Gjest Marsh Skrevet 6. desember 2020 #2501 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg vet ikke om du følger med i samfunnet, men Cess er komiker, ikke profesjonell sangerinne. Så det er garantert ikke Cess. Anonymkode: ce451...44b Skulle det vise seg å være Cess ville jeg blitt veldig overrasket, og da burde hun gi ut plate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2502 Del Skrevet 6. desember 2020 Marsh skrev (2 minutter siden): Forholder meg til hintene jeg får på tv Dem har sagt spesifikt at hint kommer både i sendingen og i media ellers. Anonymkode: d7fda...afa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2503 Del Skrevet 6. desember 2020 Marsh skrev (1 minutt siden): Skulle det vise seg å være Cess ville jeg blitt veldig overrasket, og da burde hun gi ut plate Synes du? Hva skal vi i såfall med to plateartister som høres helt kliss like ut? Anonymkode: a6c51...230 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2504 Del Skrevet 6. desember 2020 Elgen tror jeg er Lars Christian Eriksen. Anonymkode: 345f7...7c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2505 Del Skrevet 6. desember 2020 Enda mer overbevist at Ingeborg Walther er trollet. MEN dette ikke hell i kjærligheten fikk meg til å tenke på et nytt navn: Lene Alexandra. Hun har jo absolut ikke hatt hell der men vet ikke om hun har sangstemme som trollet akkurat. gleder meg til neste lørdag og alle blir avslørt. Anonymkode: cd63c...61b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njaa Skrevet 6. desember 2020 #2506 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enda mer overbevist at Ingeborg Walther er trollet. MEN dette ikke hell i kjærligheten fikk meg til å tenke på et nytt navn: Lene Alexandra. Hun har jo absolut ikke hatt hell der men vet ikke om hun har sangstemme som trollet akkurat. gleder meg til neste lørdag og alle blir avslørt. Anonymkode: cd63c...61b Det ville overraske meg om det var en så ukjent person som Ingeborg Walther, særlig med tanke på hvem som er avslørt hittil, men skal aldri si aldri:-). Jeg hadde aldri hørt om hverken Markus Bailey eller Ingeborg Walther før Maskorama, men har nå oppdatert meg pga alle forslagene fra folk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2507 Del Skrevet 6. desember 2020 Jeg er bekymret for det norske folk når jeg leser de mange ubegripelige tipsene her inne. Må jo være kødd? Det er veldig enkelt. Trollet er Ulrikke. Vikingen er Herman Dahl. Elgen er Markus Bailey. Hva er poenget med å foreslå en masse vås? Håper for deres skyld dere kødder. Verste er de som trodde trollet var Ulrikke men som har ombestemt seg etter gårsdagens sending! Har aldri noensinne sett noe som så til de grader har bekreftet det jeg trodde på forhånd. Så utrolig amatørmessig forsøk på å «lure» folk. Og så oppdager jeg til min store forskrekkelse at det faktisk er mange som er blitt lurt! NRK har visst bedre greie på hva som foregår i hodene til en del folk enn hva jeg har, innrømmer det. Anonymkode: ce451...44b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 6. desember 2020 #2508 Del Skrevet 6. desember 2020 Nå har jeg hørt gjennom musikk av samtlige syngedamer (med stemme av slikt kaliber) i Norge...og trollet må være Ulrikke . Om noen andre enn en sanger gjemmer seg inni trollet, så har hun ihvertfall en ny karriere 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 6. desember 2020 #2509 Del Skrevet 6. desember 2020 Kan Trollet være Dagny? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaptein Klein Skrevet 6. desember 2020 #2510 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er bekymret for det norske folk når jeg leser de mange ubegripelige tipsene her inne. Må jo være kødd? Det er veldig enkelt. Trollet er Ulrikke. Vikingen er Herman Dahl. Elgen er Markus Bailey. Hva er poenget med å foreslå en masse vås? Håper for deres skyld dere kødder. Verste er de som trodde trollet var Ulrikke men som har ombestemt seg etter gårsdagens sending! Har aldri noensinne sett noe som så til de grader har bekreftet det jeg trodde på forhånd. Så utrolig amatørmessig forsøk på å «lure» folk. Og så oppdager jeg til min store forskrekkelse at det faktisk er mange som er blitt lurt! NRK har visst bedre greie på hva som foregår i hodene til en del folk enn hva jeg har, innrømmer det. Anonymkode: ce451...44b Virker som det er nummeret før det tørner helt for deg. Gjenta dette mantraet til deg selv neste gang du kryper i fosterstilling på badet til du roer deg ned: "Det er bare et underholdningsprogram, det er bare et underholdningsprogram" 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2511 Del Skrevet 6. desember 2020 Skjønner ikke at noen tror dette er trollet. Anonymkode: ce451...44b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken detektiv Skrevet 6. desember 2020 #2512 Del Skrevet 6. desember 2020 Njaa skrev (45 minutter siden): Solli er ikke noe dårlig forslag, har noen hørt han synge? Bailey får jeg ikke til å stemme med alle hintene om utlandet. Carew får jeg ikke til å stemme om jeg så fikk alle hint i verden 🙂 Jeg har ikke hørt han synge, men i følge Jan Thomas så kan han visst det 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2513 Del Skrevet 6. desember 2020 Kaptein Klein skrev (2 minutter siden): Virker som det er nummeret før det tørner helt for deg. Gjenta dette mantraet til deg selv neste gang du kryper i fosterstilling på badet til du roer deg ned: "Det er bare et underholdningsprogram, det er bare et underholdningsprogram" Du bør jo føle deg truffet, som tror en komiker står for trollets stemmeprakt. Eller du kødda vel bare? Mye man ikke skal skjønne her i verden, folk tror mye rart. Anonymkode: ce451...44b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken detektiv Skrevet 6. desember 2020 #2514 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Du kan ikke være mye til detektiv når du spekulerer om Carew og Solli, som selvsagt ikke er med i denne konkurransen. Det er Markus Bailey som er elgen, det har vært kjent lenge. Anonymkode: ce451...44b Vi får se neste helg da 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2515 Del Skrevet 6. desember 2020 Kanskje trollet er Sylvi Listhaug? Anonymkode: ce451...44b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hipparchia Skrevet 6. desember 2020 #2516 Del Skrevet 6. desember 2020 Marsh skrev (1 time siden): Men Cess er jo ikke singel? Ikke nå, men hun har brukt singellivet sitt som et varemerke i humoren sin sifen 2007 frem til 2018/19 når hun fikk kjæreste. Hørt sangen drømmemann? Ulrikke er heller ikke singel og har heller ikke hatt det som varemerke, så hvorfor tror folk det er Ulrikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2517 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Som mange andre tenkte jeg på Cess når jeg første gang hørte Trollet, men jeg ønsket å nevne en annen tanke jeg hadde i hodet, og det er May Kristin Kaspersen, (hun som dubber Anna i den Norske versjonen av Frozen). Jeg vet ikke om hun kan synge så lyst og fint som Trollet, men jeg har ikke sett noen andre nevne henne så fikk lyst å nevne det. Anonymkode: 9229b...02b Tenker nå at hvis det hadde vært May Kaspersen, så ville hintene hatt mer av Frost osv. Anonymkode: 9229b...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marsh Skrevet 6. desember 2020 #2518 Del Skrevet 6. desember 2020 Zodiackiller skrev (17 minutter siden): Ikke nå, men hun har brukt singellivet sitt som et varemerke i humoren sin sifen 2007 frem til 2018/19 når hun fikk kjæreste. Hørt sangen drømmemann? Ulrikke er heller ikke singel og har heller ikke hatt det som varemerke, så hvorfor tror folk det er Ulrikke? Fordi hun har påpekt at hun ikke har hatt tid til å finne kjærligheten fordi hun jobber så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hipparchia Skrevet 6. desember 2020 #2519 Del Skrevet 6. desember 2020 Marsh skrev (33 minutter siden): Fordi hun har påpekt at hun ikke har hatt tid til å finne kjærligheten fordi hun jobber så mye Men hun er 24 år? Leste og hun har vært i et langvarig forhold før. Er veldig få som vet at Ulrikke en gang sa at hun jobbet så mye at hun ikke hadde tid til kjæreste. Ingen forbinder Ulrikke som evig singel. Hvorfor har de da tatt 2 hint om trollets singelliv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2520 Del Skrevet 6. desember 2020 Frøken detektiv skrev (3 timer siden): Greit, jeg skjønner at du ikke klarte å finne noen innlegg hvor du kan bevise at jeg har skrevet at andre er dumme osv. Så da håper jeg valget ditt med å ikke svare på dette er fordi du skjønte at du hadde tatt feil. Så her kommer noen av hintene til Trollet jeg syntes passer perfekt til Ulrikke. Første opptreden, svart skinnjakke (det har Ulrikke opptrådt med tidligere) Danse troll (Ulrikke har alltid elsket å danse og synge) konkurransetroll (hun har deltatt i mange konkurranser som Idol, The voice, beat for beat, Stjernekamp, grand Prix) Hjemme går det ofte over stokk og stein. Her er det bare jobbing og soving. (Ulrikke jobber mye) Rosa tyll kjole og sløyfe og perlekjede i farger (Ulrikke ble kledd opp av søsknene sine som barn og det ligger barnebilder av henne på nett i rosa tyll kjole og sløyfe. Ulrikke ble omtalt som et sjarmTROLL som barn. Jeg var nokså ung da jeg begynte min karriere. ( Dette stemmer veldig godt med Ulrikke, ) Klart å unngå å bli satt i bås. Jeg elsker å gjøre masse forskjellige ting og ikke låse meg fast i en retning. (Teater, musikal, artist, låtskriver) Det er ikke alltid det er jeg selv som får velge mine egne klær eller frisyre. (Står i sminkerommet og holder opp to parykker) Ulrikke har spilt i flere teaterstykker/musikaler og der velger man ikke klær og frisyre selv. Elsker jobben min og den magiske følelsen når teppet går opp. (Igjen, hun har spilt teater/musikaler) To løgner, en sannhet. 1. Det er flere i min familie du kan ha sett på en scene før. 2. Jeg kan snakke i timesvis med mange, selv uten noen i rommet. (Dette sa Marion Ravn at hun vet Ulrikke kan) 3. Jeg er ikke lege, men prøver å lage den beste medisin. Trollet viste makrell i tomat i videoen forrige uke. Ulrikke er avhengig av makrell i tomat Trollet sier hun er overtroisk. Dette har Ulrikke uttalt at hun er også. Er perfeksjonist og sin største kritiker. Dette stemmer også med hva Ulrikke har sagt om seg selv. Trollet elsker ROLLEN som storesøster. Ulrikke spilte storesøster Lisel i Sound of music. Jeg har sikkert glemt noe, men dette burde vel holde? I tillegg er det stemmen som er det største hintet for min del. De har helt lik stemme. Fornøyd nå?? Og nå kan du få lov til å fortelle meg hvordan ALLE disse hintene passer til Cess 😉 Er spesielt nysgjerrig på hva du kommer med til hintet om at hun er et konkurransetroll, at hun startet sin karriere i ung alder og at hun ikke alltid velger klær/frisyre selv. Først og fremst, jeg synes det høres veldig ut som cess i tonefall når hun snakker, man hører det veldig godt i den første episoden. Jeg synes også det er hennes stemme når hun synger, spesielt i den første epsixodn så er det snev av «tullefint» på de høye tonene, noe som er veldig cess, og i tillegg hvis man hører ordentlig etter så er hun selvsagt dritgod til å synge men klarer ikke de høye partiene like uanstrengt som ulrikke. hintene passer, cess har tuftet hele sin karriere på singellivet (selv om hun har fått kjæreste nå), det er hennes varemerke, hun har uttalt at hun ikke tror hun kan finne ordentlig kjærlighet fordi hun er morsom og tøysete, har tulla med dette og laget en sang om drømmemannen. hun har spilt håndball og drevet med svømming som barn (konkurrert i vann og med ball), hun har jobbet seg opp fra gulvet (hun maste seg inn på latter, jobbet i billettluka og jobbet seg oppover og ble til slutt komiker der). hum vandrer rundt i et lekeland, jeg mener det henspeiler at vi snakker om en leken og barnlig person, kostymet består av et tullete fjes: 😜, altså en komiker, og cess er i tillegg kjent for heftig ansiktsmimikk. Det er fokus på smågodt, hun er kjent for å være ekstremt opptatt av smågodt. hun tør endelig å gjøre noe hun kanskje ikke ville turt uten, nå som hun har på kostyme, altså hun tør å slippe seg løs og synge fint på ordentlig og ikkke bare tullesynge og gjemme seg bak humor. hun har ikke låst seg i en retning, hun driver med stand up, revy, musikal, sketsjer, lager musikk... hun danser mye (dansetroll), hun elsker konkurranser (konkurransetroll), hjemme går det over stokk og Stein (Steinmann..) hun har brukt uttrykket hashtag bucketlist i et intervju jobber med å få folk i godt humør (humor,.,) savner en folkefest (det siste hun la ut på insta var at i år ble 17 mai annerledes, det var trist, hun trenger en ordentlig folkefest og håper det blir mulig neste år) lever for applaus...komikere gjør jo det dette diktet med Ibsen...hun har sagt at på skolen så kunne hun gjøre om et ibsendikt til et eller annet gøy.. (eller noe i den dur) eldre i familien, : hun har snakket mye Offentlig om bestefaren sin, flere hint som peker mot det hun er storesøster, men føler seg som lillesøster (til Hege og Linn) og hun er liten, mindre enn sin lillebror. Anonymkode: 27170...3f0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå