂

Like spesielt å gjette Ulrikke som Gunn Margit. Hva har det med at du gjettet riktig på Anne Rimmen med saken å gjøre? Er vel ikke automatisk ekspert fordi du har klart å gjette riktig på Rimmen 😄

Jeg er ingen ekspert, nei. De tre første var jeg ikke sikker på, men de fem siste har jeg hatt klart for meg veldig tidlig. Rypdal og Rimmen stemte, og det gjør nok også Ulrikke, Dahl og Bailey.

• Liker 1
Skrevet
Njaa skrev (1 time siden):

Som jeg gjentatte ganger har spurt om uten å få svar:-). Hvordan får du et atlas og "reist flere land rundt for å underholde" til å passe med Bailey? Han har amerikansk far som han møtte i et tv-prg men har da aldri reist rundt i flere land for å underholde? Så misvisende har de ikke vært med noen andre, de gir tydelige hint på at personen har en internasjonal karriere. Og har han mange ganger tatt ansvar for musikken og fylt dansegulvet? Å forvirre på grensen til løgn er hvertfall noe de ikke har gjort med de andre deltagerne. Eneste logiske jeg ser er at de er desperate fordi de røpte for mye med Baileys første program, men det er litt søkt.

Du spurte ikke meg, men Markus Bailey jobber som DJ på si, så han har garantert fylt dansegulvet. Han har også hatt en rolle i musikalen Book of Mormons hvor han har fått med andre på sang. 

• Liker 3
Skrevet

Noen som husker de tre hintene til Elgen? Der ett er sant, og 2 løgn? 

Anonymkode: 520e5...47a

Skrevet

Jeg tror vikingen er Sondre Justad. Elgen tror jeg er Elg. Trollet veksler jeg mellom å tro er Jannicke Irwin Abrahamsen, Maria Arredondo og Maria Haukaas Mittet. Men skal si jeg synes stemmen til Ulrikke og trollet like etterpå var litt like :klo:

Skrevet
Njaa skrev (1 time siden):

Bailey tar også oppdrag som DJ, så han fyller iallefall dansegulvet

Skrevet
SamusAran skrev (3 timer siden):

0.01% sjanse for at det er Carew. Jeg mener, mannen stiller ikke opp i podkaster om fotball engang.

0,01 % er altfor høyt, men jeg skjønner hva du mener.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...