Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trollet er Hanne Sørvaag. 

Vikingen er Herman Dahl. 

Anonymkode: 9fbdd...785

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

I dag var et av hintene til trollet at hun var storesøster, men følte seg som lillesøster? 

Ulrikke har 2 eldre søsken...

Tror igjen kanskje på Lisa Børud, om det ikke er Ulrikke..

Anonymkode: 2ef9d...f35

Hun sier at hun elsker rollen som storesøster, Ulrikke spiller Liesl von Trapp i Sound of Music

Skrevet

Om Ulrikke hadde fått spørsmål i et intervju om hun var trollet, kunne hun uansett ikke ha svart ja..?

Det var vel ganske opplagt at det var planlagt at Jan Tomas skulle stille trollet et helt tullete spørsmål fordi om en av de andre dommerne hadde stilt henne et spørsmål hadde de lett kunnet funnet ut om det var henne eller ei. Produksjonen har nok hatt en stor rolle her.

Anonymkode: d13a8...794

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan vikingen være broren til Erlend Elias, Erik Sæter?? Bare at han gjør om dialekten sin selvsagt

Anonymkode: 645e8...ee1

Lurer fortsatt på dette😅🙈

• Liker 1
Skrevet

Bare jeg som tror at trollet kan være Ina Wroldsen?

Anonymkode: a794f...e46

• Liker 2
Skrevet
Skyblue7 skrev (10 minutter siden):

Blir smågal av dette programmet!

Ingenting å bli gal av. Så lett det er å skjønne hvem folk er

Anonymkode: ce451...44b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis trollet er cess som mange tror, hadde hun burde endret yrke med en gang 😂😂 forbanna flink til å synge uansett!

Denne😂👍🏻

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingenting å bli gal av. Så lett det er å skjønne hvem folk er

Anonymkode: ce451...44b

Noe sier meg at du kommer til å forsvinne ganske kjapt fra denne tråden når du ser at du tar feil på minst én av personene. Da er det vel plutselig ikke så gøy å være bedreviter lenger ;)

Anonymkode: 79ed7...f64

• Liker 9
Skrevet

Anne Rimmen la ut bilde på Instagram i går, som Jan Thomas kommenterte ca klokka 16 i dag. Hvorfor gjettet han ikke på henne i programmet? Tror han prøver å gjøre seg dummere enn han er, og at dommerne generelt prøver å komme på andre navn selv om de føler seg ganske sikre. 

Screenshot_20201205_223021.jpg

Anonymkode: d7e7c...48a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Bare jeg som tror at trollet kan være Ina Wroldsen?

Jeg har tenkt det samme 😊

men passer hintene?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har trodd hele veien at trollet er Ulrikke, men under den svenske sangen idag hørte jeg plutselig stemmen til Cess! Noe med brytningen i uttalen. 

Anonymkode: 6d199...c70

• Liker 1
Skrevet
Mille89 skrev (4 minutter siden):

Jeg har tenkt det samme 😊

men passer hintene?

Ja, hun nevnte noe om dikting, da kom jeg på henne fordi hun skriver jo sanger. Hun har vel også hatt litt uflaks i kjærligheten (tenker på sangen strongest)

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Anne Rimmen la ut bilde på Instagram i går, som Jan Thomas kommenterte ca klokka 16 i dag. Hvorfor gjettet han ikke på henne i programmet? Tror han prøver å gjøre seg dummere enn han er, og at dommerne generelt prøver å komme på andre navn selv om de føler seg ganske sikre. 

Screenshot_20201205_223021.jpg

Anonymkode: d7e7c...48a

Det tror jeg også. De gjwtta fort hvem det var. Tror de har fått beskjed om å gjette litt bedrer,resonere for å skape program. Dette har nok produksjonen lært til neste sesong. 

Ang Jan Thomas, tror jeg også han gjør seg til. Har jeg ofte tenkt på podcsdten også. Han vet han ikke er supersmart. Så han gjør seg heller "dum". Når han feiler skal han gjøre det skikkelig 

• Liker 1
Skrevet

Dette var jo et kjempegøy program!! Så det for første gang i dag, så jeg har ikke så mye annet å gå på enn hintene på vg og dagens episode. 

Jeg ser mange skriver at Vikingen må vere en Dahl? Han her har jeg aldri hørt om, så det er godt mulig det stemmer. Den jeg gjettet på var Victor Sotberg. Er det noen som har tippet han før? Hvorfor tror dere ikke det kan vere han lengre i så fall? Jeg tenkte også litt på TIX på grunn av måten han formulerte seg på i intervjuene, men slo det raskt fra meg da jeg hørte sangstemmen.

Trollet er altfor dyktig til å ikke vere en sanger, men akkurat hvem er jeg usikker på. Min første tanke var egentlig Ina Wroldsen, men ser mange her mener det er Ulrikke. Men har ikke hun kjæreste? Og hun mangler da i alle fall ikke selvtillit, så ser ikke helt den kommentaren om at kostymet fikk henne til å tørre mer elns?

Elgen har jeg virkelig ikke peiling på. Tenkte det måtte være en fotballspiller, men jeg kan ikke så mange navn der.. Ser mange er skråsikre på Markus Bailey. Litt usikker på hvem han er også, men det kan nok sikkert stemme.

Anonymkode: ad8c2...919

• Liker 1
Skrevet

Hvilke festlige toner av Herman Dahl har strømmet ut i verden flere ganger enn det er innbyggere i norge? Smøredans? 

Anonymkode: 50ab3...8a2

Skrevet

Er ikke Herman Dahl litt ukjent? 

Jeg tenker at vikingen er Staysman, kygo eller noen helt andre! Han er så vanskelig. 

Anonymkode: 520e5...47a

• Liker 1
Skrevet

Herman Dahl har kledd seg ut som drag i pride, jfr Jan Thomas sitt spørsmål i dag. Er vel ingen tvil om at det er han.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvilke festlige toner av Herman Dahl har strømmet ut i verden flere ganger enn det er innbyggere i norge? Smøredans? 

Anonymkode: 50ab3...8a2

Han ga ut en julesang i fjor (eller året før) sammen m noen andre youtubere. De kalte seg sPlayers. Husker ikke hva sangen het. Np er det jul eller noe sånt.... den hadde 7 mill streams på Spotify da jeg jeg sjekket sist noen spurte her inne...

Skrevet

Hanne Sørvåg har flere ganger gått ut med at hun ikke har hell i kjærlighet.... Hun et vel også litt alternativ om jeg ikke husker feil, liker krystaller og slike ting.... Er det noen her inne som tror Hanne er Trollet?

Anonymkode: 212d5...7df

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...