Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg begynner å lure på om ikke de som fortsatt insisterer på at det er Ulrikke troller jeg... 🙄

Jeg kommer ikke til å endre gjettet mitt fra Cess, men hadde vært gøy om noen av de som var så skråsikre på Ulrikke heller begynte å se etter noen alternativer.

Hadde vært kjempegøy om det faktisk kom noen forslag som fikk meg til å tvile på at det var Cess. Jeg vil gjerne ta feil jeg, det hadde vært kjempegøy.

Jeg tror vi alle lider litt av såkalt motivated perception når det kommer til Maskorama. Det er det hele programmet spiller på, og det er helt naturlig at det er det som skjer. Ikke noe gæærnt i det, men hadde vært greit å innse det for de som fortsatt er team Ulrikke. Så kanskje vi kunne fått en litt mer givende diskusjon her inne.

Anonymkode: 9a415...b84

Er ikke mye til diskusjon hvis alle er enige 😉

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tolker heller som at hun ikke synger slik ordentlig til vanlig, hun gjør ting hun ikke ville turt til vanlig når hun er i kostymet... såååå det er cess, hun tør endelig å synge ordentlig og ikke tulle seg til (tullesynge), 

Anonymkode: 27170...3f0

Ja det er det jeg mener også. Bare litt klønete forklart:)

Anonymkode: d7fda...afa

Skrevet
maskertbruker skrev (1 time siden):

Trollet er Ulrikke. Vikingen er Herman Dahl. Elgen er Markus Bailey. Jeg har hatt rett på alle de andre hittil, bortsett fra Gaupa (Der skjønte jeg så mye som at det var en håndballspiller som har vært lagkaptein, men jeg ser ikke sport og hadde ingen navneforslag. Ble ikke overrasket, men det var det vel ingen som ble)

Ravnen er Anne Rimmen, og blir sannsynligvis den som ryker i dag.

Det betyr ikke at du alltid har rett, kanskje være litt ydmyk. Hvis du ennå ikke har fått det med deg, så har Ulrikke bekreftet ovenfor VG at hun ikke er Trollet. Du har dessverre tapt der, sjekk intervjuet nedenfor.

Du må ikke ha rett, du vet like lite som alle oss alle andre.

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Riktig.

Jeg tror nok alle her vet dette.

Men noen later som om de tror noe annet, bare på gøy.

Anonymkode: ce451...44b

https://www.vg.no/#/video/209331/dette-svarer-kjendisene-p-maskorama-spekulasjoner?utm_source=vgfront&utm_content=row-2&utm_campaign=overlay-main-ios

Her bekrefter Ulrikke at hun IKKE er Trollet. 

Du er den eneste som later som noe annet, både VG og Ulrikke selv bekrefter at hun ikke er Trollet. Hvor himmla vanskelig er det å forstå egentlig?

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg har sagt at om noen av de fire er en annen enn de opplagte (Bailey, Dahl, Brandstorp og Rimmen), så blir jeg sjokkert.

Har ikke noe i mot å bli sjokkert, om de har klart å lure meg så er det bare bra, blir overhodet ikke lei meg for det.

Det er bare det at det er for opplagt at det er de fire til at det kan væte noen andre.

Anonymkode: ce451...44b

Nei, noe er ikke opplagt kun fordi du tror det er slik. 

Noe er ikke opplagt, fordi du ikke forstår det. Ulrikke er ikke Trollet, sjekk intervju med VG.

Håper vi seriøst kan legge tøyset med at Ulrikke er Trollet som dødt. Trollet er ikke Ulrikke. Intervjuet er ganske tydelig og klar tale. Punktum. 

Noen som bør jekke seg litt ned og kanskje ikke være så skråsikkre og tro at det er slik at de skal har rett, kun fordi de har gjettet rett tidligere.

• Liker 1
Skrevet

Vikingen er nok Vegard Ylvisåker (eller kanskje Bård). Hvorfor skulle han ellers ha en revemaske på ryggen sist?

Anonymkode: 50ab3...8a2

Skrevet
Tamsi skrev (1 time siden):

Hva er det med dere? Det kommer til å bli dritpinlig for dere om dere tar feil når dere er SÅ sinnsykt cocky. Hvorfor gidder dere se på når dere sitter på "fasit" uansett, det må da være drita kjedelig. 

Det er litt kjedelig ja når det blir så lett . To første programmene var litt mer interessante.  

Fortærer min brukte boxer om trollet ikke er Ulrikke. 

• Liker 1
Skrevet

Var det ravnen som drakk fra en flaske det sto "MM" på? Yes, håper det betyr mesternes mester og ingen Anne Rimmen!

Anonymkode: 4ddcd...666

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere skriver om at trollet er enten Ulrikke, Cess eller Ingeborg, hva om det faktisk viser seg å ikke være NOEN av dem?

Anonymkode: 04c48...f9e

Kanskje det er Ida fladen? 

Skrevet

Så ut som at ravnen hadde en mesternes mester flaske på starten? Da er det vel i alle fall ikke Rimmen? 

Anonymkode: af959...c3c

Skrevet

Jeg tipper Helene Olafsen på ravnen, syns bevegelsene ligner hennes bevegelser. Men aner ikke med hintene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var det ravnen som drakk fra en flaske det sto "MM" på? Yes, håper det betyr mesternes mester og ingen Anne Rimmen!

Eller marcus og martinus? :)

Skrevet
Sally-Go-Round skrev (8 minutter siden):

Er ikke mye til diskusjon hvis alle er enige 😉

Vet ikke hvor du leste i det innlegget at alle skulle være enige. Jeg etterlyser at team Ulrikke prøver å finne noen det faktisk kan være, som ikke er Ulrikke eller Cess. Så kan vi diskutere. Det blir jo for dumt å bare stå totalt fast på Ulrikke nå, den diskusjonen gidder jeg ikke være med i mer ass.

Men Ravnen! Gunn Rita Dahle anyone? 😄

Anonymkode: 9a415...b84

Skrevet

Ja, det var det. Og jeg googlet mesternes mester og ser at det er helt lik logo som det var på flaska. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tipper Helene Olafsen på ravnen, syns bevegelsene ligner hennes bevegelser. Men aner ikke med hintene. 

Jeg tror egentlig også henne. Veldig mange av hintene passer, men litt usikker på stemmen

Skrevet

Karen-Marie Ellefsens har bidratt i Mesternes Mester 😅

Anonymkode: 290b7...321

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så ut som at ravnen hadde en mesternes mester flaske på starten? Da er det vel i alle fall ikke Rimmen? 

Marit Bjørgen?

Annonse
Skrevet

Tipper Gro Hammerseng på ravnen nå

Anonymkode: d7e7c...48a

Skrevet

Jeg tror egentlig også henne. Veldig mange av hintene passer, men litt usikker på stemmen

Hun sang på senkveld forrige uke, og hun hadde en ganske grei stemme hørtes det ut som. Pluss at ravnen gjør mye sånn vrikking på skuldrene, og det gjør hun også mye på senkveld. 

Skrevet

Mannen til Anne Rimmen har vært med i Mesternes mester, Ailo Gaup 😊

• Liker 5
Skrevet

Ailo Gaup (samboeren til Anne Rimmen) har vært med i finalen i MM.

Anonymkode: 290b7...321

• Liker 2
Skrevet

Kan trollet være Maria Arredondo?

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...