Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

I dag var et av hintene til trollet at hun var storesøster, men følte seg som lillesøster? 

Ulrikke har 2 eldre søsken...

Tror igjen kanskje på Lisa Børud, om det ikke er Ulrikke..

Anonymkode: 2ef9d...f35

Er ikke Lisa attpåklatt?

Anonymkode: 70897...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er ikke Lisa attpåklatt?

Anonymkode: 70897...bea

Og hvilken rolle som storesøster har hun hatt? Gjentar meg selv, Ulrikke har rollen som det eldste von Trapp barnet i Sound of Music, hintet var at hun elsket ROLLEN som storesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg fortsatt at Jan Thomas kasta bort hintet på det idiotspørsmålet om taco :trist:. Til og med meddommerne reagerte på det :klaske: Og...jeg irriterer meg fordi jeg irriterer meg :Knegg:

Anonymkode: 1d652...719

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (1 minutt siden):

Markus Bailey har vært med i book of mormon, på Kilden Opera, han kom på 2.plass i skal vi danse, samme sesong som Raylee.....Har ikke han reist rundt med plan tro, og spilt fotball med ungene?

Og han har spilt for MOT hvor Erna var lagleder. Han har ledet åpningsshowet på Norway Cup( grønn scene) Straffesparket hans i en eller annen kjendiskamp ble omtalt i pressen, samme kamp han forøvrig spilte i blå drakt.... han har deltatt i skal vi danse og jakten på Norges dansecrew( tror jeg det het), i tillegg til at han drikker baylis i baren...han har også drevet med street/ breakdance, han leder ballbingen, ett program om fotball for yngre seere, kan det være den åpne scenen? ...men jakkene som Elgen har brukt noen ganger minner meg om Jan Gunnar Solli, også var det dette med hjemmebane da....så🤷‍♀️🤷‍♀️

Anonymkode: 31afd...4fc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og han har spilt for MOT hvor Erna var lagleder. Han har ledet åpningsshowet på Norway Cup( grønn scene) Straffesparket hans i en eller annen kjendiskamp ble omtalt i pressen, samme kamp han forøvrig spilte i blå drakt.... han har deltatt i skal vi danse og jakten på Norges dansecrew( tror jeg det het), i tillegg til at han drikker baylis i baren...han har også drevet med street/ breakdance, han leder ballbingen, ett program om fotball for yngre seere, kan det være den åpne scenen? ...men jakkene som Elgen har brukt noen ganger minner meg om Jan Gunnar Solli, også var det dette med hjemmebane da....så🤷‍♀️🤷‍♀️

Også fant jeg denne https://nrksuper.no/serie/super-sommer-paa-operataket

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang sa elgen noe om blå drakt, kan det være et kostyme fra Skal vi danse? Jeg tror det er Markus pga stemmen passer og størrelsen hans. Og det med å utvikle programmer (på tv?). Fotarbeid kan vel være både Skal vi danse og noe fotballgreier som blir nevnt over her.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter og stirrer på øynene til Vikingen, synes stemmen hans høres så kjent ut men jeg har ikke peiling!

vikingen.png

Anonymkode: 9229b...02b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg sitter og stirrer på øynene til Vikingen, synes stemmen hans høres så kjent ut men jeg har ikke peiling!

Vikingen er Herman Dahl. Det er bombesikkert. Jeg ante ikke hvem han var før Maskorama, men han passer til absolutt alle hintene. Det er ingen tvil.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange andre tenkte jeg på Cess når jeg første gang hørte Trollet, men jeg ønsket å nevne en annen tanke jeg hadde i hodet, og det er May Kristin Kaspersen, (hun som dubber Anna i den Norske versjonen av Frozen). Jeg vet ikke om hun kan synge så lyst og fint som Trollet, men jeg har ikke sett noen andre nevne henne så fikk lyst å nevne det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et klipp av lystløgner på sumo med cess før kveldens program , hun må være trollet! Stemmen er helt lik

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (18 minutter siden):

Forrige gang sa elgen noe om blå drakt, kan det være et kostyme fra Skal vi danse? Jeg tror det er Markus pga stemmen passer og størrelsen hans. Og det med å utvikle programmer (på tv?). Fotarbeid kan vel være både Skal vi danse og noe fotballgreier som blir nevnt over her.

Han likte spesielt sin opptreden i blått, han har dubbet en blå figur i en Pixar film, og i en av videoene om elgen henger det en plakat det står Pixar på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (2 minutter siden):

Han likte spesielt sin opptreden i blått, han har dubbet en blå figur i en Pixar film, og i en av videoene om elgen henger det en plakat det står Pixar på

Takk! Det må jo være han da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje elgen er Øivind Elgenes aka Elg..?  

Anonymkode: 46099...e02

Nei, det er en yngre stemme

Anonymkode: 0e7e6...b44

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i allverdens land og rike var greia med det ene spørsmålet til JT? "Liker du fish tacos?" for f**n😳🙄 Kjente faktisk at jeg ble skikkelig irritert over at han brukte det ene spørsmålet på å spørre om noe SÅ dumt! :P Jeg blir nok mest irritert fordi jeg ikke aner hvem som gjemmer seg inni trollet og jeg dør av nysgjerrighet 😂 Men come on! Still nå et spørsmål som kan lede dere i noenlunde riktig retning, liksom. 

Anonymkode: ab3be...415

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...