Janzypants Skrevet 7. desember 2020 #2601 Skrevet 7. desember 2020 SamusAran skrev (19 minutter siden): Det er vel ikke 100% direkte? Er det ikke? Det står nå "direkte" på sendingen, så det skal være direkte. Kanskje et halvt til et minutt forsinkelse, men ikke noe særlig mer, tror jeg. 4
SamusAran Skrevet 7. desember 2020 #2602 Skrevet 7. desember 2020 Janzypants skrev (2 minutter siden): Er det ikke? Det står nå "direkte" på sendingen, så det skal være direkte. Kanskje et halvt til et minutt forsinkelse, men ikke noe særlig mer, tror jeg. Det er jo dette jeg mener. Denne forsinkelsen gjør at man rekker å legge på teksten. 2
Gran00 Skrevet 7. desember 2020 #2603 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Først og fremst, jeg synes det høres veldig ut som cess i tonefall når hun snakker, man hører det veldig godt i den første episoden. Jeg synes også det er hennes stemme når hun synger, spesielt i den første epsixodn så er det snev av «tullefint» på de høye tonene, noe som er veldig cess, og i tillegg hvis man hører ordentlig etter så er hun selvsagt dritgod til å synge men klarer ikke de høye partiene like uanstrengt som ulrikke. hintene passer, cess har tuftet hele sin karriere på singellivet (selv om hun har fått kjæreste nå), det er hennes varemerke, hun har uttalt at hun ikke tror hun kan finne ordentlig kjærlighet fordi hun er morsom og tøysete, har tulla med dette og laget en sang om drømmemannen. hun har spilt håndball og drevet med svømming som barn (konkurrert i vann og med ball), hun har jobbet seg opp fra gulvet (hun maste seg inn på latter, jobbet i billettluka og jobbet seg oppover og ble til slutt komiker der). hum vandrer rundt i et lekeland, jeg mener det henspeiler at vi snakker om en leken og barnlig person, kostymet består av et tullete fjes: 😜, altså en komiker, og cess er i tillegg kjent for heftig ansiktsmimikk. Det er fokus på smågodt, hun er kjent for å være ekstremt opptatt av smågodt. hun tør endelig å gjøre noe hun kanskje ikke ville turt uten, nå som hun har på kostyme, altså hun tør å slippe seg løs og synge fint på ordentlig og ikkke bare tullesynge og gjemme seg bak humor. hun har ikke låst seg i en retning, hun driver med stand up, revy, musikal, sketsjer, lager musikk... hun danser mye (dansetroll), hun elsker konkurranser (konkurransetroll), hjemme går det over stokk og Stein (Steinmann..) hun har brukt uttrykket hashtag bucketlist i et intervju jobber med å få folk i godt humør (humor,.,) savner en folkefest (det siste hun la ut på insta var at i år ble 17 mai annerledes, det var trist, hun trenger en ordentlig folkefest og håper det blir mulig neste år) lever for applaus...komikere gjør jo det dette diktet med Ibsen...hun har sagt at på skolen så kunne hun gjøre om et ibsendikt til et eller annet gøy.. (eller noe i den dur) eldre i familien, : hun har snakket mye Offentlig om bestefaren sin, flere hint som peker mot det hun er storesøster, men føler seg som lillesøster (til Hege og Linn) og hun er liten, mindre enn sin lillebror. Anonymkode: 27170...3f0 + er ikke lege, men lager den beste medisin =latter 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2604 Skrevet 7. desember 2020 Gran00 skrev (12 minutter siden): Samme tenkte jeg. Passer også med beskrivelsen "ser ut som et lykketroll" på håret fra episode 1 DET hadde vært kult og uventet. Anonymkode: bdfe4...8d2
Janzypants Skrevet 7. desember 2020 #2605 Skrevet 7. desember 2020 SamusAran skrev (10 minutter siden): Det er jo dette jeg mener. Denne forsinkelsen gjør at man rekker å legge på teksten. Ja, mulig de rekker det på såpass kort tid, men jeg tror (med tanke på at stemmen var fordreid) at spørsmålene var planlagt. Jeg vet ikke om de kan fordreie stemmen sånn på direkten, eller om det må gjøres i redigeringa. 2
Frøken detektiv Skrevet 7. desember 2020 #2606 Skrevet 7. desember 2020 missmcbeal skrev (3 timer siden): Nå er det ikke sånn at «gunne på» er så fryktelig uvanlig å si. Jeg har hørt mange kjendiser si det i den riktige setningen. Jeg er fullstendig klar over det, men når noen ref til at Ulrikkes manager heter Gunnestad, la jeg til denne i tillegg. Blir det samme som å si at Cess har sagt hastag bucket list. Det er det også mange som sier 😄 1
Hotwife Skrevet 7. desember 2020 #2607 Skrevet 7. desember 2020 Har Maria Arredondo blitt vurdert som Trollet? Hun har også nydelig stemme, spilt i Sound of music, og startet sin karriere tidlig. Hun har også små barn, noe som kan forklare "kulissene" til trollet som har vært lekeparker. 2
Ullvott Skrevet 7. desember 2020 #2608 Skrevet 7. desember 2020 Gran00 skrev (30 minutter siden): Hvorfor skulle han være et hint? Det var noen på lørdag som var overbevist om at Gro Hammerseng Edin var ravnen og som tilpasset alt de så og hørte til akkurat det. Gro HE og Knut Anders Sørum har to ting til felles, nemlig at de er fra samme område i landet og at de er homofile. Derfor var det en som skrev at Sørum var et hint i seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2609 Skrevet 7. desember 2020 Marsh skrev (1 time siden): Hun var med i stjernekamp for 2 år siden, og mgp før det, så hun har vært kjent i lengre enn 1,5 år. Ikke alle som vet hvem Cess er heller. Jaja, kravet for Stjernekamp er ikke å være kjendis, men å være etablert musiker på et eller annet vis. Er du musikalartist så er du etablert nok for Stjernekamp. Og for å bli med i MGP så må du sende inn single og bli valgt ut. Utrolig mange ukjente i de delfinalene i MGP. Jeg sjekket insta da Ulrikkenavnet kom opp for et par uker siden (og jeg knapt visste hvem hun var, tenkte hun ikke var kjent nok for Maskorama), og om jeg ikke husker helt feil så hadde hun i underkant av 20 000 følgere, nå litt over 30 000, så Maskorama har kanskje så mye som doblet følgerene hennes, så hun var ikke voldsomt kjent før Maskorama. Cess har ligget på over 200 K, altså 10-gangern. Hun nærmer seg kå 300K. Så disse to er i totalt forskjellige ligaer når det kommer til kjendisstatus. Anonymkode: 9a415...b84 7
Gjest Marsh Skrevet 7. desember 2020 #2610 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jaja, kravet for Stjernekamp er ikke å være kjendis, men å være etablert musiker på et eller annet vis. Er du musikalartist så er du etablert nok for Stjernekamp. Og for å bli med i MGP så må du sende inn single og bli valgt ut. Utrolig mange ukjente i de delfinalene i MGP. Jeg sjekket insta da Ulrikkenavnet kom opp for et par uker siden (og jeg knapt visste hvem hun var, tenkte hun ikke var kjent nok for Maskorama), og om jeg ikke husker helt feil så hadde hun i underkant av 20 000 følgere, nå litt over 30 000, så Maskorama har kanskje så mye som doblet følgerene hennes, så hun var ikke voldsomt kjent før Maskorama. Cess har ligget på over 200 K, altså 10-gangern. Hun nærmer seg kå 300K. Så disse to er i totalt forskjellige ligaer når det kommer til kjendisstatus. Anonymkode: 9a415...b84 Likevel ikke alle som vet hvem hun er, ungene mine har aldri hørt om henne, men Ulrikke, Herman Dahl og Markus Bailey kjenner de veldig godt til
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2611 Skrevet 7. desember 2020 Frøken detektiv skrev (34 minutter siden): Jeg er fullstendig klar over det, men når noen ref til at Ulrikkes manager heter Gunnestad, la jeg til denne i tillegg. Blir det samme som å si at Cess har sagt hastag bucket list. Det er det også mange som sier 😄 Jeg kan aldri huske å ha hørt noen bruke hastag bucket list. Å gunne på derimot er et veldig vanlig ord 😄 Anonymkode: 1f263...555 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2612 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er bekymret for det norske folk når jeg leser de mange ubegripelige tipsene her inne. Må jo være kødd? Det er veldig enkelt. Trollet er Ulrikke. Vikingen er Herman Dahl. Elgen er Markus Bailey. Hva er poenget med å foreslå en masse vås? Håper for deres skyld dere kødder. Verste er de som trodde trollet var Ulrikke men som har ombestemt seg etter gårsdagens sending! Har aldri noensinne sett noe som så til de grader har bekreftet det jeg trodde på forhånd. Så utrolig amatørmessig forsøk på å «lure» folk. Og så oppdager jeg til min store forskrekkelse at det faktisk er mange som er blitt lurt! NRK har visst bedre greie på hva som foregår i hodene til en del folk enn hva jeg har, innrømmer det. Anonymkode: ce451...44b Det blir en gledens dag på lørdag når dere som er så påståelige når det gleder trollet og ulrikke bare må holde kjeft 😂 hvis dere ikke forstår hintene fra lørdag som var om trollet så er dere rett og slett litt tette hele gjengen. Anonymkode: a2eba...2f5 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2613 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det blir en gledens dag på lørdag når dere som er så påståelige når det gleder trollet og ulrikke bare må holde kjeft 😂 hvis dere ikke forstår hintene fra lørdag som var om trollet så er dere rett og slett litt tette hele gjengen. Anonymkode: a2eba...2f5 Det er flott å være engasjert, men må man være ufin og bedrive personangrep? For et lett underholdningsprogram? Anonymkode: 0e3b0...31d 20
Frøken detektiv Skrevet 7. desember 2020 #2614 Skrevet 7. desember 2020 (endret) Her er ihvertfall min liste over hvem JEG tror de gjenværende deltakerne er: Trollet: Ulrikke Brandstorp Elgen: Jan Gunnar Solli Vikingen: Herman Dahl Jeg gjettet riktig på ravnen og enhjørningen. De to første prøvde jeg ikke å finne ut hvem var. Så gjenstår det å se på lørdag om det stemmer eller ei 😄 Endret 7. desember 2020 av Frøken detektiv Skrivefeil 1
SamusAran Skrevet 7. desember 2020 #2615 Skrevet 7. desember 2020 (endret) Var sikker på at ravnen var Gunn Margit Andreassen, spesielt når det utsagnet angående "magasinet" og "strafferund" kom. Tenkte det var for enkelt at det var Anne Rimmen. Endret 7. desember 2020 av SamusAran
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2616 Skrevet 7. desember 2020 11 hours ago, Blueberrymuffin said: Skulle egentlig ta kvelden, men kom over noe veldig interessent på wikipedia. På wikipedia sin nettside står det følgende under Cecilie Steinmann Neess: «Det har blitt spekulert i om hun deltar i NRK-programmet «Maskorama» som «Trollet», men «Trollet» har ikke blitt stemt ut og måtte ta av masken enda, så enn så lenge er det bare spekulasjoner. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Cecilie_Steinmann_Neess Wikipedia siden ble sist endret for 15 timer siden. Wikipedia har redigeringshistorikk, som viser IP adressen til de som har redigert. IP adressen som la ut denne informasjonen var: 88.87.45.149. Med denne nettsiden: www.ip-adress.com kan man sporet IP adressen, IP adressen som redigerte wikipediasiden er fra Oslo, man fikk også opp lat: 59.8457., og long: 10.7823 koordinater som fører IP adressen til Per Christan Brachel, og det interessante er at han ikke er hvem som helst, han er seksjonsleder i NRK:https://karrierestart.no/ledig-stilling/105651?viewName=JobAdPrint Så til de som fremdeles mener at Trollet er Ulrikke, hvordan forklarer dere denne? Jeg kan ikke annet enn å si at selv synes jeg dette var litt interessant. I følge Facebookprofilen til Brachel er han pensjonert, så han har neppe mer innsikt enn andre. Anonymkode: 7b448...11d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2617 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det blir en gledens dag på lørdag når dere som er så påståelige når det gleder trollet og ulrikke bare må holde kjeft 😂 hvis dere ikke forstår hintene fra lørdag som var om trollet så er dere rett og slett litt tette hele gjengen. Anonymkode: a2eba...2f5 Jeg kommer ikke til å holde kjeft om trollet ikke er Ulrikke. Tvertimot. Da kommer jeg til å hylle NRK for å ha klart å lure meg. Men det er helt usannsynlig at trollet ikke er Ulrikke. Anonymkode: ce451...44b 7
Trudis23 Skrevet 7. desember 2020 #2618 Skrevet 7. desember 2020 Jeg tror trollet er Maria Haukaas Mittet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2619 Skrevet 7. desember 2020 SamusAran skrev (31 minutter siden): Var sikker på at ravnen var Gunn Margit Andreassen, spesielt når det utsagnet angående "magasinet" og "strafferund" kom. Tenkte det var for enkelt at det var Anne Rimmen. Jeg har vært sikker på Anne Rimmen siden program to eller tre. Som jeg har skrevet i denne tråden flere titalls ganger. Det som ser ut som en bil, høres ut som en bil, det er som regel en bil. Å tolke ett hint til Gunn Margit Andreassen når ingenting annet stemmer blir litt spesielt. Anonymkode: ce451...44b 4
SamusAran Skrevet 7. desember 2020 #2620 Skrevet 7. desember 2020 Trudis23 skrev (5 minutter siden): Jeg tror trollet er Maria Haukaas Mittet. Det er nok langt mer sannsynlig enn Ulrikke. Astrid S er jo et elendig forslag. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå