Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cess føler seg som en lillesøster og storesøster i trioen med Linn skåber og Hege schøyen!

Anonymkode: 6d694...831

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Cess føler seg som en lillesøster og storesøster i trioen med Linn skåber og Hege schøyen!

Anonymkode: 6d694...831

Ja, hun er storesøster på ordentlig, og føler seg som lillesøster der, pluss at hun er liten og sånn sett føler seg som lillesøster selv om hun er storesøster.

Anonymkode: 27170...3f0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollet er Lisa Børud, vikingen HD, men hvis elgen er MB hvordan går det ann å synge så dårlig engelsk når man er halvt amerikansk?

Anonymkode: 59206...ad9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir en ny sesong, men da må Jan Thomas fjernes. Er han virkelig så blåst eller gjør han seg til? Irriterer meg skikkelig over den fyren. Makan til nepe!!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trollet er Lisa Børud, vikingen HD, men hvis elgen er MB hvordan går det ann å synge så dårlig engelsk når man er halvt amerikansk?

Kanskje det, men Lisa Børud la ut instastory hvor hun så håndballkampen med Norge. For å firvirre? I don’t know...

Anonymkode: 16848...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også vikingen er Herman D, men han var lærling under Skal vi danse og la ut flere bilder under skal vi danse finalen. Hvordan kan det da være han? Skjønner ikke hvem andre det eventuelt kunne vært...

Anonymkode: 2920e...aca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror også vikingen er Herman D, men han var lærling under Skal vi danse og la ut flere bilder under skal vi danse finalen. Hvordan kan det da være han? Skjønner ikke hvem andre det eventuelt kunne vært...

Erik Sæter

Anonymkode: 645e8...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han la ikke ut flere bilder under finalen..han la ut èn story fra tidligere på dagen den dagen det var finale...?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det kan være Herman Dahl. Det MÅ være en mer etablert kjendis. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Sæter

Huff, da har virkelig NRK sunket lavt i jakten på en kjendis.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (1 minutt siden):

Huff, da har virkelig NRK sunket lavt i jakten på en kjendis.

Alle til nå har vært store kjendiser, så noen litt «mindre kjente» er vell å forvente

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at trollet er Ulrikke. Det hintet med at hun hadde rollen som storesøster, men følte seg mest som lillesøster.. Hun har hatt rollen som storesøsteren i familien Von Trapp i musikalen Sound of music. 

Jeg har vingla mellom Markus Bailey og John Carew på elgen. Har stått litt fast på Bailey på grunn av baileys hintet, men fant ut at de visstnok profilerer baileys i 2. sesong av "Heimebane", noe som overbeviste meg om at det må være Carew!

Anonymkode: deb60...a85

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han la ikke ut flere bilder under finalen..han la ut èn story fra tidligere på dagen den dagen det var finale...?

Åja, da husker jeg feil! Mente han la ut bilde på story av seg selv samtidig som Maskorama gikk! Da setter jeg fortsatt en knapp på Herman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alle til nå har vært store kjendiser, så noen litt «mindre kjente» er vell å forvente

Da mister jo konseptet litt poenget.. antiklimaks når han skal ta av masken og snu seg og.....omtrent ingen vet hvem det er

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (24 minutter siden):

Håper det blir en ny sesong, men da må Jan Thomas fjernes. Er han virkelig så blåst eller gjør han seg til? Irriterer meg skikkelig over den fyren. Makan til nepe!!

Han har nok fått beskjed om å komme med litt «ville» tips. Men mulig de burde hatt en annen person i den «rollen».

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mister jo konseptet litt poenget.. antiklimaks når han skal ta av masken og snu seg og.....omtrent ingen vet hvem det er

Enig! 

Anonymkode: 16848...006

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om han ikke er kjent for akkurat deg så kan han være det for mange andre😊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis elgen er JC så bør han seriøst lage musikk. Bra stemme på han da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er overbevist om at trollet er Ulrikke. Det hintet med at hun hadde rollen som storesøster, men følte seg mest som lillesøster.. Hun har hatt rollen som storesøsteren i familien Von Trapp i musikalen Sound of music. 

Jeg har vingla mellom Markus Bailey og John Carew på elgen. Har stått litt fast på Bailey på grunn av baileys hintet, men fant ut at de visstnok profilerer baileys i 2. sesong av "Heimebane", noe som overbeviste meg om at det må være Carew!

Anonymkode: deb60...a85

Om det er Carew og ikke Bailey får jeg meg virkelig en overraskelse. Ser overhodet ikke for meg at Carew kan synge som elgen.

Det jeg ellers kan si meg enig i, er at det er er altfor opplagt hint å la elgen drikke baileys, dersom det er Bailey, som det nok er. Her bør de lære til neste år, og ikke ha så opplagte hint.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...