Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet
Frøken detektiv skrev (Akkurat nå):

Det kan nok de svare bedre på enn meg 😁

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke at dere kom opp i 175 sider med "Cess eller Ulrikke". Til og med kolleger av Ulrikke har bekreftet at det er henne. 

Men en ting er sikkert - i det hun ble anonym, så kom det frem at hun ikke er like god å synge som man forventet.

Anonymkode: 761bb...eda

• Liker 10
Skrevet
Marsh skrev (Akkurat nå):

Leser ikke aviser heller tydeligvis, var jo på alle førstesider etter MGP....

Navnet har jeg nok hørt. Men hvordan hun ser ut, null peiling. Hun kunne gått rett forbi meg på Kiwi, uten at jeg visste hvem hun var.  Jeg engasjerer meg svært lite når det gjelder Grand Prix. Andre nyheter jeg finner mer interessant. Og viktigere. 

• Liker 4
Skrevet
missmcbeal skrev (46 minutter siden):

Helt uenig i deg her. Ulrikke er en artist først og fremst. Hun trenger ikke Instagram for å komme seg opp og frem. Hun er allerede vellykket. Hun får spille i kjente musikaler, gitt ut juleplate, kommet langt i Stjernekamp, og vant MGP og skulle opptrådd på den internasjonale finalen. Nå har hun også vunnet Maskorama basert på sangpresentasjoner. Hun er ikke avhengig av følgere på Instagram for å drive med sitt yrke.

Nå er det en sannhet med modifikasjoner at hun "vant" mgp. Den "seieren" er vel i beste fall omdiskutert. Når det kommer til musikaler på store scener/teater er det bare Sound of Music hun har vært med i. En rolle jeg vil tro hun landet etter deltakelse i Stjernekamp.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Bare jeg som får inntrykk av at Marion er eh... mindre intelligent ? 

Anonymkode: efdde...8c2

Nå får det være nok!

Anonymkode: ce451...44b

• Liker 9
Skrevet
Rant skrev (21 minutter siden):

1990 betyr 30 år, så folk født etter 1990 er jo ikke rundt 30 år. Er man født i 95 er man 25 år. 

Tar av meg hatten for matematikkferdighetene dine, altså! 👏

Jeg synes 27-30 år er like mye «rundt 30» som 30-33 år. Her var det snakk om starten av nittitallet og Bailey er 28 år - altså rundt, eller snart, 30. Men tusen takk for oppklaringen om at de som er født i 1995 er 25 år og 1990 er 30 år 😊😊😊🤡

Anonymkode: 290b7...321

• Liker 13
Skrevet

Patetisk med artikkel på VG med «slik lurte hun alle».

Lurte knapt noen

• Liker 17
Skrevet
Oida skrev (2 minutter siden):

Nå er det en sannhet med modifikasjoner at hun "vant" mgp. Den "seieren" er vel i beste fall omdiskutert. Når det kommer til musikaler på store scener/teater er det bare Sound of Music hun har vært med i. En rolle jeg vil tro hun landet etter deltakelse i Stjernekamp.

Bare lurer. Har du noe imot Ulrikke personlig? Virker jo nærmest som du er ute etter å "ta henne". Blir for dumt.

Jeg ante ikke hvem Herman Dahl var før Maskorama. Men har skjønt at mange andre, spesielt de yngre vet hvem han er. Og de yngre vet sikkert ikke noe særlig om Inger-Lise Rypdal igjen. Men ingen som forsøker å "ta" de av den grunn.

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Er det noen som vet om NRK har lagt ut forklaring til hintene til de tre finalistene? Hadde vært gøy og sett forklaring til alle hintene, for er en del av hintene jeg fremdeles ikke helt forstår.. Prøvde å google, men fikk ikke opp noe.

Anonymkode: ab3be...415

Forklaringen kom ihvertfall opp på skjermen på slutten av sendingen..

Anonymkode: 94a87...d95

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Bare jeg som får inntrykk av at Marion er eh... mindre intelligent ? 

Anonymkode: efdde...8c2

Har vært kollega av Marion flere ganger, og mindre intelligent er ikke noe jeg ville beskrevet henne som. Hun er ganske skarp, dirty humor, og ei ganske rett frem dame. 

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hele sesonger og episoder fra USA sesong 1-4 ligger ute på YouTube. Se på det og få troen tilbake. TV på et helt annet nivå. Spesielt sesong 4 (finale neste uke) som er mer rammet av corona enn i Norge, men likevel får til bedre TV, ja.

Anonymkode: 40c7e...da3

USA har jo litt fler kjendiser å ta av da. Maskorama fungerer ikke i et lite land som Norge.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tar av meg hatten for matematikkferdighetene dine, altså! 👏

Jeg synes 27-30 år er like mye «rundt 30» som 30-33 år. Her var det snakk om starten av nittitallet og Bailey er 28 år - altså rundt, eller snart, 30. Men tusen takk for oppklaringen om at de som er født i 1995 er 25 år og 1990 er 30 år 😊😊😊🤡

Anonymkode: 290b7...321

Synes ikke tyveåringer skal få stemplet som tredveåringer. Jeg er ikke rundt førti år bare fordi jeg er født på 80-tallet. Men jeg bøyer meg i støvet for sarkasmen din. Den er jo på topp! Gratulerer med det. 👏

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har vært kollega av Marion flere ganger, og mindre intelligent er ikke noe jeg ville beskrevet henne som. Hun er ganske skarp, dirty humor, og ei ganske rett frem dame. 

Om man hører på Topp tre med Mats og Rasmus fra denne uken viser hun hvor artig hun er ja 🙂 

• Liker 1
Skrevet
Rant skrev (Akkurat nå):

Synes ikke tyveåringer skal få stemplet som tredveåringer. Jeg er ikke rundt førti år bare fordi jeg er født på 80-tallet. Men jeg bøyer meg i støvet for sarkasmen din. Den er jo på topp! Gratulerer med det. 👏

Om du hadde vært født på begynnelsen av 80-tallet så hadde du vært rundt 40.🤦‍♂️

• Liker 4
Skrevet
SamusAran skrev (1 minutt siden):

Om du hadde vært født på begynnelsen av 80-tallet så hadde du vært rundt 40.🤦‍♂️

Fy, så slemt sagt! Jeg er IKKE rundt 40!😭

😝

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fy, så slemt sagt! Jeg er IKKE rundt 40!😭

😝

Jo det er du 😉 haha 

• Liker 2
Skrevet
SamusAran skrev (3 minutter siden):

Jo det er du 😉 haha 

Jeg er bare 37...😔

Kan vi komme til et kompromiss, og si "rundt 35"..?

• Liker 3
Skrevet
Frøken detektiv skrev (3 minutter siden):

Bare lurer. Har du noe imot Ulrikke personlig? Virker jo nærmest som du er ute etter å "ta henne". Blir for dumt.

Jeg ante ikke hvem Herman Dahl var før Maskorama. Men har skjønt at mange andre, spesielt de yngre vet hvem han er. Og de yngre vet sikkert ikke noe særlig om Inger-Lise Rypdal igjen. Men ingen som forsøker å "ta" de av 

At fakta skulle være "å ta henne" blir for dumt.

Fakta er at mgp finalen ble en parodi med stenmetrøbbel, og ingen kan med sikkerhet si at Brandstorp ville stått som vinner om seerne hadde fått stemme.

Brukeren jeg svarte sa at Brandstorp hadde spilt i kjente musikaler. Hun har muligens spilt i musikaler på mindre scener i mindre byer. Men om du snakker "kjente musikaler" på store scener/teater kjent for folk flest ender vi opp med Sound of Music på Folketeateret.

Herman Dahl var ukjent for meg inntil jeg så han i Maestro.

• Liker 4
Skrevet
SamusAran skrev (23 minutter siden):

USA har jo litt fler kjendiser å ta av da. Maskorama fungerer ikke i et lite land som Norge.

gjør det vel. er 8 kjendiser som er med? vi har vel fler enn 20 kjndiser i norge..

vil heller si det var produksjonen som fucket opp med for obviouse hint

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Patetisk med artikkel på VG med «slik lurte hun alle».

Lurte knapt noen

Tydeligvis 59% av befolkningen, da bare 41% tippet Ulrikke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...