AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2481 Del Skrevet 6. desember 2020 Marsh skrev (5 minutter siden): Har sett på hintene på nytt, og det nevnes ikke noen steder, det som ble sagt var "Jeg har alltid drømt om å gjøre akkurat det jeg gjør nå" Det står i VG. Jeg la inn bilde av artikkelen her for noen sider tilbake (i går). Trollet følte at kostymet var som et alterego, som fikk henne til å gjøre ting hun kanskje ellers ikke ville turt. Med tanke på at Ulrikke har vært med på nesten ALT av sangkonkurranser, så synes jeg det alene er et tåpelig utsagn hvis det faktisk er henne. Anonymkode: d7fda...afa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2482 Del Skrevet 6. desember 2020 Marsh skrev (6 minutter siden): Har sett på hintene på nytt, og det nevnes ikke noen steder, det som ble sagt var "Jeg har alltid drømt om å gjøre akkurat det jeg gjør nå" Tror det folk sikter til kan være denne uttalelsen fra en VG-sak. Sitat TROLLET: Trollet synes nesten det er morsommere å leve som Trollet enn som seg selv. – Vi har virkelig blitt ett, det er som et slags alter ego, der jeg får gjøre de tingene jeg kanskje ellers ikke ville turt. Trollet mener hun virkelig har vokst på denne reisen. I starten var hun litt usikker på kostymet, både hva det tålte og hva hun fikk til når hun var inne i det. Anonymkode: 6d9e6...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken detektiv Skrevet 6. desember 2020 #2483 Del Skrevet 6. desember 2020 Njaa skrev (2 minutter siden): Jeg klarer ikke å se Carew i den elgen :-). Jeg har også vært innom Golden men det røyk liksom litt etter siste episode. Vanskelig å få Golden til å passe med reise rundt i verden og vise sitt fotarbeid? Jeg klarer kun å se Jan Gunnar Solli i elgen jeg 😄 Noen ganger kan jeg innbille meg at jeg hører stemmen til Carew når han snakker, men holder fast på JGS 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaptein Klein Skrevet 6. desember 2020 #2484 Del Skrevet 6. desember 2020 Når det gjelder trollet har jeg foretatt banebrytende telemetri undersøkelser av høyden, og har kommet frem til at høyden til vesenet bak kostymet er bare enn hårsbredde unna av å være klassifisert som dverg, og jeg vet ikke om noen andre kjendiser enn Cess som passer den beskrivelsen. Bevegelsene til trollet er også veldig infantile og passer bra til en person som ble frarøvet tilstrekkelige næringsstoffer under oppveksten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2485 Del Skrevet 6. desember 2020 Trollet som Berg Eriksen passer jo med åndelege verdiar, og at ho er perfeksjonist, og snakker om den store reisen. Det gjør og Caroline. Dere lesere er med på reisen, wtc Elles er begge følelsepersonar, og habila sangere. Anonymkode: 345f7...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2486 Del Skrevet 6. desember 2020 Kaptein Klein skrev (10 minutter siden): Det desidert største mysteriet med dette programmet er hvordan vikingen ikke har blitt stemt ut ennå Der er vi uenige. Jeg har gitt Vikingen stjerne til og med. Stemmen er ikke all verden, men han lager show, synes jeg 🙂 Anonymkode: 8172f...a3b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hipparchia Skrevet 6. desember 2020 #2487 Del Skrevet 6. desember 2020 Blueberrymuffin skrev (14 timer siden): Men hintet «føler seg som lillesøster» gir ikke mening med Ulrikke. Man føler seg ikke som lillesøster når man faktisk er det. Nei da er man lillesøster. Det blir like dumt som å si at man føler seg som en mor, når man faktisk er en mor. Det hintet alene mener jeg beviser at Ulrikke er eliminert som Trollet. Hvorfor siterte du meg? Jeg skrev at jeg ikke trodde Ulrikke er trollet. AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har du link til artikkelen om hintene? Jeg fant ikke. Jeg skulle ønske vi fikk forklart hva ALLE hintene spilte på og ikke bare noen få som kommer opp når den avslørte deltakeren synger for 2.gang.. Anonymkode: ab3be...415 Søk Maskorama og trykk på den øverste linken til Nrk. Da kommer man på maskoramas hovedside der alle svar på hintene til de som har gått ut står. Marsh skrev (1 time siden): Har du sett korona TV som Ulrikke har laget da hun var i karantene? Hun jobber jo for jubelbrøl når hun opptrer, og bli i godt humør kan man også bli av musikk. Kan du svare meg på hvordan makrell i tomat passer Cess, og denne folkefesten? Og at venner har måttet vike, at dagene består av jobb og soving (noe Ulrikke har sagt rett ut?) Trollet går forbi makrell i tomat ergo hun spiser ikke det, mens godteriey i 1. Episode går hun mot. Det andre har også cess sagt/gjort. Jobbet for hardt, elsker oppmerksomhet og jubelbrøl. Cess er også den eneste av de som har blitt identifisert som singel. De fleste som har hørt om Cess forbinder singel, godteri, hat av sunn mat og mange grimaser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marsh Skrevet 6. desember 2020 #2488 Del Skrevet 6. desember 2020 Zodiackiller skrev (6 minutter siden): Hvorfor siterte du meg? Jeg skrev at jeg ikke trodde Ulrikke er trollet. Søk Maskorama og trykk på den øverste linken til Nrk. Da kommer man på maskoramas hovedside der alle svar på hintene til de som har gått ut står. Trollet går forbi makrell i tomat ergo hun spiser ikke det, mens godteriey i 1. Episode går hun mot. Det andre har også cess sagt/gjort. Jobbet for hardt, elsker oppmerksomhet og jubelbrøl. Cess er også den eneste av de som har blitt identifisert som singel. De fleste som har hørt om Cess forbinder singel, godteri, hat av sunn mat og mange grimaser. Men Cess er jo ikke singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. desember 2020 #2489 Del Skrevet 6. desember 2020 Jeg tror overhodet ikke Cess kan synge som trollet. Hvis det er henne blir jeg veldig overrasket! Dette må være noen som driver med sang profesjonelt, eller i det minste øver ofte også før de ble tatt ut til programmet. Jeg kjente ikke til Ulrikke før jeg begynte å se på Maskorama, men når jeg googlet og hørte på hennes tidligere sangopptredener og sammenlignet så syntes jeg at det stemte veldig godt, særlig om man sammenligner rockelåtene hennes med trollets A thing called love. Jeg kjenner ikke godt nok til andre sangere som kan være trollet, så det er jo mulig at det er noen andre. Men jeg tror det er Ulrikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. desember 2020 #2490 Del Skrevet 6. desember 2020 Kaptein Klein skrev (22 minutter siden): Det desidert største mysteriet med dette programmet er hvordan vikingen ikke har blitt stemt ut ennå Jeg ville heller se ravnen en gang til enn vikingen i allefall Vet ikke hvorfor, men jeg får litt fnatt av ham. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaptein Klein Skrevet 6. desember 2020 #2491 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Der er vi uenige. Jeg har gitt Vikingen stjerne til og med. Stemmen er ikke all verden, men han lager show, synes jeg 🙂 Anonymkode: 8172f...a3b Er egentlig ikke noe mysterium. Tydelig at masse fjortiser stemmer på han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2492 Del Skrevet 6. desember 2020 Marsh skrev (3 minutter siden): Men Cess er jo ikke singel? Som sagt veldig mange ganger, så har hun nærmest gjort det til sitt varemerke at hun var singel frem til hun passerte 30. Det var det hun bygget veldig mye av humoren sin på. Anonymkode: d7fda...afa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2493 Del Skrevet 6. desember 2020 Marsh skrev (34 minutter siden): Har sett på hintene på nytt, og det nevnes ikke noen steder, det som ble sagt var "Jeg har alltid drømt om å gjøre akkurat det jeg gjør nå" Det stod i en sak på VG, ikke en oppramsing av hint. Men en sak med «intervju» med figurene. Skal se om jeg finner den igjen Anonymkode: 27170...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2494 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Trollet som Berg Eriksen passer jo med åndelege verdiar, og at ho er perfeksjonist, og snakker om den store reisen. Det gjør og Caroline. Dere lesere er med på reisen, wtc Elles er begge følelsepersonar, og habila sangere. Anonymkode: 345f7...7c0 Det er en hån mot den som er i kostymene å si at det er C. Berg Eriksen. Anonymkode: 59206...ad9 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njaa Skrevet 6. desember 2020 #2495 Del Skrevet 6. desember 2020 Frøken detektiv skrev (31 minutter siden): Jeg klarer kun å se Jan Gunnar Solli i elgen jeg 😄 Noen ganger kan jeg innbille meg at jeg hører stemmen til Carew når han snakker, men holder fast på JGS 😁 Solli er ikke noe dårlig forslag, har noen hørt han synge? Bailey får jeg ikke til å stemme med alle hintene om utlandet. Carew får jeg ikke til å stemme om jeg så fikk alle hint i verden 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 6. desember 2020 #2496 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er en hån mot den som er i kostymene å si at det er C. Berg Eriksen. Anonymkode: 59206...ad9 Word! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2497 Del Skrevet 6. desember 2020 Frøken detektiv skrev (33 minutter siden): Jeg klarer kun å se Jan Gunnar Solli i elgen jeg 😄 Noen ganger kan jeg innbille meg at jeg hører stemmen til Carew når han snakker, men holder fast på JGS 😁 Du kan ikke være mye til detektiv når du spekulerer om Carew og Solli, som selvsagt ikke er med i denne konkurransen. Det er Markus Bailey som er elgen, det har vært kjent lenge. Anonymkode: ce451...44b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njaa Skrevet 6. desember 2020 #2498 Del Skrevet 6. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du kan ikke være mye til detektiv når du spekulerer om Carew og Solli, som selvsagt ikke er med i denne konkurransen. Det er Markus Bailey som er elgen, det har vært kjent lenge. Anonymkode: ce451...44b Men hvordan får du Bailey inn i "jeg har reist flere land rundt for å underholde, og vist frem fotarbeidet mitt"? Har Bailey gjort noe særlig utenfor Norge? På tonefallet høres han heller ikke østlandsk ut, det er veldig kunstig, men det kan jo selvsagt være tilgjort. Endret 6. desember 2020 av Njaa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2499 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg vet ikke om du følger med i samfunnet, men Cess er komiker, ikke profesjonell sangerinne. Så det er garantert ikke Cess. Anonymkode: ce451...44b Man MÅ ikke være profesjonell sanger bare fordi man kan synge. Gå inn på instaprofilen til Sofie Røysa som Marion nevnte i går, der har du også en komiker med stemmekontroll. Veldig mange komikere kan synge faktisk, da de fleste har gått en form for dramalinje o.l, der er sang en stor del av det. Anonymkode: d7fda...afa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marsh Skrevet 6. desember 2020 #2500 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det stod i en sak på VG, ikke en oppramsing av hint. Men en sak med «intervju» med figurene. Skal se om jeg finner den igjen Anonymkode: 27170...3f0 Forholder meg til hintene jeg får på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå